atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību no luterāņiem uz baptistiem
ecic_miglā
Iesūtīts: 2008.09.23 22:19:15
Ko Jūs teiktu cilvēkam, kurš paziņo, ka maina savu konfesijas piederību no luterāņiem uz baptistiem?
Pašlaik galvenā tēma, kas tiek apspēlēta ir, ka luterāņu kristība nav spēkā, jo nav pareizā. Tad nu tagad tiks kristīta "pa riktīgam" iekš baptistiem. Un tiek likts liels uzsvars uz to, ka jaunizvēlētā konfesija ir pareizāka...
Un vispār internetā ir atrodama kāda objektīva informācija par šiem jautājumiem, atšķirībām utt., kas nebūtu otras konfesijas nolikšanas līmenī?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 16 . 17 . >>
AutorsZiņas teksts
Mulders
# Labojis Mulders: 2008.09.29 11:03:36
redz ir jau arī tā ka Kristus ir pateicis mācīdami un kristīdami .ko tad tu teiksi ka nav bijusi mācība.Var jau arī bez kristības tikt pestīts kā noziedznieks pie blakus staba.Galvenais jau ir ticība.Filmā par Jeruzālemi bija parādīts baseins kur Jēzus māte pirms ieejas templī bija šķīstījusies.

Kur tas tā stāv rakstīts?

Es zinu šo

Mat 28:
19 Tāpēc eita un darait par mācekļiem visas tautas, tās kristīdami Tēva, Dēla un Svētā Gara Vārdā,
20 tās mācīdami turēt visu, ko Es jums esmu pavēlējis. Un redzi, Es esmu pie jums ik dienas līdz pasaules galam."

Jā svarīgi ir ticība, bet ticība KAM?

Ja tu netici savai kristībai, kas ir nekas cits, kā Dieva Vārda pasludinājums tev - Evanģēlijs, vēsts par tavu grēku piedošanu un Svētā Gara dāvināšanu, ja tu tam netici, tad kā tu vari teikt, ka svarīgi ir ticība, nevis ticība Dieva APsolījumam, ko saņemam kristībā!

Pietam, neesmu ne mesija nekas... un man nav zināms nekas vairāk kā tas, kas ir atklāts. Bet tas, kas IR atklāts, tam es ticu! Jautājums ir vai TU tam tici!

Vai tu, piemēram, TICI, ka Jēzus bērnus liek par pieaugušo ticības piemēru. Ka Jēzus bērnus rāda kā īstenās ticības paraugu. Ka Jēzus vēl pirms INkarnācijas caur Psalmistu bij pasludinājis, ka tieši no bērnu un zīdaiņu mutes Dievs sev sagādājis slavu. Vai tiešām tu domā, ka bez ticības var Dievam patikt? Bet kā tad bērni patīk Dievam bez ticības? Jeb tomēr... bērnu ticība ir lielāka un labāka nekā visu mūsu ticība kopā ņemta, un Kristus to parāda nepārprotami!

Un tomēr Baptisti AIZLIEDZ (nevis piemirst, vai kā citādi) bet AIZLIEDZ bērnus vest pie Dieva kristībā... Baptisti NETIC Kristus Vārdiem, ko viņš ir teicis par Bērniem... Baptisti vēl vairāk... demonizē Luterāņus, Katoļus, Pareizticīgos tikai tamdēļ, ka viņi tic Kristus vārdiem un pilda Kristus pavēles - Kristī Bērnus, jo viņi ir viscienīgākie Dieva Valstības pretendenti, kā arī viņi pilda arī otru Kristus pavēles daļu - ne tikai dara par mācekļiem kristīdami, bet vēlāk arī mācīdami, kad bērniņš sāk saprast ar prātu to, ko Svētais Gars, kas saņemts kristībā, ar viņu ir darījis kad viņš vēl pat runāt neprata!

Mana meita ir kristīta, viņa vēl nerunā, bet Gars viņā JAU darbojas, viņa apklust kad Dieva Vārds viņai tiek lasīts, viņas mīļākā grāmatiņa ir bilžu Bībele... un tad atnāk Baptists un saka, ka mans Bērns NETIC, laigan viņa ticība ir lielāka kā manējā...

lūk kādai ir jābūt aptaurētai galvai, lai pārietu uz šādu sektu?
kasitis [194.8.16.3]
# Iesūtīts: 2008.09.29 11:41:23
Līdz ar to sanāk, ka apustuļi varēja piedzimt no augšienes tikai tad, kad Jēzus bija augšāmcēlies.

Pēc manām domām, viņi piedzima no augšienes tad, kad aigšāmceltais Jēzus dvesa uz apustuļiem un teica: „Ņemiet svēto garu”.

Pirms tam viņi bija neatdzimuši no augšienes.

To apliecina arī Jāņa 14, kur Jēzus apustuļiem teica, ka : 16 Un Es lūgšu Tēvu, un Viņš dos citu Aizstāvi, lai Tas būtu pie jums mūžīgi,
17 Patiesības Garu, ko pasaule nevar dabūt, tāpēc ka viņa To neredz un To nepazīst; bet jūs To pazīstat, jo Viņš pastāvīgi ir pie jums un mājo jūsos.

Krievu Bībeles tulkojumā teikts: IR pie jums un MĀJOS jūsos.

Tātad, es uzskatu, ka pirms jaunpiedzimšanas, ir iespējams stāvoklis, kad pie neatdzimuša cilvēka IR svētais gars, kura iedarbībā cilvēks kļūst spējīgs izdarīt izvēles par labu Dievam.

Jautājums – vai tad apustuļi PIRMS piedzimšanas no augšienes neizdarīja izvēles par labu
kasitis [194.8.16.3]
# Iesūtīts: 2008.09.29 11:41:51
Jautājums – vai tad apustuļi PIRMS piedzimšanas no augšienes neizdarīja izvēles par labu Dievam?

A kā bija ar visiem Vecās derības praviešiem?

Kā bija ar Kornēliju, kurš Ap.d.11: 13 „redzējis eņģeli savā namā stāvam un sakām: sūti uz Jopi un ataicini Sīmani, kam pievārds Pēteris.
14 Tas tev sacīs vārdus, ar ko tu un viss tavs nams tiksit pestīti.”

Tātad, viņš vēl nebija pestīts, bet viņš dzirdēja Dievu un paklausīja viņam un PĒC šī viņa gribas akta viņš kļuva pestīts?

Ko Jūs par to domājat?
Mods-1
# Iesūtīts: 2008.09.29 11:44:08
kasitis [194.8.16.3]
Ko Jūs par to domājat?

Es domāju (un uzstāju), ka šo lietu aplūkošanai jūs varētu atvērt jaunu tēmu vai atrast kādu no vecajām, jo esat novirzījušies no diskusijas tēmas.
kasitis [194.8.16.3]
# Iesūtīts: 2008.09.29 11:44:18
Sorry, šī ir pirmā daļa, kas ir pirms abām iepriekšējām.

Mulder, Ingar, mēs savulaik diskutējām par to, vai neatdzimis cilvēks var izdarīt izvēli Dieva labā.

Jūs apgalvojāt, ka pirms jaunpiedzimšanas cilvēks ir miris un nevar izdarīt izvēli Dieva labā un ja cilvēks paklausa Dievam, tad viņš jau ir piedzimis no augšienes.

Es apgalvoju, ka tad, kad cilvēks dzird Dieva vārdu, viņš ir spējīgs izdarīt izvēli Dieva labā, arī vēl būdams nepiedzimis no augšienes.

Tagad man ir jautājums – kad no augšienes piedzima apustuļi?

Ir taču tā, ka piedzimt no augšienes var tad, kad cilvēks dzird Evaņģēliju – vēsti par to, ka Jēzus ir miris un augšāmcēlies.
kasitis [194.8.16.3]
# Iesūtīts: 2008.09.29 11:44:49
Sorry, mods
kasitis [194.8.16.3]
# Iesūtīts: 2008.09.29 11:47:22
Mani komenti ir saistīti ar šo tēmu, jo cilvēka glābšana atkarība arī no cilvēka ir pamatā arī izpratnei par kristību
Mods-1
# Iesūtīts: 2008.09.29 11:51:37
kasitis [194.8.16.3]
Man ir bažas par to, ka, līdzko jūs sāksiet runāt par šo jautājumu, tad diskusija ievilksies uz 3-10 lapām, un neviens, izņemot dažus, kuri tajā piedalīsies, to vairs nespēs izlasīt.

Ja turpinat runāt šeit, dariet to īsi un konkrēti.
kasitis [194.8.16.3]
# Iesūtīts: 2008.09.29 11:55:12
Ok, es jau galveno pateicu.
Mulders
# Iesūtīts: 2008.09.29 12:03:33
kasītis, Dieva Vārds atdzīvina! Tik vienkārši. Dieva Vārds tiek saukts par Dzīvības Vārdu! Tas ne tikai kaut ko pavēl, tas arī dara spējīgu šo pavēli izpildīt.


Ir taču tā, ka piedzimt no augšienes var tad, kad cilvēks dzird Evaņģēliju – vēsti par to, ka Jēzus ir miris un augšāmcēlies.

Evanģēlijs ir - "Tavi Grēki Tev ir piedoti" Īsumā!

Un ja pavērosi, tad pat Ījabs tic Evanģēlijam, lai arī viņš pat Izraēlietis nav! Visa VD ir pilna ar Evanģēliju, skaties Ebreju vēstulē, kur autors saka, ka vai tad viņiem (VD cilvēkiem) netika sludināts Evanģēlijs - tika sludināts, bet viņi tam neticēja!

Tāpat kā netic Baptisti tam Evanģēlijam, ko saņem Kristībā!
kasitis [194.8.16.3]
# Iesūtīts: 2008.09.29 12:09:48
Mulder, es uzrakstīju konkrētas rakstu vietas ar savu interpretāciju, no kuras man izriet konkrēti secinājumu. Kāda ir Tava interpretācija manis dotajām raktu vietām?
Mulders
# Iesūtīts: 2008.09.29 12:19:48
kasītis,

kuru vietu manā teikumā "Dieva Vārds atdzīvina! " tu nesaprati?

Dievam nav laika!

No Dieva Viedokļa Kornēlijs jau bij pestīts... no Kornēlija viedokļa viņš tapa pestīts pēc tam, kad dzirdēja Dieva Vārdu un tas savienojās ar Kornēlijā jau esošo ticību!

Jo vai tu domā, ka Dievs caur eņģeli sakot "Tad tu un tavs nams tapsit pestīti" ir meli? Dievs tātad ZIN jau to, kas ir nolikts... tātad ja Dievs zin ka Kornēlijs taps pestīts, tad Kornēlijs ir pestīts vai nav pestīts?

Lūk un tagad mums ir divi vārdi... Dieva Liecība caur Eņģeli, ka Kornēlijs ar visu viņa namu kvalificējas pestīšanai un tavs vārds, kas saka, ka Kornēlijs nekvalificējas!

Tava un šķiet daudzu Baptistu bēda ir tāda, ka Kristu neuzskata par Dievu, bet tikai par Cilvēku... ierobežotu laikā/telpā!

kasitis [194.8.16.3]
# Iesūtīts: 2008.09.29 12:27:16
Ap.Pāvils 1Kor teicis, ka evaņģēlijs ir: Jēzus nomiris pēc rakstiem un augšāmcēlies pēc rakstiem.
Ticība Jēzus augšāmcelšanai ir obligāts nosacījums grēku piedošanai.
Tajā pašā 1kor Pāvils teica, ka ja cilvēks netic tam, ka Jēzus ir augšāmcēlies, viņš vēl ir savos grēkos.

"No Dieva Viedokļa Kornēlijs jau bij pestīts".

Vai Tu domā, ka Kornēlijam nebija iespēja nepaklausīt Dievam un netapt glābtam? Tas ir pretrunā ar brīvās gribas principu.

Mulder, attiecībā par laiku es uzskatu, ka protams, ka Dievs spēj pārvaldīt laiku, tāču Dievs pats sevi ir pakļāvis noteitktiem spēles noteikumiem un viens no tiem ir laiks. Laika nebūs pēc augšāmcelšanās, kā ir rakstīts Aktl.gr.
Mulders
# Iesūtīts: 2008.09.29 12:30:49
p.s. kasītis vēl tu uzrakstīji sākotnēji, nepamanīju tavu triku!

Tu kaut ko par Jaunpiedzimšanu runāji... pietam to nostādi tā it kā neviens pirms Kristus Augšāmcelšanās nevar piedzimt no augšīenes. Tomēr tas ir blēņas!

Piedzimšana no Gara kāreiz ir ticība Evanģēlijam, Ticība Dievam. Vistiešākais pret tevi liecinošais ir Ābrahams, par kuru arī Pāvils saka, viņš ticēja un tas viņam tika pieskaitīts par taisnību. Tātad viņš bij taisns Dieva priekšā, tātad pestīts de-jure. Un Dieva pasaulē de-jure ir arī de-facto! Dzīvot ticībā, protams nav tas pats, kas dzīvot skatīšanā... bet Dieva priekšā ticīgais jau ir dzīvs tapis!

Augšāmcelšanās notiek ticībā uz Dieva Vārdu un Dieva Apsolījumiem, un VD tie arī bij vērsti uz Kristu. Viņi ticēja uz Kristu, kas vēl nāks, mēs ticam uz Kristu kas jau ir nācis! Nekādas atšķirības, jo ticība dara dzīvu... un tāpat kā toreiz arī tagad cilvēki caur Dieva Vārdu saņem Svēto Garu, kas rada viņos ticību šim pašam Vārdam!
Mulders
# Iesūtīts: 2008.09.29 12:40:32
kasītis, baidos ka tu neesi pat vēl šodien sapratis kas ir Evanģēlijs... Nu paskatīsimies, kas IR Evaņģēlijs saskaņā ar Pāvila rakstīto:

1 Kor 15
1 Brāļi, es jums atgādinu evaņģēliju, ko jums jau esmu pasludinājis, ko jūs esat dabūjuši un kurā jūs arī stāvat,
2 kas jums arī dod pestīšanu, ja jūs to paturat tādā veidā, kā es jums to pasludināju; citādi jūs būtu velti kļuvuši ticīgi.
3 Jo es jums vispirms esmu mācījis, ko es pats saņēmu, ka Kristus ir miris par mūsu grēkiem pēc rakstiem
4 un ka Viņš aprakts un trešajā dienā augšāmcēlies pēc rakstiem,
5 un ka Viņš ir parādījies Kēfam, pēc tam tiem divpadsmit.

Zīmīgi, ka manis izcelto tu izlaidi! TIEŠI to vēsti kas Evanģēliju padara par Evanģēliju! Evanģēlijs ir Dieva Vārds par to, ka tavi grēki tev ir piedoti caur Jēzus Kristus nāvi un auģšāmcelšanos. Arī VD pravieši un ticīgie uz to varēja ticēt, ka viņu grēki viņiem netiks pielīdzināti šī Mesijas darba dēļ, kurš nāks viņus izglābt no viņu grēkiem. Jau VD rituāli uz to norādīja, pati iziešana no Ēģiptes to norādīja, ka Jēra asinis paglābj Dieva Tautu no Maitātāja! Šodien tas ir piepildījies Kristū, ikviens kas uz viņu cer un tic un paļaujas iemanto šo grēku piedošanu un Dievs vairs nepielīdzina mūsu vainas, ja paļaujamies uz Kristu un ļaujamies viņa vadībai!

Vai Tu domā, ka Kornēlijam nebija iespēja nepaklausīt Dievam un netapt glābtam? Tas ir pretrunā ar brīvās gribas principu.

Baidos ka cilvēku izdomāti principi Dievam ir pie kājas! Es neko nedomāju - es lasu to kas ir rakstīts un ticu tam kas stāv rakstīts, bez spekulācijām par to, kas bij vai nebij iespējams, bez spekulācijām par pretrunām ar cilvēku izdomātiem brīvās gribas principiem.

Kā redzi Izraēls mierīgi nepaklausīja Svētajam Garam tuksnesī, kad tas uz viņiem runāja! Tā kā... Raksti mums dod liecību par gadījumiem kad cilvēki nepaklausa Dieva pavēlēm! Tāpat mums ir liecība, ka ticīgie gan Dievam paklausa. Dieva Bērni Dievam klausa!


Mulder, attiecībā par laiku es uzskatu, ka protams, ka Dievs spēj pārvaldīt laiku, tāču Dievs pats sevi ir pakļāvis noteitktiem spēles noteikumiem un viens no tiem ir laiks.

Tak man kāda daļa gar tavu Dievu. Es te visu laiku runāju par to Dievu, kas Rakstos atklājies! Un atvaino, bet Atklāsmes Grāmatu ņemt kā doktrīnas avotu, ja to tu dari, tad varbūt neturpinām šo sarunu... labāk tu paliec tur kur tu esi, liedz pestīšanu un Dieva Vārdu bērnim, es palieku tur kur es esmu... pildu Dieva Pavēles cik vien man spēka un miers... lai tad Dievs pats iztiesā!
kasitis [194.8.16.3]
# Iesūtīts: 2008.09.29 12:43:36
Mulder, ja Tu apgalvo, ka Vecās Derības pravieši bija piedzimuši no augšienes, tad es Tev nepiekrītu. Ebr.11 par VD cilvēkiem ir rakstīts Un šie visi, lai gan ticības dēļ viņi ir saņēmuši liecību, nesaņēma apsolīto,
40 tāpēc ka Dievs mums kaut ko labāku bija paredzējis, lai viņi bez mums nesasniegtu pilnību.
Vecās derības taisnie Šeolā Ābrama klēpī gaidīja līdz Jēzus augšāmcelšanai, kur nonācis, Jēzus sludināja gariem cietumā. Tikai pēc Jēzus augšāmcelšanās mirušie varēja nokļūt Debesīs.
kasitis [194.8.16.3]
# Iesūtīts: 2008.09.29 12:49:56
Mulder, kas ir evaņģēlijs, es izprotu.

Kad es rakstīju, ka evaņģēlijs ir ka Jēzus ir nomiris un augšāmcēlies, es ar to arī domāju, ka ka "ka Kristus ir miris par mūsu grēkiem pēc rakstiem".

Jāatzīst, Tev baigi labi strādā fantāzija attiecībā pret citu iespējamo maldīšanos. Varbūt pajautā un pārliecinies, pirms izdari secinājumus par citiem cilvēkiem.

Ār kādām tiesībām Tu to vispār dari? Vai es esmu izteicis kādu piezīmi par Tavas ticības pareizumu vai nepareizumu? Kāpēc nevar palikt pie jautājuma objekta, bet uzreiz ir jāpāriet pie personālijām?
Par diskusijas kultūru tas neliecina.
kasitis [194.8.16.3]
# Iesūtīts: 2008.09.29 12:55:51
Par laiku runājot.

Savu izpratni par Dieva un laika attiecībām es pamatoju uz Atkl.gr., kur pateikts, ka laika nebūs.

Ok, Tu saki, ka šim konkrētajam Akl.gr. pantam nevar ticēt, lai gan Atkl.gr. ir Dieva vārds.

Labi, tad pasaki, ko Tu saproti, ar domu, ka Dievam nepastāv laiks un uz kādām rakstuvietām tas balstās?

Starp citu, ja Dievs nebūtu sevi pakļāvis laikam, tad kāpēc Viņš neatgriezās laikā pirms Ādama grēkā krišanas un nenovērsa to?
Mulders
# Iesūtīts: 2008.09.29 13:03:06
kasītis, ļoti vienkārš jautājums - vai Dievs Ābrahama ticību pielīdzināja viņam par taisnību? Vai Ābrahams tika taisnots?


Kad es rakstīju, ka evaņģēlijs ir ka Jēzus ir nomiris un augšāmcēlies, es ar to arī domāju, ka ka "ka Kristus ir miris par mūsu grēkiem pēc rakstiem".


Redzi, bet kā es teicu - es nemēģinu ar telepātiju nodarboties. Ja tu kaut ko domā, bet to neuzraksti, tad es lasu to ko tu raksti nevis to ko tu domā!

Es operēju ar tādiem jēdzieniem kā - piedošana, taisnots Dieva priekšā, pestīts.

Un te Dieva Vēsts ir vienkārša, ja Dievs tev piedod un ja tu tici šai piedošanai, tu esi pestīts, neatkarīgi vai tu dzīvoji VD vai JD laikā. Būtisks ir vai tu esi pestīts vai neesi pestīts! Pestīšanu dāvā ticība, bet ticība nāk no Dieva Vārda dzirdēšanas, bet Dievam nevar patikt bez ticības, bet ticība ir Svētā Gara dāvana, bet Svētā Gara dāvanas nav iespējamas bez Svētā Gara, kurš arī nāk Dieva Vārdā!

Jan 6:63 Gars dara dzīvu, miesa neder nenieka; vārdi, ko Es jums runāju, ir gars un dzīvība.

Es esmu vienkārš cilvēks... mani neinteresē brīvās gribas principi, jaunpiedzimšanas tehniskās detaļas... Viss kas mani interesē ir dzīvība... kā iemantot dzīvību... un Kristus to pasaka skaļi un skaidri - tici un tu dzīvosi arī tad, ja miris. Ticēt kam - Dieva Vārdam, kas IR šī dzīviba un šis Gars. Ja es ticībā saņemu Dieva Vārdu, tad manī ienāk Dieva Dzīvība un Dieva Gars, jo šie Dieva Vārdi ir Dzīvības Vārdi!

Tieši tāpat šī dzīvība ienāk cilvēkā caur Kristību sakramentu, kur tieši tas pats Dieva Vārds pēc Kristus pavēles ir savienots ar ūdeni. Tieši tāpat šī dzīvība ienāk cilvēkā caur Svētā Vakarēdiena elementiem.

Tādējādi... es brīnos par Baptistiem, kad viņi tik daudz runā par Dieva Vārdu, bet es neesmu dzirdējis, kad kāds Baptists sludinātu šo Dieva Vārdu savam bērniņam, kad tas vēl ir Mātes miesās, vai kad tas ir zīdainis, laigan Kristus skaidri pavēlēja - sludināt labo vēsti visai radībai! Baptisti tik ļoti iedegās par Dieva Vārdu, taču aizliedz to dot bērniem un zīdaiņiem.
Interesanti, Baptisti sev uzņemās tiesības bērnus svētīt, ko Kristus nav pavēlējis, bet darīja ar savu autoritāti, bet dāvāt šo pašu svētību tādā veidā kā Kristus pavēlēja - kristībā - to Baptisti nedarīs, jo netic, ka Dieva Vārds savienots ar ūdeni var darīt tādas brīnumu lietas - kā dāvāt ticību un pestīšanu!
kasitis [194.8.16.3]
# Iesūtīts: 2008.09.29 13:03:33
Mulder, Tu teici, ka "Jo vai tu domā, ka Dievs caur eņģeli sakot "Tad tu un tavs nams tapsit pestīti" ir meli? Dievs tātad ZIN jau to, kas ir nolikts... tātad ja Dievs zin ka Kornēlijs taps pestīts, tad Kornēlijs ir pestīts vai nav pestīts?".
Tā jau ir pilnīga predistinācija.
Kā tad ir ar šo:
13 Ja Es taisnajam saku, ka viņš dzīvos, un viņš, paļaudamies uz savu taisnību, dara ļaunu, tad neviens nepieminēs vairs visas viņa taisnības, bet viņš mirs tā ļaunuma dēļ, ko viņš darījis.
14 Un, ja Es piedraudu bezdievim: tu mirsi, - un tas atgriežas no saviem grēkiem un rīkojas pēc patiesības un taisnības,

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 16 . 17 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 144 , pavisam kopa bijuši: 15277