atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību predestinācija
Harry
Iesūtīts: 2008.11.12 23:30:44
mani ieinteresēja šis jautaajums.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 22 . 23 . >>
AutorsZiņas teksts
incognito
# Iesūtīts: 2008.11.14 07:10:30
Olita
Mums jau varbūt. Bet jautājums bija - kā pats jaundzimušais to var izmantot?
-Jona-
# Labojis -Jona-: 2008.11.14 12:10:51
Mūsu liktenis ir no Dieva pilnībā sagatavots, un tādā, mums katram vislabākajā veidā, lai pareizi to izdzīvojot, mēs iemantotu mūžību (akcents uz pareizi!) . Vnk pildot Derību un nekurnot ... reiz delfos es aprakstīju to šādi:
Slaloma trase, kas jāiziet pēc iespējas akurāti, bet jāiziet obligāti.
Nav atļauts šļūkt pa taisno. Nav atļauts slēpes tīšām lauzt, aizmest. Nav atļauts ar nūju bakstīt otram, ne vēl tiesnesim. Lejā būs visi vienalga, tikai citi uz savām kājām, citi uz pakaļas.

Balss
# Iesūtīts: 2008.11.16 22:09:53
Mulders
Tu man skaidro par musu dalibu tajaa, kas mums cilvekiem ir dots, par musu iespejam un atbildibu darboties jau dotaja situacijaa.
Mani vairak interesee neatbildamais jautajums par to, ka pacina, tas celja komplekts, ko mes katrs sanjemam lidz, ir tik atshkirigs...
Kur ir saknes tam?...
Papucs
# Iesūtīts: 2008.11.16 22:42:53
Mulders
No tām Tavām norādītajām bildēm Da Vinči tiešām bija briesmīgs.
balss [112.202.100.59]
# Iesūtīts: 2010.04.30 15:28:23
hi my name is tiffany. i just wondering how did you do mona lisa. and discover her.
Pavasara balss
# Iesūtīts: 2010.04.30 15:37:12
Ctulhu
Vai nepamanīji, ka es šito Mulderam prasīju? Jo tavu atbildi es jau tā kā nojaušu!
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.04.30 16:16:08
Mani vairak interesee neatbildamais jautajums par to, ka pacina, tas celja komplekts, ko mes katrs sanjemam lidz, ir tik atshkirigs...
Kur ir saknes tam?...


Tajaa, ka viens savu celju saak kalnos, bet cits juuras viduu, veel kaads tuxnesii bet kaads cits pilseetas urbaanaa videe!

Vienam celjsh vijaas cauri tuxnesim, citam cauri ledaajiem!

Un veel tas jautaajums ir par to... cik lielu noziimi mees pieshkjiram starta poziicijai, cik lielu noziimi skreejienam, un cik lielu noziimi finisha poziicijai!

Veesture raada, ka starta poziicijai ar sasniegto rezultaatu ir tikai shkjietama saikne... reaali starp abiem pa vidu ir cilveeks, kursh var notrallinaat 2aas dienaas veselu bagaatiibu un talantu, un mums ir iz grjazji v knjazji Brensoni... Ir cilveeki kas ar 4aam augstaakajaam izgliitiibaam salaizh tuutaa visu ko var salaist un ir neizgliitoti plebeji, kas par pasaules veesturi stumda!

Es neesmu taas maaciibas paarstaavis, kas uzskata, ka cilveeka nelaimes sleepjaas obligaati vinja gruutajaa beerniibaa, un vinja laime sleepjaas tajaa, ka teetis un mamma bij super-biezie!

Tas kas cilveeku padara par LABU cilveeku nemaxaa nemaz ne tik daudz un ir pieejams jebkuriem vecaakiem, lai dotu saviem beerniem!

Kaa arii... biezhi sheit tiek piemineeti - kaa tas naakaas, ka aafrikas beerninji ciesh badu, vinji piedzimst nabadziibaa, aug nabadziibaa bez izgliitiibas un mirst jauni - nabadziibaa!

Un shis jautaataaja uzdeveejs nekad nepadomaa, ka pac sho jautaajumu uzdod seezhot eertaa klubkreeslaa, par kura cenu vinjsh vareetu 10 taadus beernus pabarot meenesi, lieto datoru ar taadu ekipeejumu, kur katra detalja maxaa vienu aafrikaanja meenesha vai pat gada algu etc.

Tobish... viena dalja atbildes buus taada - ka mees pashi esam vainiigi pie liidzcivleeku netaisniigaa staavoklja pasaulee!

Un pat es... sho rakstot to labi apzinos, bet diez vai es shodien kaut santiimu noziedoshu kaadam... nerunaajot, ka vareetu atteikties no kaut kaa par labu kaadam citam, kas nav man tuvs!

Bet varbuut atkal ir taa... ka mums ir dots neliels raadiuss liidz kuram varam ietekmeet citus cilveekus... un tad no mums prasiis par MUUSU cilveeku celshanu... ir visai bezjeedziigi zuudiities par to ka CITI nedara to, ko nedari arii tu
Bargā Doroteja
# Iesūtīts: 2010.04.30 18:54:53
Jošs Mulders
Es neesmu taas maaciibas paarstaavis, kas uzskata, ka cilveeka nelaimes sleepjaas obligaati vinja gruutajaa beerniibaa, un vinja laime sleepjaas tajaa, ka teetis un mamma bij super-biezie!
Superbiezie senchi kaa reiz ir iemesls gruutai varbut nee, bet vienaldziigai beerniibai gan. Beerna laime sleepjas vecaakos, kuri vinju miil un pirmkaart, kuri miil viens otru.
Un pareizi tu saki - visu nevar norakstiit uz beerniibu. Kad cilveks kljuust pieaudzis vinsh uznjemas pilniigu atbilduibu par savu dziivi. vecaaku vainoshana liecina tikai par zinaamu infantilismu. Un tad ir ka tu saki - njem rokaas kriitu, ziimuli un ogli un ziimee, kaa proti, skatie sno citiem, ja mamma vai tetis nav tev to maaciijushi. Cilveekus no kuriem maaciities vienmeer var atrast.
incognito
# Labojis incognito: 2010.04.30 19:27:32
Beerna laime sleepjas vecaakos, kuri vinju miil un pirmkaart, kuri miil viens otru.

Un līdz ar to bāreņi ir predestinēti būt nelaimīgi? Bet, ja nopietni, kristietības teorija neizskaidro (atšķirībā no reinkarnācijas) iemeslus, kāpēc vieni piedzimst tādi, bet otri - citādi. Un ko ir nodarījis mazulis, ka viņam lemts piedzimt, teiksim Irānā, kas viņu ar 90% varbūtību padarīs par musulmani, kas savukārt, ja tic kristiešiem, nosūtīs viņu pa taisno uz sēra jūru.
Pavasara balss
# Iesūtīts: 2010.05.01 19:56:19
incognito
Un ko ir nodarījis mazulis, ka viņam lemts piedzimt, teiksim Irānā, kas viņu ar 90% varbūtību padarīs par musulmani, kas savukārt, ja tic kristiešiem, nosūtīs viņu pa taisno uz sēra jūru.

Nē, tās ir tavas iedomas par to, ko it kā ticot kristieši. Bībelē par tiem, kas nav iepazinuši Kristu, ir teikts kas pilnīgi cits. Šeit jau ik pa brīdim citēts, tāpēc neatkārtošos.
incognito
# Iesūtīts: 2010.05.03 10:15:53
Pavasara balss
Nu, pieņemsim, ka irāņu mazulis ir iepazinis Kristu - reiz viņš nejauši noskatījās pa satelītu raidītu un arābu valodā tulkotu amerikāņu evaņģēlista Benija Hīna pārraidi, kur Hīns vicinot savu balto žaketi gara spēkā gāza gar zemi ticīgos. Tas viņu neiedvesmoja pieņemt Jēzu par savu personisko pestītāju, lai arī šāds aicinājums pārraidē izskanēja.

Tomēr jautājums jau īstenībā ir par citu, proti - cik saprotu, kristieši uzskata, ka katra dvēsele nonāk uz zemes svaigi radīta. Bet kāpēc tad bērni ir tik ļoti atšķirīgi spēju ziņā?
Pavasara balss
# Iesūtīts: 2010.05.03 10:38:38
incognito
Mēs redzam kā pa mazu spraudziņu, bez kopskata. Mums ļoti gribas zināt, kā tad tomēr ir patiesībā. Taču laikam jau Dievs zina, ko dara, ja visu kopslatu mums neatklāj - laikam nespētu mēs ar savu pieredzi un vērtējumu nedz saprast, nedz arī tas ko dotu mūsu galvenā mērķa sasniegšanai - dvēseles pestīšanai.

Vienu lietu zinu droši - Dievs nav netaisnīgs un nevienu nezināšanas dēļ neatstums un uz elli nesūtīs. Cik saprotu, tad elle ir prombūtne no Dieva tiem, kuri to ir apzināti izvēlējušies - melus patiesības vietā, naidu mīlestības vietā, u.t.t.
indriķis
# Iesūtīts: 2010.05.04 19:48:51
Luterāņu baznīca predestināciju māca kā ticības noslēpumu, proti, Dievs Kristū izredz pestīšanai, bet pazudinātie to izvēlas paši.
Te ir Evaņģēlija mierinājums - tici Kristum, tātad, esi pestīšanai izredzēto pulkā. Negribi Viņam ticēt, pats vainīgs, nekas tev neliedz ticēt.
incognito
# Iesūtīts: 2010.05.04 21:28:46
Gnidrologs
Domāju, ka Indriķis vienkārši kļūdās. Pāvils vēstulē romiešiem, 9.nodaļā ļoti skaidri norāda, ka Dievs vienus `traukus` ir radījis godībai, bet citus - pazušanai.

Tātad, kuru Viņš grib, to Viņš žēlo un, kuram grib, tam apcietina sirdi.
Tu varbūt man iebildīsi: ko tad Viņš vēl pārmet? Kas tad spēj pretoties Viņa lēmumam?
Cilvēka bērns! Kas tu tāds esi, ka gribi ar Dievu tiesāties? Vai gan veidojums drīkst teikt savam veidotājam: kāpēc tu mani tādu esi radījis?
Jeb vai podniekam nav vara no tā paša māla darināt vienu trauku godam un otru negodam?
Un ko tu teiksi, ja Dievs, gribēdams parādīt Savu dusmību un zināmu darīt Savu varu, lielā lēnprātībā ir panesis pazušanai radītos dusmības traukus, lai atklātu Savas godības bagātību pie žēlastības traukiem, ko Viņš iepriekš radījis godībai?

(Rom.9:18-23)
Svētais
# Iesūtīts: 2010.05.04 21:46:26
Domāju, ka Indriķis vienkārši kļūdās. Pāvils vēstulē romiešiem, 9.nodaļā ļoti skaidri norāda, ka Dievs vienus `traukus` ir radījis godībai, bet citus - pazušanai.

Nepareizs apgalvojums, no kura ir izveidota doktrīna. Citā vietā Dievs saka, kas nosķīstās no sliktām lietām,kļust par derīgu trauku. Raksti ir jāapskata kopumā par jonkrēto sfēru vai jautājumu, lai būtu kopaina.

2.tim.2:20 Lielā namā ir ne tikvien zelta un sudraba trauki, bet arī koka un māla, un citi godam, bet citi negodam;
21 ja nu kāds nošķīstās no tādām lietām, tad viņš būs trauks godam, svēts, derīgs Tam Kungam, sataisīts ikkatram labam darbam.

Savietojot ar rakstu vietu no Romiešiem, var redzēt, ka Dievs ir devis cilvēkam pašam spēju nošķīstīties un kļut svētam. Nav pareiza predestinācijas doktrīna.
incognito
# Iesūtīts: 2010.05.04 21:55:01
Svētais
2tim. attiecas jau uz kristiešiem, ne nekristiešiem. Tur nav teikts, ka nekristieši varētu paši nošķīstīties. Līdz ar to metafora ir viena - trauki, bet abās vietās tā attiecas uz dažādiem subjektiem.
Svētais
# Iesūtīts: 2010.05.04 22:07:24
incognito
nav taisnība.iepriekšējaa panta konteksts attiecina to uz ikvienu cilvēku.

19 Taču stiprais Dieva pamats pastāv ar šādu zīmogu: Tas Kungs pazīst savējos, un: lai atturas no netaisnības ikviens, kas daudzina Tā Kunga Vārdu.
incognito
# Iesūtīts: 2010.05.04 22:15:02
Svētais
Tā nu gan nav taisnība. Arī tavs citāts - Tas Kungs pazīst savējos skaidri rāda, ka tas attiecas uz kristiešie, jo kas gan cits ir `savējie`?
Svētais
# Iesūtīts: 2010.05.04 22:19:07
incognito
Savejos atpazist Kungs, bet tu, piemeram, daudzini taa kunga vardu, jo piemeklē rakstus un megini tos skaidrot, tachu neesi Dievā. Tapec, tu esi ikviens, kas daudzina tā kunga vārdu, turklāt nesankcionēti, jo centies apgalvot doktrīnu, kas nesaskan ar Rakstiem.Tādejadi, tas attiecas uz visiem, jo tie, kas nepazist Kungu, neatturas no netaisnības, jo praviešu raksti nav patvaļīgi tulkojami.
incognito
# Labojis incognito: 2010.05.04 22:25:08
Svētais
Nu, no dziesmas vārdus neizņemsi un tāpat no Rakstiem. Malehijas grāmata mums saka "Vai Ēsavs nav Jēkaba brālis? - saka Tas Kungs, un tomēr Es mīlu Jēkabu un ienīstu Ēsavu, un Es esmu viņa kalnāju pārvērtis par neauglīgu kailatni un viņa mantojuma tiesu par tuksnesi šakāļiem." Kāpēc? A lūk, tāpēc. Gribēja un izdarīja.
Tu, Svētais, centies Dieva darbus racionalizēt, ietilpināt savu priekšstatu Prokrusta gultā, bet Raksti saka, ka tas nav iespējams: "Jo Manas domas nav jūsu domas, un jūsu ceļi nav Mani ceļi," saka Tas Kungs. "Cik augstākas debesis ir pār zemi, tik augstāki ir Mani ceļi pār jūsu ceļiem un Manas domas pār jūsu domām."" (Jes.55:8-9)
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 22 . 23 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 28 , pavisam kopa bijuši: 13058