atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par kristīgu dzīvi Pepijprinči, pirātprinceses un liberastu sērga
Aivars
Iesūtīts: 2012.09.26 20:22:09
Eku, šeku, lieliska iespēja beigt gauži nopūsties un gānīties par zviedriem un somiem, bet kaut ko reāli darīt ar liberastu ambrazūru. http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/95245/pieprasa-lai-ministre-vinkele-demisione-bernu-gramatinas-del
Vai grāmatiņa redzēta? Vai tā šķiet kristīga/nekristīga? Kādus soļus būtu jāsper Baznīcai, un kādus Tu kā kristietis esi gatavs spert?
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . 19 ... 36 . 37 . >>
AutorsZiņas teksts
Aivars
# Labojis Aivars: 2012.10.12 22:29:31
aivars lapsans [83.187.153.66]
nu tev laikam (spriežot pēc diskusijas gaitas) par prāta atņemšanu un saprašanas aizklāšanu nav ko baiļoties pēc definīcijas
Ne tu miesā diskutē, ne garā, ne dvēselē. Vien kādā reibinošā neprātā.
Ja cilvēkos sātanu vien redzi, tad laiks dispanseram.

Un sūdīgi, ja tu ar dimiteru tāds paļātāju pulciņš vien esat. Pirms bazarēt par ceturdaļgadsimta veciem citu grēkiem, varējāt jau nožēlot svaigākas pašu cūcības.
aivars lapsans [83.187.153.66]
# Iesūtīts: 2012.10.12 22:42:26
Aivars

Tāpēc , Aivar, miesā dzīvojoši kristieši nekad nesapratīs garā dzīvojošus kristiešus, jo viņi ir iegājuši institūcijā ar prātu un pat nedomā izrādīt cieņu , ka ir ciemi`ņi.
Izrādi cieņu , uzdod jautājumus un Dievs Tevi svētīs. Tā , Aivar. Tāpēc Tava izmisīgā cīņa ar mani kārtējo reizi kļūt nekorekta.
Par Dzervenīti. Nu ir Tev skaudība. Es to garā saprotu. Kādēļ Tu tagad man pārmet lai es analizēju šo dziesmu? Tu taču ieklāji Dzērvenītes analīzi un , beigās uzrakstīji , ka tas tā pa jokam.....
Tagad Tu man raksti , kādu postu šī dziesma nodara tautai....
Aivar! kādu postu. Tā ir ļoti pozitīva dziesma. Viņā ir sentiments, pirmā mīlestība, ilgas, latviešu tautas valodas izteiksme.....Aivar, atjēdzies.
aivars lapsans [83.187.153.66]
# Iesūtīts: 2012.10.12 22:48:23
Aivars

Prāts , Aivar, ir prāts . Garam ir cits prāts. Un Tev tas nav dots. Tāpēc Tu tā ārdies un apmelo.
Pastāsti par savu dzīvi . Klausos.....kur Tu dzīvo , ar ko nodarbojies , vai esi kādā draudzē ...
Es esmu no Straupes draudzes LELBaznīcas.
Tu ?Kāds Tev uzvārds, vārds?
Aivars
# Labojis Aivars: 2012.10.12 22:58:33
aivars lapsans [83.187.153.66]
vecīt, tev varbūt tā dziesmiņa asociējās ar pirmo mīlestību. Bet vai neesi domājis, ka tām dāņu tantēm, kas rakstīja to grāmatiņu arī tā asociējas ar kaut ko nevainīgu?
Tai pašā laikā, analizējot tavu dziesmiņu... nu, atvaino, bet tur tā meitene ir vienkārši kā iekāres objekts (starp citām ogām, ko dažs sakās izgājis palasīt), un kopumā teksts ir diezgan bezsakarīgs, jeb nevīrišķīgs (puicisks). (Bet ok... Bītliem ziedu laikos teksti jau arī nekad nav bijuši izsmalcināti, un `tautai` bieži patīk vienkāršība `asara-vasara, vaidi - smaidi) Kā te kāds norādīja, tad tiešām laba teksta paraugs ir ImKas `sildies pie manām lūpām`, es piemestu arī viņa "Svētku dienu`, vai vārdabrāļa Rakovska sava laika dziesmu "Tevi gaidu vēl`, "Bezdibenis`, "Neticu tam", kaut vai Aļika un Hara "Mīļā", "Sapņu pietura" un citas (ok, pēdējie gan arī bieži ir `kinētiķi`, laikam līdzīgi kā Tu pats)
Bet te ir liela atšķirība, vai tādēļ, ka tekstā pietrūkst dziļuma un tas ir pārprotams, tā autoru uzreiz pasludināt par sātana izdzimumu un jaunatnes samaitātāju, vai tomēr saskatīt kaut vai caur humoru to labo gribu. Diemžēl tās grāmateles sakarā tā reakcija bija pārspīlēta un tikpat smieklīga, kā ja kādā tavā koncertā kāds piketētu pret nekristīgu jaunatnes (vai pensionāru) dzimumaudzināšanu, un vaicātu, vai tikai tu neesi homoseksuālis.
Es tomēr naivi ceru, ka sapratīsi, ko mēģinu tev pateikt, jo līdz šim no tevis neesmu dzirdējis argumentus par pašu grāmatu, vien skaļus paziņojumus un apsūdzības to virzienā, kas tev šķiet pretinieki
aivars lapsans [83.187.153.66]
# Iesūtīts: 2012.10.12 23:42:06
Aivars

Man tā dziesmiņa neasociējas ar pirmo mīlestību. Teksts ir ļoti sakarīgs un skaidrs. Ja vispār esi gājis purvā un lasījis dzērvenes. Tā ir dzejiska izteiksme , iedoma par vizualizāciju - cilvēks ierauga meiteni purvā - nākamā iztēles dimensija viņa guļ sūnās kā dzērvene. Vaivaru smarža reibina utt. Ja neesi nesis no purva vaivarus , tad arī nezināsi dzejisko formulu. Un tā ir mana , oriģināla .
Varu Tev kā nekompetentam pamācīt, ka Dzērvenīte ir man rakstīta tautas dziesmas filoloģiskā versijā , kas ir visgrūtāk izdarāms mūsdienu dzejas formātā priek;s dziesmu tekstiem , tāpēc Tavi ,,imkas,, piemēri atkal ir nekompetence, jo imkam nav tautas dziesmu filoloģisko tekstu. Vēl vairāk , Imka neraksta tekstus, bet mūziku.
Labākais Imkas izmantotais teksts , kas varētu līdzin;aties Dzērvenītei ir Dūdieviņš, ko es vērtēju kā latviešu dzejas augstāko virsotni.
aivars lapsans [83.187.153.66]
# Iesūtīts: 2012.10.12 23:44:52
Aivars

Tā kā , Aivar, tauta ir dzērvenīti atzinusi , bet Aivars aiz skaudības ne. Tu atkal tomēr apstiprini zemtekstā , kas Tev skauž .
Interesanti [67.227.255.139]
# Iesūtīts: 2012.10.12 23:52:47

aivars lapsans [83.187.153.66]

Aivar, Tu domaa, ka tas otrs Aivars nav iists kristietis?
Aivars
# Labojis Aivars: 2012.10.13 00:07:33
aivars lapsans [83.187.153.66]
nu nav tur nedz tautasdziesma, nedz skaidrs teksts, nekādas domas dimensijas.
Meitene, kas purvā guļ,kā dzērvene sūnās (parasti dzērveni noplūcu pirms tā ir nokritusi un trūd) ... nu atvaino.. Tad jau Bukuma un Priedīša "Lūgšanas" klips ar to slīkoni no upes, vai mazā Fomkas un Felthūzena (šķiet) `Romance` ar līķautu pār rumpi, ir vispār `purvā gulošo meiču" stila pilnība. (meldiji tur ir reāli labi) Par `tautas dziesmas filoloģisko formātu` - tur nu tev atkal Melgalvs ar dūrīšjuri iekabinās.
Taču runa nav vienkārši par dzejas smalkumiem un katra komponista dzejnieka talantu vai pazemību un gaumi, kas ļauj savu tekstu vietā novērtēt citus. Runa ir par to, ka reizēm ir vērts nepārsteigties ar iznīcinošu kritiku, pirms nav pajautāts, ko īsti cilvēks ar savu stāstu ir gribējis teikt.
Šīs grāmateles gadījumā, manuprāt, dāņu dāmas ir neveiksmīgi sarakstījušas kaut kādu štruntu. Taču es nezinu ar kādām psiholoģiskām traumām šīs cīnās un uz ko reaģē. Rodas iespaids, ka nekādas dižās bērnu audzināšanas pieredzes šīm nav. Neesmu pārliecināts, ka viņas emocionāli un psiholoģiski `kastrē` puikas vairāk, nekā `tradicionālās` letiņu supermātes. Un nesaprotu, kādēļ pieauguši mužiki ļaujas politiskām manipulācijām. (varbūt arī tie ir kaut kādi psiholoģiskās kastrācijas izraisīti revanšisma kompleksi)
Atzīšos, ka rakstus par šo tēmu ieraudzīju, kad atgriezos no vienas baznīcas sanāksmes, kur tika dažādas aktualitātes pārrunātas, bet ne šī. Iepazīstoties ar materiāliem arī nojautu, ka tur nav nekas baigi aktuāls. Taču, lai cik ironisks nebūtu diskusijas virsraksts, domāju, ka kristiešiem ir vērts pārrunāt dažādas tēmas un neļauties dažādu aģitatoru lozungiem.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.10.13 00:32:11
Un vispār ...
Tā ir ļoti pozitīva dziesma. Viņā ir sentiments, pirmā mīlestība, ilgas, - Iesūtīts: 2012.10.12 22:42:26
Man tā dziesmiņa neasociējas ar pirmo mīlestību. - Iesūtīts: 2012.10.12 23:42:06
... opreģeļis
aivars lapsans [83.187.153.66]
# Iesūtīts: 2012.10.13 00:35:31
Interesanti [67.227.255.139]

Ja viņš apmelo Dieva kalpus un sludina citu mācību , tad pat droši varu teikt , ka viņš , nav kristietis , bet reliģisks surogāts.
Aivaram ir jāatdzimst no augšienes. - jānožēlo Jēzus priekšā visi grēki un Dievs viņu paaugstinās ...un Aivars sāks izprast ko es viņam rakstu., proti, Dievs dos viņam Savu sarunas valodas sapratni un gudrību par pasaules un savas valsts notikumu izpratni. Nav iespējams nopirkt Dievišķās zināšanas. Jā , pat teoloģiskajā skolā. Tā jebkurš var ieņemt varu Svētā Gara templī. Tas nenotiks līdz pat pasaules galam.
Vispār Tev labs jautājums - kas ir kristietis? Es tādu jautājumu vispār neuzdotu. Vai viņš ko secina? Diez vai.
Aivars izvairās no diskusijas un nodarbojas ar apmelošanu. Viņam ir problēmas , kuras viņš miesā darbina kašķējoties ar cilvēkiem. Bet ja ar kristiešiem viņš to dara, tad garīgā formā viņš ir apmelotājs
Rūķis
# Iesūtīts: 2012.10.13 00:47:01
aivars lapsans [83.187.153.66]

Uz priekšu, Aivar! Lai izdodas atdzimt!
aivars lapsans [83.187.153.66]
# Iesūtīts: 2012.10.13 01:03:00
Aivars

nu nav tur nedz tautasdziesma

Vai tad es rakstīju ka tā ir tautas dziesma? Es rakstīju , ka tā ir latviešu tautas dziesmu valodas tehnikas mūsdienīgs mēģinājums. interpretācija Un , ja tauta to ir atzinusi , tad super ! Es te neko nevaru vairs mainīt , jo tā ir tautas dziesma, kuru man devis Dievs , izmantodams mani vēlāk kā savu ieroci - muzikālo misionāru. Es viņam tagad kalpoju ,jo mūziika mūsu laikos ir viens no spēcīgākajiem Dieva ieročiem.
Runa ir par to, ka reizēm ir vērts nepārsteigties ar iznīcinošu kritiku, pirms nav pajautāts, ko īsti cilvēks ar savu stāstu ir gribējis teikt. Nu . Aivar, tad jautā , es Tev atbildēšu. Tad Tava zākāšanās izpaliks.
aivars lapsans [83.187.153.66]
# Iesūtīts: 2012.10.13 01:10:31
Aivars

Par `tautas dziesmas filoloģisko formātu` - tur nu tev atkal Melgalvs ar dūrīšjuri iekabinās.

******š man neiekabinās, redzu , ka esi tagad viņu aizstāvis. Kurš tad teksts viņam ir latviešu tautas seno dziesmu valodas veidā? Kaut kā neatceros. a Tu gadījumā neesi korāļu piekritējs? Moš pats korālis ?
aivars lapsans [83.187.153.66]
# Iesūtīts: 2012.10.13 01:17:37
Aivars

Runa ir par to, ka reizēm ir vērts nepārsteigties ar iznīcinošu kritiku, pirms nav pajautāts, ko īsti cilvēks ar savu stāstu ir gribējis teikt.

Re kā Tu raksti - ,,iznīcinošu kritiku,, vai tad kristietis ar saviem vārdiem nedrīkst iznīcināt sātana ideoloģiju ?
Man šķiet , Aivar, ka Te vajadzētu , pirms raksti , pārdomāt , ko Tu raksti . Sanāk , ka Tu pastāvīgi apmelo . Tas ir no sātana. Sātans ir kristiešu apmelotājs.
aivars lapsans [83.187.153.66]
# Iesūtīts: 2012.10.13 01:22:48
Aivars

Šīs grāmateles gadījumā, manuprāt, dāņu dāmas ir neveiksmīgi sarakstījušas kaut kādu štruntu. Taču es nezinu ar kādām psiholoģiskām traumām šīs cīnās un uz ko reaģē. Rodas iespaids, ka nekādas dižās bērnu audzināšanas pieredzes šīm nav. Neesmu pārliecināts, ka viņas emocionāli un psiholoģiski `kastrē` puikas vairāk, nekā

Re kā Tev panesās....trākāk nekā man prezentācijā. Es biju taktiskāks. Jāsāk jautāt kā ar Tavu atmiņu ? Vai atceries ko rakstīji aizvakar pret kristiešiem , nosaukdams par bļauriem ?
Moš nācis pie prāta esi?
Es jau būtu priecīgs ! Apstiprini ....
aivars lapsans [83.187.153.66]
# Iesūtīts: 2012.10.13 01:32:11
Rūķis

Dievs Tevi mīl !
Aivars
# Labojis Aivars: 2012.10.14 20:36:35
http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/439566-no_dzimumlidztiesibas_gramatu_izmantosan.. as_bernudarzs_pagaidam_atturas

LM no ieceres piedāvāt pirmsskolas izglītības iestādēm grāmatas «Diena, kad Kārlis bija Karlīna» un «Diena, kad Rūta bija Rihards» nav atteikusies. Pretreakcija grāmatas saturam neliecinot, ka par šiem jautājumiem nav jārunā, un LM plāno nākamos pasākumus. Līdz gada beigām plānots apmācīt 60 pedagogu, jo grāmatas lietojamas kopā ar metodisko materiālu.

te nu bija

kā reiz pret savu gribu sarkanajā armijā iesauktais vectēvs uzjautrinājās par padomju grāmatiņu, kur bija apmēram tāds teksts: "varonīgie padomju armijas cīnītāji deva iznīcinošu triecienu naidnieku pulkiem. .. (tik un tik vienības) .... taču mūsu zaudējumi bija nesamērojami lielāki"
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.10.15 21:28:49
Intresanta info un sakarīgs viedoklis
aivars. lapsans [83.187.153.207]
# Iesūtīts: 2012.10.15 23:59:52
Mārtiņš

Paldies , Mārtiņ !
Aivars
# Labojis Aivars: 2012.10.16 20:17:08
Mārtiņš
vispār ar tā viedokļa sakarīgumu un pamatotību ir drusku problēmas. Painteresējos pie Norvēģijā dzīvojošajiem, ko saka par to čalīti, kas rakstā tiek slavēts, un īstenībā šis ir taisījis lētu sensāciju, vienkārši mēģinot maksimāli nepievilcīgi parādīt tos, kas viņa uzskatiem nepiekrīt.
Ja youtubē paskatīsies viņa filmiņu par homoseksuāļiem - http://www.youtube.com/watch?v=9P0PnEEIehc&feature=relmfu - tad tā jau nu ir pilnīgi pretējās noskaņās, nekā tā raksta autori tur ir sacerējušies. Proti, tur pat tas genderistu institūts uzskata, ka homoseksuālisms nav nolemtība (viens praktizējošs hs pats to saka), kamēr komiķa-žurnālista kungs mēģina pierādīt, ka tā ir neglābjama iedzimtība. Kā arguments pat tiek piesaukta kāda papuasu cilts, kas tic, ka puiši spermu saņem mantojumā no paauddzes uz paaudzi, tādēļ rituāli nodarbojas ar orālo seksu, bet lūk klasisku homoseksuālistu tur neesot vairāk kā citur (tiek minēti 3-4 procenti). Tur nu minētā grāmatele uz tā visa fona izskatās vairāk nekā nevainīga, un izskatās, ka atkal kādi politiskajās kaislībās ap to iesaistītie ir neviļus iesēdušies kaut kādā nelāgā substancē
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . 19 ... 36 . 37 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 60 , pavisam kopa bijuši: 24420