atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Mūžības aksioma
Sandis
Iesūtīts: 2008.06.30 21:11:44
Man patīk Ekharta definīcija"Dzīves noslēpums ir nomirt pirms ierodas nāve un saprast-,ka nāves patiesībā nemaz nav"
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
AutorsZiņas teksts
Sandis
# Labojis Sandis: 2008.07.02 13:11:03
Mulders
Bet nu jāskata konkrēts kontexts, jo "Es un Tēvs mēs esam viens" atšķirās "Es un Jūs esam viens"

Nu gan nolaidi ūdeni.
Par kādu atšķirību tu runā?Kur tu saskati atšķirību,Mulder?
"Es esmu Tēvā un jūs Manī, un Es jūsos"
Atšķirības nav.Nav robežas.
Es esmu Tēvā un jūs manī.STOP.Kas tas tāds jūs?Vai tu uz sevi savi jūs?Tu uz sevi saki Es.Tātad,ar jūs tiek paredzēts Es.Es esmu Tēvā un jūsu(Es)ir manī,un Es esmu jūsu(Es)
Es un jūs,konkrētajā gadījumā,ir viens un tas pats,lai paskaidrotu vienotu bezpaziņas stāvokli.Kad Es un jūs,ir viens un tas pats,kas paskaidro vienotu apziņu,tad Es un Tēvs,mēs esam viens.Jūs(Es) un Tēvs,esam viens un tas pats.Mēs,tas ir Es,Tēvs un Jūs,mēs esam viens.Tāpēc Es esmu Tēvā un jūs Manī,un Es jūsos.
Nav robežas.Es,Tēvs un Jūs nav pretmeti,bet gan aiz mentālām karikatūrām(Es Jūs,Mēs,Tēvs)atrodas vienota un neatdalāma eksistences forma.
Atkārtošu,īpaši priekš tevis Mulder.

<<<<<<Es,Tēvs un Jūs nav pretmeti,bet gan aiz mentālām karikatūrām(Es Jūs,Mēs,Tēvs)atrodas vienota un neatdalāma eksistences forma.>>>>>>>>



Tāpēc,Es esmu gan Tēvā,gan Tēvs ir manī,gan Es esmu Tēvs un Tēvs esmu Es un Jūs esat manī,un Es esmu Jūsos,jo Es esmu Jūs un Jūs esat Es un Jūs esat Tēvā un Tēvs ir Jūsos.
Vienota un neatdalāma eksistences forma.
Bezpersoniska Es apziņa.Ar Es saprotot Jūs,ar Es saprotot Tēvs.Ar Tēvs saprotot Es,ar Tēvs saprotot Jūs.Bezpersoniska Es apziņa.Vienota apziņa ar visu pastāvošo,neatraujot sevi no pastāvošā apziņas.
Tas ir tik elementāri.
KarotesNav
# Labojis KarotesNav: 2008.07.02 13:19:34
Mulders
radām māxlīgu sistēmu, kuras pamatā kura var sevi atjaunot bez sekām no jebkura stāvokļa
Abet tam nav sakara ar tēzi "mūžīga būtne rada mūžīgas sekas". Tev tagad praktiski jebkura būtne rada mūžīgas sekas - ja jau katras darbības sekas nav likvidējamas (ar ko tu saproti tikai visu daļiņu xyz koordinātu tādu pašu stāvokli - tad te izsista loga iestiklošana nemaz neder).

Dieva Emocijas ir viņa reakcija uz Pasaules izmaiņām, nevis izmaiņas Dievā...
Vai tad, reaģējot emocionāli, es pats nemainos? Es mainos visu laiku, un ilgā laikā varu izmainīties tik lielā mērā, ka pāri paliek tikai ID!
Ja Emocijas ir reakcija, tad tā ir SB reakcija, apzināta. Te neder piemērs ar vilcienu, kur apkārtējā vide ir kā automāts.
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.07.02 13:22:22
Sandis
aiz mentālām karikatūrām(Es Jūs,Mēs,Tēvs)atrodas vienota un neatdalāma eksistences forma
Vai šai formai piemīt Apziņa?
Vai attiecības starp šo formu un karikatūru ir tādas kā starp NomodaEs un SapņuEs? Vai arī forma ir kā potenciāls enerģijas avots, no kuras ik pa laikam rodās Es, bet pašai formai nepiemīt individualitāte?
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.02 13:23:16
Tāpēc dievs ir neredzams,bet dievs visu redz,dievs visu dzird un dievs visu zin,jo Es un Tēvs,mēs esam viens.
Saki uz sevi.
Es un Tēvs,mēs esam viens.Tāpēc Tēvs redz manu dzīvi.Tēvs dzird manu dzīvi.Tēvs zin manu dzīvi,jo Es esmu jūsos un jūs esat manī.Cik Tēvs un Es,mēs esam viens.
Secīgi turpinam domu.
Es esmu Durvis.
Saki uz sevi.
Es esmu Durvis.Bet uz kurieni Es(durvis)ved?
Uz bezpersonisku apziņu,vienotu apziņu ar visu pastāvošo,sevi neatraujot no pastāvošā apziņas.Es ir durvis uz dieva valstību.Dieva valstību,kas ir mūsu sākotnējā būtība.Es ir durvis no laicīgās pasaules un garīgo pasauli,uz pārlaicīgo pasauli un Esamību.
Tapēc līgavainis(apskaidrotais)prec līgavu(esību) un ieiet precībā(esamības priekā)
Tas ir tik elementāri.

Mulders
# Iesūtīts: 2008.07.02 13:31:27
Vai tad, reaģējot emocionāli, es pats nemainos? Es mainos visu laiku, un ilgā laikā varu izmainīties tik lielā mērā, ka pāri paliek tikai ID!
Ja Emocijas ir reakcija, tad tā ir SB reakcija, apzināta. Te neder piemērs ar vilcienu, kur apkārtējā vide ir kā automāts.
----
Dievs nemainās... viss kas mainās ir tavs stāvoklis attiecībā pret Dievu. Ja TU novērsies no Dieva, tad Dievs tev rādās bargs - tas ri tas stabs ko tu dabon pa galvu ja ignorē Vilcienu drošības noteikumus un no tiem novērsies.
Ja tu esi saskaņā ar Dieva likumiem, Dievs tev rādīsies labvēlīgs!

Tas tā rupji izsakoties, lai tev būtu skaidra atskaites sistēma! Dievs nemainās, viņš jau ir pieņēmis lēmumu par visu un viņam jau ir predefinēta jebkura reakcija uz jebkuru tavu izlēcienu!
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.07.02 13:32:06
Sandis
Vai Es, un vai Tēvs eksistē pašā augstākajā līmenī? Vai arī tie ir tikai tā Viena radītas ilūzijas?

Tas "mēs esam viens" varētu nozīmēt
a) mēs esam saslēgti kopā kā viens veselums (vīrs + sieva = ģimene)
b) mēs esam viena tipa būtnes, pārstāvam vienu Mācību, vai Grupu. (mēs esam viens kā latvieši)
c) mēs esam viens tādā ziņā kā - mēs esam SapņuEs, ko sapņo NomodaEs. Visi sapņu tēli pēc būtības ir tas pats NomodaEs. Ja SapņuEs sapnī apzinās sapņošanu, un atcerās, kas viņš ir patiesībā, tad paliek tikai NomodaEs.
d) ?
Mulders
# Iesūtīts: 2008.07.02 13:33:21
Sandis!

Es esmu Tēvā un jūs Manī, un Es jūsos (C)

Tas ka tu kastē ieliec puķupodu, tas puķupodu nepadara par kasti!
Tu pieļauj kategoriju sofistisko kļūdu!
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.07.02 13:35:10
Mulders
Tas ir, Dievs nemainās kā sarakstīts programmas kods? Tajā ir visādi koda fragmenti, kas izpildās pie noteiktiem nosacījumiem, bet pats teksts nemainās?
Plus - turpat ir arī visas zināšanas, visi dati un iespējamie secinājumi no tiem datiem, kaut arī tie būtu bezgalīgi daudz? Dievam ir zināmi visi PI cipari aiz komata?
Kaut kā tā?
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.02 13:36:13
KarotesNav
aiz mentālām karikatūrām(Es Jūs,Mēs,Tēvs)atrodas vienota un neatdalāma eksistences forma
Vai šai formai piemīt Apziņa?
Pārfrāzēšu.Vai eksistences forma,ir apziņa.
Bet protams.Prāts ir apziņas evolūcijas pakāpe.Saproti.Pakāpe ar mentālām karikatūrām(Es Jūs,Mēs,Tēvs),ar personību,kas ir socializācijas ceļā radusies identitāte.Tāpēc ir nošķirtne starp mākslīgo un sākotnējo.Ar mākslīgo paredzot prātu,bet ar sākotnējo apziņu.Aiz prāta,bezprāta zonā,bezpersoniska apziņa,ir bez individualitātes.
Tu tak nesaki.Mana apziņa un tava apziņa.
Tas pats attiecas uz dvēseli.Tu tak nesaki.Mana dvēsele.Es esmu dvēsele.Jūti akcentu?bezpersoniski,bez dvēseles un apziņas presonificēšanas.Vienota un neatdalāma eksistences forma pakāpē(prāts).
Kad mēs aizkavējamies eksistences formas pakāpē(identificēšanās ar prātu un ego prāta uzrūgšana),tad mākslīgo sākam uzskatīt par sākotnējo,kas noved pie individuālisma utopijas.
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.07.02 13:36:21
Mulders
Tas ka tu kastē ieliec puķupodu, tas puķupodu nepadara par kasti!
Bet citur ir teikts "es un Tēvs, mēs esam viens". Tā jau ir ekvivalence.
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.02 13:40:03
Mulders,nē nu feinu tu līdzību piemeklēji.Tas,ka es kastē ielieku puķupodu,tas puķupodu nepadara par kasti.
Hallo!
Par ko tu runā?
Kādas kastes,kādi puķupodi!
Es analizēju kristus sacīto,bet tu par puķupodiem ;(
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.02 13:41:22
Kad mēs aizkavējamies eksistences formas pakāpē(identificēšanās ar prātu un ego prāta uzrūgšana),tad mākslīgo sākam uzskatīt par sākotnējo,kas noved pie individuālisma utopijas.

Īpaši priekš tevis Mulder.

....kas noved pie individuālisma utopijas.
Izraujies tak no individuālisma utopijas.
Kristus tev ir defis formulu,kā izrauties no individuālisma utopijas.
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.02 13:43:36
KarotesNav,tev uz sitienu atbildēt nevaru.Ir jāskrien.
Vakarā atbildēšu.Atvaino.
KarotesNav
# Labojis KarotesNav: 2008.07.02 13:45:42
Sandis
Tu tak nesaki.Mana apziņa un tava apziņa
Saku gan. Tāpat kā "mans raksturs un tavs raksturs". Man ir manējais.
Tu te klasi sajauc ar instanci. (Klase = Cilvēks, instances = Pēteris, Jānis, Anna).

Tu tak nesaki.Mana dvēsele.Es esmu dvēsele.Jūti akcentu?
Jā, šo starpību es zinu. Taču, ja "es esmu dvēsele", tad es domāju drīzāk, ka "es esmu Dvēsele#9798, Sandis ir Dvēsele#8876, Mulders - Dvēsele#34234".
Tālākais, ja pieņem "viss ir Viens", jau ir doma - "patiesībā es esmu VienīgāDvēsele, kas iedomājas ka ir Dvēsele#9798", vēl tālāk "un arī iedomājas ka ir vienlaicīgi Dvēsele#8876, Dvēsele#34234, utt..."

Man sanāk personificēties vai nu ar Dvēsele#9798, vai nu ar VienīgoDvēseli. Kā es varu NEpersonificēties, kā es varu nebūt nekas?

Kad mēs aizkavējamies eksistences formas pakāpē(identificēšanās ar prātu un ego prāta uzrūgšana),tad mākslīgo sākam uzskatīt par sākotnējo,kas noved pie individuālisma utopijas.
Šo es saprotu kā "ja mēs sapnī identificējam sevi ar SapņaEs, un aizmirstam NomodaEs, tas noved pie ilūzijām".
Vai tā?

tev uz sitienu atbildēt nevaru.Ir jāskrien.
Vakarā atbildēšu.Atvaino.

Te tak nekur nav jāsteidzas. Temats ļoti niteresants.
Mulders
# Iesūtīts: 2008.07.02 13:52:37
Es analizēju kristus sacīto,bet tu par puķupodiem ;( (C)

Es arī! Bet saprašana ir Dieva dāvana, kam ir kam nav!
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.02 22:50:15
KarotesNav
Atbildēšu uz tavu jautājumu.
Vai Es, un vai Tēvs eksistē pašā augstākajā līmenī? Vai arī tie ir tikai tā Viena radītas ilūzijas?

Izejot no tā,ka Kristus izsakās no bezprāta zonas,izsakās bezpersoniski,Kristus,lai raksturotu garīgus objektus,objektus ietērpj asociācijās.Kristus ir vienlaicīgi,gan Es,gan Tēvs,nedalāmi.Atrodas gan mentalitātes zonā un savu klātbūtni ietērpj asociatīvā formā Es.Gan bezpersoniskā zonā un savu klātbūtni ietērpj asociatīvā formā Tēvs.Tātad,Tēvs sākotnējais un Es tekošais,ir nedalāmi,jo tekošais Es,ir sākotnējā Tēva pakāpe.
Turpinājums sākotnējam(apziņa-Tēvs-evolūcija-pakāpe-prāts-mentāla karikatūra- Es=vienots un nedalāms-Es un Tēvs,mēs esam viens)

vai Tēvs un Es eksistē augstākā pakāpē.
Ja nekļūdos domāts virs apziņas evolūcijas prāta pakāpes uz kuru mums ir jātiecas:"Vai jūs neesat labāki?"
Skat,mums piemīt apziņa,piemīt prāts.vai var būt kaut,kas labāks,augstāks?
Mums nav pamata par to šaubīties,ja reiz no sākotnējā(Tēvs)sekoja turpinājums(Es)
Neviens nav teicis,ka turpinājums nesekos.Nesekos augstāka pakāpe virs prāta evolūcijas ceļā.Tieši pretēji.Tiek dotas formulas,kas atrauj no individualitātes utopijas.Ievada bezpersoniskā apziņā vienotā ar visu pastāvošo,sevi neatraujot no pastāvošā apziņas.Paralēli viss plosts ar informāciju no apziņas evolūcijas pakāpes prāta,iet līdzi.Bet piedzīvo izmaiņas,tik cik izmaiņas piedzīvo izpratne par sevi.
Tālāk futurologija.Iedomāsimies,ka cilvēce sevi atpazīst bezpersoniskā apziņā.Tātad,es sevi atpazīstu tevī un tu sevi atpazīsti manī,mēs esam viens un tas pats,bet mēs tik un tā esam divi.Bet nevis divas Es bezpersoniskas apziņas,izpratnē par sevi,bet divi Es bezpersoniskas apziņas nesēji(organismi-mehānismi),kas paralēli Es bezpersonisku apziņu spēj nogādāt savstarpēji attālinātos punktos.
Es bezpersonisku apziņu mehānisms(organisms)spēj nogādāt vienlaicīgi gan Rīgā,gan Kuldīgā.Es bezpersoniska apzīna vienlaicīgi atrodas divos savstarpēji attālinātos punktos.
Tanī pašā laikā,atrodoties divos savstarpēji attālinātos punktos Rīgā un Kuldīgā Es bezpersoniska apziņa vienlaicīgi apstrādā objektīvo informāciju no abiem punktiem.
Piemēram,viens mehānisms(organisms)Rīgā skatās uz Brīvības pieminekli.Spīd saule,ārā karsts,pūš vējš-,Es bezpersoniska apziņa uzņem objektīvo informāciju.
Otrs mehānisms(organisms)Kuldīgā paslēpies zem dižozola,jo Kuldīgā debesis ir apmākušās,līst lietus,ducina pērkons,putnu čaloņu nedzird,brāzmains vējš,kļūst drēgns-,Es bezpersoniska apziņa uzņem objektīvo informāciju.

Lūk,manā skatījumā,tā ir nākošā pakāpe,virs apziņas evolūcijas pakāpes prāts.

"Es esmu Tēvā un jūs Manī, un Es jūsos".

Tagad,es ceru,tu saproti,cik nopietnu kursu Kristus ir noformulējis cilvēcei.
Tas ir neizbēgami.Tas ir objektīvi.
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.07.03 09:09:21
Sandis
Tomēr nesapratu, pārāk sarežģīti. :-(
Kas ir "Es bezpersoniskā apziņa"? Vai kas līdzīgs Junga kolektīvajai bezapziņai - tādai kā visu individuālo Es vienojošai saitei un informācijas noliktavai? (Es esmu Rīgā, kāds cits ir Kuldīgā, bet starp mums ir tāda kā telepātiska saite, plus vēl mēs abi tiekam klāt pie visas cilvēces uzkrātās pieredzes)
Vai arī "Es bezpersoniskā apziņa" ir PatiesaisEs, attiecībā pret kuru visi individuālie Es ir ilūzijas, jeb - individuālais Es ir PatiesāEs ilūzija? (Es esmu Viens, un tā teikt, fantazēju par tēmu "Es Rīgā un Kuldīgā vienlaicīgi kā divas personas"
Sandis
# Labojis Sandis: 2008.07.03 20:58:05
KarotesNav tūlīņās paskaidrošu.
Es,ir izpratne par sevi,kas uz sevi saka Es.Es esmu,kas es esmu.Izpratne sevi neindividualizē,tāpēc saka.Es esmu,kas es esmu.Izpratne uz sevi nesaka.Es esmu Pēteris,jo izpratnei nav individuāls raksturs un raksturojums.Es esmu,kas es esmu,ir sevis konstatācija bezpersoniskā apziņā.Bezpersoniskā apziņā,es esmu,ir bez mentālas faktūras.Bez dzimšanas datuma,bez vārda,bez nacionalitātes,bez genētiskas radniecības,bez profesijas,bez akadēmiskām iemaņām,bez fiziskiem un psihiskiem aspektiem,bez mentālas faktūras.Mentāla faktūra piedienas apziņas evolūcijas pakāpei prātam.Te ir personība,te ir individualitāte,te ir genētiska radniecība,te ir dzimšanas datums,vārds,nacionalitāte,profesija,akadēmiskās iemaņas u.c fiziski un psihiski aspekti.Savukārt,izpratne par sevi,kas uz sevi saka,Es,tiek izrauta no pakāpes,no prāta,no individuālisma,no mentalās faktūras bezpersoniskā apziņā,bezprāta zonā t.i.,zonā bez prāta radītā trokšņa-domām.Domu troksnis ir palicis apziņas evolūcijas pakāpē-prāts.
Prāts ir tur,domas ir tur,individuālisms ir tur,mentalā faktūra ir tur,mentālās karikatūras ir tur,bet es esmu šeit,bez domas par sevi,tīra apziņa,kas ir sevi klātesamībā apzinoša.Šeit bezpersoniskā apziņā,bez mentālām karikatūrām un faktūru,bez individuālisma,Es esmu izpratne rodas no apziņas par savu klātesamību bezprāta zonā.faktiski,mēs runājam par Esamības sasniegšanu.Esamība,kas ir bez dzimuma,bez nacionalitātes,bez individuāliem rādītājiem un mentālas faktūras un neatkarīga no psihiskiem procesiem,no prāta aktivitātes,domu intesivitātes un fizikāliem procesiem.Bezprāta zona,bezpersoniska Es apziņa.
Es dotajā gadījumā,ir norāde uz klātesamību bezpersoniskā apziņa,bez individualitātes.
Tāpēc.
Es esmu,kas es esmu,bez individualitātes,bet klātesoša.Rupji sakot.Figurāli eksistē ārpus apziņas evolūcijas pakāpes bezpersoniskā apziņā.
Kas nozīmē,ka visi priekštati par mentalām karikatūrām,ir atstāti pakāpē.Es Tu,Mēs,Viņi,Citi utm.
Šeit bezpersoniskā apziņā,ir tikai bezpersoniska izpratne par savu klātesamību.Tātad,aiz apziņas evolūcijas pakāpes,bezprāta zonā,bezpersoniskā apziņā,mēs esam viens,kas sevi izprot klātesamībā.Tāpēc izsakoties no bezprāta zonas,izsakoties bezpersoniski:"Es esmu Tēvā un jūs Manī,un Es jūsos."
Tieši tāpēc,apskaidrotie,kas izlaužas no individuālisma utopijas,sevī iemieso cilvēkmīlestības apziņu,jo cilvēkmīlestības apziņas rodas no izpratnes par monoteistisku Es bezpersonisku apziņu,bezprāta zonā.
Tātad,tu esi es un es esmu tu,pat ja apziņa par sevi ir ielikta divos mehānismos-organismos,kas pārvieto pasaulīgajā dzīvē Es apziņu.
Pat,ja tu vēl neapzinies,ka tu esi es un es esmu tu,bezpersoniskā apziņā,mēs esam viens un tas pats,viena vesela,neatdalāma,aiz prāta trokšņa klātesoša eksistences forma,uz tevi attiecas neapzināšanās,jo atrodies individuālisma utopijā,prātā,apziņas evlūcijas pakāpē,ego prāta ietekmē.

Tieši tāpēc,tev nav saprotama vienlaicīga atrašanās divos savstarpēji attālinātos punktos.
Tev šķiet,ka vienā punktā atrodies Tu,bet otrā Es un mūsu starpā ir telepātiska saite.
Nē,runa iet par fundamentālām izmaiņām cilvēcē.
Gan vienā punktā,gan otrā punktā atrodas viens un tas pats bezpersonisks Es,ko pārvieto mehānisms-organisms.Bezpersoniskā apziņā,nav dalījumi,nav mentālas karikatūras Es un Tu,vai kāds cits.Tieši tāpēc tas cits,tur Kuldīgā,esmu Es.Tieši tapēc,tas cits,tur Rīgā,esmu Es bezpersoniskā apziņā.Mēs esam viens bezpersoniskā apziņā,bezprāta zonā.
Tas,ko es stāstu vēl nebūt nenozīmē,ka cilvēkam dzimstot,cilvēks neiziet cauri mentālām karikatūrām(Man,Es,Tu,Citi)
Vismaz sākotnēji,tam būs jāiet cauri katram cilvēkam,kas dzimst un pēcāk jāatgriežas pie Tēva,bezpersoniskā apziņā.Vienotā apziņā ar katru dzimušu cilvēku,kas sevi apzin bezpersoniskā Es apziņā.
Mainās attieksme pret ceļiniekiem,kas iet cauri mentālām karikatūrām,jo tam ir akadēmiska nozīme izprast instrumentu(prāts)strukturāli un mehanizēti apziņas evolūcijas pakāpes līmenī.Pretēja gadījumā,instruments,kam ir tīri funkcionāla nozīme,tiek neizprast un neiepazīts.
Tevis minētā telepātija,ir domas nodošana no punkta Kuldīga uz punktu Rīga,caur bezpersonisku Es apziņu.
Piemēram no punkta Kuldīga uz punktu Rīga virzas mākoņu masa.
X,kas atrodas punkta Kuldīga redz kustamies mākoņu masu uz punktu Rīga.Tanī pašā laikā,kad X,kas atrodas punktā Kuldīga redz kustamies mākoņu masu uz punktu Rīga,bet redz nozīmē intelektuāli to saprot,tātad runājam par psihisku procesu prātā,informācija no X,kas atrodas Kuldīgā,izplatas ar Es bezpersonisku apziņu uz punktu Rīgā,kur atrodas Y.
Informācijas izplatītājs un informācijas saņēmējs ir viens un tas pats.Tāpēc informācijas nodošana un informācijas saņemšana,ir momentāla.Mehanisms-organisms,ved savu ikdienišķo dzīvi un tik pat labi satiekot kaimiņu,kaimiņam tiek uzjautāts;kā tev šodien klājas,lai gan jautātājs un atbildētājs ir viens un tas pats bezpersoniskā Es apziņā,bet mentalitātē bezpersoniska Es apziņa ir Juris un Pēteris,kas dzimuši katrs savā laikā un no atsevišķiem vecākiem.

Jā,es noteikti runāju par cilvēces solidarizēšanos Es bezpersoniskā apziņā,esot vienotiem un nedalāmiem bezpersoniski,individuāliem mentāli.

Tāds ir mans redzējums.
Pagaidām cilvēkam no cilvēkam ir daudz,kas slēpjas un neatklājams.Un daudz dažādu iemeslu,lai pateiktu sliktu vārdu,vai arī lai nogalinātu kaut kādu pseidomērku vārdā.
Mēs esam vēl ļoti tālu no Kristus atstātā kursa.

Ceru,izteicos skaidri.Ar prieku atbildēšu,ja radīsies jautājumi.
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.07.04 10:01:04
Sandis
Es esmu,kas es esmu.Izpratne sevi neindividualizē,tāpēc saka.Es esmu,kas es esmu. ... Te ir personība,te ir individualitāte,te ir genētiska radniecība,te ir dzimšanas datums,vārds,nacionalitāte,profesija,akadēmiskās iemaņas u.c fiziski un psihiski aspekti.

Jā, tās ģenētikas u.c. nav būtiskas.
Saprotu, ka "personība" un "individualitāte" ir tādā nozīmē, kā jau minētās identifikācijas ar sugu, dzimumu, raksturu.
Tomēr jautājums - ja paņem nost "personību" un "individualitāti", tad kas paliek? Tikai tīra Apziņa, kas nav spējīga uz neko vairāk kā apzināties savu esamību? Tāda skumīga un primitīva eksistence...
Vai arī tā ir visu zinoša un varoša Apziņa, kurai ir garlaicīgi visu zināt un varēt, un tāpēc tā sāk Spēles pati ar sevi, sadaloties "personībās" (vienlaikus kaut kādā veidā paliekot arī nemainītai visu zinošai un varošai Apziņai)?

Vārdu salikums "bezpersoniska Apziņa" mani mulsina. Apziņa tā kā varētu piederēt tikai personai, individualitātei. Vai arī te "individualitāte" neder tāpēc, ka tas nozīmētu nodalīšanos, kaut kā izdalīšanu no Sākotnējā Veseluma? Jo - attiecībā pret ko individuāls? Vai arī te tomēr ir domāts tāds "vienīgais Individuālais"?

Tieši tāpēc,tev nav saprotama vienlaicīga atrašanās divos savstarpēji attālinātos punktos.


Tātad, ir drīzāk otrs variants - augstākajā līmenī ir ĪstaisEs, tā pati vienīgā Apziņa. Zemākajos - vairāki SapņuEs, škietamie, ierobežotie? Tas ir, līdzīgi kā vienā parastajā sapnī es esmu Tauriņš, bet patiesībā - Cilvēks, TasKuršSapņo. Ja es sapnī sākšu "meditēt par viss ir Viens", tad mana Tauriņa identifikācija izjuks, un es atgriezīšos Cilvēkā, atcerēšos sevi kā Cilvēku?
Uz šīs līdzības pamata runājot par ĪstoEs, ir tikai viens papildinājums - ĪstaisEs "redz sapnī" sevi ne tikai kā Tauriņu, bet vienlaicīgi kā visus pārējos sapņa tēlus.
Tad, "Jānis Kuldīgā" un "Pēteris Rīgā" ir tikai ĪstāEs divi vienlaicīgie sapņu tēli, un nekas vairāk.
Vai tā?

vēl nebūt nenozīmē,ka cilvēkam dzimstot,cilvēks neiziet cauri mentālām karikatūrām


Ko nozīmē cilvēka dzimšana?
Vai jauns cilvēks rodas kā atsevišķa būtne, un pamazām attīstās, līdz pievienojas bezpersoniskajai Apziņai?
Vai arī jauns cilvēks patiesībā ir bezpersoniskās Apziņas kārtējais "sapņa tēls", t.i. šīs pašas Apziņas izpausme?

Ceru,izteicos skaidri.
Cik nu tas tādā tēmā iespējams :-)

P.S. Par "viss ir Viens", ir tāds vingrinājums, vispār paredzēts, lai nomierinātu emocijas, piem ja dusmojies uz kādu, un tās dusmas neliek tev miera, utml.
Tas ir 2 soļos:
1) Uzrakstīt visu, ko pašlaik jūti attiecībā pret šo situāciju. Piem: "Kāds tas Pēteris draņķis, smēķē cigaretes kāpņu telpā, reizēm vēl Žanis kopā ar viņu. Ne laipna runāšana ar viņu, ne draudēšana nepalīdz, arī no policijas Pēteris nebaidās. Tiešām, esmu dusmīgs uz viņu!"
2) Pārrakstīt, visur liekot sevi, pirmo personu.
"Kāds tas es draņķis, smēķēju cigaretes kāpņu telpā, reizēm vēl Žanis kopā ar mani. Ne laipna runāšana ar mani, ne draudēšana nepalīdz, arī no manis es nebaidos. Tiešām, esmu dusmīgs uz sevi!"
Tas labi palīdz aizvadīt dusmas, aizvainojumus u.c. nevēlamas emocijas.
Var pat aizvietot pilnīgi visu:
"Kāds tas es esmu es, smēķēju sevi sevī, reizēm vēl es kopā ar sevi. Ne laipna runāšana ar sevi, ne draudēšana sev nepalīdz, arī no manis es nebaidos. Tiešām, esmu dusmīgs uz sevi!"
Dažreiz tāda transformācija uzvēdī tādu "viss ir viens" attālu sajūtu. :-)

Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.04 13:46:16
KarotesNav
Ar bezpersonisku apziņu tiek domāta personības evolūcija,nevis personības reevolūcija un cilvēces degradācija.
Evolūcijas teorija attiecas ne tikai uz biologiju,bet arī uz psihologiju.
Kas ir personības evolūcija,ja ne bezpersoniska apziņa!
Ja evolūcija attiecas uz biologiju,uz fiziologiju,uz skeletu,uz gaitu,uz bioķīmiju un mirkobiologiju,tad evolūcija attiecas uz apziņu,uz prāt,psihi,identitāti,personību,intelektu utm.
Kristus sacītais:"Vai jūs neesat labāki",ir uzskatāms piemērs mudinājumam turpināt izaugsmi.Ar izaugsmi mēs saprotam izmaiņas no viena stāvokļa kvalitatīvi citā izmaiņas stāvoklī.
No zobs pret zobu uz,ja tev sit,pagriez otru vaigu.Tās ir psihiskas izmaiņas,līdz pat bioķīmiskam līmenim.Ko nozīmē,ja tev iesit,bet tu pagriez otru vaigu.Tas nozīmē pacelties virs dzīvnieciskas agresijas instinktu līmenī.Kad organismu fiziski apdraud,organisms instinktīvi aizstāvas.mainās organisma bioķīmija.Organisms it kā,uzskarst,uzrūgst pretrīcībai,uzbrukumam,agresijas izpaušanai un saprāta līmenī nobloķēt šo dusmu injekciju organismā nepieļaujot bioķīmiskas izmaiņas.Turēt bioķīmiju zem dusmu līmeņa.Apzinīgi iejaukties instinktu mehānisma aizsardzības sistēmā.Tā ir smalka manipulācija ar psihi.Psihe ir top par instrumentu.
Ekharts Tolle:"Prāts,tas ir instruments"
Es neesmu prāts,jo Es esmu psihiskās uzvedības mehāniķis,kas vajadzības gadījumā iejaucas psihes mehānismā,instinktu aizsardzības sistēmā.
Ja tev sit,pagriez otru vaigu.To saka prāta konstruktors,kas ar prātu apietas,kā ar instrumentu.
Prāts,ir apziņas evolūcijas pakāpe.To saka bezperoniska apziņa,kas ir atmodusies no individuālisma utopijas.Citiem vārdiem sakot,ir piedzīvojusi izmaiņas,evolūciju un paziņo:"Mums ar steigu ir jāiet tālāk,aiz mentālāk karikatūrām,aiz prāta,bezprāta zonā,klusumā,bez prāta radītā trokšņa domām"
Kristus"Vai jūs neesat labāki"
Bet intelektuāla izpratne par sevi ir saglabājusies.Tātad,piedzīvota izmaiņa personības līmenī.
Piemēram,kāds āfrikas pilsonis,aziāts,eiropietis,rietumnieks līdz ar kristietību iegūst centralizētu identitāti-kristietis.Kristietis ir pieslēdzies subkultūras egregoram.Eiropietis un āfrikāni runā: brālis,vai māsa.Nav nošķirtnes nacionalitātē,izglītībā,sociālā statusā,vecumā utm.
Tātad,mēs runājam par iedīgļiem,kas sagatavo augsni izmaiņām identitātē,personībā,psihē,apziņā.
Jūdaisms,kristietība,islāms,induisms utm.nav ne mazāko šaubu,ka identitātes un personības līmenī,cilvēces merogā notiek drūzmēšanās.Līdzīgi tektoniskajām plāksnēm drūzmējoties identitāte un personība kulurizācijas un socializācijas ceļā saplūst supermasīvā struktūrā.
transformācija,ir objektīvs process un ir cilvēki,kas izraujas no apziņas evolūcijas pakāpes un intelektuāli raksturo supermasīvu struktūru,kas ir cilvēces neizbēgams kurss.
Intelektuāli nav jāpieķeras tam,ko es dēvēju par bezpersonisku Es apziņu.Bezprsoniska Es apziņa nav galamērķis,bet gan pārejas posms.Izmaiņas par kurām runā Jēzus un Tolle.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 76 , pavisam kopa bijuši: 16588