atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Gara dāvanas
Mulders
Iesūtīts: 2007.11.26 09:43:34
Šitāds jautājums!

Vai Gara dāvanu uzskaitījums Rakstos ir exkluzīvs, vai var runāt par daudzām, kuras nav explicitly uzskaitītas.
Šeit es nedomāju parastus talantus darīt garīgas lietas, bet tieši dāvanas ne no šīs pasaules.
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
AutorsZiņas teksts
Mulders
# Iesūtīts: 2007.11.26 09:43:40
Jūsu domas?
KarotesNav
# Iesūtīts: 2007.11.26 10:02:55
Drīzāk, ka visas nav uzskaitītas. Par Gara dāvanām parasti ir runāts, nu tā "garāmejot", sakarā ar citām tēmām. Piemēram, ir runāšana mēlēs kā pamata temats, un tad seko piebildes, ka tā dažreiz ir Gara dāvana.
Vai ir kāda Rakstu vieta, kur Gara dāvanas ir pamata tēma, tas ir, "Gara dāvanu saraksts"?
Mulders
# Iesūtīts: 2007.11.26 10:04:28
KarotesNav 1 Kor 12-14 nodaļai
KarotesNav
# Iesūtīts: 2007.11.26 10:12:01
Mulders
Aha, ir saraksts!
Iespējams, ka tas ir pat pilnīgs saraksts:
- gudrības runa
- atziņas runa
- ticība
- dziedināšana
- spēja darīt brīnumus
- pravietošana
- garu pazīšana
- runāšana mēlēs
- mēlēs runātā tulkošana

Ko tu vari nosaukt, kas neierakstās listē? Kontakti ar mirušajiem varbūt?
Mulders
# Iesūtīts: 2007.11.26 10:28:57
KarotesNav, par to arī jautājums, vai šis ir exkluzīvs. Citur ir arī citādāks uzskaitījums - saistīts ar kalpošanas amatiem, tagad uz sitienu neaceros vietu!

Kā arī zem "spēja darīt brīnumus" ir pabāzts kas? Tur daudz kas lien iekšā, un diez vai tas ir trusīšu vilkšana no hūtes!
KarotesNav
# Iesūtīts: 2007.11.26 10:31:49
Mulders
Brīnumi te būs tādi, kuriem jāiekļaujās pārējā sarakstā. Piemēram, brīnumaina dziedināšana. Parastā dziedināšana būtu, nu tāda normāla dziedināšana, gandrīz vai kā procedūras pie ārsta, pamazām izdziedina. Brīnumainā = bez pēdām pazūd vēzis pēdējā stadijā, utml.
KarotesNav
# Iesūtīts: 2007.11.26 11:20:59
Ctulhu
"izārstēt audzēju" un "bezgalīgi uzturēt cilvēku pie dzīvības" nav viens un tas pats.

Praksē, es nezinu, vai ir medicīniski fiksēti gadījumi, kad pēc aizbraukšanas uz Meždugorji, atklāsmes, lūgšanām, dziedināšanām utml, ielaists audzējs atkāpjas. Un ja ir, tad vai eksistē gadījumi, kad audzējs atkāpjas pats no sevis, bez ticības?

Mulders
# Iesūtīts: 2007.11.26 11:22:11
KN, vienu toč zinu - hariki perfekti ārstē hipohondriķus un daļu psihosomatiskās slimības!
Mulders
# Iesūtīts: 2007.11.26 11:31:22
Ctulhu, apgalvojums, ka spēj izlabot jebkuru defektu ir no gaisa pagrābts, jeb slipery slope!
Mulders
# Iesūtīts: 2007.11.26 12:35:02
Ctulhu un kā tev ar tādu dziedināšanu, lai tu tiktu izdziedināts pilnībā (no nāves) tev tai ir jāiziet cauri?
Ingars
# Iesūtīts: 2007.12.12 12:33:47
nu vispār jau bībele visu ko ticīgais dara ticībā nosauc par Svētā Gara dāvanām
Briinumsons
# Iesūtīts: 2007.12.12 14:23:28
cilvēks izmācās par labu triku meistaru vai labu ārstu . Kā ar viņiem? Ne katrs to var. Vai tas ir dāvanas skaitās tikai tad , ja vari ko izdarīt bez gatavošanās?
rainars
# Iesūtīts: 2008.01.27 19:02:13
Jāaaa .......?Pasaulīgas lietas ir daudz saliktas uz mūsu kristīgām māsām un brāļiem ka nevaram atvērties Dieva vārdam un atbrīvoties.Kā jūs domājat kam domātaS šādas vietas no BĪBELES :"...EJ TA PA VISU PASAULI UN DARAT VISAS TAUTAS PAR MANIEM MĀCEKĻIEM..... ., ....UN JŪS DARISAIT TĀDAS PAŠAS LIETAS KĀ ES UN VĒL LIELĀKAS... " .
Kādus citus JESUS mācekļus tad jūs gaidat .Paši jau vien mēs esam atdarījuši sirdis evanģēlijam un ņemam DIEVA VĀRDUS par mācību.Vai tad no šā neiziet ka esam JESUS mācekļi.Noņemat plīvurus no acīm un atbrīvojamies SKATAM ĪSTU GAISMU.
Ingars
# Iesūtīts: 2008.02.14 11:25:25
jaaaaa pasaulīgas lietas saliktas gan kā klapes uz acīm un ausīm, ka nesaprotam nedz rakstus nedz Dieva spēku - ja nenotiek brīnumi, značit sludināšanai nav gara spēka un paši sludinātāji mazticīgi? Un tomēr prakse runā tev pretī - pat pie džungļu mežoņiem ne vienmēr pārdabiski brīnumi notiek un tomēr šamie nākuši pie ticības - vai tas nav lielāks brīnums? kas tas i, ka gribam diktēt Dievam kad un kā rīkoties?

UN JŪS DARISAIT TĀDAS PAŠAS LIETAS KĀ ES UN VĒL LIELĀKAS - neattiecas uz zīmēm un brīnumiem, jo patiešām neesmu dzirdējis, ka kāds būtu vēl lielāku vētru jūrā apkulsinājis vai vairāk ūdeni vīnā pārvērtis. Tas atteicas uz sludināšanas apjomiem - Jēzus sludināja Arābijas pussalas mazā daļiņā, bet mūsdienās evaņģēlija vēsts jau pa visu pasauli izgājusi.

Kā Pāvils saka - arī tādas lietas mēs darīsim, JA DIEVS GRIBĒS, bet vai visi ir brīnumu darītāji, vai visi ir pravieši? Nevajag brīnumus noliegt, bet nevajag to pakārtot kā obligātu nosacījumu
rainars
# Iesūtīts: 2008.02.16 13:18:27
Ingars
Protams takTēvreizē arī skaitām :" tavs prāts lai notiek kā debesīs tā arī virs zemes" Visas lietas atstājam debesu tēva ziņā tik mums ar ir jālūdz balsi,lai viņs arī dabū apstiprinājumu kpo mēs vēlamies.jo kā mūsu miesas tēti arī zin kas mums ir vajadzīgs tik grib apstiprinājumu no mums pašiem.protama ar tāda lieta ka vienalga paši nespējam būt dziedinātāji ,ja Dieva svētais gars nelieto mums tādā veidā.Jāmeklē tad cita gara dota dāvana ja mēs gribam kā kalpot mūsu kungam.
Ingars
# Labojis Ingars: 2008.02.18 11:40:15
tieši tā rainar, un ikvienam kristietim ir kāda Gara dāvana kalpošanai, taču ir kādi grupējumi, kas cnšas iegalvot, ka tikai tiem ir Gara dāvanas, kuri saņēmuši Svētā Gara kristību tāpat, kā apustuļi, vai, ja ne ar uguns mēlēm, tad vismaz jābūt zīmei - mēlēs runāšanai, citādi kristietis ir bez Svētā Gara un nederīgs kalpošanai. Notiek tāda kā šķirošana un iedalīšana līmeņos, apmēram kā kādā pagāniskā kultā.

Starp citu nekur bībelē neredzam attaisnojumu harizmātu mācībai, ka kristieši būtu iedalāmi kategorijās - kristīts Svētajā Garā un nekristīts Svētajā Garā un kā pamatojumu viņi liek priekšā gadījumus iz apustuļu darbu grāmatas. Patiesībā šie gadījumi pat runā pretī harizmātiem, jo tie tikai apstiprina Jēzus vārdus, ka Viņš kristīs visus ticīgos ar Svēto Garu, nevis tikai kādus kuri ir nobrieduši. Jo tad vispār harizmāti varētu pamatoties vienīgi uz apustuļu kristību Svētajā garā, jo ne pagāni, kuriem Pēteris sludināja, ne Samarieši, nedz arī tie, kuri bij tik Jāņa kristību saņēmuši nebij nedz nobrieduši nedz pieredzējuši kristieši, bet tiktikko sākuši saprast Kristus mācību . Šajā laikā bij vajadzīga Svētā Gara kristības ārēja izpausme, jo bij nepieciešams apstiprinājums no Dieva, ka pravietojumi par Svētā Gara izliešanu pār visu ticīgo kopienu ir piepildījušies. Un jebkurā gadījienā pavisam noteikti un skaidri bībelē norādīts, ka ikvienai atpestītai, ticīgai dvēselei ir jātiek Kristītai Svētajā Garā, jo bez šīs kristības nav pestīšanas. Tāpēc Svētā Gara kristība ir saistīta ar Jēzus pavēlēto kristību, kas nav ūdens kristība, kā harizmāti nepareizi māca, jo ūdens kristība bij Jāņa kristība, bet Jēzus pavēlētā kristība gan arī izpildāma ar ūdeni, tomēr tai ir apsolījums - par grēku piedošanu un Svētā Gara dāvanu. Protams ne vienmēr Svētais Gars tiek saņemts kristības brīdī, parasti tas notiek pirms kristības, tomēr tas pavisam noteikti ir saistīts ar kristību, jo kā māca bībele - Svētais Gars ir saistīts ar vārdu un darbojas caur vārdu, tātad arī caur kristībā teikto vārdu
rainars
# Iesūtīts: 2008.02.18 21:30:43
man domāt ka ir atšķirība ja Svētais gars pieskāries vai izgājis cauri.Var jau būt es kļudos ,saprotu ne visai daudz ,bet nu liekas ka rakstu ne ar prātu ,bet vadīts .Zini ir ar luteriski kristieši kuri runā mēlēs un man trīs gadus neprasījās slavēt Dievu mēlēs ,bet tad vienam esot Svētais gars man pieskārās ,lai runājot, un tā nu es piekopju šāda veida Dieva slavināšanu.Zini pateikšu ka gars pilnveido mēlēs runāšanu.Bij ar viena zīme ar manīm notikusi un gadījās es paprovēju aizlūgt par dziedināšanu un turpinu to darīt ,jo par stiprinājumu kalpo ļaužu sacītais par siltuma jušanu no rokām.,kaut turu pa atstatumu(2 cm)Jāsaka ka ne visi.
Ingars
# Iesūtīts: 2008.02.19 19:55:13
Svētais Gars taču jaunās derības laikmeta ticīgajiem apsolīts visiem un patstāvīgi, ne kā vecajā derībā - tikai izredzētiem un tad arī ne visu laiku. Tādā gadījumā - ja šīs superīgās sajūtas pazūd, tad arī Svētais Gars pazudis?
rainars
# Iesūtīts: 2008.02.20 08:08:07
Ingars
Šajā laikā bij vajadzīga Svētā Gara kristības ārēja izpausme, jo bij nepieciešams apstiprinājums no Dieva, ka pravietojumi par Svētā Gara izliešanu pār visu ticīgo kopienu ir piepildījušies. Un jebkurā gadījienā pavisam noteikti un skaidri bībelē norādīts, ka ikvienai atpestītai, ticīgai dvēselei ir jātiek Kristītai Svētajā Garā, jo bez šīs kristības nav pestīšanas.
Pats pievieno komentāru un paud neiedziļinoties uzrakstītajjā.Man domāt tev pirms šī sava citāta pārlasīšanas vajadzētu Palūgt Dievu ,lai viņš tev sirdī caur svēto garu liek saprast šīs vietas .
Mulders
# Iesūtīts: 2008.02.20 10:24:59
rainars, cilvēki par šīm Rakstu vietām ir lūguši, domājuši un rakstījuši vēl daudzus gadu simtus pirms Harizmātu kustība parādījās!

Ja tu Svēto Garu pakļauj savām sajūtām, tad tu esi briesmās, jo nekad nevari būt drošs vai tavas sajūtas tiešām ir Sv Gara izraisītas vai vienkārši labs garastāvoklis no lielas sajūsmas un dabīgo endorfīnu pieplūduma smadzenēs - jeb ķīmija!
Harizmāti savu ticību pamato savās sajūtās. Viņi tic uz savām sajūtām un emocionālajiem apziņas stāvokļiem un nespēj saprast, ka mēs Luterāņi ticam, ka Sv. Garu esam saņēmuši savā kristībā, Jo tā apsolīja Kristus Jēzus un viņš nemelo pat tad, ja es nejūtu viņa apsolījuma tūlītēju darbību!

. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 97 , pavisam kopa bijuši: 16434