atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Kains un viņa sieva.
Sandis
Iesūtīts: 2008.07.17 02:39:24
Vēlos aktualizēt lūk kādu tēmu.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
AutorsZiņas teksts
Mulders
# Iesūtīts: 2008.07.17 13:18:46
Sandis, piedod, nevar isskaidrot cilvēkam kas ir plakne, ja viņš dzīvo uz taisnes!

Ja Kaina sieva būtu Ādama un Ievas atvasīte,tad pats parēķini,cik gadu būtu Kaina vārdā nenosauktai sievai,kas tavuprāt ir Ādama un Ievas atvasīte.Tātad,dzemdināta pirms Seta.bet Setu Ādams un Ieva dzemdināja 130 gados.

Un kas tev liek domāt ka Kaina sieva dzima pirms Seta? Un ja rēķina ka toreiz cilvēku mūžs bij etaki 800-900 gadi, tad 100gadīga sieva būtu kāreiz pašos brieduma gados smuks skuķis!

Bet vairāk man interesē, kur tu esi izracis, ka Kains aizgāja uz Noda zemi un apņēma sievu PIRMS Sets bij piedzimis? Tikai tāpēc, ka tas rakstīts PIRMS 5ās Mozus nodaļas? Nu un... kā jau teicu un acīmredzot tev tas nav saprotams un nepielec, paralēli notikumi grāmatā VIENMĒR ir secīgi!

Ja tu veikalā pērc pienu un laukā automašīna ietriecas stabā, tas nenozīmē, ka šī teikuma konstrukcijas dēļ mašīna stabā ietriecās PĒC tam kad tu nopirki pienu.

Bet pieņemu, ka tev šī elementārā patiesība nepieleks... domāšanu vajag attīstīt, tā pagaidām tev ir plakna... jeb pat vēl vairāk... šaura un tieva kā stīga... līz plakanai tu vēl neesi izaudzis, lai saprastu paralēlu notikumu attēlošanu! Pēc tavas loģikas sanāk, ka Dievs ievu un ādamu radīja divas reizes un bij divas radīšanas, jo redz divās Mozus grāmatas nodaļās secīgi šie notikumi ir aprakstīti!
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.07.17 13:19:57
Sandis
Ja pieskaita ne tikai Ādama un Ievas tiešos pēcnācējus, bet arī bērnu bērnus, tad bilde nemainās?
Ingars
# Iesūtīts: 2008.07.17 13:21:00
Sandis

ūja ūja, nu gan nodevi. Es meklēju jēgu tur, kur ir jēga. Un Jēga ir Krsitus pestīšanas darbā, nevis kaut kādos ciltsrakstos, kam nav nekādas nozīmes. Es tāpat arī iedziļinos rakstos, taču meklēju tur to, kas tur jāmeklē, nevis to, kā tur nav.

Saki man - ko tu meklē rakstos? Un tāpēc jau arī prasīju - kāda jēga tev ir no šīs diskusijas? Tu aizsvilies, jo īsti nevari atbildēt, tu jautā jautāšanaspēc, patīk pakasīties, tas arī viss
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.17 13:31:16
Mulders
Konkretizē savu pozīciju.Ja tu man saki,ka Ādams un Ieva dzemdina citus bērnus pēc Ābela un pirms Seta,lūdzu tam apliecinājumu rakstos-starposmā starp Seta un Ābela dzišanu.
Ja jau tu tik klaji,atklāti un nekaunīgi neievēro secību,kas ir aprakstīta bībelē.
Bet bībelē ir teikts,ka pēc Kaina tika dzemdināts Ābels,bet pēc Ābela dievs Ādamam un Ievai deva citu dēlu Setu.
Vārdiņu PĒC,tu klaji,nekaunīgi un atklāti ignorē un neņem vērā,ka Ādamas un Ievas citi bērni meitas un dēli ir minēti pēc tam,kad Kains jau ir apņēmis sievu.
O,ki,lai tas ir uz tavas sirdsapziņas.
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.17 13:32:35
Ingars
Tēma nav par pestīšanu.Pašlaik mēs konkretizējam no kurienes uzradās tās citas sievietes,kuras apņēma Kains un viņa dēls un mazdēls.
ja tu gribi runāt par pestīšanu un Kristu atver jaunu diskusiju.
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.17 13:37:14
KarotesNav
Kādi vēl bērnu bērni.Par ko tu runā,draugs.
Nav neviens vārdiņš par bērnu bērniems,pirms Kains atzīst sievu un dzemdina Ēnochu.
Jā,pēc tam seko mazbērni un bērnu bērnu.Bet pirms tam nav neviena paša vārdina.
Tieši pretēji vārdiņš PĒC,skaidri un gaiši norāda secību.Kas pēc kā dzimst.Kains ir vecākais brālis.Tālāk seko brālis Ābels.UN pēcak dievs Ādamam un Ievai deva trešo dēlu pēc kārtas-Sets
Skaidrā latviešu valodā rakstīts.
"Dievs man ir devis citu dēlu pēc Ābela,jo to nokāva Kains"
Tātad,pēc Ābale Ādamam un Ievai dzimst Sets,nevis sieva Kainam.

Skaidrā un gaišā valodā.
Lūk,šeit tad arī pamats jautājumam.No kurienes ir tie citi cilvēki?
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.07.17 13:39:25
Mulders

Te skatījos, un uzgāju tādu:

Un Ādamam bija simts trīsdesmit gadi, un viņš dzemdināja dēlu, pēc savas līdzības, pēc sava izskata, un viņš nosauca tā vārdu: Sets.

Kāpēc šeit ir "pēc savas līdzības, pēc sava izskata"? Ko tas nozīmē? Pārējie dēli nebija pēc izskata un līdzības? Vai Sets ir kas īpašs?
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.17 13:40:23
Ingars
Saki man - ko tu meklē rakstos? Un tāpēc jau arī prasīju - kāda jēga tev ir no šīs diskusijas? Tu aizsvilies, jo īsti nevari atbildēt, tu jautā jautāšanaspēc, patīk pakasīties, tas arī viss

Kad,es lasu rakstus,es rakstus nelasu lasīšanas pēc.Es rakstus lasu,lai saprastu rakstos ielikto domu.
Tieši tāpēc,esmu aktualizējis jautājumu par citiem cilvēkiem.
No kurienes viņi ir uzradušies,kas viņus ir radījis un kāpēc man viņus butu jāuzskata par grēcīgiem,ja viņi nav no Ievas un Ādama geneologiskā koka.Nedz viņi ir bijuši Ēdenes dārzā,nedz ēduši no aizliegtā koka.
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.07.17 13:42:27
Sandis
16 Un Kains aizgāja no Dieva acīm un dzīvoja Noda zemē, austrumos no Ēdenes.
17 Un Kains atzina savu sievu, un tā tapa grūta un dzemdēja viņam Ēnohu. Un viņš uzcēla pilsētu un nosauca pilsētu sava dēla vārdā par Ēnohu.

Nav teikts, cik laika pagāja starp 16 un 17. Kains cēla pilsētu, tātad nekādas pilsētas tur agrāk nebija, no kā var secināt, ka cilvēku bija maz.
Nekur nav teikts, ka Kains nākamajā dienā pēc aiziešanas Noda zemē uzreiz atrada sev sievu. Varbūt viņš tur vientulībā dzīvoja vairākus gadu desmitus / simtus.
Ingars
# Iesūtīts: 2008.07.17 13:53:24
Sandis
primkārt tu rakstus centies apstrīdēt un pierādīt ka tajos ir pretruna. Ctulhu ir neticīgs, bet viņš vismaz ir godīgs un atzīst savu neticību, bet tu liekuļo un tēlo kristieti. Kam tas vajadzīgs?

Grēcīgs ir ikviens, kurš neuzticas Dievam pilnībā, tātad arī Kaina sieva. Ja viņa būtum bezgrēcīga, tad tas būtu īpaši atzīmēts
Sandis
# Labojis Sandis: 2008.07.17 14:06:09
KarotesNav
Kādi vēl gadu simti.Kas tā par utopiju,ja Ādams Setu dzemdina 130 gados,bet Ādams ir Kaina tēvs.Tātad,Kains atzīst sievu-dzemdina dēlu Ēnochu un uzceļ pilsetu Ēnochu pirms Ādams ir dzemdinājis trešo dēlu Setu.Ne par kādiem gadu simtiem runa nevar iet.
Bez tam,tu lieliski saproti,ka Ādama un Ievas citi bērni,starp kuriem ir arī meitas, ir minēti tikai pēc tam,kad Kains ir atzinis sievu un dzemdinājis dēlu Ēnochu.
Logiski būtu pieņemt,ja Kains sievu atzīst no Ādama un Ievas geneologiskā koka,tad Ādama un Ievas citi bērni,dēli un meitas,tiktu pieminēti pirms Kains atzīst sievu.
Vai tad ne tā?
Bet ir tieši pretēji.
Tātad,ja mēs meklējam apliecinājumu svētajos rakstos,tad svētajos rakstos ir skaidri un gaiši pateikts,ka Ādamam un Ievai citi bērni,dēli un meitas dzimst pēc Kaina,pēc Ābela un pēc Seta.Pirms Sets ir dzemdinātsbet Sets ir Ādama un Ievais trešais dēls,Kains uz to brīdi jau ir vecvecvetētiņš Metusaēlam.
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.17 14:12:20
Ingars
Es nevis ceņšos apstrīdēt rakstus.Es neko neapstrīdu.Tu esi pārpratis mani.Es tikai tev skaidrā valodā jautāju.Kas tie par citiem cilvēkiem,starp kuriem ir sievas Kainam,Iradu,Ēnochu utm,ja šie cilvēki objektīvi nevar būt Ādama un Ievas atvasites.
Objektīvi nevar būt.Bet,kas tad viņus ir radījis,šos cilvēkus un cik objektīvi viņus varam uzskatīt par grēcīgiem,ja viņi nav no Ievas un Ādama geneologiskā koka,nedz viņi ir ēduši no aizliegtā koka,nedz ir aprakstīt,ka dievs viņus radīja ar iedzimto grēku,nedz arī aprakstīts kāda negantības viņi būtu sastrādājuši.
Lūk,tev virkne jautājumu,kas paceļas.
Ingars
# Iesūtīts: 2008.07.17 15:00:12
Sandis
nu vecīt - par mani vispār bībelē nekas nav rakstīts, vai tas nozīmē, ka es nekādas negantības neesmu sastrādājis?

Ja tu necenties apstrīdēt rakstus, tad kāpēc runā tiem pretī? Es tev nocitēju rakstus, kur melns uz balta rakstīts, ka nav NEVIENA taisna.

Gēks ir viņu neticība vai mazticība, nepaklausība. Vai tad pašsaprotamas lietas jāuzskaita? Vienkārši bībeles centrālā vēsts ir par cilvēka ķezu un kā Dievs viņu no tās grib izpestīt. Bībelē ir maksimāli koncentrēta lakoniska informācija, lai ar visādām blakus lietām nenovērstu uzmanību no galvenā. Nu jau tu piekasies pie sīkumiem, tu gribi, lai Dievs katru sīkumu sīki un smalki aprakstītu, tad taču tu sāktu sūdzēties - kāpēc tas vajadzīgs, neko tagad nevar saprast, labāk tās daudzās leitas būtu izlaidis, tad varētu to kaut cik aptvert
Rausītis
# Iesūtīts: 2008.07.17 15:59:13
klau, murdziņ, nekādu svešo Bībelē NAV un nav bijis.

Tu tos tur izlasi, tāpēc, ka tā vēlies. Bet izskatās, ka patiesība tevi interesē vismazāk.
Mulders
# Iesūtīts: 2008.07.17 16:03:09
Kādi vēl gadu simti.Kas tā par utopiju,ja Ādams Setu dzemdina 130 gados,bet Ādams ir Kaina tēvs.Tātad,Kains atzīst sievu-dzemdina dēlu Ēnochu un uzceļ pilsetu Ēnochu pirms Ādams ir dzemdinājis trešo dēlu Setu.

Pastāsti kur un kā tu to izroc ka Kains aprec Sievu pirms Sets tiek dzemdināts??? Kur tas izriet no texta? Ja Ādamam bērni dzima vēl kad šim bij vairāk kā 100 gadi, tad kamdēļ tu domā, ka tāpat nevar būt ar Kainu?
Papucs
# Labojis Papucs: 2008.07.17 16:04:07
Rausītis
"Un notika, kad cilvēki sāka vairoties virs zemes un tiem dzima arī meitas, tad Dieva dēli vēroja, ka cilvēku meitas bija skaistas, un tie ņēma tās sev par sievām, kas tiem labāk patika. Tad Dievs sacīja: "Mans Gars nevar mūžīgi būt ar cilvēku, jo tas ir miesa. Viņa mūžs lai ir simts divdesmit gadi." Tanīs dienās milži bija zemes virsū, arī pēc tam, kad Dieva dēli bija gājuši pie cilvēku meitām un tās bija dzemdējušas bērnus. Tie bija varoņi , kas bija senlaikos, vīri ar vārdu. (1.Moz.)

nekādu svešo Bībelē NAV un nav bijis
Neviens jau neuzbāžas, bet tikai interesanti, kas tie visi bija?
Mulders
# Iesūtīts: 2008.07.17 16:08:54
Sandis tev pilnīgi toč klibo gan loģika gan texta uztvere, piedod, bet tev to nevarēs izskaidrot, jo tu vienkārši nesaproti kas Rakstos rakstīts... tev pa punktiem pa pantiem skaidrot!

Varu vēlreiz pārjautāt, no kā tu secini ka Genesis 4 nodaļas 16,17 panta notikumus attiecībā pret 5ās nodaļas Ādama ģeneoloģiskā koka hronoloģiju?
Vai tikai tāpēc, ka Bībelē viens notikums ir pirms otrā aprakstīts!

Tad KĀ būtu aprakstīts, ja šie notikumi būtu paralēli? Kā var Virknētā stāstījumā tavuprāt uzrakstīt paralēlus notikumus!

Kā tu zini CIK ilgi Kains vilkās uz Noda zemi, CIK ilgi meklēja sievu, Cik ilgi vienkārši gurķojās? Kā tu zini šos visus sīkumus, kuru Rakstos nav... no kurienes tu to secini?
Rausītis
# Iesūtīts: 2008.07.17 16:09:30
Papucs
cilvēki tie bija, cilvēki. pastudē vai aizej un Bībeles stundu un tad sapratīsi, ka tie bija cilvēki.
Mulders
# Labojis Mulders: 2008.07.17 16:09:42
Neviens jau neuzbāžas, bet tikai interesanti, kas tie visi bija?

Bet tur tač rakstīts! Kuru vārdu nesaprati! Pat pats pasvītroji!

Es apbrīnoju šo reliģisko fantastu spēju blenzt textā un neredzēt kas tur rakstīts! Un tai pat laikā blenzt textā, kur nekas nav rakstīts un izlasīt tādas pasakas, ka Hans Kristians Andersens mazs un melns paliek blakus. Nav brīnums, ka tad vajag Kristus vietniekus Zemes Virsū, veselu maģistrātu un institucionālu sistēmu, lai šitiem ieborētu kas tad Rakstos ir rakstīts un kas nav un pat tad viņi nespēj lasīt un redzēt to kas ir rakstīts!
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.17 16:28:25
Mulders
Nu tad,lūdzu.Mēs esam atklājuši,kāpēc mums šķiras viedokļi.
No tava viedokļa puses notikumi,kad Kains atzīst sievu un dzemdina Ēnochu,un Ādams dzemdina trešo dēlu Setu,ir paralēli notikumi,kas var risināties vienlaicīgi,vai ar nelielu laika intervālu.
O.ki.Tas ir diskutabls jautājums,vai tā tiešām ir,kā tu domā,vai tikai domā to,kā ir.Tas arī ir diskutabls jautājums.
Bet redz,par ko mēs vienozīmīgi varam būt pārliecināti,ka Ādama un Ievas trešais dēls Sets dzimst pirms 5.nodaļā minētie dēli un meitas,kas dzimst Ādamam un Ievai.Šeit mēs objektīvi varam izsecināt secību,kas pēc kā dzimst.Turpretim,paturi prātā,ka Ādamam un Ievai dēli un meitas dzimst pēc trešā dēla Seta.Šeit izceļas secība,kas ir objektīva,jo 4.nodaļā ir teikts:"Dievs man ir devis citu dēlu pēc Ābela"
Tātad,pēc otrā dēla,kas dzima Ādamam un Ievai.
4.nodaļā nav minēts neviens pats vārds,ka Ādamam un Ievai dzimtu meitas.
5.nodaļā,gan ir minēts,ka Ādamam un Ievai dzimst meitas,bet uz to brīdi Ādamam un Ievai objektīvi ir dzimuši trīs dēli.Kains,pirmais dēls.Ābels,otrais dēls.Un Setrs,trešais dēls,
Vai 5.nodaļā minētās meitas,kas dzimst Ādamam un Ievai,hronologiski,var būt attiecināmi uz starplaiku pirms Seta un pēc Ābela dzimšanas?
Objektīvi-nevar,jo tādā gadījumā tekst no 5.nodaļas:"un viņš dzemdināja dēlus un meitas"nāktos iestarpināt starplaikā starp Seta dzimšanu un pēc Ābela dzimšanu.
Ja reiz šī piezīme,ka Ādamam un Ievai dzima meitas,hronologiski atrodas pēc pirmo trīs dēlu dzimšanas,objektīvi nākas secināt,ka pirms Seta dzimšanas Ievai un Ādamam meitas nedzima.
Vēl viena norāde,ka Ādamam un Ievai pirms Seta dzimšanas meitas nedzima.
"Un Ādama dzīvības laiks pēc Seta dzimšanas vēl bija astoņi simti gadu,un viņš dzemdināja dēlus un meitas"
Tātad,ir teikt,ka Ādams meitas un dēlus dzemdināja pēc Seta dzimšanas.
Lūk,kad sāk figurēt Ādama un Ievas meitas.Pēc Seta dzimšanas.
Objektīvi nākas secināt,ka Kains neatzina sievieti no Ievas un Ādama geneologiskā koka,jo uz to brīdi Ādamam un Ievai meitu nebija.

Vai tu man priekrīti?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 44 , pavisam kopa bijuši: 16556