atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Kains un viņa sieva.
Sandis
Iesūtīts: 2008.07.17 02:39:24
Vēlos aktualizēt lūk kādu tēmu.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
AutorsZiņas teksts
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:33:10
KarotesNav
Bet,kas viņu savairo?Vai dievs rada citus cilvēkus,vai savairojas dabiskā ceļā un ir Ādama un Ieva bērni,mazbērni un mazmazbērni.
Pats saproti,slidena tēma un atvērta interpretācijai,jo nav tiešas norādes,ka dievs paralēli rada citus cilvēkus.Un nav tiešas norādes,ka tie citi cilvēki ir Ādama un Ievas pēcteči.
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:37:59
Sandis
Visdrīzāk jau viņi visi rodās no Ādama un Ievas, un viņu pēcnācējiem. Lai savairotos, nemaz tik daudz laika nevajag, kur dzīvo pa 900 gadiem, un nekādu karu un epidēmiju nav.

nav tiešas norādes,ka dievs paralēli rada citus cilvēkus.
Tātad - loģiski jāsecina, ka citi cilvēki arī netiek radīti.
Ingars
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:38:33
Sandis

Bet kāds grēks ir uz Kaina sievas pleciem?
bībelē ir daudz personāži, bet viņu dzīves nav aprakstītas, jo citādi bībele nebūtu izlasāma. Nesaprotu, kas tevi mulsina? Visi cilvēki ir grēkojuši

ja tu to nevari zināt,tad tu ar 100% pārliecību nedrīksti apgalvot,ka visi cilvēki ir grēkojuši.Tā ir dogma.Dogma,kas nav pamatojama svētajos rakstos.

jā, interesanti, kas tad ir šis:

Romiešiem 3. nodaļa
10 Gluži, kā ir rakstīts: nav neviena taisna, it neviena.
11 Nav neviena, kas saprot, neviena, kas meklē Dievu.
12 Visi ir novirzījušies, visi kopā kļuvuši nelietīgi. Nav neviena, kas dara labu, it neviena.
13 Viņu rīkle ir atvērts kaps, ar savām mēlēm viņi kļuvuši viltnieki, čūsku inde ir aiz viņu lūpām.
14 Viņu mute ir pilna lāstu un rūgtuma.
15 Viņu kājas steidzas izliet asinis,
16 posts un bēdas ir uz viņu ceļiem,
17 un miera ceļa viņi nepazīst,
18 Dieva bijības nav viņu acu priekšā! -
19 Bet mēs zinām, ka viss bauslībā teiktais teikts tiem, kas stāv zem bauslības; tā visiem aizdarīta mute, un visa pasaule vainīga Dieva priekšā.
20 Jo ar bauslības darbiem neviens cilvēks nevar kļūt taisnots Viņa priekšā. Jo bauslība dod - grēka atziņu.

tie nav svētie raksti, tavuprāt?
Ingars
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:39:24
KarotesNav

ir jāsaprot konteksts, lai izprastu šīs lietas
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:40:26
KarotesNav
Lai gan tanī pašā laikā,ja tu atšķirsi Pirmā Mozus 5.nodaļa un izlasīsi 4 pantu,tad tur sekojoši ir teikts:
Un Ādama dzīvības laiks pēc Seta piedzimšanas vēl bija astoņi simti gadu,un viņš dzemdināja dēlus un meitas.
Lasam tālāk.
Un viss Ādama mūžs bija deviņi simti trīsdesmit gadi,tad viņš nomirst.
Elementārs matemātisks aprēķins.
No deviņi simti trīsdesmit gadi atņemam Ādama dzīves laiku pēc Seta piedzimšanas,kas ir astoņi simti gadi.Tātad,Ādams Setu dzemdināja simts trīsdemist gadu vecumā.
Bez tam paturi prātā,lūk kādu niansi.Kad ir teikts"un viņš dzemdināja dēlus un meitas"tiek uzsvērta sugas populācija.
Nevis pirms Kains apņēma sievu un dzemdināja Ēnochu,bet uzsvērts pēc tam,kad Kains dzemdināja Ēnochu-Ēnochu dzemdināja Iradu-Iradu dzemdināja Muhujaēlu-Muhujaēls dzemdināja Metusaēlu utm.
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:47:52
Sandis
Kaut vai Kains būtu bijis pats pirmais, un pēc tam ir pavairota populācija - nav taču teikts, cik ilgs laiks pagāja no Kaina dzimšanas līdz Ābela nogalināšanai.
Tad mums ir secība:
1) Dzimst Kains
2) Dzimst daudz citu cilvēku, starp tiem arī Ābels (kurš var dzimt arī kā otrais, vai vēlāk)
3) Kains nogalina Ābelu
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:47:58
KarotesNav
Ja tie citi cilvēki netika dieva radīti,tad,kas ellē ratā viņus radīja?
Kas radīja sievu Kainam,kad Ādams un Ieva vēl bija gados jauni un pēc Kaina un Ādama viņiem citu dēlu nebija.
Lasam tam apliecinājumu rakstos.
Pirmā Mozus 4.nodaļa 25 pants.
Un Ādams vēlreiz atzina savu sievu,un tā viņam dzemdināja dēlu,to viņa nosauca vārdā Sets,jo:"Dievs man ir devis citu dēlu pēc Ābela,jo to nokāva Kains"
UZMANĪBU.
Dievs man ir devis citu dēlu <<<<<pēc>>>>.. > Ābela.
No rakstiem mēs saprotam,ka Ābels ir Ievas un Ādama otrais dēls,pēc Kaina.Tāpēc ir teikts"Dievs man ir devis citu dēlu pēc Ābele,jo to nokāva Kains"

Lūk tev kārtējais pierādījums,ka secībā Ādamam un Ievai bija dēls Kains,dēls Ābels un dievs deva citu dēlu pēc Ābela.Un dēlu nosauca vārdā Sets.
Tātad,Sets ir Ādama un Ievas trešais dēls.
Bet,no kurienes uzpeld Kaina sieva,kas dzemdina dēlu Ēnochu?
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:48:34
KarotesNav
Tu nevis akli strīdies ar mani,bet atšķir bībeli.Jedritvai sērkocin.Kas tā par modi ;((
Ingars
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:52:04
Sandis

bitīt matos, vispirms saproti, par ko bībles vēsts ira un tad centies kādu mācīt. Viss ir par to, ka grēcīgajam cilvēkam nav cita varianta, kā vien ticēt uz Kristu. Tu te ņemies kā tāds sausiņš filozofs un pats jau ar te visādas savas dogmas centies ieviest, bet patiesību tu neuztver, jo acīmredzot neizjūti vajadzību pēc pestīšanas
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:54:13
Ingars
Tu nevis vispārini`Visi cilvēki ir grēkojuši"bet uzsver Kaina sievas grēku.
Ja tu nespēj uzsvērt Kaina sievas grēku,tu esi dogmāts un dogmatiski interpretē svētos rakstus,kur nav teikt par Kaina sievas grēku.
Meklē apliecinājumu svētos rakstos.Lūk,jājamzirdziņš ir kristiešu arsenālā.Viņi visu laiku meklē apliecinājumu svētos rakstus.Viņi visu laiku atsaucas uz svētajiem rakstiem.
tad nu lūdzu.Atsauces svētajos rakstos par Kaina sievas grēku?
Preteji,ja tev nav atsauces,tu artikulē ar dogmām.Bet dogmam nav aplcieninājums svētajos rakstos.
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:55:26
Ingars
Nenovirzies no tēmas.Tēma nav nedz par pestīšanu,nedz par Kristu.Runa iet par tiem citiem cilvēkiem,par tam citam sievietēm.
No kurienes viņas uzpeld?
Ingars
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:56:00
Sandis

toč laikam akls esi, nu lab man jau nava slinkums divi reiz nocitēt

Romiešiem 3. nodaļa
10 Gluži, kā ir rakstīts: nav neviena taisna, it neviena.
11 Nav neviena, kas saprot, neviena, kas meklē Dievu.
12 Visi ir novirzījušies, visi kopā kļuvuši nelietīgi. Nav neviena, kas dara labu, it neviena.
13 Viņu rīkle ir atvērts kaps, ar savām mēlēm viņi kļuvuši viltnieki, čūsku inde ir aiz viņu lūpām.
14 Viņu mute ir pilna lāstu un rūgtuma.
15 Viņu kājas steidzas izliet asinis,
16 posts un bēdas ir uz viņu ceļiem,
17 un miera ceļa viņi nepazīst,
18 Dieva bijības nav viņu acu priekšā! -
19 Bet mēs zinām, ka viss bauslībā teiktais teikts tiem, kas stāv zem bauslības; tā visiem aizdarīta mute, un visa pasaule vainīga Dieva priekšā.
20 Jo ar bauslības darbiem neviens cilvēks nevar kļūt taisnots Viņa priekšā. Jo bauslība dod - grēka atziņu.


Kaina sieva domā ir izņēmums?
Mulders
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:56:44
Sandis, nē... Kains apņēma sievu, kad devās uz Noda zemi... laiks kurā viņš tur nonāca nav pasacīts.
Tāpat Bībele reģistrē Ievas un Ādama dēlus, nevis meitas. Bet to, ka viņi dzemdināja meitas ir pateikts Gnesis 5ā nodaļā.

Tu pats ielasi kaut kādus laikus un laika intervālus un tad saki, ka Raksti melo vai ir melīgi, kad iemācīsies patiešām lasīt Rakstus nevis ielasīt Rakstus, tad arī sapratīsi Dieva Vēsti, līdz tam... varbūt lasi dzeju, tur kāreiz prasme ielasīt nerakstīto ir vajadzīga!
Ingars
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:57:06
Nenovirzies no tēmas.Tēma nav nedz par pestīšanu,nedz par Kristu.Runa iet par tiem citiem cilvēkiem,par tam citam sievietēm.
No kurienes viņas uzpeld?


stārķis atnesa vai arī kāpostos viņas atrada, īsti nezinu
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:57:12
Sandis
Tu nevis akli strīdies ar mani,bet atšķir bībeli.
Tu gribēji, lai Bībelē būtu ierakstīti visi simtiem tūkstošu (miljoni?) piedzimušo vārdi? Tas, ka ir dzimis Kains, Ābels, Sets, u.c., nenozīmē, ka vēl citi nav dzimuši.
Sievietes vispār nav minētas, šķiet, ka pēc vecas ebreju tradīcijas.
Mulders
# Iesūtīts: 2008.07.17 13:01:33
Sandis, ja esi tankā varu vēlreiz atkārtot... Secība sanāk nepareiza, ja grāmatā arpaksta paralēlus notikumus!

Ja divi notikumi notiek paralēli, tad grāmatā, kurā fakti tiek izklāstīti secīgi, šie notikumi būs secīgi.
Un ja paralēli ir 100 notikumi, tad grāmatāa 100ais notikums tiks aprakstīts pēc 99iem paralēlajiem notikumiem, bet tas nenozīmē, ka vispirms notikās 1ais tad 2ais tad 3ais notikums un tā līdz 99ajam, tie visi var notikties vienlaicīgi paralēli krustojoties vai nekrustojoties, un tomēr grāmatā tie būs secīgi uzrakstīti, no kā plakani domājošs cilvēks secina, ka vispirms piedzima Kains, tad Ābels, tad Ieva un Ādams palika sterīli kāmēr Kains un Ābels izauga un nevienu meitu nedzemdēja... tad Kains nosita Ābelu un 5ās minūtēs pārcēlās uz pasaules otru gau un tur Sievu apņēma, un atkal tai laikā kāmēr Kains to darīja, tikmēr Ieva un Ādams atkal bij kaut kā Sterīli...
Ņemot vērā ka Sets piedzima Ādama 130 gados... sanāk ka Ieva un Ādams 3 dēlus dzemdēja un nevienu meitu!
Bet par laimi Raksti mums saka, ka viņi dzemdēja gan meitas gan dēlus par kuru vārdiem nekas nav teikts, kur viņi izklīda kā izklīda cik ilgā laikā, par to Raksti klusē, tas tu patvaļīgi saliec kaut kādus laika intervālus, tev sanāk šķībi un tad tu Rakstiem uzbrūc, ka tev kaut kas nelīmējas... a man viss līmējas, varbūt tāpēc, ka nemēģinu Rakstiem uzspiest savus laika intervālus!
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.17 13:10:06
Mulders
Vēlreiz priekš tevis.
Pirmā Mozus 4.nodaļa 25 pants
Dievs man ir devis citu dēlu pēc Ābela,jo to nokāva Kains"
Pirmā Mozus 4.nodaļa 2 pants
Un viņa pēc tam dzemdēja tā brāli Ābelu.
Pec tam t.i., kad Kains jau bija dzemdināts.

Par Ādama un Ievas citiem bērniem runa aiziet tikai Pirmā Mozus 4:25,un Pirmā Mozus 5:4
Pirms Pirmā Mozus 4:25 nav neviena paša vārdiņa par citiem Ādamas un Ievas bērniem.
Citi Ādama un Ievas bērni,ir pieminēti 5:4
Un ne velti pieminēti,jo ir pieminēts kā Ādama un Ievai bez Kaina nokautā Ābela un trešā dēla Seta dzima citi bērni.Bet Ādama un Ievas citi bērni ir pieminēti tikai tad,kad Kains jau ir apņēmis sievu un dzemdinājis Ēnochu.
Logis pieņemt.Ja reiz Ādamas un Ievas citas bērni ir pieminēti pēc tam,kad Ādams un Ieva dzemdināja trešo dēlu Setu un pēc tam,kad Ādama un Ievas pirmais dēls Kains dzemdināja Ēnochu,no kurienes uzradusies Kaina sieva?
Ja kaina sieva būtu Ādama un Ievas atvasīte,tad Ādama un Ievas citi bērni tiktu minēti pirms Kains apņem sev sievu un dzemdina Ēnochu.
Bet viss ir tiesi pretēji.
Pēc rakstiem mēs saprotam,ka Sets Ādamam un Ievai piedzima 130 gadu vecumā,jo Ādama mūžs bija 930 gadi,bet Setu dzemdināja,kad Ādamam bija 800 gadi.
Skaitļi nav parauti no tukša gaisa.Pats izkalkulē.

vai tev pēkšni ir atslēgusies logiskā un racionālā domāšnaa un tu esi sācis spriedelēt kā nedomājošs dogmāts?
It kā gudrs džeks,bet nu tagad tādu putru vāri.
Sandis
# Labojis Sandis: 2008.07.17 13:12:55
Mulders
Tālāk.
Ja Kaina sieva būtu Ādama un Ievas atvasīte,tad pats parēķini,cik gadu būtu Kaina vārdā nenosauktai sievai,kas tavuprāt ir Ādama un Ievas atvasīte.Tātad,dzemdināta pirms Seta.bet Setu Ādams un Ieva dzemdināja 130 gados.
Ja Ādams Setu dzemdina 130 gados,bet pirms Sets ir dzemdināts Kains apņems sievu un dzemdina Ēnochu un pēcak Ēnochu dzemdina Irādu,tad Ādamam un Ievai,pēc logikas,vajag dzemdināt meitu Irādu,kuru Irādu atzīst un dzemdina dēlu Mehujaēlu.

Tu pats apjēdz kāda nejēdzība sanāk.Tik īsā laika brīdī dzemdināt trīs meitas,trīs sievas Kainam Ēnochu un Mehujaēlam,jo viņi visi savā starpā ir sapīti ar tuvam radnieciskām saitēm.Tātad,kādam no viņiem sieva jāmeklē ārpus geneologiskā koka.
Ingars
# Iesūtīts: 2008.07.17 13:13:05
Sandis

un kāda jēga tev no šitās tēmas apspriešanas?
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.17 13:16:59
Ingars
Tev vispār nekam nav jēga.Pa fikso izej cauri rakstiem un lieta darīta.Bet lai iedziļinātos sacītā,tev tam nav laika.Tāpēc arī tu nekam neredzi jēgu.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 80 , pavisam kopa bijuši: 79001