atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem Svētā Gara kristības
Ingars
Iesūtīts: 2007.11.29 18:17:41
derētu reiz tad noskaidrot - kas un kā tur īsti ir ar to pentekostu mācību. man lasot bībeli ir grūti atspēkot mācību par Svētā Gara kristībām, jo ļoti daudz kas norāda vairāk par nekā pret šo mācību un praksi.
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 . >>
AutorsZiņas teksts
Aivars
# Iesūtīts: 2011.05.19 15:40:27
Svētais
ātri gan tu te pasludini dēmoniskumu, lai gan `Maranata` vai `Kungs Apžēlojies` liekas `drošāks` variants nekā pašam nesaprotamu skaņu izdvešana.
Ideja jau tā pati - tu atslēdz prātu un gaidi uz sastapšanos ar Dievu.
Svētais
# Iesūtīts: 2011.05.19 15:45:01
Aivars
Domāju, ka "Maranata" vai "Kungs apžēlojies" ir vārdu salikums latviešu valodā. Vai pareizi? Tad es to nedomāju kā dēmoniskumu! Bet skaņu salikums , ko demonstrēja bijušais budists, likās dēmonisks, ko viņš pats arī atzina, ka tas tā varētu būt, ka tur ir iesaistīti dēmoni tajā.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.05.19 15:53:50
Svētais
Maranata - nav latviski. Bet redzi ar to `likās dēmonisks` ir tā, ka paskatoties dažādus `mēļošanas` u.c. par `Sv. Gara kristībām` uzdotus fenomenus, tie arī tādi liekas. Daudzi no tiem šķiet tieši aizguvumi no nekristīgiem kultiem. Ko nu?
Pieņemu, ka dažādas tradīcijas un tehnikas var `kristianizēt`, bet diez vai to tad varētu viennozīmīgi uzskatīt par kristīgas identitātes `zīmi`, par Sv. Gara skaidru izpausmi.
Svētais
# Iesūtīts: 2011.05.19 15:57:44
Aivars
maranata ir kādā valodā? Bet tā ir sarasktīta citā valodā ar noteiktu vārdu nozīmi, kas pagodina mūsu kungu Jēzu vai Dievu, ja? tad viss kārtībā.

Bet redzi ar to `likās dēmonisks` ir tā, ka paskatoties dažādus `mēļošanas` u.c. par `Sv. Gara kristībām` uzdotus fenomenus, tie arī tādi liekas. Daudzi no tiem šķiet tieši aizguvumi no nekristīgiem kultiem. Ko nu?

Bet tieši tā. Tāpēc Pāvils arī māca par mēlēm, ka tās nav domātas publiskai izpausmei, lai nedomā tā, kā tu te apraksti!
Aivars
# Iesūtīts: 2011.05.19 16:02:17
Svētais
Nu "maranata` ir aramiski.
dafne
# Iesūtīts: 2011.05.20 11:15:28
es te šorit uzduros tadam teikumam...

" Tā Kunga vārdi ir skaidri ,kā kausēts sudrabs,kas septiņkārt šķīstīts"(ps.12:7)

varbut nav akurat par so temu,bet liek aizdomaties
rainars
# Iesūtīts: 2011.05.25 21:07:44
Ieskatīsimies šādās te rakstu vietās un lūgsim Lai Dievs uz mums runā un dod liecību svaidījumā.Jēzus vārdā. Āmen.

1.kor.13:1 Ja es runātu ar cilvēku un eņģeļu mēlēm un man nebūtu mīlestības,..... .
Если я говорю языками человеческими и ангельскими

Rodas jautājums. Kā runā eņģeļi?

Dan.10:6 Viņa miesa bija kā hrizolīts, viņa vaigs spīdēja kā zibens un viņa acis kā degošas liesmas, viņa rokas un kājas laistījās kā smalki nogludināts varš, un, kad viņš runāja, viņa balss skanēja kā ļaužu pulka rūkoņa.
как голос множества людей.


Ielūkosimies arī Apustuļu darbos.2. nod.
6 kad šī balss atskanēja , ļaužu pulks sanāca kopā un izbijās, jo ikviens tos dzirdēja runājam savā valodā.
7 Tie sabijās un brīnīdamies sacīja: "Vai visi šie, kas runā, nav galilieši?
8 Kā tad mēs ikviens dzirdam savu dzimto valodu -


И исполнились все Духа Святаго, и начали говорить на иных языках, как Дух давал им провещевать. Мк 16:17; 1Кор 12:10, 28
5 В Иерусалиме же находились Иудеи, люди набожные, из всякого народа под небом.
6 Когда сделался этот шум , собрался народ, и пришел в смятение, ибо каждый слышал их говорящих его наречием.

Var jau ar paskatīties citās valodās . Paši tak zinām ka ne tik bagāta ir mūsu valoda.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2011.05.26 00:46:00
rainars
1.kor.13:1 Ja es runātu ar cilvēku un eņģeļu mēlēm un man nebūtu mīlestības
Rodas jautājums. Kā runā eņģeļi?

Pārfrāzē Pāvila teikto šādi: "Ja es runātu cilvēku un Dieva sūtņu valodā (..)"

Var jau ar paskatīties citās valodās . Paši tak zinām ka ne tik bagāta ir mūsu valoda.

Un kā gan tu domā nabagajā valodā atveidot bagāto valodu domu dziļumus?
Pat, ja tev te būtu taisnība, vai patiesāk nebūtu mīlestības pazemībā pieņemt šīs mums Dieva dotās valodas izteiksmes iespējas?
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2011.05.26 09:51:37
rainars,

Un lai dajebko nosauktu par valodu tam vajag vismaz paaris komponentes - gramatiku un semantiku.

Harizmaatu buldureetajaa dzhibrishaa nav ne viena ne otra! Kaa tu vispaar zini, ka taa ir "valoda"?
rainars
# Iesūtīts: 2011.05.26 21:15:49
Ko nozīmē vārds harizmātu. Lūdzu pilnīgu šā vārda izklāsmi.
Ja kas es nevērsos ne pie viena konkrēti , tik liku priekšā padalījos ar savu redzējumu. Katram savs skatījums un Dievs jau vada savā svaidījumā saprast lietas .
Nu ko var darīt ka katram sava dāvana iedota. Kā te laicīgajā dziesmā : citam ir vairāk dots otram vairāk ņemts.
Klau brāļi?:Kāpēc jums šķiet ka iemācītā dogmatizēšana un mērīšana kā arī tiesāšanadod kādu labumu Dievam? Vai Dievs tam visam nestāv pretī?
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2011.05.26 21:46:18
Klau brāļi?:Kāpēc jums šķiet ka iemācītā dogmatizēšana un mērīšana kā arī tiesāšanadod kādu labumu Dievam?

Jo Dievam tiik patiesiiba un derdzaas bleenjas un meli.

Vai Dievs tam visam nestāv pretī?

Nestaav gan. Bet tam, kam viņš stāv pretīm ir pašiedomāta dievkalpošana un buldurēšana.
rainars
# Iesūtīts: 2011.05.27 17:33:28
Ja drīkst teikt tu , tad saku ka tu esi foršais.
svētais
# Iesūtīts: 2011.08.01 09:15:02
Lasīju tikko vienu Rakstu vietu šīs tēmas sakarā.

14 Bet apustuļi, Jeruzālemē dzirdējuši, ka Samarija pieņēmusi Dieva vārdu, sūtīja pie tiem Pēteri un Jāni,
15 kas, tur nonākuši, lūdza par viņiem Dievu, lai tie saņemtu Svēto Garu,
16 jo tas vēl ne pār vienu no viņiem nebija nācis, bet viņi bija tikai kristīti Kunga Jēzus Vārdā.
17 Tad viņi uzlika tiem rokas, un tie dabūja Svēto Garu.

Vēlējos atzīmēt tikai to, ka šie cilvēki bija ( jau reiz) kristīti Kunga Jēzus vārdā. Kādēļ bija nepieciešams lūgt par tiem, lai tie saņemtu Svēto Garu, ja jau viņi reiz bija kristīti Kunga Jēzus Vārdā un līdz ar kristībām saņem Svēto Garu??? Tas neiet kopā. Turklāt uzsvērts ar vārdu "jo" viņi bija tikai kristīti, bet nebija saņēmuši vēl Svēto Garu. Tātad uz Samariju sūta Pēteri un Jāni, lai tie lūdz par tiem, kas jau bija kristīti Jēzus Vārdā, lai tie saņem Svēto Garu. Šis ir ļoti uzskatāms piemērs tam, ka kristība Kunga Jēzus Vārdā un Svētā Gara saņemšana ir divas atsevišķas darbības. Uzliekot rokas jau kristītiem Dieva bērniem-ticīgajiem, tie saņēma Svēto Garu.
dafne
# Labojis dafne: 2011.08.01 09:27:58
svētais
bet ka tas(SG) vareja pie viniem nakt,ja Kristus vel bija ar viniem?

sk.Jana.Ev.16
ari Jn.Ev.14
svētais
# Iesūtīts: 2011.08.01 09:28:48
dafne
tas jau bija pēc Kristus augšāmcelšanās.
dafne
# Iesūtīts: 2011.08.01 09:53:04
svētais
paskaties tas vietas kur JK runa par SG(Aizstavi) un pec tam apustulju darbos pasa sakuma ko Peteris saka..2.38
svētais
# Iesūtīts: 2011.08.01 10:01:41
dafne
SG izlējās pēc Jēzus apsolījuma vasarsvētku dienā.(Ap.d.2:4) Tas ir Jēzus apsolījums ( ap.d. 1:5;8) Pēc šī notikuma (ap.d.2:4) Pēteris skaidro, ka viņi ir saņēmuši SV.G. (ap.d.2:33;38)
Pēc šī notikuma apustuļi sludina Jēzus vārdu. SG saņem kā atsevišķu pieredzi manis pieminētajā Rakstu vietā.(ap.d.8:12-17) . Skaties vēl ap.d.10:44, ap.d.19:6
dafne
# Iesūtīts: 2011.08.01 10:09:48
svētais
bet ,svetais,apustulji dzivoja kopa ar Kristu,vini nevareja sanemt Aizstavi,jo Kristus vel nebija uzgajis debesiis,tapec ari sanaca..bet tas ir tikai spesel tiem,kuri dzivoja kopa ar Kristu virs zemes,mes dzivojam laika,kad Kristus jau sen ka uzgajis debesis tapec mums ir viena kristiba,kura sanjemam SG,ka saka Peteris.un tad daudzi,kuri bija kristioti ar JK kristibu,gribeja tikt kristiti ar SG,jo nu bija tas laiks pienacis,saproti,JK bija uzkapis debesis un nu vins sutija Aizstavi(SG)..tapec ar izskatas,ka divas kristibas.
Mes to sanemam viena kristibaa
svētais
# Labojis svētais : 2011.08.01 10:15:04
dafne
tad kad apustuļi dzīvoja ar Kristu, tad viņi nevarēja saņemt S. G. un nesaņēma. tas ir skaidrs. Bet tad kad Kristus tika uzņemts debesīs Viņš izlēja SV.G. To norāda manis pieminētās Rakstu vietas, kad paši apustuļi, kas bij ar Kristu Viņa zemes dzīvē saņēma Sv.G. pēc viņa augšāmcelšanās. Tāpēc tie ir divi atseviški notikumi jeb pieredzes, kristība Jēzus vārdā un kristība ar SV.G.turklāt S.G. saņēma daudzi, kas ar Kristu nebija virs zemes kopā, lai gan tas bija Jēzus laikā, piem. Kornēlijs u.c.

Viena kristība (ef.4:5) apzīmē tikai to kristību, kas ir kristība uz Jēzus vārdu ar pagremdēšanu ūdenī. ja pastāvētu tikai viena kristība kā tāda, tad nebūtu pieminētas šīs daudzās un dažādās kristības Rakstos. (mat.3:11,mar.1:4,mar.1:8,mar.10:39,lūk.3:16,lūk12:50, jņ1:33,ap.d.13:24,ap.d.19:3,1.kor.10:2,1.kor.12:13,1.Pēt.3:21)

šī ir īpaša vieta attiecībā uz kristībām, jo norāda vairāku kristību esamību!


Ebr. 6:2 ar mācību par kristībām , roku uzlikšanu, miroņu augšāmcelšanos un mūžīgo tiesu.
dafne
# Iesūtīts: 2011.08.01 10:58:55
svētais
4 viena miesa, viens Gars - jo vienai cerībai jūs savā aicinājumā esat aicināti -,
5 viens Kungs, viena ticība, viena kristība;
6 viens visu Dievs un Tēvs, kas pār visiem, ar visiem un iekš visiem,
(Efez.4:4-6)
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 198 , pavisam kopa bijuši: 16254