atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem Svētā Gara kristības
Ingars
Iesūtīts: 2007.11.29 18:17:41
derētu reiz tad noskaidrot - kas un kā tur īsti ir ar to pentekostu mācību. man lasot bībeli ir grūti atspēkot mācību par Svētā Gara kristībām, jo ļoti daudz kas norāda vairāk par nekā pret šo mācību un praksi.
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 . >>
AutorsZiņas teksts
svētais
# Iesūtīts: 2011.08.01 11:04:20
dafne
Tieši tā. šī viena kristība apzīmē kristību, kas mums visiem ir uz Kunga Jēzus vārdu. Taču bez tās pastāv vēl arīdzan citas, kuras atklājās Rakstos.
dafne
# Iesūtīts: 2011.08.01 13:50:22
svētais
aaaaaaa..bet tur uzrakstiits ...viena
svētais
# Iesūtīts: 2011.08.01 15:10:32
dafne
bet ar vārdu viena ir uzsvērta tā par kuru tai brīdī runā. Tas nenozīmē, ka nav citu. Jo kā gan lai saskaņo tās rakstu vietas kurās runā par citu kristību?



svētais
# Iesūtīts: 2011.08.01 15:15:42
Ja es teiktu, ka man ir viena ģimene, tad ko es domātu zem tā?

šaurākā skatījumā tā ir mana sieva un mani bērni.
plašākā tie ir mani radi arīdzan.
abos gadījumos tā aizvien ir ģimene, bet dažādos skatījumos dažāda, lielāka un pilnīgāka. Tas nenozīmē to, ka man nav šīs vienas, kas ir mana sieva un bērni. Taču man ir vēl citi cilvēki šajā ģimenē, kas ir mani radi tuvāki un vēl plašākā nozīmē tālāki. Tādējādi ģimenes definīcija ir ļoti daudzpusīga, kas sevī ietver vairākas ģimenes. Tas pats ir ar kristību. es varu teikt, ka jā gan ir viena kristība un es redzu šo kristību piepildāmies, kur ticīgie tiek kristīti uz Kunga Jēzus vārdu. Tiem netiek liegts ūdens šajā kristībā. Tomēr es redzu, ka papildus tam ir vēl citas kristības, un tas nenoliedz to, ka, jā, ir šī viena arīdzan! To atklāj Raksti. Jo citādi nevar šīs vietas savā starpā saskaņot!
a-masiks [87.110.184.238]
# Iesūtīts: 2011.08.01 15:23:18
svētais
bet ar vārdu viena ir uzsvērta tā par kuru tai brīdī runā. Tas nenozīmē, ka nav citu.
Ja es teiktu, ka man ir viena ģimene, tad ko es domātu zem tā?


mani vairāk interesētu, ja tu teiktu ka tev ir viena sieva... ij ko tu domātu "zem tā"?
dafne
# Iesūtīts: 2011.08.01 17:49:55
svētais
ai..labi svetais cik varam malt vienu un to passuman ir viena kristiba,tev daudzas..ok
Aivars
# Iesūtīts: 2011.08.01 17:53:39
a-masiks [87.110.184.238]

svētais
Ja Tu nebūtu tik slinks jeb drīzāk nozombēts, Tu painteresētos tomēr par Grieķu Mēļu Dāvanām drusku nopietnāk. Grieķu tekstā Kristības ir lietots vienmēr kā daudzskaitlinieks, līdzīgi kā latviešu valodā.
Tad, kad runājam par Pētera kristībām ir runa par vienu notikumu, līdzīgi, kā tad kad runājam par Miķeļa bērēm, tas nenozīmē, ka ar pirmo reizi neiznāca apglabāt, un krietnais Miķelis tika bērēts vairākkārt.
Vispār, klausi Dafni! Prieks redzēt, ka LELB netrūkst ticībā nobriedušu un Sv. Rakstus zinošu cilvēku.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2011.08.01 17:58:38
svētais
No tavas līdzības ar ģimeni sanāk - lielāka un pilnīgāka kristība? Uz ko - lielāku un pilnīgāku garu? Kaut kā neiet kopā ar Rakstiem.
svētais
# Iesūtīts: 2011.08.02 13:14:25
dafne
Jā, ok. es tikai nekādi nevaru saprast. vieni un tie paši Dieva bērni, visi mīlam Dievu un Jēzu. Kāpēc es to redzu , bet citi neredz? Lai jau paliek.

Mārtiņš
Piekrītu līdzība nav visai laba, bet nezināju ko savādāku piedāvāt. vēl biju iedomājies, ka tas ir kā viens katls, un viens izvelk burk;anu un runā par šo vienu burkānu, bet katlā ir vēl kartupelis un vēl šis tas. katls ir viens, bet neredzam visu kas tur ir. Tas arī īstenībā ne visai adekvāts salīdzinājums. Bet nu labi lai jau paliek.

Aivars
Tas pats Pēteris stāsta atgadījumu no ap.d. 10 :44-45, kur bija S.G. izliets un S.G. dāvana dota pagāniem ap.d. 11:15-16, kur viņš apliecina, ka Jēzus kristīja ar S.G. Nesaprotu kā var neredzēt to, ka šī pieredze ar S.G. kristību ir divi atsevišķi kristību veidi un divi atsevišķi notikumi? Bet lai jau paliek.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.08.02 13:21:37
svētais
Nu tad vēl piemini, kā Pāvils runā par to kā topam `aprakti` Kristus nāvē, un izved trešo kristību veidu ar trim saujām smilšu
svētais
# Iesūtīts: 2011.08.02 13:24:09
Tikai iedomājos, ka protams, ka vēsts un sludināšana par Kristu ir svarīgāka par vienām vai otrām kristībām. Pats Pāvils arī teica:

1. Kor. 1:17 Jo Kristus mani nav sūtījis kristīt, bet evaņģēliju sludināt...

Taču tas pats Pāvils arī jautāja Jēzus mācekļiem par Svēto Garu:

2 viņš tiem sacīja: "Vai jūs dabūjāt Svēto Garu, kad jūs kļuvāt ticīgi?" Tie viņam atbildēja: "Mēs pat neesam dzirdējuši, ka Svētais Gars ir."
3 Viņš jautāja: "Ar kādu kristību jūs esat kristīti?" Tie atbildēja: "Ar Jāņa kristību."
4 Bet Pāvils sacīja: "Jānis kristīja ar grēku nožēlas kristību, ļaudīm sacīdams, lai tie tic tam, kas nākšot pēc viņa, tas ir, Jēzum."
5 To dzirdējuši, viņi tika kristīti Kunga Jēzus Vārdā.
6 Kad Pāvils uzlika tiem rokas, Svētais Gars nāca pār tiem: tie runāja mēlēs un pravietoja.

Turklāt Pāvils te jautā par kristību kontekstā ar S.G> saņemšanu???
svētais
# Labojis svētais : 2011.08.02 13:27:18
Aivars

Bet kā tu domā, kāpēc Jēzus saka par kristību iekš ciešanām? :

38 Bet Jēzus tiem sacīja: "Jūs nezināt, ko jūs lūdzat. Vai jūs varat dzert to biķeri, ko Es dzeru, vai tapt kristīti ar to kristību, ar ko Es topu kristīts?"
39 Bet tie uz Viņu sacīja: "Varam." Bet Jēzus tiem sacīja: "Jūs gan to biķeri dzersit, ko Es dzeru, un tapsit kristīti ar to kristību, ar ko Es topu kristīts.

50 Bet Man jātop kristītam ar vienu kristību, un kā Man ir bail, kamēr tā būs pabeigta.
svētais
# Iesūtīts: 2011.08.02 13:30:50
Lai tik neiznāk tā, ka nonākam debesīs pie Tēva un Viņš jautā: Vai tu dabūji S.G. kad kļuvi ticīgs? Un mēs atbildam : mēs pat neesam dzirdējuši, ka S.G. ir...
Aivars
# Iesūtīts: 2011.08.02 13:33:39
svētais
Acīmredzot, viņš lieto šo vārdu arī attiecībā uz lietām, kas pārpludina un piepilda cilvēka dzīvi. Nez vai tur, kur Evaņģēlijos ir runa par kristību ar uguni (teiksim Mateja 3:11), ir domāts kāds atsevišķs ugunsrituāls
Aivars
# Iesūtīts: 2011.08.02 13:36:14
svētais
Lai tik neiznāk tā, ka nonākam debesīs pie Tēva un Viņš jautā: Vai tu dabūji S.G. kad kļuvi ticīgs? Un mēs atbildam : mēs pat neesam dzirdējuši, ka S.G. ir...
Ak vai! Nu tad tikai sāc pētīt Rakstus, lai skaidri apliecinātu Sv. Garu kā patiesu Dievu, topi Kristīts Jēzus vārdā un iestājies kārtīgā draudzē, lai Tev uzliek rokas apustuliskā sukcesijā esošie!
svētais
# Iesūtīts: 2011.08.02 13:36:47
Aivars
starp citu man gan nav pilnīgas atklāsmes par to, bet esmu dzirdējis sprediķi par šo kristību ar uguni. Es personīgi neesmu to savā dzīvē pieredžejis un pārdzīvojis, tāpēc nevaru neko teikt, bet citi ir. Un tas ir kaut kas cits jeb savādāks, vismaz spriežot pēc šo cilvēku atklāsmers un poieredzes.
svētais
# Iesūtīts: 2011.08.02 13:38:41
Aivars
zini, Svētais Gars ir patiess Dievs. Esmu kristīts Jēzus vārdā un atrodos kārtīgā draudzē. par Rakstu pētīšānu tas gan , man ir jāiedziļinās vairāk un jāpētī. Ko tu domāji ar to roku uzlikšanu?
Aivars
# Iesūtīts: 2011.08.02 13:46:29
svētais
Nu es negribu te izvērst atkal to roku uzlikšanas tēmu, bet nu ir cilvēki, kas arī to pārvērš par atsevišķu sakramentu, līdzīgi ka jūsējie visādus karstuma viļņus un ekstāzes mēdz nodēvēt par Sv. Gara kristību.
svētais
# Iesūtīts: 2011.08.02 13:55:23
Aivars
karstuma viļņiem un ekstāzēm nav nekāda sakara ar S.G. kristību. Tie var būt un var nebūt. Bībelē parādījās uguns mēles un nams nodrebēja. Kāds varētu teikt kas par muļķībām? Vai tā tam ir jābūt? Nē. Ne vienmēr, lai gan tā arī var būt. Tas pats ar runāšanu mēlēs. Vai vienmēr runāja uzreiz? Parasti jā, bet ne vienmēr.
svētais
# Iesūtīts: 2011.08.02 13:58:29
Aivars
starp citu ko tu domā par roku uzlikšanu? Vai šāda tēma ir jau bijusi? Tu mani ieintreģēji...
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 8 , pavisam kopa bijuši: 1800