Mulders |
# Iesūtīts: 2008.06.11 12:02:52
Vai shis teikusm apliecina to, ka Jeezus uzskata atbildi par pareizu???
Bet lasi tak 32 pantu, teikums tak nebeidzas 31 pantā! |
vilks |
# Iesūtīts: 2008.06.11 12:04:28
Donachka Jā. Jēzus nesaka, ka tā ir nepareiza atbilde, tātad piekrīt. Ja lasa visu Jēzus sarunu ar priesteriem un vecajiem, tad tas kļūst saprotams. Tikai Jēzus norāda, ka ar piekrišanu viņa līdzībai viņi apsūdz paši sevi, un paskaidro arī, kāpēc. |
Sheksna |
# Iesūtīts: 2008.06.11 12:05:37
Mulders Bet lasi tak 32 pantu, teikums tak nebeidzas 31 pantā! Pantu studijā, plz. |
vilks |
# Labojis vilks: 2008.06.11 12:06:15
Trilobīte NU ja, ka Tu un es un Mulders un Artos saka vienu un to pašu, bet laikam nemākam paskaidrot.
Sheksna Trilobīte 1. lapā to citē. |
Donachka |
# Iesūtīts: 2008.06.11 12:06:35
Mulders NU jaa, man tas viss kaut kaa otradi izskatiijaas. |
Mulders |
# Iesūtīts: 2008.06.11 12:10:49
Donačka, nu Rakstus studējot toč var dabūt textu otrādi, ja kontextu noignorē un neizlasa. DAŽREIZ vajag visu nodaļu izlasīt vai pat vairākas nodaļas lai saprastu par ko bazars! Tā klasiskā 1 Kor 14 nodaļa ir neizprotama, ja aizmirst tās pašas grāmatas 12 nodaļu
Šexna: 32 Jo Jānis nāca pie jums pa taisnības ceļu, un jūs viņam neticējāt; bet muitnieki un netikles viņam ticēja. Bet arī tad, to redzēdami, jūs neatgriezāties un viņam neticējāt.
|
lamby [81.198.232.197] |
# Iesūtīts: 2008.06.11 12:12:12
var atsaukties uz griekju Jaunas Deribas tekstu, tachu arii tad vel reizem var rasties jautajums, kursh no rokrakstiem sniedz "pareizo" tekstu. |
Donachka |
# Iesūtīts: 2008.06.11 12:12:16
Trilobīte Nu te ir pavisam cita runa un viss ir daudz skaidraak. Pie tam teiciens "vinjam palika zheel" vai "раскаявшись"nav viens un tas pats. |
Mulders |
# Iesūtīts: 2008.06.11 12:12:56
Trilo, kad atsaucas dažādās valodās, ir jāpārbauda... mēdz gadīties ka dažādās valodās panti ir sapludināti vienā, vai izdalīti divos... ir jāizčeko minimālas nobīdes mēdz gadīties... |
Mulders |
# Iesūtīts: 2008.06.11 12:18:50
Artos jā... Oriģinālā izskatās, ka Krieviskais ir pareizais! |
lamby [81.198.232.197] |
# Iesūtīts: 2008.06.11 12:29:22
"Bet tas atbildeja: es negribu.-Tomer velak nozelojis vins aizgaja. tad tevs devas pie otra dela un ludza to pasu. tas vinam atbildeja: jaa, kungs, - bet tomer negaja." |
lamby [81.198.232.197] |
# Iesūtīts: 2008.06.11 12:31:45
Trilobite, kapec tad nelasi katolju Jaunas Deribas tulkojumu? |
Mulders |
# Iesūtīts: 2008.06.11 12:32:36
Trilo, tamdēļ lieto Jauno Tulkojumu! |
Mulders |
# Iesūtīts: 2008.06.11 12:36:22
Trilobīte, nu tad cel savu dupu un velc uz J.Rozi un pērc! |
Sheksna |
# Iesūtīts: 2008.06.11 12:54:03
Mulders 32 Jo Jānis nāca pie jums pa taisnības ceļu, un jūs viņam neticējāt; bet muitnieki un netikles viņam ticēja. Bet arī tad, to redzēdami, jūs neatgriezāties un viņam neticējāt. Imho tas NEKĀ neiet kopā ar visu iepriekšējo līdzību... |
vilks |
# Iesūtīts: 2008.06.11 12:55:42
Sheksna un visu iepriekšējo kontekstu? No sarunas sākuma? Apskaties šeit Mateja ev. 21. nodaļu no 23. panta līdz sarunas beigām. |
Mulders |
# Iesūtīts: 2008.06.11 13:11:05
Šexna, tad tu vēl neesi apgaismots |
rekur [217.115.75.230] |
# Iesūtīts: 2008.06.11 13:39:13
ir pantu secība tāpat kā krievu v. |
Ēvalds Bērziņš |
# Iesūtīts: 2008.06.11 15:00:58
Donachka Vai tieshaam ir labi soliit un nepildiit? Bet to jau Kristus arī nesaka... ka ir labi solīt un nepildīt. To gan, ka tādi solījumu neturētāji būtiskā situācijā tomēr rīkojas pareizāk par tiem, kas visos sīkumos trako un savus solījumus grib izpildīt labāk par citiem. |
Noasveidīgais |
# Labojis Noasveidīgais: 2008.06.12 09:30:12
Ctulhu,
"Biedrs JK" ir daudz slīpētāks, nekā Tu domā! Viņš jautāja farizejiem: kurš no abiem darīja pareizāk - tas, kurš solīja, bet nedarīja vai tas, kurš nesolīja, bet tomēr darīja. Un tie atbildēja: pēdējais. Ko tas liecina? Viņi kārtējo reizi atbild pareizi, tomēr vēl arvien nedara! Tāpēc arī nosodījums par to, ka drīzāk tie, kas nepieder pie "reliģiski pareizo" elites nāks Dieva Valstībā, nekā šādi farizeji - kuri runā pareizi, bet nenieka nedara. Konteksts ir pārmetumi Jēzum par viņa pārāk žēlīgo attieksmi. Jēzus piedāvā atgriezties pie Jāņa Kristītāja skarbās bauslības, bet arī tam farizeji negrib ticēt. Viņu atbildes ir pareizas - vienmēr. Bet atbilstoša rīcība neseko... |