Papucs |
# Labojis Papucs: 2008.09.16 11:13:39
Mulders Tu Baznīcas vēsturē zini daudz sentēvus, kas uzskata, ka izpratuši Trīsvienības noslēpumu? Cik man zināms, tad baznīca to parasti apzīmē ar vārdu neatminams , neizdibināms . |
Papucs |
# Labojis Papucs: 2008.09.16 11:33:42
Mulders Baznīca arī mūsdienās vēl nespēj normāli runāt par šo jautājumu. Un ja vēsturē kāds svētais to saprata, liecības par to ir noslēptas. Pat ārpus baznīcas patiesībai sāka tuvoties ļoti vēlu tikai Freids&CO. Baznīcai nav citas izvēles kā vien kāds "Sv.Freids" vai, ja tāda nav, tad vismaz sākt šos jautājumus pētīt, balstoties esošajos Freida pētījumos.
Mans priekšlikums sākt ar oficiālu baznīcas atziņu - Dievs ir seksuāla būtne. |
lambi [81.198.230.237] |
# Iesūtīts: 2008.09.16 12:00:27
Dievs ir atī Tēvs un Dēls (un dažam labam ir vēl arī dievdzemdētāja māte ) |
Papucs |
# Labojis Papucs: 2008.09.16 12:03:11
Artos Dievs ir Gars, bet seks laikam tomēr attiecās uz miesu. Kļūdaina atziņa! Un Dievs radīja cilvēku pēc Sava tēla, pēc Dieva tēla Viņš to radīja, vīrieti un sievieti Viņš radīja. (1. Moz. 1:27)
Cilvēka seksualitātes viena miesiskā komponente izpaužas ļoti uzskatāmi, pateicoties sadalījumam divos dzimumos. Bet Raksti vedina domāt, ka seksualitāte kā nepārtraukts process norisinās arī Dievā. |
Mirga |
# Iesūtīts: 2008.09.16 13:14:49
Mans priekšlikums sākt ar oficiālu baznīcas atziņu - Dievs ir seksuāla būtne.
Radība liecina par Dievu. - Kādi esam mēs, Dieva brīnišķi radīti un atjaunoti? |
Papucs |
# Iesūtīts: 2008.09.16 14:32:32
Artos Atbrīvojies! Neesi tik stereotipisks Rakstu sapratnē. Jēzus joprojām ir vīrietis, Dievmāte joprojām ir sieviete. Seksualitāte vispirms ir garīgs jēdziens! Pamatjēdziens!
|
KarotesNav |
# Iesūtīts: 2008.09.16 14:46:03
Papucs Tu domā apmēram vīrisķo un sievišķo principus? Vai varētu būt, ka Dievs vienīgais pilnībā ir vīrisķais princips, bet dvēseles - pārsvarā sievišķās? |
Papucs |
# Labojis Papucs: 2008.09.16 15:05:46
KarotesNav Savādāk gan. Dievs ir pilnība - cilvēks, ja nebūtu sadalīts divās daļās, būtu pilnības līdzība (tā pati 1.Moz.1:27). Vīrišķais/sievišķais šķiet nav pamatprincipi, kas Dievā apvienojas (bet tur vēl jāiedziļinās). Vīrišķais/sievišķais drīzāk ir sekas pilnības sašķelšanai. Savstarpējās atkalapvienošanās spēks tad arī ir seksualitāte. Faktiski tāds pats pamatlikums kā vispasaules gravitācija. Daudz interesantāk paliek, ja mēģinam saprast, kā pašā Dievā šis spēks (seksualitāte) atrodas līdzsvarā. Šajā punktā tad arī vajadzētu nonākt pie tēmas pamatjautājuma "Kādēļ Dievs rdīja pasauli? Un cilvēku?" |
Papucs |
# Labojis Papucs: 2008.09.16 15:07:51
Artos es dzirdu pirmo reizi salīdzinot ar visu laiku baznīcas teologu atziņām Tieši par to jau ir runa - tās visas atdūrās pret barjeru, jo mēģināja apiet dažus pamatjautājumus
Bet es nedomāju, ka patiešām visā baznīcas vēsturē būtu pirmais, kam tas atklāts. Visticamāk, ka mani aktīvākie priekšgājēji nokurināti, vai mazākaktīvie turējuši muti. |
KarotesNav |
# Iesūtīts: 2008.09.16 15:17:55
Papucs Vispār tev vajadzētu referencēties uz Rakstiem. Kaut gan - doma pati par sevi ir interesanta. Arī pretrunā Rakstiem nav. |
Mulders |
# Iesūtīts: 2008.09.16 16:02:39
Papucs, būs grūti pierādīt, ka Dievs ir divu dzimumu simbioze! Tādējādi būs grūti pierādīt, ka vispār Dievā ir kaut kāda demarkācijas līnija starp sievišķo un vīrišķo un ka starp šiem abiem aspektiem pastāv kaut kas, ko tu sauc par sexualitāti!
Izklausās ka tu mēģini sadalīt Dieva būtību! |
Papucs |
# Iesūtīts: 2008.09.16 16:05:38
Artos Dievmāte nav Dievs, tādēļ ar viņas kā sievietes pilnību viss tā kā būtu skaidrs Izejot no "patiess Dievs un patiess cilvēks" Jēzus kā cilvēks arī tagad ir vīrietis, kā Dievs viņš ir sākotnēji pilnīgs. |
Mulders |
# Labojis Mulders: 2008.09.16 16:09:07
Papucs tu salīdzini zirgu ar knīpstangām! Attiecībā uz Dievu "dzimums" ir nedefinēts jēdziens, tāpat kā "svars" vai "laukums" |
Papucs |
# Labojis Papucs: 2008.09.16 16:15:27
Mulders Dievs ir PIRMS sadalīšanas divos dzimumos, tāpēc par simbiozi nevar runāt, tajā pašā laikā Viņā pastāv visa vīrišķība un visa sievišķība, no kurām Viņš veidoja cilvēkus. Sīkāk iedziļinoties lietu būtībā (t.sk. arī Rakstos), var pierādīt, ka spēks (seksualitāte), kas cenšas atgriezt atpakaļ sākotnējo pilnību (vīrietis+sieviete), ir izrietošs no pašas pilnības jēdziena, nevis uzspiests vēlāk.
|
Mulders |
# Iesūtīts: 2008.09.16 16:34:07
Nu lūk, un ja Dievā nav sadalīšanas un simbiozes, tad Dievā pašā nav arī nekādas sexualitātes, kas var būt kaut kādā harmonijā!
No kā izriet, ka Dieva attiecības ar CIlvēkiem nav sexuālas, ja sexualitāti tu attiecini uz attiecībām starp dzimumiem! Dievam Dzimuma nav... vispār... Līdz ar to "Sex ar Dievu" ir oximorons! |
Papucs |
# Labojis Papucs: 2008.09.16 16:45:27
Mulders Kā ir pareizāk - Dievā nav nekā, vai Dievā ir Viss? Ja paliekam pie otrā, tad līdz ar cilvēka vīrišķo un sievišķo daļu no Dieva līdzi nāca arī seksualitāte, kas Viņa paša iekšienē darbojas iespējams citādi, nekā starp fiziski sadalītiem objektiem. Varētu salīdzināt ar vispasaules gravitāciju situācijā, kad Visums telpiski atgrieztos atpakaļ vienā punktā.
Vārdusakot, nekādu pretrunu nav, viss sakrīt. |
KarotesNav |
# Iesūtīts: 2008.09.16 16:46:03
Mulders Tas nav mūsu sekss parastais, bet augstākas dimensijas. Tu tak pats arī teici, ka paradīzē dzimumi paliks. |
Papucs |
# Iesūtīts: 2008.09.16 17:03:23
Mulders Pameditē par tēmām: 1.Ja sprādzienā no punkta radās Visums ar Vispasaules gravitāciju, vai šī gravitācija bija jau punktā? 2.Ja bija, tad kāds spēks izraisīja sprādzienu? 3.Ja viss atgrieztos punktā, kas notiktu ar gravitāciju? 4.Ja mēs neizzudīsim, bet atgriezīsimies Dievā, kādu jēgu un izpausmi iegūs jēdziens Radīšana?
Ievēro, tās ir tikai l ī d z ī b a s.
|
Mulders |
# Iesūtīts: 2008.09.16 17:07:58
Papucs, kur līdzības... tie bij 4 "Ja Tad... " jautājumi, kur "Ja" premisām nemaz uzreiz netaisos piekrist! |
Papucs |
# Iesūtīts: 2008.09.16 17:16:11
Artos Cik ļoti man patīk Tavs domu gājiens!!! |