vilks
|
Iesūtīts:
2008.07.16 22:25:16
Ticība un Dieva pierādījumi.
Sākums diskusijā par svētdzīvi. |
Sheksna |
# Iesūtīts: 2008.07.17 14:30:53
Ingars Garīgā nāve nozīmē absolūtu neticību un nepaklausību Dieva gribai Vispār jau pēc izdzīšanas no paradīzes gan Ādams, gan Kains visnotaļ ticēja dievam un arī klausīja viņam, ar nelieliem izņēmumiem... |
Ingars |
# Iesūtīts: 2008.07.17 14:50:18
Zive. No kurienes tāda interpretācija?
Pirmkārt - runa par pirmo un otro augšāmcelšanos, kā arī runas par jaunpiedzimšanu, par to, ka pirms tam miruši, tagad dzīvi utt. - domāju, ka nav vajadzības citēt, jo tu šīs rakstu vietas zini
otrkārt - tas ir acīmredzams, ka cilvēks garīgi nomira, jo tas, kas bija viņa gods, kļuva par apgrēcību, civlēks sāka vairīties no Dieva, vairs neuzticējās
Protams, bet tas arī nenozīmē, ka visi ir absolūti maitas. nu lūdzu mīļo zivtiņ, nepārfrāzē kontekstu. Kas ir maita - ļoti subejktīvs jēdzines, bieži esmu dzirdējis, ka maita ir kāda skolotāja, kura gan visai taisnīgi tādu ne pārāk labu atzīmi ielikusi
Vot neatceros kontekstu šitam, iemetīsi vietu, kur tas rakstīts
lai tev būtu skaidrāks, nocitēšu bišku vairāk, lai tu kontekstu saprastu Romiešiem 7. nodaļa 5 Jo, kamēr mēs dzīvojām miesā, bauslības modinātās grēcīgās kaisles spēcīgi darbojās mūsu locekļos, tā ka mēs nesam augļus nāvei. 6 Tagad turpretim bauslība zaudējusi savu spēku pār mums, jo mēs viņai, kas mūs saistīja, esam miruši, tā ka nu varam kalpot jaunā garā un nevis pēc vecā burta. 7 Kas nu no tā izriet? Vai pati bauslība ir grēks? Nekādā ziņā ne! Bet to gan varu teikt: es nebūtu pazinis grēka, ja nebūtu bijis bauslības, jo es nebūtu zinājis, kas ir iekāre, ja bauslība nesacītu: tev nebūs iekārot! 8 Bet grēks, šī baušļa ierosināts, modināja manī visādas iekāres. Jo bez bauslības grēks ir nedzīvs. 9 Es kādreiz dzīvoju bez bauslības, bet, kad nāca bauslis, grēks kļuva dzīvs, bet es nomiru. 10 Tā izrādījās, ka bauslis, kam vajadzēja nest dzīvību, man atnesa nāvi. 11 Jo grēks, baušļa aizlieguma ierosināts, pievīla mani un ar to man atnesa nāvi. 12 Tātad bauslība kā tāda ir svēta un bauslis kā tāds - svēts, taisns un labs. 13 Vai tad labais man varēja atnest nāvi? Protams, ka ne! To ir darījis grēks. Tas, lai atklāti parādītos kā grēks, izlietodams labo par līdzekli, man ir nesis nāvi, lai, darbojoties bauslim, kļūtu pārpārim grēcīgs. 14 Mēs zinām, ka bauslība ir garīga, bet es esmu miesīgs, pārdots grēka varā. 15 Jo es pats nesaprotu, ko daru; jo nevis to, ko gribu, es daru, bet, ko ienīstu, to es daru. 16 Bet, ja es to daru, ko negribu, es piebalsoju bauslībai un atzīstu, ka tā ir laba. 17 Bet tad jau vairs es tas neesmu, kas dara ļaunu, bet manī mītošais grēks. 18 Jo es zinu, ka manī, tas ir, manā dabīgajā miesā, nemīt nekas labs. Labu gribēt man ir dots, bet labu darīt ne. 19 Jo labo, ko gribu, es nedaru, bet ļauno, ko negribu, to es daru. 20 Bet, ja es to daru, ko negribu, tad darītājs neesmu vairs es, bet manī mītošais grēks. 21 Tad nu šādu bauslību es atrodu, ka, gribot darīt labu, man iznāk ļaunais. 22 Mans iekšējais cilvēks ar prieku piekrīt Dieva bauslībai. 23 Bet savos locekļos es manu citu bauslību, kas karo ar mana prāta bauslību un padara mani par grēka bauslības gūstekni, kas ir manos locekļos. 24 Es, nožēlojamais cilvēks! Kas mani izraus no šīs nāvei lemtās miesas? 25 Pateicība Dievam mūsu Kungā Jēzū Kristū! Tā nu es ar savu prātu kalpoju Dieva bauslībai, bet ar savu miesu grēka bauslībai.
Redzi, katoļu baznīcā māca, ka cilvēkā ir vēlkādi garīgi spēki palikuši, lai sāktu sekot patiesībai jeb ieticētu, taču šeit un daudzās citās rakstu vietās redzam tieši pretējo - ka cilvēks pats no sevis ir zaudējis brīvo gribu ieticēt |
Ingars |
# Iesūtīts: 2008.07.17 14:52:28
Sheksna
Vispār jau pēc izdzīšanas no paradīzes gan Ādams, gan Kains visnotaļ ticēja dievam un arī klausīja viņam, ar nelieliem izņēmumiem...
un ar to pilnīgi pietiek, lai sauktos par grēcinieku
kā pilnīgi uzticēties Dievam mums parādīja Jēzus, Viņš ir etalons, ar kuru salīdzināt visus pārējos, gan Kaina sievu, gan Jaunavu Mariju, gan Jāni Kristītāju utt. Kurš līdzinās Jēzum perfekti, tas ir bezgrēcīgs |
didzis |
# Iesūtīts: 2008.07.17 14:56:41
Ingars Redzi, katoļu baznīcā māca, ka cilvēkā ir vēlkādi garīgi spēki palikuši, lai sāktu sekot patiesībai jeb ieticētu, taču šeit un daudzās citās rakstu vietās redzam tieši pretējo - ka cilvēks pats no sevis ir zaudējis brīvo gribu ieticēt
Interesanti, ko domā par so lietu baznīctēvi? |
didzis |
# Iesūtīts: 2008.07.17 15:04:02
Ctulhu par kādu kompāniju runā, par tiem, kas paradīzē vai par Ingaru? |
Ingars |
# Iesūtīts: 2008.07.17 15:04:54
Ctulhu debesīs visi tiks pārveidoti un mēs būsim augstāki par eņģeļiem, bet tā pasaules gudro kompānija izskatīsies pēc ******ņiem
didzis
Interesanti, ko domā par so lietu baznīctēvi?
baznīctēvi arī paši daudzās lietās maldījušies |
Ingars |
# Iesūtīts: 2008.07.17 15:10:17
Ctulhu
ne nebūs vis citas personas, bet tās pašas, tikai jaunā kvalitātē - tas taču ir tas, par ko tu vienmēr esi sapņojis - būt pilnīgs, visu zināt un saprast?
tad jautaajums - kaapeec nepaarveidot visus? Kaapeec dazus mest ellee?
vot to tu pajautā sev pašam - kāpēc tu gribi tapt iemests ellē, nevis pārveidots jaunā kvalitātē (protams saglabājot savu individualitāti un personības unikalitāti)? |
Zive. |
# Iesūtīts: 2008.07.17 15:12:41
Ingars otrkārt - tas ir acīmredzams, ka cilvēks garīgi nomira.
Man tas īsti nav acīmredzams.
Jo es zinu, ka manī, tas ir, manā dabīgajā miesā , nemīt nekas labs
Nu re, citāts skan biši savādāk Sāksim cilvēku preparēt pa daļām? Kontekstu izlasīji? Un domā šis citāts ir piemērots, lai pamatotu Tavu domu? |
Zive. |
# Labojis Zive.: 2008.07.17 15:14:11
Ingars Par sprāgušiem lopiem, tb, maitām Ar maitu domāju absolūti sliktu cilvēku |
Ingars |
# Iesūtīts: 2008.07.17 15:16:13
Zive. Man tas īsti nav acīmredzams. nu tad skatīt to kas ir pirmkārt
Nu re, citāts skan biši savādāk Sāksim cilvēku preparēt pa daļām? Kontekstu izlasīji? Un domā šis citāts ir piemērots, lai pamatotu Tavu domu?
pat nemaz nesāc - te ir tieši un nepārprotami pateikts, ka cilvēkā nav nekā laba. šeit miesā ir domāts visā, kas mūsos ir piesaistīts pie miesas. Saki man - pirms cilvēks kļūst ticīgs, kas viņā ir tāds, kas nav pie grēcīgās miesas piesaistīts?
Un tavuprāt šis citāts nepamato manu domu? Kāpēc? |
Sheksna |
# Iesūtīts: 2008.07.17 15:17:26
Ingars vot to tu pajautā sev pašam - kāpēc tu gribi tapt iemests ellē, nevis pārveidots jaunā kvalitātē Kurā vietā tad CtH ir deklarējis, ka vēlas tapt iemests acckajā ftopkā?
(protams saglabājot savu individualitāti un personības unikalitāti) Pārveidošana jaunā kvalitātē kā reiz izslēdz individualitātes un personības unikalitātes saglabāšanos. |
Ingars |
# Iesūtīts: 2008.07.17 15:17:32
Ctulhu Nu, es gribu pilnveidoties pats, nevis lai mani kaads izmaina peec saviem ieskatiem.
Jautaajums - kaapeec biibeles dievam uz to ir taada slimiiga reakcija?
slimīga reakcija ir tev. tu pats nespēj pilnveidoties un Dievs to zina. Viņš tevi radīja un viņš labāk par tevi pašu zina, kas tev ir vajadzīgs |
Ingars |
# Iesūtīts: 2008.07.17 15:19:19
Sheksna
Pārveidošana jaunā kvalitātē kā reiz izslēdz individualitātes un personības unikalitātes saglabāšanos.
absolūtyas muļķības, kuras tu nevari pamatot. Dievam visas lietas iespējamas
Kurā vietā tad CtH ir deklarējis, ka vēlas tapt iemests acckajā ftopkā?
viņš labprātīgi atsakās no Dieva piedāvātā ceļa un labāk ir ar mieru sapūt ellē, nekā būt pazemīgs un iemantot mūžīgo dzīvību un dieviško dabu |
Ingars |
# Iesūtīts: 2008.07.17 15:29:35
Ctulhu
Tad es labpraat ar to dievu parunaatos un vinjs man vareetu meeginaat to visu pieraadiit. Varam kaut sovakar, Apsaras teejas naminjaa.
acīmredzot tas tev nav vajadzīgs
Nu es tak saku - slimiga reakcija, ja tam dievam vajag, lai visi buutu pazemiigi, taa arii ir taa slimiigaa reakcija.
Dievam nevajag, bet tev vajag. Lepnība bojā nervu sistēmu, kā arī psihisko stāvokli. Tevi no tās vajag atbrīvot. Lepnība traucē saskatīt realitāti, traucē mācīties, pazemība ir visu tikumu sākums, bet lepnība ir visu grēku māte, no lepnības ceļas visi grēki, jo lepnībā cilvēks atsakās no Dieva un līdz ar to kļūst nespējīgs darīt labu pilnībā |
didzis |
# Iesūtīts: 2008.07.17 15:29:36
Ctulhu Esi prātīgs, ja nebūs elektrība, nebūs arī tējas namiņa.
Ir lietas, kas pienāk nemanot. Arī pazemība. Arī tējas namiņš. |
Ingars |
# Iesūtīts: 2008.07.17 15:41:56
Ctulhu
zinātkāre nu nekādi nav atkarīga no lepnības, tāpat kā arī vēlme mācīties. Bet par to citiem laba darīšanu, es gan teiktu, ka lepnība nekad nevienam labu nav darījusi. Lepnības būtība ir nevienam labu nedarīt, ja tas nav izdevīgi, tikai par sevi rūpēties. |
Ingars |
# Iesūtīts: 2008.07.17 15:43:52
lepnība padara vāju un pilnveidošanās ir tikai šķietama ilūzija, jo patiesībā notiek personības degradācija. Lepnam cilvēkam grūti, ja kāds viņu māca, tādēļ arī viņa attīstība tiek bremzēta. Esmu ar tādiem saskāries, nu spītīgi kā auni - viņš labāk ziepes savārīs, nekā pazemīgi ļausies sevi pamācīt, vienkārši grūti ar tādiem sadzīvot. Lepni cilvēki apgrūtina apkārtējos |
Sheksna |
# Iesūtīts: 2008.07.17 15:50:04
Ingars absolūtyas muļķības, kuras tu nevari pamatot. Dievam visas lietas iespējamas Nu redz problēma ir tāda, ka Tava individualitāte un personības unikalitāte kā reiz ietver arī <grēcīgo dabu>... ibo personības unikalitāte determinē vērtības, pēc kurām Tu dzīvo, un attiecīgi - šīs vērtības determinē to, vai, cik un kā Tu grēko...
viņš labprātīgi atsakās no Dieva piedāvātā ceļa un labāk ir ar mieru sapūt ellē, nekā būt pazemīgs un iemantot mūžīgo dzīvību un dieviško dabu Nejauc silto ar mīksto. 1) Nav pārliecības, ka <dieva piedāvātais ceļš> nav fikcija. 2) Ja iešana pa <dieva piedāvāto ceļu> paredz bezkompromisa dieva autoritātes atzīšanu un pieņemšanu, tad nav nekāds brīnums, ka CtH nav gatavs maksāt šādu cenu par piedāvāto <labumu>. Es viņu pilnībā saprotu un atbalstu.
Dievam nevajag, bet tev vajag. Lepnība bojā nervu sistēmu, kā arī psihisko stāvokli. Tevi no tās vajag atbrīvot. Lepnība traucē saskatīt realitāti, traucē mācīties, pazemība ir visu tikumu sākums, bet lepnība ir visu grēku māte, no lepnības ceļas visi grēki, jo lepnībā cilvēks atsakās no Dieva un līdz ar to kļūst nespējīgs darīt labu pilnībā Dievs drīkst būt lepns? Nu tipa, gremdēties lepnībā un paštīksmē? |
Ingars |
# Iesūtīts: 2008.07.17 15:50:09
Ctulhu Nee, taas, ko Tu raksturo, ir egoisms. Egoisms ir slikti, lepniiba ir labi. Tas ir atskirigas lietas.
egoisms ir lepnības atzars.
PS - Incanti , vai nevar kaadreiz aiziet ekskursjaa uz Tavu hesu? var, tikai iepriekš jāpiesakās un ir tā, ka vispār nekur viesus iekšā nelaiž, tikai administratīvjās telpās, no kurienes caur stiklu var redzēt mašīnzāli un tad speciāli norīkots cilvēks visu apstāsta. vislabāk ja nāk grupās. Vispār žēl, ka nelaiž viesus tālāk mašīnzālē, te būt daudz ko interesanta apskatīt |
Ingars |
# Iesūtīts: 2008.07.17 15:51:19
Un atkal Tu paarproti -tie ir nevis lepni, bet patmiliigi un aprobezoti cilveeki. Tas ir slikti. Lepnais maaciisies, jo buus zem vinja goda kautko nezinaat un vaariit ziepes.
Ctulhu
tu šķiet jauc lepnību ar cilvēka pašcieņu un to samuraju godu |
:: Pievienot komentāru
|