atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Laidiet bērniņus pie manis! ©
Sheksna
Iesūtīts: 2008.04.17 09:14:27
Visi zin šo fundamentālo frāzi. Jautājums: kurā brīdī beidzas bērniņš un sākas pieaudzis cilvēks, vai eksistē starstadija, ja jā, tad kad sākas, kad beidzas un kāds ir starpstadijas statuss `laidiet bērniņus pie manis` © kontekstā.
<< . 1 . 2 . 3 . >>
AutorsZiņas teksts
Sheksna
# Iesūtīts: 2008.04.17 10:00:30
Noasveidīgais
Kristības trūkums nevienu nepazudina...
Nu tādā gadījumā gan bērniņiem sanāk pestīšana automātā.
S.R...
# Iesūtīts: 2008.04.17 10:01:44
Paranoiska mācība. Pat nepelna mācības nosaukumu.
>>>
tad Kas ir labais? cilvēka sirds atsaucās tam - bet kur ir tā avots?
Noasveidīgais
# Iesūtīts: 2008.04.17 10:04:05
Sheksna,

Par mūžību mēs zinām tikai vienu: nevienam netiks nodarīta netaisnība. To nozīmē Dieva Tiesa. Tas nenozīmē pestīšanu automātā, bet gan to, ka vecāku izvēles nenosaka indivuduālās dvēseles likteni mūžībā...
*Duksis
# Labojis *Duksis: 2008.04.17 10:06:49
S.R... Ļoti vienkārši. Ja es apēdu kāda sievu, tad tas ir labi. Ja kāds apēd manējo - tad tas ir slikti. ... . Jebkurā gadījumā, ja eksistē "kāds labums" (piemērām "veselība", kā atskaites punkts, tad eksistē arī "labais", kas tāds, kas ļauj mums baudīt šo labumu.
Sheksna
# Iesūtīts: 2008.04.17 10:07:59
Noasveidīgais
Par mūžību mēs zinām tikai vienu: nevienam netiks nodarīta netaisnība. To nozīmē Dieva Tiesa. Tas nenozīmē pestīšanu automātā, bet gan to, ka vecāku izvēles nenosaka indivuduālās dvēseles likteni mūžībā...
Nu jau sākam peldēt
Sheksna
# Iesūtīts: 2008.04.17 10:09:01
Artos
Ko gan citu nozīmē Jēzus vārdi: jo tādiem pieder Debesu valstība
Skaidra lieta. Un kurā brīdī pestīšana automātā izbeidzas, cik gadu vecumā vai pēc kāda cita kritērija?
Sheksna
# Iesūtīts: 2008.04.17 10:16:59
Artos
Kritērijs ir ticība. Kad tu pārstāj ticēt, tad pestīšana izbeidzas.
A ja bērniņš nemaz nav sācis ticēt?
Noasveidīgais
# Iesūtīts: 2008.04.17 10:17:56
Sheksna,

Pieķēri gan mani peldēšanā!

Es tiešām peldu visos gadījumos, kad man kāds jautā Dieva viedokli par situācijām ārpus Kristus konteksta. Jo es zinu to, ka Kristū ir dzīvības avots. Bet par to, vai visi citi ies bojā, es nezinu. Zinu tikai to, ka Dievs ir taisnīgs, nevienam netiks nodarīta netaisnība.
S.R...
# Iesūtīts: 2008.04.17 10:26:14
ja eksistē "kāds labums" (piemērām "veselība", kā atskaites punkts, tad eksistē arī "labais", kas tāds, kas ļauj mums baudīt šo labumu.
>>>
vai tad kaut kas pats par sevi ir labs vai ļauns? vai uguns ir laba? vai ūdens? vai veselība, vai mīlestība, vai bērni... labajam ir jārada labais, tikai tad tas ir labs.
Sheksna
# Iesūtīts: 2008.04.17 10:35:18
Artos
Tev ir bērni?
Nav, bet mēs apskatam vispārīgu gadījumu.

Noasveidīgais
Zinu tikai to, ka Dievs ir taisnīgs, nevienam netiks nodarīta netaisnība.
Un kā tad bija ar to Jēzus nolādēto vīģu koku?
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.04.17 10:35:52
Ja ir bērniņu pestīšana automātā, tad nonākam pie daudziem kristiešiem nepatīkamiem jautājumiem.

Cik zinu, tad daudzi kristieši uzskata, ka pestīšanas automātā nav, bet Dievam attiecībā uz tiem bērniem ir kāds cits plāns. Tiesa, tad atkal paceļās jautājums - kāpēc tas plāns lai nederētu visiem? Tikai tāpēc, lai dzimtu jauni cilvēki?

Noasveidīgais
# Labojis Noasveidīgais: 2008.04.17 10:36:06
Sheksna,

Jēzus viņu nenolādēja!
Sheksna
# Iesūtīts: 2008.04.17 10:44:17
Noasveidīgais
Jēzus viņu nenolādēja!
Vai Marka ev.11. nodaļa ir lasīta?

13 Un, ieraudzījis no tālienes kādu vīģes koku, kam bija lapas, Viņš piegāja pie tā, vai tanī ko neatrastu; un, pie tā piegājis, Viņš neatrada nekā kā vien lapas, jo nebija vīģu laiks.
14 Un Jēzus sāka par to runāt un sacīja: "Lai neviens nemūžam vairs neēd augļus no tevis." Un Viņa mācekļi klausījās. [...]
19 Un, vakaram metoties, viņi izgāja no pilsētas ārā.
20 Un, rīta agrumā garām iedami, tie redzēja to vīģes koku nokaltušu no pašām saknēm.
21 Un Pēteris atminējies Jēzum sacīja: "Mācītāj, redzi, tas vīģes koks, ko Tu esi nolādējis, ir nokaltis."
22 Un Jēzus atbildēja un tiem saka: "Ticiet uz Dievu.
23 Jo patiesi Es jums saku: ja kas šim kalnam sacīs: celies un meties jūrā! - un nešaubīsies savā sirdī, bet ticēs, ka notiks, ko viņš saka, tad viņam tas notiks.

vilks
Nepiekrītu, ka bērni saņem pestīšanu automātā. Ja bērns automātiski saņem pestīšanu, kāpēc bērni būtu jānes pie Jēzus, lia Viņš tiem pieskartos?
Svētības saņemšanai. Svētība un dziedināšana naff viens un tas pac.

Šī ir loģika, kas darbojas vienā virzienā - vecāku izvēles var bērnam dot pestīšanu, bet ne to atņemt, jo pestīšana ur nevis automātiska akta sekas (piemēram, kristības, svētīšanas vai kā tāda), bet Dieva žēlastības dāvana.
Dieva žēlastības dāvana = bērnu gadījumā pestīšana automātā...
Mulders
# Iesūtīts: 2008.04.17 10:44:39
vai tad kaut kas pats par sevi ir labs vai ļauns? vai uguns ir laba? vai ūdens? vai veselība, vai mīlestība, vai bērni... labajam ir jārada labais, tikai tad tas ir labs.

Nē saule... Tikai labais var darīt labu! Vispirms padariet koku par labu tad arī tā augļi būs labi! Kristus to saka! Cilvēks gan spriež otrādi!

Aceries, Dievs vispirms uzlūkoja Ābelu un tad ābēla upuri, Dievs uzlūkoja Kainu un tad kaina upuri.
Mulders
# Iesūtīts: 2008.04.17 10:48:07
Dieva žēlastības dāvana = bērnu gadījumā pestīšana automātā...

Jā un kā šodien mēs saņemam šo žēlastības dāvanu, kad Jēzus vairs nav mūsu vidū miesīgi, lai uzliktu rokas un svētītu? Kas šodien ir Baznīcai dots kā svētības devējs līdzeklis? Kurš ir pavēlēts?
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.04.17 10:52:37
Starp "bērns" un "kā bērns" ir milzīga atšķirība.
Tas var būt arī kā "aita" un "kā aita". Te uzsver aitas īpašības - uzticēties ganam, nevis burtiski jāsaprot, ka Kristus izglābj būtnes no sugas "ovis aries".
Noasveidīgais
# Iesūtīts: 2008.04.17 10:56:02
Sheksna,

kaut kad jau esmu šo to palasījis...
Vārds "nolādēt" parādās Pētera interpretācijā par Jēzus sacīto un darīto. Jēzus neliek kokam nokalst! Tikai pravieto par to, ka augļus tā arī neviens nebaudīs.

Marka evaņģēlijs nav vienīgais, kas šo notikumu atstāsta, bet visprecīzāk parāda tā kontekstu.

Vīģes koks ir Jeruzālemes Tempļa ilustrācija.

Ieradies Jeruzālemē, Jēzus vispirms dodas uz Templi un to iepazīst, novērtē. Nav skaidrs, ko Viņš par tur notiekošo īsti domā...

Otrā rītā, ejot uz pilsētu, viņš pēkšņi ierauga iespēju mācekļiem parādīt to, kas Jeruzālemē notiek - reliģiskā dzīve sit augstu vilni, viss liekas tik dzīvs un krāšņs, bet rezultātu... nav. Kā vīģes kokam - skaistas, zaļas lapas ir, bet augļu nav.

Vīģes kokam tiek sacīts: tavus augļus lai neviens neēd. Pārnesot atpakaļ uz aramiešu valodu tā ir nevis pavēles, bet nākotnes izteiksme. Ja augļu nav tagad, tad to nebūs arī vēlāk. Ja Jeruzālemes Templī Jēzum vietas nav, tas kļūs lieks.

Pēc tam Jēzus dodas uz Templi, izdzen naudas mijējus.

Nākamajā rītā mācekļi ievēro, ka koks nokaltis. Jēzus sāk runāt par ticības spēku... Tagad izšķirošā vairs nav kalpošana Templī, bet gan ticība Kristum.

Jeruzālemes templis tika nopostīts 70 gadā...
Koks nokalst pats. No savas bezjēdzības.

Nu, labi, labi. Zināma netaisnība tā varētu būt!
Sheksna
# Iesūtīts: 2008.04.17 11:06:29
vilks
Ja bērns ir pestīts, tad kādu svētību viņam vēl varētu vajadzēt?
No sērijas - lai dzīvē labi klājas. Līdzīgi tai motivācijai, pēc kuras TRADICIONĀLI krista bērnus un laulājas baznīcā arī tie, kas nav praktizējoši kristieši.

varbūt drīzāk - bērnu automātiska nenoraidīšana, ja viņiem nav bijuši vecāki, kas viņus vestu pie Dieva?
Ja bērniem ir garantēta pestīšana, neatkarīgi no tā, kādas darbības ar viņiem tiek vai gluži otrādi netiek veiktas - tad viņi sanāk pestīti automātā. Vismaz līdz statusa `bērniņš` zaudēšanai.

Mulders
Jā un kā šodien mēs saņemam šo žēlastības dāvanu, kad Jēzus vairs nav mūsu vidū miesīgi, lai uzliktu rokas un svētītu? Kas šodien ir Baznīcai dots kā svētības devējs līdzeklis? Kurš ir pavēlēts?
Tu jau neesi bērniņš.

Noasveidīgais
Vārds "nolādēt" parādās Pētera interpretācijā par Jēzus sacīto un darīto. Jēzus neliek kokam nokalst! Tikai pravieto par to, ka augļus tā arī neviens nebaudīs.
You gonna be kidding me ©

22 Un Jēzus atbildēja un tiem saka: "Ticiet uz Dievu.
23 Jo patiesi Es jums saku: ja kas šim kalnam sacīs: celies un meties jūrā! - un nešaubīsies savā sirdī, bet ticēs, ka notiks, ko viņš saka, tad viņam tas notiks.
Mulders
# Iesūtīts: 2008.04.17 11:09:51
Tu jau neesi bērniņš.

Nē nu es jautāju, kā bērniņi šodien saņem šo dāvanu? Kur mums ir pavēle un apsolījums par bērniņiem? JO visai skaidrs, ka konkrēti Kristus roku uzlikšanas prakse šodien nedarbosies pie bērniņiem tāpat kā nedarbosies roku uzlikšana medicīnā! Kas nozīmē, ka Baptistu u.c. līdzīgu konfesiju prakse "svētīt bērniņus" ir māžošanās bez jebkādām objektīvām sekām, kā vien vecāku sirdsapziņas mierināšana un maldināšana, ka ir noticis kaut kas, ko nedz Dievs ir pavēlējis, nedz Dievs ir devis jelkādu apsolījumu par šo procedūru!

Kāda procedūra IR gan pavēlēta gan ar apsolījumu - tātad objektīvi iedarbīga, ar kuru meš varētu bērniņam sniegt šo žēlastības dāvanu?
Noasveidīgais
# Iesūtīts: 2008.04.17 11:12:21
Sheksna,

...tātad? Tu domā, ka Jēzus šos vārdus ir domājis burtiski? Un Tu tajā saskati nolādēšanas momentu?
<< . 1 . 2 . 3 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 70 , pavisam kopa bijuši: 12845