atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Evaņģelizācija
vilks
Iesūtīts: 2008.01.25 15:24:55
Kā stāstīt par Dievu tiem, kas Dievam netic?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . >>
AutorsZiņas teksts
Sandis
# Iesūtīts: 2008.01.30 14:48:39
Lai uzsvērtu apspriesto tēmas būtību ar pamattēmu,vēlos izcelt svarīgu momentu,kad tiek evagelizēts.Proti,kā mēs sevi izprotam.Kā izprotam paši savu dabu.Ja mūsu uzskatos par sevi,nav vienprātības,tad tas,kas sākotnēji ir jāpanāk,ir vienots uzskats par savu dabu.
Jo,ja nav vienota uzskata par savu dabu,tad,es,kas uzsver uz grēkā krišanu,neatradīšu kopēju valodu evagelizētājam,kas uzsver uz grēkā vešanu,jo mēs runājam par cilvēka dabu,kas mūsu uzskatos ir dažāda.
Tātad,evagelizetājs,kam ir cita daba,sava gara mācība,ir domāta cilvēka dabai,kas atbilst evagelizetāja dabai.
Ne manai,jo man ir cita daba,un cita gara mācība,kas ir domāta manam garam,kam ir cita daba.
Un,kā lai pie tā visa,mēs atrodam kopsaucēju?
Sandis
# Iesūtīts: 2008.01.30 14:52:36
Jāpilnveidojas nemainīgi absolūtā pilnībā.
tas būs jāpieraksta pierakstu blociņā.
Dziļa doma.
Mulders
# Iesūtīts: 2008.01.30 14:53:52
Sandis, bet ar vārdu "Evanģelizācija" vismaz Luterāņi saprot GAN bauslības GAN evanģēlija pasludināšanu un parasti šajā secībā. Un Bauslība sevī neizbēgami ietver arī pasludinājumu par cilvēka kritušo dabu! Tobiš runa jau nav par to vai esam vienisprātis, vienkārši sludinām to ko Dievs teicis sludināt... un tai skaitā arī vārdus "Nav neviena taisna, it neviena"
Sandis
# Iesūtīts: 2008.01.30 14:56:06
Zini,Ingar,tā ir interesanta doma,par lielāku nepilnību un mazāku nepilnību.Vai nepilnība var būt lielāka un vai var būt mazāka.
Bet,ne zem šīs tēmas.
Mulders
# Iesūtīts: 2008.01.30 14:56:52
Zini,Ingar,tā ir interesanta doma,par lielāku nepilnību un mazāku nepilnību.Vai nepilnība var būt lielāka un vai var būt mazāka.

Mūžības kontextā nē... bet šeit laicīgajā pasaulē ir gradācijas! Pat Kristus gradē sodu!
Ingars
# Iesūtīts: 2008.01.30 14:58:04
Sandi, tam nav vajadzīga vesela diskusija, viss ir ļoti elementāri
katra būtne rīkojas atbilstoši savai dabai
kas nepilnīgs, tas tā arī rīkojas, kas pilnīgs, tas rīkojas kā pilnīgs
Sandis
# Iesūtīts: 2008.01.30 14:58:49
"Nav neviena taisna, it neviena"
"No tā līkā koka, no kura taisīts cilvēks, nevar izgatavo neko pilnīgi taisnu"Kants.
Šeit mēs esam vienspārt.
Mulders
# Labojis Mulders: 2008.01.30 15:04:18
Sandis, a par ko strīds tad? Tik piedēvēt šo atziņu Kantam būtu iemesls šo atziņu noraidīt... bet tā kā šī atziņa oriģināli nāk no Dieva, kas pats ir taisns, tad tā ir jāņem vērā!
Sandis
# Iesūtīts: 2008.01.30 15:05:14
Mulder,saprotu ko tu saki.Evangelizētājs,principiāli,no sevis evangēlijam nedz ko klāt pieliek,nedz ko nost paņem.
Saka atbilstoši Dieva prātam.
Cits jautājums.Vai mēs ar vienu un to pašu saprotam to,ko ar teikto saprotam individuāli?
Mūsu pasaules izpratne,paldies Dievam,na šabloniska.
Tādēl,uz dažādiem aspektiem evagēlijā,raugamies dažādi.
vai vari man piekrist?
Ingars
# Iesūtīts: 2008.01.30 15:06:39
Bet Sandi, ko īsti tu centies noskaidrot?
Mulders
# Iesūtīts: 2008.01.30 15:06:59
Sandis, un atkal... ne jau es vai tu pārliecina par Evanģēlija lietām... to dara Svētais Gars un patiesība ir viena... to ka mēs to ziloni taustām viens aiz snuķa, cic aiz astes... tam gan var piekrist!
Sandis
# Iesūtīts: 2008.01.30 15:07:38
Jā.Te nu tu ar pēdejo viedokli esi trāpījis 10niekā.
Sandis
# Iesūtīts: 2008.01.30 15:09:33
Bet redz,Mulder.
Ja mani evagelizētājs,ar kārdināšanas,jeb grēkā vešanas teoriju nepārliecina,vai viņā nav Svētais Gars?
Sandis
# Iesūtīts: 2008.01.30 15:13:15
Un otrs jautājums.
Kas ir evagelizētājs,bez Svētā Gara?
Mulders
# Iesūtīts: 2008.01.30 15:14:04
Sandis, kur tu to izraki? Sv. Gars pārliecina kur un kad grib, nevis kur un kad grib evanģelizētājs!
Mulders
# Iesūtīts: 2008.01.30 15:14:46
Kas ir evagelizētājs,bez Svētā Gara?

Oximorons!
Sandis
# Iesūtīts: 2008.01.30 15:20:36
Ingar,tu burtiski izņēmi man domu no mutes,kad tu saki,ka katrs rīkojies atbilstošī savai dabai.
Manuprāt,tā ir pareiza pieeja sevis pozicionēšanai.
Mēs izņemam no apgrozījuma grēkā vešanu,un kārdināšanu,uzsverot savas dabas dabisko stāvokli,kas ir pakļauts svārstībam,jeb kā Mulders noformulēja-gradiācijai.
Jo redz,es uzskatu,ja mēs pieturamies pie grēkā vedēja teorijas,tas ir kā kara laukā.Pirmais,kas man ir jādara,ir jāiepazīst savs pretinieks,lai zinātu,kādu kaujas taktiktu pielietot.
Bet zināt Sātana dabu,ir tas pats,kas zināt Dieva dabu,jeb zināt Dieva prātu vienādojas ar zināt Sātana prātu.Kas jau ir politeisms,nevis monoteisms.Kas jau ir daudzdievība,kas ir pretrunā ar kristīgo teologiju.
Sandis
# Iesūtīts: 2008.01.30 15:24:50
Pareizs jautajums,Mulder.
Faktiski,tu evaģelizētāju vienādo ar Svēto Garu.
Bet Svēto Garu vienādo ar evaģelizētāju.Viens no otra nav atrauts.
Lai gan,principā,jāsaka diemžēl,es evaģelizētājos,kas sastapti dzīves ceļā,Svēto Garu nejūtu.Nevis neprotu,bet nejūtu.
Mulders
# Iesūtīts: 2008.01.30 15:31:56
Sandis, un atkal... jānodala ir "messanger" no "message".

Mēs zinām, ka Svētais Gars ir kristiešos, laigan viņi ir grēcinieki sākotnēji... Tā no malas skatoties tu Sv. Garu neerdzēsi un pat varbūt nejutīsi. Bet kaut vai pats fakts, ka cilvēks evanģelizē tas JAU ir Svētā Gara auglis. Nu nevar cilvēks Kristu sludināt bez Svētā Gara! Tātad jautājums ir vai tu gadījumā Svēto Garu nemēģini detektēt pats ar savu grēcīgo izpratni un "sajūtu" aparātu, kas pats ir grēcīgs un nav drošticams "Svētā Gara" detektors!

Protams Dievs nereti izmanto grēciniekus kā instrumetnus savas Valstības Celtniecībā... un var gadīties, ka Evanģēliju pasludina neticīgais, esmu to piedzīvojis! Bet tev arī nav jāiedziļinās cilvēka sirdī, kuru tu neredzi... pietiek, ka tu klausi ko Dievs runā caur savu Vārdu...

Galu galā arī Velns ņēma Dieva Vārdu mutē... un ko, vai viņam bij Sv. Gars uzreiz? Protams ka nē...

Tamdēļ vispirms skaties uz sevīm, ka tu nepazaudē Garu... Tā ir grēcīgā un šaubīgā prāta auglis apšaubīt Svēto Garu tikai tamdēļ, ka kristietis tumsā nespīd! Var sabraukt auzās... kur ir sabraukuši jau harizmāti... kuri vairs netic Svētā Gara existencei, ja viņš ar lielu feijerverku un troxni (kas līdzinās dzīvnieku maušanai) sevi nemanifistē...
Ingars
# Iesūtīts: 2008.01.30 15:37:07
Ha, bet tu nevari izņemt grēkā vešanu, jo tāda ir cilvēka samaitātā daba - tās būtība ir vest arvien dziļāk un dziļāk grēkā, lai gan nav tāda mēra ar ko izmērīt, kurš dziļāk grēkā, kurš seklāk, tomēr grēks ir kā raugs - tas visu laiku aktīvi darbojas, tāpēc jau ir tā, ka mazi bērni vēl nav tik samaitāti, kā pieaugušie. Tendence ir kļūt arvien sliktākam un sliktākam
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 52 , pavisam kopa bijuši: 16727