atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par mīlestību Meklēju sievu!
Noor Mohammed
Iesūtīts: 2009.09.26 22:59:52
Kā piemeklēt vīru, kā piemeklēt sievu? Kā nodibināt veiksmīgu ģimeni? Vai vispār tāda "piemeklēšana" ir iespējama?
Vai tas notiek pats no sevis, ļaujoties instinktiem?

Dieva pravietis Muhameds (saas) norādīja: ~"Sievieti laulībām var izvēlēties 4 iemeslu dēļ: viņas skaistuma, bagātības, izcelsmes, vai viņas ticības (uzskatu un praktizēšanas) dēļ. Pēdējais (stipra ticība) ir pareizais."
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>
AutorsZiņas teksts
masiks [159.148.73.94]
# Iesūtīts: 2009.09.27 15:14:55
Noor Mohammed
Vai var būt pirmslaulību mīlestība? Ārpus laulības ir tikai kaisle un iemīlēšanās? Mīlestība rodas tikai laulībā?

1) protams ka var būt. IMHO islamisti mīl savu Allahu un Muhamedu arī pirms laulībām ar savām sievām. Skaista un jauka meitene nearko nav sliktāks mīlestības objekts par abiem augstākminētajiem.
2) ārpus laulības ir ne tikai kaisle un iemīlēšanās. Cilvēki ir pašaizliedzīgi ziedojuši savas dzīvības aiz mīlestības pret savu dzimteni, vai mīļoto meiteni. Ar kaisli tur maz sakara.
3) Mīlestība nerodas tikai laulībā. Ir pat teiciens, ka mīlestība laulībā mirst. Un pietiekami bieži tā tas notiek. Arī islamistu ģimenēs.
masiks [159.148.73.94]
# Iesūtīts: 2009.09.27 15:18:37
Трилобите
Piekrītu.
abdullāh
# Iesūtīts: 2009.09.27 16:02:11
Laulības pārkāpšana

Visas reliģijas laulības pārkāpšanu uzskata par grēku. Bībele nosaka nāves sodu gan laulības pārkāpējam, gan pārkāpējai (3. Mozus 20:10). Arī Islāmā vienlīdz tika sodīts gan laulības pārkāpējs, gan pārkāpēja (24:2).Kurān)Tomēr Kurāna sniegtā laulības pārkāpšanas definīcija stipri atšķiras no Bībeles definīcijas. Saskaņā ar Kurānu, laulības pārkāpšana ir precēta vīrieša vai precētas sievietes iesaistīšanās ārpuslaulības sakarā. Turpretī Bībeles skatījumā laulības pārkāpšana ir tikai precētas sievietes iesaistīšanās ārpuslaulības sakarā (3. Mozus 20:10; 5. Mozus 22:22; Salamana pamācības 6:20-7:27).

„Un ja kāds vīrs tiek atrasts, kas guļ pie cita vīra sievas, tad tiem abiem būs mirt, ir vīram, kas pie tās sievas gulējis, ir tai sievai. Tā tev būs iznīdēt ļaunumu no Izraēla vidus!” (5. Mozus 22:22)

„Un kad kāds vīrs laulību pārkāpj ar precētu sievu un kad viņš laulību pārkāpj ar sava tuvākā sievu, tie ir jānodod nāvei, un viņiem ir mirtin jāmirst – ir pavedējam, ir pavestajai.” (3. Mozus 20:10)

Saskaņā ar Bībeles definīciju, ja precēts vīrs guļ ar neprecētu sievieti, tas vispār netiek uzskatīts par noziegumu; precēts vīrs, kam ir ārpuslaulības sakars ar neprecētu sievieti nav laulības pārkāpējs, un šī sieviete nav laulības pārkāpēja. Vienīgi tad, ja vīrietis, precēts vai neprecēts, guļ ar precētu sievieti, tā tiek uzskatīta par laulības pārkāpšanu; šai gadījumā vīrietis, pat ja viņš nav precēts, ir laulības pārkāpējs, un sieviete ir laulības pārkāpēja. Īsi sakot, laulības pārkāpšana ir jebkurš nelikumīgs sakars, kurā iesaistīta precēta sieviete. Precēta vīrieša iesaistīšanās ārpuslaulības sakarā pati par sevi Bībelē par noziegumu uzskatīta netiek. Kālab šāds morāles dubultstandarts? Saskaņā ar Jūdaistikas enciklopēdiju [Encyclopaedia Judaica], sieva tika uzskatīta par sava vīra īpašumu, līdz ar to laulības pārkāpšana aizskāra vīra sevišķās tiesības uz sievu, kamēr sievai kā vīra īpašumam šādu tiesību nebija. [15] Tas ir, ja vīrietis stājas sakaros ar precētu sievieti, viņš aizskar cita vīrieša īpašumu un tādēļ viņu jāsoda.

Līdz pat mūsu dienām Izraēlā, ja precēts vīrietis iesaistās ārpuslaulības sakarā ar neprecētu sievieti, viņa bērni no šīs sievietes tik uzskatīti par likumīgiem, bet, ja precēta sieviete stājas ārpuslaulības sakarā ar citu vīrieti, precētu vai neprecētu, viņas bērni no šī vīrieša ir ne tikai nelikumīgi, bet tiek uzskatīti par bastardiem un viņiem ir aizliegts precēties ar citiem jūdiem, izņemot jaunpievērstos un citus bastardus. Šo aizliegumu mantoja arī bērna pēcnācēji vēl 10 paaudzes, kad, iespējams, laulības pārkāpšanas negoda iespaids mazinājās. [16]

Turpretī Kurānā nekur nav norādīts, ka sieva būtu sava vīra īpašums. Kurāns daiļrunīgi apraksta attiecības starp laulātajiem, sakot: „Среди Его знамений - то, что Он сотворил из вас самих жен для вас, чтобы вы находили в них успокоение, и установил между вами любовь и милосердие. Воистину, в этом - знамения для людей размышляющих.(30:21)Kurān
Te redzams Kurānā paustais laulības koncepts: mīlestība, līdzjūtība un miers, nevis īpašumtiesības un dubultstandarti.
Ingars
# Labojis Ingars: 2009.09.27 16:57:46
abdullāh
Atvaino, bet kādas muļķības tu te stāsti??? Tieši bibliskie standarti ir augstāki, nekā musulmaņiem. Ja jums tikai pārgulēšana skaitās grēks, tad Jēzus jau iekārošanu domās vien nosauca par grēku.

Turklāt varbūt tev derētu skaidrot rakstus kontekstā, nevis atsevišķus pantus sagrozīt un apmelot Dievu

Efeziešiem 5. nodaļa
25 Vīri, mīliet savas sievas, tāpat kā Kristus ir mīlējis Savu draudzi, pats nododamies viņas labā,

Kolosiešiem 3. nodaļa
19 Vīri, mīliet savas sievas un neesiet skarbi pret viņām.

Un nevajag jaukt jūdu izdomājumus ar Dieva vārdu

Ko Dieva kalps saprot ar vārdiem "mīliet savas sievas"? Vai tas nozīmē nelaist sievu nekur vienu, neļaut viņai mācīties, ņemt vairāk nekā vienu sievu, sist viņu un pazemot?
masiks [159.148.73.94]
# Iesūtīts: 2009.09.27 17:15:08
abdullāh
kopš kura laika islamā sieva NAV vīra īpašums? Pirmā dzirdēšana, ka sieva VAR bez vīra ziņas kautkur iet vai kaut ko iesākt. Galīgi esi galvu saspiedis???
Vīrs var bez sievas iziet uz ielas, a sieva- nē. Musulmaņi taču savas sievas kā sunīšus ved ārā pastaigā un pačurināt. Nekur nav dzirdēts, ka vīrs islamā bez sievas ziņas nedrīkstētu pat nopirzties...
abdullāh
# Iesūtīts: 2009.09.27 17:34:36
Ingar ,tur jau tā lieta,ka tu citē kaut kādu Pāvilu ,kuri nekad nav satapuši Jēzu vēstules dažādām kristiešu sektām,bet es tev Mozus Dieva pravieša (bībeles versijā)teikto.
abdullāh
# Iesūtīts: 2009.09.27 17:36:16
Arī Islāmā skatīšanās un pat citas sievietes iztēlošanās ir ZINA(laulības pārkāpšana),tomēr ,par šīs formas ZINA nepeinākas nāvessods .
Solveiga
# Iesūtīts: 2009.09.27 17:43:28
Donachka
laikam baptistiem arii nav atljauta kontracepcija

Es varu pajautāt, bet, veroties uz atstarpēm starp bērnu dzimšanām un to maksimālo skaitu, varētu būt, ka vai nu ir atļauta, vai mācītājs to nekontrolē
esenif
# Iesūtīts: 2009.09.27 18:22:47
Tu doma,a ka es paarmetu tiem, kuri nelieto kontracepciju? Ragji boga, lai tak dzemdee vienu peec otra, tikai, kad paskatos uz dazhaam taadaam, kuras ir manaa vecumaa, bet izskataas vecaakas par manu mammu, tad " v grobu ja vigjela" taadu ticiibu.
es ne personīgi, bet ir parasti vispārīgi tāda attieksme. Par izskatu gan nepiekrītu - vismaz nezinu nevienu tādu. Es gan vispār maz zinu, kas daudz dzemdētu. Bet daža laba daudzbērnu māte pat šokē ar savu svaigo izskatu. Duggeru mamma ar neizskatās traģiski tomēr.

Katram ir savas bailītes un savi trollīši...
Kā redzams - Jēzus pret tiem ir diezgan bezspēcīgs...

Protams, katram savas nepilnības. Es gan pieļauju, ka tava izpratne par to ir patālu no patiesības. Un nedomāju, ka tas ir Kristus bezspēcības apliecinājums... Diez vai cilvēka pašmērķim jābūt bērnu dzemdēšanai - parasti tomēr ir cita motivācija. Es pieļauju, ka man var sagriezties galvā kas konkrēta indivīda iespaidā.

viss, es ar pasuldinu, ka visas kristietetes dzemdee bez saapeem ibo es personiski vienu taadu zinu
Ja tas ir mājiens manā virzienā, tad iebildīšu, ka es nekur vispārīgus pasludinājumus neizteicu. Tas, ka cilvēkam kaut kas ir pieejams, nenozīmē, ka viņš to obligāti izmanto vai vispār aizdomājas līdz tai iespējamībai.

Donachka
# Iesūtīts: 2009.09.27 18:28:45
esenif
ko noziimee izmanto - neizmanto, kaut ka nesaprotu??? Vai tas noziime, ja kaada Dievam luugs dzemdiibas bez saapeem, Dievs kaa kafijas automats tuuliti izmetiis bezsaapju dzemdiibas?
esenif
# Labojis esenif: 2009.09.27 18:29:25
masiks [159.148.73.94]
dzemdību ceļi no ticības neiespaidojas. Var sevi noskaņot "nejust" sāpes - tb uz viņām neieciklēties, neņemt vērā. Gluži kā jogi. Taču no tā pašas sāpes mazākas nepaliek.
Ticība iedarbina pārdabisko - runa pr par to, ka to sāpju nav, jūt tikai spiedienu. Nevis, ka neatminētos sāpes vai tml.

Solveiga
veroties uz atstarpēm starp bērnu dzimšanām un to maksimālo skaitu, varētu būt, ka vai nu ir atļauta, vai mācītājs to nekontrolē
Es teiktu, ka tas ir mīts, ka nekontrolējot dzimstību bērni birst ārā viens pēc otra visa fertīlā vecuma garumā. Īstenībā Dievs kontrolē mūsu dzīves un nevar piedzemdēt vairāk bērnus, kā Viņš dod un tur tas skaits katram ir individuāls. Ir kam daudz un ir kam maz. Vienā ģimene ar kuru es par to runāju kopīgi bija piedzimuši 10 +5 bija vīram no pirmās laulības. Un jau pirmo piedzemdējot sieva lūdza un saņēma, ka viņai būs tieši 10. 10 protams nav maz (pēc metodiskajiem ieteikumiem skaitās ieteicamais maksimums), bet ir gana kas beidz dzemdēt pēc diviem, pieciem vai pat viena. Un ir kas pat pie viena nespēj tikt kaut tam nav medicīniska izskaidrojuma.
esenif
# Iesūtīts: 2009.09.27 18:32:00
Donachka
Ja cilvēks kaut kam tic, tad tas darbojas viņa dzīvē, bet, ja netic, tad nedarbojas. Apmēram kā ar tām pašām dziedināšanām - ja cilvēks tic, ka Dievs viņu var dziedibnāt, tad to arī saņem, bet ja netic, tad pēc tā pat nelūdz kur nu vēl saņem. Un tas nav jautājums par ticības stiprumu/vājumu, bet atziņu.
abdullāh
# Iesūtīts: 2009.09.27 18:33:28
Sv. Tertulliāns ir vēl skarbāks nekā sv. Pāvils, runājot ar savām „vismīļajām māsām” ticībā [6]: „Vai jūs zināt, ka katra no jums ir Ieva? Dieva spriedums pār jūsu dzimumu dzīvo arī šai laikā; un noteikti ir jādzīvo arī vainai. Jūs esat Velna vārti; jūs esat aizliegtā koka neaizskaramības lauzējas; jūs pirmās atstājāt Dievišķo likumu; jūs pārliecinājāt grēkot viņu, to, kuram citādi uzbrukt Velnam nepietika drosmes. Jūs tik viegli iznīcinājāt Dieva tēlu – cilvēku. Jūsu nopelna dēļ pat Dieva Dēlam bija jāmirst.”

Sv. Augustīns bija uzticīgs savu priekšgājēju mantojumam un rakstīja savam draugam: „Kāda nozīme vai tā ir sieva, vai māte – tik un tā viņa ir Ieva, kārdinātāja, no kuras mums jāuzmanās ikkatrā sievietē… Es nespēju redzēt neko, ko sieviete varētu vīrietim dot, ja neņemam vērā bērnu dzemdēšanu.”

Vairākus gadsimtus vēlāk Sv. Akvīnas Toms joprojām uzskatīja, ka sievietes ir nepilnvērtīgas: „Runājot par individuālo iedabu, sieviete ir nepilnīga un neveiksmīga, jo vīrieša sēklas aktīvais spēks tiecas radīt pilnīgu līdzību vīrišķajā dzimumā; sievietes rašanās cēlonis ir defekts aktīvajā spēkā vai kāds ķermenisks sagurums, vai pat kāda ārēja ietekme.”

Visbeidzot slavenais reformators Mārtiņš Luters uzskatīja, ka vienīgais labums, ko var dot sieviete, ir - ienest pasaulē tik daudz bērnu, cik vien iespējams, neraugoties ne uz kādiem blakusefektiem: „Nav nozīmes, ja viņas nogurst vai pat nomirst. Ļaujiet viņām mirt dzemdībās, jo tas ir iemesls, kādēļ viņas pastāv.”
Donachka
# Labojis Donachka: 2009.09.27 18:35:37
esenif
un tu domaa, ka kaada, kurai laiks pienaacis dzemdeet izveelas APZINAATI NETICEET dzemdiibama bez saapeem? Nu labi, ir jau mazohistes ariidzan sastopamas.
Vispar, mani reaali kaitina shitie visi tipa " ticiigie". Es pazinu puisi, kuram bija Dieva ticiiba, kursh bija patieshama Dievam nodevies, kaut arii gaaja uz " ticiibas" draudzi, bet vinsh bija atradis Dieva miilestiibas pareizu izpratni. UN vinsh nomira ap gadiem 25 ar veezi. Teiksi - ticiiba par mazu? Man meele uz neko taadu neceljas, tak bija cilvekei, kuri visgudri spriedeleeja par " ticiibas truukumu".
esenif
# Iesūtīts: 2009.09.27 18:37:45
Donachka
Nē, viņām vienkārši nav atziņas, ka Kristū tas ir iespējams tb ka tas lāsts ir lauzts. Kāds gan tur mazohisms.
Donachka
# Iesūtīts: 2009.09.27 18:40:20
esenif
paklau, tu gadiijuma aneesi no kaadas harizmaatu draudzes?
Kristuu arii naave ir uzvareta. Tad ko - kristieshiem nedraud fiziskaa naave?
esenif
# Iesūtīts: 2009.09.27 18:41:18
Teiksi - ticiiba par mazu? Man meele uz neko taadu neceljas, tak bija cilvekei, kuri visgudri spriedeleeja par " ticiibas truukumu".
Vēzis noteikti nebija Dieva griba, bet nāve 25 gadu vecumā var būt Dieva griba. Mana draudzene laiku atpakaļ zaudēja 4-gadīgu bērnu, kuram bija Dauna sindroms. Mirkli pirms tam viņa bija lūgusi, sakot, ka lai notiek kā mazais pats grib tb ja grib aiziet, lai iet, ka viņa atlaiž viņu. Un nebija medicīniski iemesla, lai viņš nomirtu.
Bet vispār es teiktu, ka Tev ir sava pretreakcija uz ticības piesaukšanu un tāpēc reaģē pat ne uz to, ko es saku, bet atspoguļot savu sašutumu pret pieredzēto...
Donachka
# Labojis Donachka: 2009.09.27 18:43:02
esenif
aha, noteikti, nez kaapeec masiks arii taapat reagjee....
Jaa, mani harizmaatiskas muljkjiibas drusku sashutina gan. Man nepatiik, ja ticiibas jeedzienu lieto sagroziiti.
esenif
# Iesūtīts: 2009.09.27 18:44:17
Kristuu arii naave ir uzvareta. Tad ko - kristieshiem nedraud fiziskaa naave?
Tā nāve, ko Kristus uzvarēja ir grēka alga tb nevis fiziska, bet garīga. Principā cilvēks ir nemirstīgs - un, nomirstot fiziskajai čaulai, nenomirst pats cilvēks. Tik atbrīvojas no sava skafandra, ja tā tēlaini var izteikties.
Solveiga
# Iesūtīts: 2009.09.27 18:47:43
esenif
nevar piedzemdēt vairāk bērnus, kā Viņš dod

Jā, to esmu pamanījusi.
Paldies Dievam!
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 128 , pavisam kopa bijuši: 36000