atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Kur ir problēma?
Aivars
Iesūtīts: 2012.02.15 18:52:31
http://www.delfi.lv/news/world/other/kolumbijas-priesteri-pasi-pasutijusi-savu-slepkavibu.d?id=42131798

Lasīts līdzīgs stāsts par kāda katoļa - slepkavas aprēķinu, par nepiedodamās pašnāvības aizstāšanu ar grēksūdzi pirms nāvessoda, cerībā uz ko šis ir izgājis uz slepkavību (neatceros gan vairs kurā no Filipa Jensija grāmatām)
Bet denominācija te nav svarīga. Kā jūs redzat, kur ir problēma, ka Dieva apžēlotie izdara kaut ko tik neprātīgu, un kur ir risinājums; ko jūs kā kristieši, šādā situācijā brīdī sacītu šiem priesteriem?

diskusija vienīgi kristiešiem
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 12 . 13 . >>
AutorsZiņas teksts
Juris Saivars
# Iesūtīts: 2012.02.16 18:14:02
Aivars

Par armijas virsnieku kļūdām un nemākulību ar savām dzīvībām mēdz maksāt citi dēli, brāļi, vīri un tēvi … tādēļ augsti stāvošam virsnieku korpusa pārstāvim piederētos parādīt, ka viņš saprot, kādu atbildību ir uzņēmies.
Bet ja nu tu domā, ka armija – tas ir par mīkstiem krēsliem siltos kabinetos, nevis par tavu un tavu tuvinieku dzīvībām un labklājību – nu, tad jau lai paliek, lai viņi spēlējas tālāk …

Evaņģēlijs = tā ir Tā Kunga žēlastība, ka mēs vēl neesam pagalam; Viņa žēlsirdībai vēl nav pienācis gals …
katra cilvēka dzīvē var būt situācija, kad Evaņģēlijs ir dzīvs un darbīgs šodien – bet rītdiena pavisam noteikti būs daudz sū*īgāka … ko tu teiksi tādiem? Piemēram: nedziedināmi slimiem, kuriem viss kas atlicis = nenoteikti ilgs laiks jāmokās sāpēs. Mānīsi ar pekstiņiem par brīnumlīdzekli, kas tiks izgudrots rīt, vai ieteiksi Pater Henricisko metodi – neiespringt par sīkumiem?
Vai tu pieļauj iespēju, ka dvēseliskas sāpes var būt mokošākas par fiziskām?
Juris Saivars
# Labojis Juris Saivars: 2012.02.16 18:40:04
Nikkija


Nu, tas jau ir, par ko šeit runājam – divi cilvēki, konstatējuši, ka visa viņu atlikusī dzīve būs mocības morālās un fiziskās (pašu un savu tuvinieku) sāpēs, izvēlējās eitanāziju …

Diskusijas tēma – vai ir kāda metode, ar kuras palīdzību varēja viņus pierunāt pamocīties bišķi ilgāk?

Šādas metodes atrašana ļautu mums pašiem justies tādiem kā evaņģēliskākiem (lai arī ko šis vārds nozīmē).
Juris Saivars
# Iesūtīts: 2012.02.16 19:05:31
Pieņemsim, ka viss ir noticis tā, kā saka prokurore Ana Patricia Larrota –

plašāks notikušā izklāsts angļu valodā

paskatīsimies uz bildēm ar noskumušajiem bērniem, kuri nes priesteru bildes …

un atcerēsimies mūsu Pestītāja vārdus: Ja kāds apgrēcina kādu no šiem mazajiem, kas tic uz Mani, tam būtu labāk, ja tam dzirnu akmeni pie kakla piekārtu un to iemestu jūrā.

un tad varēsim sākt runāt par nomelnošanu un Evaņģēliju.
Juris Saivars
# Labojis Juris Saivars: 2012.02.16 19:15:16
Nikkija Ko tas dotu?


nezinu …
IMHO - lai tie zeļļi tiktu ārā no situācijas, kaut cik saglabājot godu līdzcilvēku acīs, neapkaunotu baznīcu un nesāpinātu cilvēkus, kuru nastas bija solījušies atvieglināt, tiem vajadzēja izvēlēties ceļu, kura galā nepaliktu līķi, kam izdarīt autopsiju, atrodot tajos sifilisu un aids.

Bet citi domā savādāk - jāpagaida, varbūt viņi paskaidros.
Pater Henricus
# Iesūtīts: 2012.02.16 19:18:58
Mārtiņš Vai gods ir dot priekšroku stiprajam, vai gods ir paciest stiprā sitienus?
Manuprāt, gods ir palikt pašam un nevērtēt savu godu no citu skatījuma. Un tāpēc labāk goda jautājumos sevi neapgrūtināt ar bailēm no purkšķiem, nokritušiem zobeniem un citiem niekiem.
Aivars,
Kristus vismaz teorētiski mums goda jautājumus ir padarījis ačgārnus.
Tradicionāli gods bija atriebties ienaidniekiem, t.i. tiem, kas ir goda laupītāji.
Tagad ienaidniekiem jāpiedod un otrs vaigs jāpagriež.
God-īgi, man labāk patīk cilvēku tradicionālā, nevis Kristus pieeja šim jautājumam.
Juris Saivars
# Labojis Juris Saivars: 2012.02.16 19:31:58
Pater Henricus gods ir palikt pašam un nevērtēt savu godu no citu skatījuma

un visa tā luterāņu cepšanās par 8. bausli: tuvākā neapmelošana, nenodošana, neaprunāšana, neslavas necelšana … u.t.t. ir tikai velta iespringšana …

Galvenais: paliec pats kāds esi, un sū*s par to, ka pārējie tevi par mēslu uzskata – apmēram tā, vai ne?
Pater Henricus
# Labojis Pater Henricus : 2012.02.16 19:37:44
Nikkija, Tā pieeja, ko Tu sauc par tradicionālo, ved uz pazušanu, Kristus pieeja ir daudz sakarīgāka. Kā tu to domā, paskaidro lūdzu?
Juris Saivars, saistībā ar bausli tevis pieminētie aspekti ir pašsaprotami un būtiski goda jautājumi.
Vnk morālu i.diotiju - darīt sev galu purkšķa, nokrituša zobena vai tml. nieku dēļ uzskatu par negodu, nevis godu. Nepalikt sev pašam - nozīme , ja zini šos krievu izteicienus - ssučistsa vai skurvitsa jeb ļaut cita ļaunprātīgai gribai ņemt virsroku pār savējo sirdsapziņu.
Pavasara Briinums
# Iesūtīts: 2012.02.16 19:39:41
Nikkija
tu atgriezies?!!!
Aivars
# Iesūtīts: 2012.02.16 19:40:49
Juris Saivars
Jā, Pols Brands runājot par spitālīgajiem min ciešanas bezsāpju ellē. Ir lasīta paralizēta cilvēka atzīšanās, ka dziedinoša bijusi atskārsme, ka Kristus uz krusta tika pienaglots tikpat bezspēcīgi guļot. Vienam evaņģēlijs būs Kristus solidaritāte ciešanās, otram - Kristus Augšāmcelšanās dāvātā cerība, ka pēdējais vārds cilvēka dzīvē nav ne nīcībai, ne netaisnībai, ne nāvei, bet Kristum. Vismazāk, tādā brīdī noteikti vajadzētu uzklupt cilvēkam ar teodīciju un klišejiskām pamācībām vai trulu optimismu. Šķiet, Ījaba stāsts liek vispār apdomāt, kurā brīdī ir vērts vienkārši klausīties un raudāt līdz ar raudošajiem, priecāties ar priecīgajiem Kristus vārdā, nevis daudz murmulēt.

Bet kas attiecas uz armiju... nu tas nav variants - pašnāvība, vēl jo vairāk kristietim. Tas ir psihopātiska lepnība nekas vairāk. Tāds cilvēks tiešām trieks nāvē zollīti savas godkāres vārdā. Šķiet Ādolfs pirms sava nožēlojamā gala arī esot devis dīvainu pavēli saistībā ar Berlīnes metro, un bija gatavs noupurēt Vāciju tad līdz galam, ja reiz tā nav savu `vēsturisko misiju` spējusi veikt ar godu.
Cita lieta, ka teiksim jau tagad militārais pilots nevar katapultēties vairāk kā pāris reižu savā karjerā, jo tad ir skaidrs, ka viņš nav formā un nav ko riskēt.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.02.16 19:42:21
Juris Saivars
Diskusijas tēma – vai ir kāda metode, ar kuras palīdzību varēja viņus pierunāt pamocīties bišķi ilgāk?
Kādas antikristīgas muļķības tu te tagad raksti? Ar ko šiem mocīties?
Aivars
# Labojis Aivars: 2012.02.16 19:45:27
Nikkija
lūk, lūk. Par to es arī Jurim atgādinu

Saistīts neesmu, bet ir lasīts
Pater Henricus
# Labojis Pater Henricus : 2012.02.16 19:52:36
Nikkija Bet vai no šādas apziņas Kamēr visi viens otru apkauj atriebe mazinās?
Esmu god-īgs un bez kādas liekulības domāju, pie iespējas tāpat pagrieztu galvu uz otru pusi, ja mans ienaidnieks slīktu, ja arī to neveicinātu. Man tas patiktu.
Juris Saivars
# Iesūtīts: 2012.02.16 19:59:05
Aivars Ar ko šiem mocīties?

Garīdznieki, kuriem esot bijuši seksuāli kontakti, nolēma izdarīt pašnāvību, pēc tam, kad vienam no tiem konstatēja HIV (delfi.lv)
HIV – fiziskā līmenī, tas ir viens prieks un patikšana, vai ne … un slimot ar to vispār ir kaifīgi, īpaši katoļu priesterim katoļu vidē

In addition to AIDS, Reatiga had syphilis (abcnews.go.com)
Sifiliss – nu kas gan var būt labāks par to …

Tu pats tos rakstus, ko peisto šeit iekšā, izlasi arī?
Juris Saivars
# Iesūtīts: 2012.02.16 20:09:02
Nikkija
Šai gadījumā bija vardarbīga nāve – tātad neizbēgama autopsija. Vai ir iespējams, ka autopsija palaistu garām sifilisa un aids klātbūtni līķī – šaubos … turklāt domāju, ka šāds atradums tikai uzkurinātu izmeklētāju vēlmi rakt dziļāk, nevis apmierināties ar pirmo versiju – bruņota laupīšana.

Ar tiem karakuģiem gāja visādi – ASV karadienestā esošo latviešu kuģi „Everalda” 1942. gada 29. jūnijā torpedēja vācu zemūdene U-158. Ļaujot latviešu kuģa komandai izglābties laivās, kapteini Jāni Martinsonu vācieši paņēma uz savas zemūdenes – tās komandieris Ervīns Rostins iepriekšējā dienā bija apbalvots ar „Bruņinieka krustu” un rīkoja pieņemšanu. Nākošajā dienā U-158 nogremdēja US-Navy Squadron VP-74 bumbvedēji.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.02.16 20:16:22
Juris Saivars
jā, es izlasu. Tikai dažkārt arī mēdzu palasīt tādu literatūru kā evaņģēlijus. Tur kaut kā mūsu Kungs un Pestītājs neziepē striķi un maigi neapliek ap laulības pārkāpējas kaklu, un neizdara žēlastības cirtienu spitālīgo jūga vēnās
Juris Saivars
# Iesūtīts: 2012.02.16 20:27:29
Aivars

un kā skanēja Evaņģēlijs ko Viņš pasludināja Jūdasam?
Aivars
# Labojis Aivars: 2012.02.16 20:31:32
Juris Saivars
nabagi ir arvien pie jums, bet Es neesmu arvien.

Un interesants ir Mateja 26:50 Bet Jēzus tam sacīja: "Draugs, kāpēc tu esi šeit?"
Juris Saivars
# Iesūtīts: 2012.02.16 20:40:27
Nikkija

reizēm šāva - piem. ir zināma amerikāņu ģen. George Kenney pavēle (4 III 1943) iznīcināt japāņu glābšanas laivas un peldošos (ar vai bez glābšanas līdzekļiem) japāņu jūrniekus.
Juris Saivars
# Iesūtīts: 2012.02.16 20:48:25
Aivars
un kā ar Jņ. 13:27b Bet Jēzus viņam saka: "Ko tu dari, to dari drīz!"

un vai Jņ. 13:27a minēto sātana ieiešanu var saistīt ar Rom. 1:24
Tāpēc Dievs viņus viņu sirds kārībās nodevis izvirtībai, kurā viņi paši sākuši sagandēt savas miesas?
Aivars
# Iesūtīts: 2012.02.16 20:55:42
Juris Saivars
Starp citu, ja būsi uzmanīgs, tad pamanīsi, ka tur Jēzus nepavēl Jūdam būt nelietim, bet gan drīzāk liek vienreiz izšķirties
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 12 . 13 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 127 , pavisam kopa bijuši: 36995