atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Turpinājums par Z.Stankeviča sprediķa apspriešanas izraisīto tēmu. Par saprašanos dažādu konfesiju kristiešu starpā.
Tēvs Indriķis
Iesūtīts: 2011.08.25 09:39:36
armilo man jau liekas, ka var palikt vēl kādu brīdi šī tēma, lai var izteikties arī vēlāk pienākušie.

Šī vismaz bija diskusija, kurā vērts iesaistīties, tās pārējās uzdzen žāvas.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . >>
AutorsZiņas teksts
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2011.08.25 22:44:14
Raksti māca, ka svētie pametot šo pasauli, tiek totāli pārvērsti. Jā vai Nē?
Nē.

Tie iegūst jaunu, garīgu miesu, kas ir pēc Dieva tēla un līdzības radīta. Jā vai Nē?
Nē.

Šinī jaunajā miesā svētais spēj bez jebkādas materiālās pretestības atrasties, kur vien tas ir nepieciešams. Tas izriet no Dieva līdzības, un tātad arī attiecīgajām spējām. To redzam, kā Kristus pēc augšāmcelšanās iegāja caur aizvērtām durvīm.
Jo Kristus ir Dievs, loģiski, ka viņš var atrasties visur un vienlaicīgi. Un Vārds tapa Miesa, loģiski, ka Kristus Miesa arī manto visus Dieva atribūtus. Kā tu izzīdi, ka tas attiecas uz cilvēkiem?

Tālāk raksti saka, ka svētie ir Dieva darbu līdzstrādnieki. Jā vai Nē?
Jā!

Tātad viņiem ir kāds darbiņš.
Kāpēc IR... tik pat labi BIJ kāds darbiņš. Un Raksti liecina, ka Dievs kāreiz paņem cilvēkus prom pie sevis, kad viņi ir paveikuši šo Dieva uzticēto darbiņu. Jānis Kristītājs, piemēram sagatavoja Kristum ceļu, lērums visādu Praviešu katrs nāca ar savu uzdevumu un darīja darbus... loģiski, ka mēs visi esam Dieva Līzdalībnieki viņa darbos. Nekas nav teikts, ka tie, kas šos darbus ir pabeiguši turpina strādāt... kāreiz otrādi, viņiem ir apsolīta atpūta un svētlaime no Pasaules Darbiem... saņemot balvu par to, ka bijuši uzticami Dieva kareivji līdz galam.
Skat ko pāvils saka.
2 Tim 4:
6 Jo es jau topu par ziedojumu, un manas atraisīšanas laiks ir pienācis.
7 Labo cīņu es esmu izcīnījis, skrējienu esmu pabeidzis, ticību esmu turējis.
8 Atliek man tikai saņemt taisnības vainagu, ko mans Kungs, taisnais tiesnesis, dos man viņā dienā, un ne tikvien man, bet arī visiem, kas ir iemīlējuši Viņa parādīšanos.
Tātad... Darbiņš nevis IR, bet BIJ!

Trīs reizes vari minēt kāds. Nevajadzētu arī jaukt omniprezenci, kas ir vienīgi Dieva atribūts, kas spēj būt vienlaicīgi visur. Svētais nevar būt vienlaicīgi visur, bet tikai tur, kur viņa aizlūgšanu vajadzība tiek lūgta.

Tātad ja viņa sveto aizlūdz VISUR, tad tomēr VISUR viņš nevar būt un kāda aizlūgums netiks uzklausīts? Tad moš tomēr aizlūgt to, kurš VAR būt Visur... Es, piemēram, zinu, ka Sv. Gars par mani aizlūd un viņam arī varu veltīt šos aizlūgumu lūgumus, jo zinu, ka viņš gan dzird, gan var
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2011.08.25 22:44:49
ja tev ir androīds OS, tad mārketā vari novilkt russian keyboard, un ieklikškināt latviešu klaviatūru. tur ir visas diakritiskās zīmes

Probleema jau ir autocorrectoraa, slinkums atsleegt, jo komenteeju reti. Tagad ir uz normaalaa kompja.
armilo
# Iesūtīts: 2011.08.25 22:53:34
Jošs Mulders
Raksti māca, ka svētie pametot šo pasauli, tiek totāli pārvērsti. Jā vai Nē?
Nē.

Tie iegūst jaunu, garīgu miesu, kas ir pēc Dieva tēla un līdzības radīta. Jā vai Nē?
Nē.

Man Tevi ir jāapbēdina, bet Tu tikko smagi izgāzies. Pēc Taviem diviem nē, Tevi atzīstu par vāju oponentu, un diskusiju par šo jautājumu izbeidzu.
Uldis
# Iesūtīts: 2011.08.25 22:57:26
armilo

Godātais, nav nepieciešams nodarboties ar manu domu interpretāciju. Es pats to māku veikt. Jautājums ir tiešs un vienkāršs: vai lūdzot Mariju tiek lūgts Dievs? Turklāt viens svarīgs loģikas aspekts ir tāds, ir jādarbojas spoguļ argumentam, proti, ja es pielūdzu Dievu, tad pielūdzu arī Mariju? Vismaz, tad, kad es pielūdzu Kristu, es pielūdzu Dievu un kad pielūdzu Dievu es pielūdzu arī Kristu?
Aivars
# Iesūtīts: 2011.08.25 22:57:48
armilo
Klausies, tu tiešām sāc putrā iet.
Miesa kas ir pēc Dieva tēla un līdzības radīta vien ir ko vērts armiloisms, ko Sv. Rakstos neatrast.
Klau, drusku atpūties no herēžu sludināšanas, paguli, paspēlējies ar bērniem, pabrauc ar riteni. Kad būsi atpūties palasi Sv. Rakstus
Uldis
# Iesūtīts: 2011.08.25 22:59:28
armilo

Raksti māca, ka svētie pametot šo pasauli, tiek totāli pārvērsti. - nosauci man šo Rakstu vietu!
Uldis
# Iesūtīts: 2011.08.25 23:00:16
Aivars

Vārds vietā!!!
Uldis
# Labojis Uldis: 2011.08.25 23:01:41
Piedodiet, zēni! Eju gulēt! Tiksimies rīt!

PS
Es domāju, ka arī jūs varat droši iet gulēt, jo uzdevu armilo neatrisināmu mīklu.
Jošs Mulders
# Labojis Jošs Mulders: 2011.08.25 23:04:21
Man Tevi ir jāapbēdina, bet Tu tikko smagi izgāzies. Pēc Taviem diviem nē, Tevi atzīstu par vāju oponentu, un diskusiju par šo jautājumu izbeidzu.

Man nav kauns izgāzties, ibo var būt ka kaut ko nezinu... Taču manuprāt tu putro laikus kā ir tagad un kā būs pēc augšāmcelšanās. Un tu augšāmcelto apskaidroto miesu un tās īpašības attiecini uz laika periodu pirms augšāmcelšanās

Bet vienmēr drīxti izlabot un pierādīt, ka tā nav un ir savādāk.

Vai arī ar
"Raksti māca, ka svētie pametot šo pasauli, tiek totāli pārvērsti." tu domā pārvērtību, kad rumpītis sapūst un ir "sovsjem mjortvij" kāmēr dvēsele atdusās Dieva Mierā... Nu tādā ziņā jā... salīdzinoši tā ir totāla pārvērtība
armilo
# Iesūtīts: 2011.08.25 23:07:52
Uldis
"vai lūdzot Mariju tiek lūgts Dievs? Turklāt viens svarīgs loģikas aspekts ir tāds, ir jādarbojas spoguļ argumentam, proti, ja es pielūdzu Dievu, tad pielūdzu arī Mariju?"

Protams, nē. Loģikas gigants . Apbrīnojams kristīgais *******isms. nebiju pat iedomājies ka tik traki var būt
armilo
# Iesūtīts: 2011.08.25 23:10:02
Aivars, Uldis

Un ja arī jūs savu āmen liekat blakus abiem Muldera , tad arī ar jums es beidzu sarunu aiz tā paša iemesla. Visu labu!
dafne
# Labojis dafne: 2011.08.25 23:10:30
armilo
a ja nee,tad kamdelj Marija jaluudz?
es sapratu ka totali parversti busim pec Kristus otras atnaakssanas..ne
armilo
# Iesūtīts: 2011.08.25 23:13:25
dafne
"a ja nee,tad kamdelj Marija jaluudz?"

arī Tu tur pat? Laikam tā ir luterāņu pataloģija. No comment. Ar labu nakti
Aivars
# Iesūtīts: 2011.08.25 23:38:41
armilo
Saulstariņ, ja teiktu `jā` tavai tēzei par miesu , kas radīta pēc Dieva līdzības, tas nozīmētu muldēt kaut ko tādu, ko Sv. Rakstos neatrast. Labāk tiešām iemet čarku un ej gulēt!
Tēvs Indriķis
# Labojis Tēvs Indriķis : 2011.08.26 09:58:18
Aivars , tai siržu domu ekseģēzē es nepretendēju uz galējo autoritāti.
Tomēr visas šīs Rakstu vietas ļoti padara iespējamu še apspriežamo tradīciju, kas izveidojusies šajā kristietības daļā.

Vismaz tik pat lielā mērā cik Atklāsmes grāmatas eņģelis, kam mūžīgs Evaņģēlijs sludināms - ir M.Luters.

Jošs Mulders , vai lūdzot kristīgu kaimiņu aizlūgt, tiek kaimiņš pielūgts kā Dievs, vai lūdzot mācītāju no kanceles aizlūgt, mācītājs tiek pielūgts kā Dievs?
Tāpat, vai lūdzot Mariju aizlūgt, tā automātiski tiek pielūgta kā dieviete?

armilo , pietiktu jau ar to vien, ka protestanti Marijas un svēto aizlūgšanas pieņemtu kā iespējamību un zināšanai un par to tik ļoti neiespringtu.
Šķiet, ka Reformācijas pamatotā vēršanās pret nepareizībām un pārspīlējumiem sava laika baznīcā vienam otram 21.gs. protestantam kariķētā veidā paliek par pašmērķi.
Un par maldiem, ja labi papūlas, var nodēvēt visu ko pats nesaprot typa -
kristietība vispār ir brrriesmīgi maldi - tai ir skaistas baznīcas( bet Jēzus piedzima silītē) un kristieši pulcējās pa mājām ( a` tagad baznīcās ) , baznīcas iekārta ir nepareiza, vīraks ir slikts, jo no tā sāp galva un cilvēki nav tik svēti cik būtu jābūt, piētisti ir slikti etc.etc.etc. Kā Visockis dziedāja - i v cerkve svjo ņe tak, ņe tak kak nada.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.08.26 10:31:35
Tēvs Indriķis
Tomēr visas šīs Rakstu vietas ļoti padara iespējamu še apspriežamo tradīciju,
Nu pēc analoģijas, arī Rakstu vietas par mācekli, ko Jēzus mīlējis un kas vakarēdiena laikā viņa klēpī bijis padara iespējamu kristīgās homoseksualitātes tradīciju. Ja ignorējam skrupulozu eksagēzi un sākam poētisku eisegēzi tad viskautkas kļūst absolūti iespējams.
Interesanti, ka kādā citā diskusijā tu paudi kaut kādas pretenzijas pret `probabīlismu`, ko šeit pārstāvi
dafne
# Iesūtīts: 2011.08.26 10:34:33
Tēvs Indriķis
nu tad beidzot ielieciet to pantu lai var saprast no kuras pauses tam visam kaajas aug..kur tas ir rakstiits?
tie,kurus mineji atrodas sseit uz zemes un ta ir liela Dieva zelastiba kas mums dota seit uz zemes-aizlugt vienam par otru..uz to mes esam ari aicinaati...un zinam,ka ssis lugssanas tiks uzklausitas.
Bet ka tu zini,ka Marija aizludz par tevi?
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2011.08.26 10:34:38
Armil,

Kāda emocija... tjipa "es ar tevi nedraudzējos"...

Redzi, mūsu - Kristiešu - vienīgā doktrīnas autoritāte ir Svētie Raksti. Ja kāds sāk uzdot jautājumus no sērijas "Jā vai Nē" apgalvojot to, ko šie Svētie Raksti nemāca, es droši saku - Nē... Protams, vienmēr var būt gadījums, ka es kaut ko no Rakstiem neesmu sapratis, vai pat elementāri palaidis garām... Tad mans "Nē" ir cilvēcīgas nezināšanas rezultāts... un ikvienam kristietim ir iespēja man norādīt uz rakstu vietām, kas apliecina kaut kādu konkrētu mācību - vai tā būtu Rakstos pamatota prakse, apsolījums vai pavēle, tad ir liela varbūtība, ka Mulders savas domas mainīs, jo būs tapis maķenīt gudrāks.

Taču, ja kāds pasludina, ka esmu "vājš oponents" jo nepieņemu extra-bibliskas autoritātes attiecībā uz kaut kādiem viņprāt kristīgiem jautājumiem, tad atvaino... bet tad es labāk izvēlos būt "vājš" ar Svētajiem Rakstiem nekā "cienīgs" cilvēku gudrībās.

Tā kā pirms rullē lūpu, lūdzu pamatojumu taviem jocīgajiem jautājumiem rakstos, jo acīmredzot, tevis paša teoloģija balstās tajā, ka tu uz šiem jautājumiem atbildi ar "Jā"... tātad, es uzskatu, ka tev ir pamats tā apgalvot un ceru ka šis pamats ir Svētajos Rakstos balstīts, nevis Sv. Raksti ir tikai "tramplīns" cilvēciskās iztēles brīvajam lidojumam.
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2011.08.26 10:38:10
Tēvs Indriķis.

Svētie Raksti novelk visai striktu robežu starp tiem, kas ir šeit uz Zemes, kuri pilda savu (cerams Kristīgu) aicinājumu, un tiem, kas to jau ir izpildījuši un atpūšas Dieva ausī.

Savukārt ja kāda doktrīna sākās ar pamatojumiem antilegomēniskajos rakstos un it īpaši Apokaliptiskajos rakstos, tad tādus argumentus es neņemu par pilniem... jo tieši tā sākās visas herēzes un nomaldīšanās, kad paņem kādu perifēru Rakstu Vietu, tai uzslāņo cilvēcisko "loģiku", kas parasti notiek absolūti no citiem kontextiem pievilktas apsolūti nesaistītas Rakstu vietas, un tad uztamborē tādu musturi, ka pats Sv. Gars tādā "exeģēzē" kaklu nolauzīs...

Ja mums ir DOGMA tad tai ir jābūt pamatotai Rakstos un pietam ļoti pat homolegomēnas rakstos... nevis taisīt man te teoloģiju uz dogmas uz Sālamana Dziesmu grāmatas rakstu pamata...
Aivars
# Iesūtīts: 2011.08.26 10:45:40
Jošs Mulders
Nu principā pie tā pirmā Raksti māca, ka svētie pametot šo pasauli, tiek totāli pārvērsti. varētu jau spekulēt, ka miesai trūdot tā arī ir
Bet tas ko Raksti māca, ka augšāmcelšanās notiek pārvērstā - apskaidrotā miesā. Tas, ko Armilo te izdara, viņš viltīgi sajauc miršanu ar augšāmcelšanos un ieliek vārdiņu `totāli`, zem kā pēc tam var pavilkt fantāzijas par visuresamību, sešiem roku pāriem, trīskāršām zobu rindām un visu pārējo
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 156 , pavisam kopa bijuši: 33310