atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem Muldera un KN smilšukaste
Mulders
Iesūtīts: 2008.06.09 16:24:28
Mulders
OK, ņemam vienu. Nākamais tad pēc tam, ja sanāks laika un vēlēšanās (gan jau ka sanāks).
Izvēlies, kuru gribi: :-)
1) Neradītas Dvēseles, Spēle
2) Radītas Dvēseles, Attīstība
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 14 . 15 . >>
AutorsZiņas teksts
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.06.10 10:29:47
Mulders
man spēlējot futbolu atņem visas zināšanas par komandu sadarbību, ko es apguvu riču raču spēles stundā!
Neatņem. Pazūd konkrētie riču raču Paņēmieni, kā sadarboties, nu tur barjeru taisīšana no kauliņiem, vai kādas tur vēl optimizācijas. Futbolā tas tev tiešām nav vajadzīgs.
Atziņas, ko tu patiešām mācies, varētu būt tādas kā "palīdzi otram", "necenties par visām varēm būt pirmais", "cieni pretinieku", "spēlē godīgi", nu kaut kas tāds.
Lai šos mācītos, tev ir vienalga, vai tu esi superfutbolists, vai arī tikai knapi trāpi pa bumbu. Tāpēc visa iepriekšējā futbola pieredze tev nav vajadzīga. Tāpat kā citu spēļu pieredze.
Tās spēles ir ne vairāk kā instrumenti, kā zīmulis, ar ko tu raksti. Nav būtiski, kādā tas ir krāsā, būtiski ir, ko tu raksti - teksts. Vari rakstīt ar ogles gabalu, vai supertrupetlāzerpildspalvu, nekas nemainās.

lai paskatītos kā tu rpoti izmantot jau apgūto, bet šeit man tas ir atņemts!

Normāli. Mācoties kādu vielu, tev nav iespējams vienlaicīgi likt eksāmenu par šo pašu vielu. Tas notiks vēlāk, nekur neaizmuks.

atņemts nevis tas, ko esmu apguvis lokālā pasaulītē, kur, moš tieši tas apgūtais tikai tur ir aktuāls, bet atņemts arī globālās zināšanas!

Nav atņemts, bet nolikts malā, lai netraucē.
Tevi taču nepārsteidz, ka tagad visu šo lasot tu domā par šo sarunu, nevis par 1001 lietu, kādas tev ir bez šī te formuma. Tā saucās uzmanības koncentrācija.

Tiek tikai deklarēts - tu pats gribēji šo situāciju - un man ir jātic! Kāpēc? Tas izklausās pēc kontroles un ļaunuma ...
Tiek deklarēts - Jēzus tevi izglābs. Tiek deklarēts - skaiti mantras un centies attīstīt mīlestību pret Krišnu. Tiek deklarēts - mācies Korānu, ibo tie ir vienīgie oriģinālie Dieva Raksti. Kāpēc? Izklausās pēc kontroles un ļaunuma ...
Šeit vismaz ir (esot) iespējams pašam pārliecināties - tais pašos Ņūtona hipnozes seansos. Bet, ja tos definē kā dēmonu radītas ilūzijas, tad, protams, nekā. Pret "dēmonu kārti" nav seguma, tur var arī ticēt, ka zeme patiesībā ir kantaina, bet demoni tev smērē apaļu zemi. :-)
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.06.10 10:37:27
Mulders
Pat spēlē lēmumu pieņem visa personība, nevis daļveida orks.
Un kas pieņem lēmumu sapnī? Tajā, kur es biju kāds tur viduslaiku karotājs un aizsargāju cietoksni? Pilnā personība? Karotājs? Kas te vispār ir "karotājs"? ;-)

Ja mums mērķis ir attīstīt meta-personību, tad tieši šī pazemība būs tā, kas definēs uzbrukuma formu!
Mazam bērnam mēs arī mācīsim visu uzreiz, nevis pa atsevišķai tēmai? Vieglāk ir apgūt A, tad B, un tikai pēc tam apgūt, kad un kādās proporcijās lietot A un B kopā.

Uz sitienu tas varētu būt tāds, ka uzbrukums ir pavisam citas formas uzbrukums ar pazemību nekā tad, ja pazemības nav. Redzi pazemība definē un piedo uzbrukumam "garšu" nu "krāsu".
Jā, taču tev ir sākumā jāapgūst "uzbrukums" vispār. Pazemība uzbrukumus sāk konrolēt tikai daudz vēlāk.

Tieši tamdēļ es uzskatu, ka ir bezjēdzīgi apgūt stundas mācību, ja tev ir liegts access pie visiem Dvēseles resursiem, kas apgūti citās stundās!
Lai noslīpētu kaut ko vienu - kāpēc ne?
Turklāt, šeit praktiski visi ir iesācēji, pirmklasnieki.
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.06.10 10:40:49
Mulders
KN, un kāpēc viņš cieta neveixmi? Savas vai citu vainas dēļ?
Globāli - savas. Jo nāca pats, brīvprātīgi, būdams informēts par visu, kas te var notikt. Pats uzņēmās saistības.
Lokāli - katrā gadījumā citādāk. Var būt savas vainas dēļ, ieleca grāvī.
Varbūt kāds cits viņu iegrūda - tātad tas cits vainīgs.
Bet varbūt - vējš nolauza zaru, zars uzkrita uz galvas un cilvēks grāvī iekšā.
Tai pēdējā gadījumā - kurš vainīgs? Zars? Vējš? ;-)
Mulders
# Iesūtīts: 2008.06.10 10:56:17
KN

Atziņas, ko tu patiešām mācies, varētu būt tādas kā "palīdzi otram", "necenties par visām varēm būt pirmais", "cieni pretinieku", "spēlē godīgi", nu kaut kas tāds.
Lai šos mācītos, tev ir vienalga, vai tu esi superfutbolists, vai arī tikai knapi trāpi pa bumbu. Tāpēc visa iepriekšējā futbola pieredze tev nav vajadzīga. Tāpat kā citu spēļu pieredze.
Tās spēles ir ne vairāk kā instrumenti, kā zīmulis, ar ko tu raksti. Nav būtiski, kādā tas ir krāsā, būtiski ir, ko tu raksti - teksts. Vari rakstīt ar ogles gabalu, vai supertrupetlāzerpildspalvu, nekas nemainās.


Šeit es redzu ļoti lielu kļūdu!

Ikviena mūsu atziņa mūsos nav abstrakcija, bet gan ar konkrētu saturu... konkrētu pieredzi. Nav tāds "palīdzi citiem" bez konkrēta satura, ko nozīmē "palīdzēt" ko nozīme"citi"! Jebkuras mūsu atziņas un abstrakcijas veidojas no konkrētām lietām! Kaut kam ir jābūt konkrētam... Un tieši to jau mācamies, lai no dažādām pieredzēm veidotu šo vienu meta pieredzi. Abstrakcijas, kas veidojas no konkrētā! Līdz ar to, ja man futbolā aitņem riču raču pieredzi, tad viss, ko es apgūšu, kā spēlēt futbolu, man nebūs iespēja veidot tieši šo - meta atziņu, jo man nav access pie dažādām komandu spēlēm, lai es varētu veidot kopīgo, kas ir abstrakcija no konkrētā... Līdz ar to veidojot šo abstrakciju es varu to atkal izmantot konkrētās situācijās jau pielietojot, tieši tā, manuprāt, ir apmācības būtība. Bet ja tev ir atņemta atmiņa par iepriekšējo konkrēto pieredzi, tad tu nevari veidot un izmantot jau apgūto... Tas ko es teicu - dvēseles saraustīšana! Apziņas pārtrauktība, neviendabība, kas nerada pārliecību, ka var veidoties viendabīga dvēsele bez šizofrēnijas. Jo tieši iepriekšējās konkrētās pieredzes šeipo to, kā tu uztveris esošo, ja tev iedod vienu pieredzi un otru pieredzi un tad saka - sinhronizē - nojūgsies!

Nav atņemts, bet nolikts malā, lai netraucē.
Tātad kāds cits tomēr manā vietā mācās, nevis es pats mācos, un uzzinu kas traucē, kas netraucē, ko var izmantot ko nevar... Tā tu kāreiz neiemācīsies kombinēt un veidot reālu dvēseli, ja viss kas tai ir, 3 klucīši bez jebkādām zināšanām iepriekšējām ko ar 3 klucīšiem var darīt!

Tevi taču nepārsteidz, ka tagad visu šo lasot tu domā par šo sarunu, nevis par 1001 lietu, kādas tev ir bez šī te formuma. Tā saucās uzmanības koncentrācija.

Vai tiešām domā, ka mans texts būtu tāds pats, ja man būtu atņemts šīs 1001 lietas, kas mani līdz šim ir padarījušas par to kas es esmu un es rakstu to ko es rakstu. Tieši tamdēļ es to daru un rakstu jo esmu pats savas pieredzes funkcija. Ja tu atņemsi man atmiņā kādu manu pieredzi, es rakstīšu ko citu! Un tādējādi ar mani komunicējot tu nekad nezināsi vai tu komunicē ar mani, vai ar MulderuPrim... Tieši tāpat, nevar sodīt Mulderu par MuldearPrim neizdarībām!
Nevar teikt, ka tu esi viena persona, ja de-facto tu nekad neesi viena, bet daudzas personas! Tā ir māxlīga deklarācija, kas faktiski neko nenozīmē... jo jēdziens "Viena Persona" pazūd... kas IR tas VIENS< ja tas VIENS nekad neiegūst pieredzi! Un otrādi, tas, kas reāli pieredz, nekad nav šis Viens, bet šī VIena daļa!

Tiek deklarēts - Jēzus tevi izglābs. Tiek deklarēts - skaiti mantras un centies attīstīt mīlestību pret Krišnu. Tiek deklarēts - mācies Korānu, ibo tie ir vienīgie oriģinālie Dieva Raksti. Kāpēc? Izklausās pēc kontroles un ļaunuma ...

Nē... Jēzus Kristus tiek sludināts esošās pieredzes kontextā. Tas kas šeit ir un tas kas tu esi patiešām IR šeit un ESI tu, nevis daļa no tevis un virtuāla ilūzija! To ko Kristus saka par grēku, to var redzēt empīriski tas IR. To kā Kristus maina dzīves to var piedzīvot un redzēt, un šīs izmaiņas ir visas dvēseles izmaiņas, nevis lokāla "pieredze" kurai jēga īsti nav skaidra!
Tobiš tavā sistēmā šejienes nemaz nav un tas kas esi TU un ko tu JŪTI kas esi tu, īstenībā neesi tu, bet kaut kāda apakškopa no sevis, apdalīts ES!
Mulders
# Iesūtīts: 2008.06.10 11:01:12
Un kas pieņem lēmumu sapnī? Tajā, kur es biju kāds tur viduslaiku karotājs un aizsargāju cietoksni? Pilnā personība? Karotājs? Kas te vispār ir "karotājs"? ;-)

TU! Ja tu nekad dzīvē nebūtu lasījis grāmatas par viduslaikiem, skatījies filmas, studējis viduslaiku vēsturi, tu nekad nesapņotu šādus sapņus. Tavs sapnis ir tavas pieredzes sintēze/analīze. Tavi lēmumi sapnī ir TAVI! Tos TU veic, izejot no savas lielās pieredzes!
Sapnī tu nekad nedomāsi un nerīkosies kā īsts viduslaiku samurajs, jo tu vienkārši nezini kā viņi rīkojās!

Mazam bērnam mēs arī mācīsim visu uzreiz, nevis pa atsevišķai tēmai? Vieglāk ir apgūt A, tad B, un tikai pēc tam apgūt, kad un kādās proporcijās lietot A un B kopā.

Bet tu nekad nevari piespiest bērnu aizmirst A, tad kad viņš mācās B un tieši B apmācības procesā tev ir jākoriģē A ietekme uz B, lai A un B veidotu koherentu personību.
Tieši sektas un manuprāt visādi jogas dara pretējo, liek aizmirst visu iepriekšējo, tad veido jaunu Identitāti, un kad cilvēkā ir par daudz konfliktējošu atziņu, viņš nojūdzas, vai burtiski tiek pārprogrammēts! Tā ir kontroles mehānisms, noraut cilvēkam daļu viņa personības ar aizbildināšanos, ka tā tu jauno apgūsi labāk!
PĀR mācīšana ir ok, bet MĀCĪT A un tad B tā ka abi ir labi, bet savstarpēji izslēdzoši, ir bezjēga!

Lai noslīpētu kaut ko vienu - kāpēc ne?
Turklāt, šeit praktiski visi ir iesācēji, pirmklasnieki.


Bet noslīpēšanai netraucē iepriekšējā pieredze. Pietam ja tu slīpēsi neņemot vērā to mehānisma topogrāfiju, kurā tev noslīpētā detaļa ir jāievieto, tu salauzīsi mehānismu vai detaļa izrādīsies nederīga!
Mulders
# Labojis Mulders: 2008.06.10 11:02:49
Globāli - savas. Jo nāca pats, brīvprātīgi, būdams informēts par visu, kas te var notikt. Pats uzņēmās saistības.
Lokāli - katrā gadījumā citādāk. Var būt savas vainas dēļ, ieleca grāvī.


Lūk un par to bazars!

Kā cilvēkam vadīties, pēc globāliem principiem, kurus viņam it kā ir jāapgūst un kuri īstenībā ir būtiskie, vai pēc lokāliem, kas ir tikai lokāli un nav būtiski globālā mērogā?

Citu gribas cieņa ir kā... pēc globālā vai pēc lokālā!

Un sekas globālajā stāvoklī ir pēc lokālās rīcības vai pēc globālā kontexta rīcības?

TB Karma veidojas no globālā kontexta vai no lokālā kontxta?
Mulders
# Iesūtīts: 2008.06.10 11:23:42
KN, offtopiks bikiņ

Droši vien lasi "Ilustrēto Zinātni"... Ja ne, tad nopērc pēdējo nummuru! Tur raksts par pētījumiem, kas visai štengri iesit Ņūtonam pa seju! Tobiš, pētījumi un pierādījumi, ka normāli cilvēki atmiņas sintezē. Žurnālā pat mikrotests kurš pierāda, ka mēs sintezējam atmiņas... tobiš aceramies to kas nekad nav bijis!
Mulders
# Iesūtīts: 2008.06.10 11:31:35
Cits offtopiks

Tiek deklarēts - Jēzus tevi izglābs. Tiek deklarēts - skaiti mantras un centies attīstīt mīlestību pret Krišnu. Tiek deklarēts - mācies Korānu, ibo tie ir vienīgie oriģinālie Dieva Raksti. Kāpēc? Izklausās pēc kontroles un ļaunuma ...

Šis gājiens ir slikts, jo tu mēģini argumentēt un pamatot savas sistēmas "īstumu" un "ticamību" tajā, ka saskati trūkumus oponenta sistēmā. Taču trūkumi oponenta sistēmā reti kad ir pierādījums tavas sistēmas stiprumam per se. Pat ja visa Kristietība, Islāms un Hinduisms krīt, tev joprojām ir jāpamato ticamība savai sistēmai!
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.06.10 11:39:01
Mulders
...man nebūs iespēja veidot tieši šo - meta atziņu...
Pēc dzīves tev ir access pie visa. Kā arī pirms dzīves, kad izvēlējies "pastrādāt pie Palīdzēšanas, a to man īsti labi neizdodas, saprotu, ka ir izdevīgi, bet nesavtīgi palīdzēt man vēl nesanāk".

Apziņas pārtrauktība, neviendabība, kas nerada pārliecību, ka var veidoties viendabīga dvēsele bez šizofrēnijas.
Nebaidies sajukt prātā sapņojot? ;-)

Vai tiešām domā, ka mans texts būtu tāds pats, ja man būtu atņemts šīs 1001 lietas
Tev viņas nav atņemtas, bet vienkārši - nepiedalās šajā epizodē. Katrā epizodē tu esi sašaurināts, ierobežots - pat šajā dzīvē, tāda kā fraktāla konstrukcija iznāk. Tu it kā spēlē lomas, pret bērniem esi tāds, pret kolēģiem savādāks. Vienlaicīgi esi vienota personība.

tas kas esi TU un ko tu JŪTI kas esi tu, īstenībā neesi tu, bet kaut kāda apakškopa no sevis, apdalīts ES!
Es vienmēr esmu tas, kas jūt un pārdzīvo. Vai gribi teikt, ka tas, kas murgos piedzīvo visādas mocības, neesi tu, jo apzinās sevi kā pavisam citu personu?
Nav arī apdalīšanas, ir koncentrācija uz noteiktu uzdevumu. Vai tu uzskati, ka esi apdalīts, ka gāji dārzā pļaut mauriņu un napaņēmi līdzi savu bibliotēku, un neuzģērbi visas drēbes, kādas ir skapī?
KarotesNav
# Labojis KarotesNav: 2008.06.10 11:41:49
Mulders
Šis gājiens ir slikts, jo tu mēģini argumentēt un pamatot savas sistēmas "īstumu" un "ticamību" tajā, ka saskati trūkumus oponenta sistēmā. Taču trūkumi oponenta sistēmā reti kad ir pierādījums tavas sistēmas stiprumam per se. Pat ja visa Kristietība, Islāms un Hinduisms krīt, tev joprojām ir jāpamato ticamība savai sistēmai!
Šoreiz ir tā, ka tu uzrādi pret "manu" sistēmu prasības, kuras neuzstādi attiecībā pret savējo. Jautājums "kāpēc jātic", manuprāt, ir ārpus tēmas.
Mēs meklējam caurumus šajā sitēmā, ko tu sauc par "manu". Ticamība - nu, pēc manas iekšējās balss, ir apmēram tāda pati kā kristietības ticamība. Varbūt bišku lielāka - kā nekā tur varot daudz ko pārbaudīt, nav jātic uz zvārda.
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.06.10 11:44:18
Ctulhu
ja saprot, ka vajag - tad kaapeec taada darbietilpiiga metode, vai ta vienkaarsaak nav piekonnekteet sev moduli ` nesavtiigas paliidziibas algoritms`un viss? Kaapeec jaapuulas sis modulis n-to reizi programmeet jeb konstrueet pasam?
Tā taču ir augšana, sevis kā personības veidošana. Nesavtīgums nav tā ar formulām aprēķināms. Es gribu Atziņas iemācīties pats, nevis lai man automātiski ieprogrammē smadzenēs. Tā ir cita informācijas vērtība.
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.06.10 11:48:33
Mulders
Ja tu nekad dzīvē nebūtu lasījis grāmatas par viduslaikiem, skatījies filmas, studējis viduslaiku vēsturi, tu nekad nesapņotu šādus sapņus. Tavs sapnis ir tavas pieredzes sintēze/analīze. Tavi lēmumi sapnī ir TAVI! Tos TU veic, izejot no savas lielās pieredzes!
Tad kāpēc tas "es" neko nezin par mani - guļošo? Man nez kāpēc ir pavisam cita personība, cita dzīves vēsture, citi draugi un vide. Ja "sapņa es" un "nomoda es" satiktos, tie liktos esam dažādi cilvēki, vai pat būtnes.
"Sapņoju, ka esmu tauriņš, un jutos kā tauriņš..." - šo taču zini?
Vispār, ja tu saki, ka "karotājs" vienalga esmu es pats, tad kāpēc tu saki
Tātad kāds cits tomēr manā vietā mācās, nevis es pats mācos, ?
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.06.10 11:50:28
Mulders
raksts par pētījumiem, kas visai štengri iesit Ņūtonam pa seju! Tobiš, pētījumi un pierādījumi, ka normāli cilvēki atmiņas sintezē.
Nē, Ņūtons iegūst informāciju hipnozes procesā, un tās atmiņas nenāk no smadzenēm.
Otrkārt, visi cilvēki nejauši sasintezē vienādas "atmiņas"? :-)
KarotesNav
# Labojis KarotesNav: 2008.06.10 11:53:45
Bet tu nekad nevari piespiest bērnu aizmirst A
Tie paši sapņi ir labs piemērs, kā "aizmirst" pilnīgi visus A, B, C.

MĀCĪT A un tad B tā ka abi ir labi, bet savstarpēji izslēdzoši, ir bezjēga!
Šķietami izslēdzoši. Kā agresija un samierināšanās. It kā pretēji, bet patiesībā ir jāmāk pielietot abus, pareizā vietā un laikā.

Kā cilvēkam vadīties, pēc globāliem principiem, kurus viņam it kā ir jāapgūst un kuri īstenībā ir būtiskie, vai pēc lokāliem, kas ir tikai lokāli un nav būtiski globālā mērogā?
Vai vari iedot piemērus? Citādi tā īsti nesapratu.
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.06.10 12:06:33
Ctulhu
Runa iet par pārliecību. Kaut kad tu saproti, ka "palīdzēt otram ir labi". Bet saproti to tikai zemākā līmenī, kā "jo viņš man paliks parādā nu citreiz palīdzēs".
Tad tu uzzini par augstāku līmeni "palīdzēt, jo visi ir brāļi". Sāc domāt, vai tiešām tas tā ir. Tā vēl nav tava Atziņa, tev jāpārliecinās. Un tad tu pamēģini dažas konkrētas situācijas uz savas ādas.

Tas apmēram kā spriedelēt, ka āfrikas bērniem ir jāpalīdz, pret pašam būt starp āfrikas bērniem.
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.06.10 12:21:27
Ctulhu
te uzdevums vareetu buut sasniegt staavokli, kad saak domaat par citiem, esot tajaa pasaa liimenii.
Jā, un es uzskatu, ka tur ļoti nozīmīga ir empīriskā pieredze, citādi "bads" ir snumbzlis, un salīdzināt es to varu tikai ar "paliku vienreiz bez pusdienām".
Kā tai klasiskajā latviešu anekdotē, kur lielmāte iesaka zemniekiem ēst kūkas, jo viņa pati tā darot, kad neesot ko ēst.
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.06.10 12:27:29
Mulders
Tevi nepārsteidz un tu pieņem tādu ierobežošanos kā ierobežošanās sapnī - tur tev paliek tā pati personība.
Taču ierobežošanās uz vienu dzīvi nez kāpēc vairs neder?
Vēl varētu minēt ierobežošanos alkohola reibumā vai visādu narkotieko vielu iespaidā. Vai hipnozē. Visur, kur "pazūd" viena personība un "parādās"cita.
Mulders
# Iesūtīts: 2008.06.10 12:34:25
Nuuu, kautkaada jeega vareetu buut, ja es savaa sisteemaa redzu atrisinaajumu kautkam, kam oponenta sistemaa atrisinaajuma nav.

Jā bet šādi tu iegūsti atrisinājumu uz citas pretrunas fona, kuras nav oponenta sistēmā! Segu pavelc te, bet plix paliek tur!
Mulders
# Iesūtīts: 2008.06.10 12:44:45
Es vienmēr esmu tas, kas jūt un pārdzīvo. Vai gribi teikt, ka tas, kas murgos piedzīvo visādas mocības, neesi tu, jo apzinās sevi kā pavisam citu personu?

Protams, jo, ja man ir access pie visas manas personības, es murgus nepārdzīvoju!

Nav arī apdalīšanas, ir koncentrācija uz noteiktu uzdevumu. Vai tu uzskati, ka esi apdalīts, ka gāji dārzā pļaut mauriņu un napaņēmi līdzi savu bibliotēku, un neuzģērbi visas drēbes, kādas ir skapī?

Tu atdali know-how zināšanas no personas pašas. Bet tu tač pats saki, ka apgūstam METAInfu nevis pļaut mauriņu! Bet pieeja šai meta-infai man ir liegta, līdz ar to, tas ko es iemācos - pļaut mauriņu - nevis "darba mīlestību"

Šoreiz ir tā, ka tu uzrādi pret "manu" sistēmu prasības, kuras neuzstādi attiecībā pret savējo. Jautājums "kāpēc jātic", manuprāt, ir ārpus tēmas.

Nē es pret tavu sistēmu uzdodu tikai tos jautājumus, kas manā sistēmā stāv un izskaidrojas. "Kāpēc Jātic" ir pat ļoti pa tēmu. Jo tu visu laiku lēkā pa divām karstām pannām... No vienas puses tu apgalvo, ka tev ir zināšanas par "to tur pasauli" un no otras puses, kad es prasu bik vairāk zināšanas, tu saki "tās tev nav vajadzīgas" lai TUR attīstītos!
Vot šito es nekādi nespēju saprast, kā var attīstīt personu, liedzot viņai pašas personas attīstības rezultātu! Attiecībā pret ko tad norit vispār attīstība?

Kā arī... tu visu laiku bīdi koncepciju, ka apgūt "palīdzēt draugam" nozīmē kaut ko pilnīgi atrautu no konkrēta pielietojuma kā tas parādās tādā vai citādā "stundā". Šo ričuraču šo futbols. Ja attīstām komandspēli, tad šīs spēles "skeletam" vienmēr jābūt man acu priekšā... Labi es varu nezināt kā pareizi driblēt bumbu, to mācās lokāli, bet koncepcijas par dažādām komandas sadarbības paņēmieniem ir jābūt vismaz domās formulētiem - kā likums tas ir formulēts valodā, konkrētās koncepcijās, aiz katras koncepcijas vienmēr var uzzīmēt vai nu empīrisku vai aprioru vai vismaz tēlaini apslēptu empīrisku konkrētu lietu... Bet ja es NEKO neatceros par ričuraču, tad tieši tāpat es NEKO neatceros par komandu spēli, pat ja es spēlēju futbolu! Man spēle`t futbolu ir tieši tik pat liela jēga kā ričuraču, jo abi ir no 0, ja pirms tam es spēlēju futbolu, tas man ne par kapeiku nepalīdz spēlēt ričuraču!
Jo ja ES esmu atdalīts no savas iepriekšējās pieredzes, tad ES esmu atdalīts pats no sevis, jo daļa mūsu EGO ir mūsu pašu pieredze un zināšanas! Tu esi tas, ko tu zini un ko tu pieredzi. Nav divu lietu KarotesNav un KarotesNavSubjektīvāPieredze... tas ir viens un tas pats!
Savukārt ja tu uzstāj, ka būtiskais ir DB struktūra, nevis tās dati, un ka apmācība ir šīs struktūras un relāciju veidošana, tad tu atkal ielido ķezā, jo, pat ja DB dati tiek dzēsta katrā reinkarnācijā, tad struktūrai ir jāsaglabājas, bet es nevaru savā dvēselē atrast struktūru atšķirīgu no tās, kas veidojusies manas pieredzes rezultātā šeit lokāli!
Mulders
# Iesūtīts: 2008.06.10 12:46:41
Nē, Ņūtons iegūst informāciju hipnozes procesā, un tās atmiņas nenāk no smadzenēm.
Otrkārt, visi cilvēki nejauši sasintezē vienādas "atmiņas"? :-)


Jā! Tieši par to pētījums KĀ cilvēki veido atmiņas un kā prognozē nākotni! Cilvēki nākotni veido no atmiņām, bet atmiņas savukārt sintezē pēc vajadzības atsevišķos gadījumos.
Nopērc žurnālu, tests... viennozīmīgs... lielākā daļa cilvēku (normālie) šajā testā krīt cauri tā pierādot, ka viņi acerās VIENU un to pašu NEPAREIZO lietu! Ok tagad es tev pateicu par ko tests, tu vienkārši vairs nevarēsi to adekvāti izpildīt, bet pārbaudi uz darba kolēgiem!
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 14 . 15 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 95 , pavisam kopa bijuši: 34464