atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem Svētais Vakarēdiens no kopeja kausa
tigerite
Iesūtīts: 2008.01.16 20:54:37
Kā zināms luterāņu baznīcā Svētā Vakarēdienu bauda visi dievgaldnieki no viena trauka, es tā aizdomājos vai šādā veidā netiek pārnēsātas infekcijas izraisoši baciļi, sevišķi tagad, gripas laikā? Vai nebūtu labāk izvēlēties kādu higieniskāku veidu, kā piemēram, katoļiem?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . >>
AutorsZiņas teksts
Balss
# Iesūtīts: 2008.01.27 17:54:35
Zaurs
Tāpēc Zaurs iesaka meitenēm nekrāsot lūpas, ejot pie Dievagalda. Vai arī tās pirms Dievgalda noslaucīt..
Balss
# Iesūtīts: 2008.01.27 18:13:58
Ctulhu
Tu vēl daudz ko nesaproti! Priecājies, ka mēs vēl lūpas netetovējam - to i noslaucīt nevar! Gribam būt ja ne tieši smukas, tad drusciņ smukākas nekā esam dabīgi - nu, ko lai dara, esam vājas... Nu, patīk mums tas kičs un mums patīk, ka jūs uz mums skatāties ar patiku, nevis ar garlaicību!
Kristofers
# Iesūtīts: 2008.01.27 18:21:01
Ja uz baznīcu iet grēkus nožēlot un Dievu meklēt, tad bez kosmētikas, garos lindrakos un ar lakatiņu galvā! Nopietni!
Balss
# Labojis Balss: 2008.01.27 18:30:40
Kristofers
Ja nezinātu, varētu padomāt, ka esi batjuška!
Īpaši man patīk tas lakatiņš! Un ko ieteiksi vīriešiem, uz baznīcu ejot? Neskūtiem un vecās biksēs? Arī, lai neizskatītos pārāk glīti?
vilks
# Iesūtīts: 2008.01.27 18:34:48
Nu, vīriešiem arī garus paltrakus, kā JD laikā
Sheksna
# Labojis vilks: 2008.01.29 09:34:31
Ctulhu
Man galiigi nav skaidrs, kaadeelj vispaar ir jaakraaso sejas daljas. Es domaaju, ka taa ir mezoniiba.
Mežā balts ģīmis ļoti labi izceļas uz zaļā fona un labi redzams, demaskē tā teikt. Tāpēc ir zināma jēga nokrāsot šamējo zaļi-melnu. Bez tam - maskēšanās krēmam piemīt repelenta īpašības.
________________________________________..
Šim rakstītajam ar tēmu ir visai maz sakara. Lūdzu beztēmu beigt. M.
Balss
# Iesūtīts: 2008.01.30 12:50:01
Kas ir M ?
Sheksna
# Iesūtīts: 2008.01.30 13:13:22
Balss
Kas ir M ?
Moderators
Balss
# Iesūtīts: 2008.01.30 16:14:29
Ctulhu
Saskaņā ar Šeksnas teoriju mēs, ja ietu bez kosmētikas, bīstami izceltos pārējo, krāsoto, vidū! Vai tas nav arguments?
5.februāris [81.198.190.2]
# Iesūtīts: 2008.02.05 14:12:20
Pasaulīte ir daudz sarežģītāka nekā savu reizi pierasts vienkāršot. Tāpēc šeit izskanējušie argumenti ne vienmēr iztur kritiku? Apelēt vienīgi pie brāļa /māsas stipras un vājas ticības pārdabiskajam, manuprāt, nav korekti. Higiēnas standarti arī ir atšķirīgi, kaut vai vidusmēra amerikānim, aiziet pie mūsu ārstiem nav viegli; hepatīts, tuberkoloze, AIDS uc. infekciozās saslimšanas riski. Tāpat kā mums aizbraucot uz Indiju. Sakramenta maģiskā izpratne nav tas pats, kas bibliskā! Draudzē, protams, labāk cilvēkus lieki nemulsināt, bet jautājums nav viennozīmīgs, jo sakramenta iedarbība un svētība nav vērtējama no izdarītas darbības kā tādas, bet izrietošasa no apsolījuma un satverta ticībā tam, ko šis sakraments sniedz. Luterāņiem nav RKB transubstancijas mācības maģiskā izpratne, jo elementu materiālā daļa (maize, vīns) paliek neizmainīta. To kopumā var salīdzināt ar Kristus inkarnāciju, pieņemot cilvēka miesu,
5.februāris [81.198.190.2]
# Iesūtīts: 2008.02.05 14:12:44
kas pakļauta slimībām un nāvei.
Jānis Kalniņš
# Iesūtīts: 2008.02.05 23:14:18
Balss

redz es tiešī tāpēc pamanīju savu nākamo sievu, ka viņa patīkami izcēlās citu meiteņu vidū ar dabisku ādas, acu un lūpu krāsu! man it nemaz nepatīk bučojoties tā lūpenes garša!
Un tie riņķi no lētajām lūpenēm kausā ir tiešām neciešami!.

5.februāris [81.198.190.2]

Mēs tomēr tās higiēnas prasības ievērojam, tas iztirzāts jau iepriekš, tālab Tavi argumenti vienkārši ir bez objekta. Kā teikt - ja no vilkiem baidies, nav ko iet uz mežu!
Balss
# Iesūtīts: 2008.02.06 00:13:41
Jānis Kalniņš
Priecājos par tevi un tavu sievu! Protams, ka izmālētas meitenes nav patīkamas ne uz ielas, ne vēl jo mazāk pie dievgalda. Bet es tikai - ja pamanīji - nenopietni atbildēju nenopietniem uzbraucieniem.
Aha, tu tātad zini gan, kā garšo lūpene!
Jānis Kalniņš
# Iesūtīts: 2008.02.06 08:40:16
Balss

6.februāris [81.198.190.2]
# Iesūtīts: 2008.02.06 14:00:11
Jānis Kalniņš Piekrītu, ka daudzi jautājumi jau sen ir atbildēti, bet katram pašam tie pienāk kādreiz pirmo reizi! Ko tad te lasu? Bet tās nav atbildes: "man tā šķiet; pie mums nav pieņemts; es tā daru, vāja ticība, zaimošana utt. tiri piri". Pie tādas argumentācijas, cilvēki parasti paceļ cepuri un aiziet!
Balss
# Iesūtīts: 2008.02.06 20:03:38
6.februāris [81.198.190.2]
Ja palikšanai baznīcā vai aiziešanai no tās cilvēkam izšķiroši ir tik sekundāri jautājumi kā šis, tad... žēl cilvēka, bet neko darīt... lai viņam un viņa cepurei labi klājas bezbaciļu tramvajos un veikalos!
6.februāris [87.110.123.88]
# Iesūtīts: 2008.02.06 21:05:10
Balss!
Vai mēs īsti sadzirdam, ko otrs saka? Tā jau jebkuru sarunu var nolaist uz "grunti", vai tās ir atbildes "pie mums nav pieņemts; vāja ticība; zaimošana, biedēšana ar nāvi utt."? Tieši no tā, nekas vairāk, sevi cienoši cilvēki, to dzirdot paceļ cepuri un pasmaidot, paiet tālāk. Nu, nav nemaz šie jautājumi tik sekundāri, tāpat nav runa tikai par baciņiem, un dēļ tā nevienam nav jāiet no Baznīcas. Esam taču Evaņģēliska Baznīca, kas tic, māca un apliecina.
vilks neielogojies [195.189.142.203]
# Iesūtīts: 2008.02.07 06:03:31
6.februāris [87.110.123.88]
esi laipni aicināts sniegt savu pareizo apliecinošo viedokli,ja šie šķiet nepilnīgi. Es gan neesmu nekur lasījusi,ka nozīme būtu kausa lielumam, skaitam, veidam u.tml. Svarīga ir draudzes ticība un paļaušanās uz Kristus solījumu. Līdz ar to konkrēts kausa izskats un vai tie ir daudzi mazi vai viens,ir drusku sekundārs jautājums. Protams,pie daudziem maziem kausiņiem būtu sarežģīti veikt to,ko dara ar lielo kausu-skalošana ar ūdeni,izslaucīšana u.tml. Nemazgās jau vakarēdiena traukus kopā ar kafijas traukiem. Tas gan nebūtu labi.
7.februāris [81.198.190.2]
# Iesūtīts: 2008.02.07 14:51:21
Manuprāt ir vērts par to parunāt! Pirmkārt, vai mēs savu ticību pamatojam bibliski vai tādā piētiski ezotēriskā dievbijībā? Simpātiskāks un sakarīgāks ir pirmais variants. Var sacīt, jā, ka tautas vispārējā dievbijība ir laba lieta un vienalga kam tic, galvenais, ka nāk uz Baznīcu, bet evaņģēliskā B-cā labāk gribētos, lai "mēs zinām, kam mēs ticam un kam esam paļāvušies". Pats par sevi sākumā uzdotais jautājums par Sakramenta apzinātu sadalīšanu, draudzei pasniedzot tikai hostiju, ko paredz RKB prakse, prasās pēc paskaidrojuma, kāpēc viņi tā dara? RKB un Ev.-lut. Baznīcai izpratne par Sakr. ļoti atšķiras, bet izpratne par Sakramentiem t.i.Žēlastības līdzekļiem ir kā lakmusa papīrītis, kas kopumā parāda vai stāvam uz bibliskiem un evaņģēlsikiem pamatiem. Tāpēc, manuprāt, ir vērts šos jautājumus vēlreiz pārcilāt savu draudžu Bībeles stundās, nebūt lai kritizētu, ķidātu vai matus skaldītu, be
7.februāris [81.198.190.2]
# Iesūtīts: 2008.02.07 14:52:12
lai gūtu prieku un stiprinājumu. Īpaši jau tagad klusajā laikā.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 168 , pavisam kopa bijuši: 3158