atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem TICĪBA- Kā Ābrahāmam.
rainars
Iesūtīts: 2013.03.04 16:12:58
Kā izpaužas?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 .
AutorsZiņas teksts
Aivars
# Iesūtīts: 2013.03.23 15:38:28
Ingars
Kaut kā dikti varmācīga izklausās Tava versija par Evaņģēlija sludināšanu. Un iekšēji pretrunīga Tava mācība par Dieva žēlastību. Taču zīmīga ir tava vēlme lietot `mēs` iepretī kaut kādiem nepareizajiem viņiem. Kāpēc?
Tu raksti: Ja manī nav nomiris viss miesīgais, ja es neesmu pilnīgi nodevies Dievam, tad attiecīgā mērā, kādā manī valda un dzīvo miesīgums, es arī to izpaudīšu. Ko Tu ar to domāji? Vai Tu saki, ka tevī viss miesīgais (lai kas tas nebūtu) ir miris? Vai arī Tu aicini neņemt to, ko Tu paud, par pilnu?
dafne
# Labojis dafne: 2013.03.23 17:31:08
Ingars,tad kas vairs par labo vesti,ja ta satriec un salauz.Evangelijs ir prieks salauztiem un satriektiem,noskumusiem.un tu neatbildeji uz jautajumu...ka tu zinasi,ka esi pietiekosi svets?
Ingars
# Iesūtīts: 2013.03.25 09:15:42
Aivars

Kaut kā dikti varmācīga izklausās Tava versija par Evaņģēlija sludināšanu. Un iekšēji pretrunīga Tava mācība par Dieva žēlastību. Taču zīmīga ir tava vēlme lietot `mēs` iepretī kaut kādiem nepareizajiem viņiem. Kāpēc?

Dievs grēku nekad nav žēlojis un grēka alga ir nāve – jā, tas ir varmācīgi. Taču varmācība te nav vērsta pret cilvēku, bet gan pret viņa grēku. Ja nu kādam tomēr tas grēks tik mīļš, tad bābeles sods var ķert arī pašu cilvēku, kurš tik ļoti pie viņas pieķēries.

Vārdu „mēs” es lietoju Kristus Miesas kontekstā.


Tu raksti: Ja manī nav nomiris viss miesīgais, ja es neesmu pilnīgi nodevies Dievam, tad attiecīgā mērā, kādā manī valda un dzīvo miesīgums, es arī to izpaudīšu. Ko Tu ar to domāji? Vai Tu saki, ka tevī viss miesīgais (lai kas tas nebūtu) ir miris? Vai arī Tu aicini neņemt to, ko Tu paud, par pilnu?

Es aicinu katram Svētajā Garā izšķirt un pārbaudīt visu, arī manis sacīto – es pats atzīstu, ka daudz, kas no manis nāk no miesas, tas sadegs, bet viss, kas nāk no Gara, tas paliks.

dafne

Ingars,tad kas vairs par labo vesti,ja ta satriec un salauz.Evangelijs ir prieks salauztiem un satriektiem,noskumusiem.un tu neatbildeji uz jautajumu...ka tu zinasi,ka esi pietiekosi svets?

Tā ir labā vēsts, kas pasludina ne tikai brīvību no soda par grēku, bet arī brīvību no paša grēka. Labā vēsts nenozīmē to, ka mēs tūliņ tiekam atbrīvoti no visām sāpēmun problēmām – tas ir labklājības evaņģēlijs, ne tas, ko jēzus sludināja. Jēzus sludināja evaņģēliju, kas nocērt no mums visu veco dzīvi un mūsu veco būtību, lai mēs tiktu atdalīti no pasaules, tas ir – svēti Tam Kungam. Tā jau arī ir evaņģēlija būtība, nevis tikai skaisti epiteti, bet reāls visu izmainošs spēks. Citādi, ko tad mēs (Draudze) varam piedāvāt pasaules cilvēkiem? Mierinājuma vārdus, kas neko nenozīmē? Jeb, vai mēs gribam Debesu Valstībā paņemt līdzi savu miesīgo dabu ar visām tās kārībām?

Atbildot uz tavu jautājumu – ja Kristus ir cilvēkā, tad cilvēks ir svēts un svētums nav tikai vārdi vien, bet spēks „dynatos”. Atbildi godīgi pati sev – cik lielu ietekmi šodien uz pasauli atstāj ticīgie, piemēram, Rīgā? Kā tā izpaužas, kas ir mainījies? Kā var būt tā, ka pasaules neapmierinātība ar ticīgajiem ir tik mērena? Jā, ir atsevišķi uzplaiksnījumi, taču kopumā ņemot, pasaule īpaši neiebilst pret Rīgas draudzes aktivitātēm, jo tās tai būtiski nekaitē. A, bet, ja pēkšņi sāktu tukšoties visi bordeļi, krogi, spēļu zāles un lielveikalu mārketings vairs nespētu piespiest cilvēkus alkatīgi pirkt, pirkt un pirkt – tad gan sāktos neapmierinātība ar draudzes ietekmi uz pasauli. Ja tajos ekumēniskajos dievkalpojumos politiķi nespētu tā mierīgi sēdēt, bet Dieva svētums tā runātu uz tiem, ka viņi vairs nespētu turpināt savas netīrās spēles, tad patiesi sāktos protesti no pasaules, ka tā varis nespēj turpināt celt „bābeles torni”.
rainars
# Iesūtīts: 2013.03.25 09:30:09
Esmu pateicīgs Dievam kas dāvā ticību viņam kā grēcinieku taisnotājam, līdz ar to man nav jāizdomā katra cilvēka pestīšanas plāns , bet to uzticu viņam savās lūgšanās.
Nāk prātā ka ar ko citus mērojam atmerī un vēl pieliek klāt.
Mums tak ir dots Svētais gars lai piedotu un atraisītu , pie kam nepelnīti. Ja nu man nepelnīti tad par ko man no kāda atprasīt , ja nu vienīgi no sevis žēlastību , mīlestību, savaldību............ un censties sevi savaldīt ar man doto ticības mēru.
dafne
# Labojis dafne: 2013.03.25 11:37:44
Ingars,es
nezinu,neesmu no Rigas,tapec nevaresu pateikt cik lielu ietekmi kas kur
atstaj. bet tev tacu ir visas iespejas dotas iet un sludinat
evangeliju,baaros,bordelos,lielveikalos u.c
Ingars
# Iesūtīts: 2013.04.03 10:59:21
rainars

Nevienam cilvēkam nav tiesību izdomāt katra cilvēka pestīšanas plānu, tāpat arī nevienam cilvēkam nav tiesību noteikt Dievam, kā Viņam šo plānu realizēt. Un, ja nu Dievs gribētu runāt uz cilvēkiem caur cilvēkiem? Un, ja nu Viņš gribētu runāt skarbu, caururbjošu patiesību, tiešā veidā norādot uz konkrētiem grēkiem, nosaucot tos konkrētos vārdos un izgaismojot? Un ja nu Viņš grib aiz karstas mīlestības un patiesām rūpēm likt brālim pamācīt otru brāli caur pamācošu norādīšanu un skarbu norāšanu? Kuram cilvēkam ir tādas tiesības noteikt Dievam, ka Viņš šādā veidā nedrīkst darboties? Kurš vispār drīkst noteikt Dievam, kā Viņam darboties un caur ko darboties? Dievs Pats to nosaka un Viņš mums to arī atklāj, kā Viņš grib darboties, ja vien esam paklausīgi Viņa pilnīgo gribu pieņemt, ja vien esam pietiekami pazemīgi sist krustā savu miesu, pieklusināt savas nepilnīgās un vienpusīgās atziņas, ļaujot Dieva Mīlestībai brīvību, bez mūsu cilvēcīgajiem priekšstatiem par to, kādai Mīlestībai vajadzētu būt pēc mūsu ieskatiem.

Dievs mūs netiesā, Viņš brīdina, Viņš aicina, Viņš palīdz atbrīvoties no tā, kam nāves vara – no grēka. Ko gan nozīmē vārdi „mīlestība apklāj grēku daudzumu”? Vai tad Mīlestība pieņem netaisnību? Nē, mīlestība ir vērsta pret to, kas slims ar grēku un grib viņu pasaudzēt no soda. Mīlestība apklāj grēku ticīgo savstarpējā satiksmē, lai ticīgie grēka izgaismošanu neizmantotu viens otra tiesāšanai, bakstīšanai, graušanai, zāģēšanai, šantažēšanai un pazemošanai. Grēka izgaismošanai ir tikai viens mērķis – lai caur Svētā Gara dāvanu kalpošanu darītu ikvienu brīvu no grēka, lai palīdzētu, šķīstītu. Kur valda patiesa mīlestība, tur ticīgie nebaidās viens otram izsūdzēt savus grēkus, jo neviens ne uz vienu nerāda ar pirkstiem, nepazemo, nekaunina, bet gan cieš līdz, raud un izjūt dziļas sāpes un rūpes. Patiesas mīlestības vidē neviens netiek speciāli kaunināts, taču tie bezkaunīgie eksemplāri, kuri to grib izmantot ļaunprātīgi būs apkaunoti paši par sevi. Tāpēc Mīlestībā nav vietas bezkaunībai un piedauzībai.

dafne

Vismaz pagaidām neesmu vēl saņēmis tādu aicinājumu
rainars
# Iesūtīts: 2013.04.03 12:24:42
Man neiet kopā ar Bībelē izlasīto un saprasto.
Kāda ir mīlestība?
Kāda ir gudrība?
Kā ir jāpamāca tas kurš pieķerts kādā pārkāpumā?
Kāda ir tiesa tam kurš neparāda žēlastību?
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2013.04.03 14:54:48
Rainars - par miilestiibu Paavils labi raksta
Par gudriibu - Saalamans
Par paarkaapumu piekjershanu - tas pats Paavils labi raksta
Par tiesu - Jeezus runaa...

un ja neiet kopaa izlasiitais ar saprasto, taatad nepareizi saprati... met no galvas aaraa saprasto, lasi no jauna un tici.
Ingars
# Labojis Ingars: 2013.04.03 19:50:34
rainars

Piedod, brāl, man šobrīd nav skaidrs, cik no augstāk manis sarakstītā ir no Gara un cik no miesas. Man vispirms jātiek skaidrībā, pirms turpinām šo sarunu.
dafne
# Labojis dafne: 2013.04.04 08:44:19
Ingars
Vismaz pagaidām neesmu vēl saņēmis tādu aicinājumu
nu ja..tapec,ka ar varu nevienu Dievam nevar pievest...
ir jau labi sapņot,bet jadzivo ari reala pasaule,kura ne tu esi ideals,ne kads cits..un tapec nav "idealas"draudzes.Tad,kad tu sac mērīt to cik nu kura draudze ir pareiza..vairs neredzi Kristu.Tu redzi tikai un vienigi nepilnibas,tu uzsver nepilnibas un trukumus un beigas paziņo,ka tada draudzē Kristus ir miris.Kaut arī tur izskan Dieva Vards, tiek izdaliti sakramenti,tiek lugts...un tadi ka tu pasaka,tur Dievs nav...jo,tas un tas un tas..seko uzskaitijums.Un tam,kurss vazajas apkart ka rucoss lauva..to tik vien vajag un vins to tik vien dara,lai tada draudze nebutu perfekta tavās acīs.Tad šadi cilveki aiziet no draudzes un" jut lidz"i palicejiem,un iedomajas,ka viņu misija ir glābt tos,kas pieder Baznicai.Megina pievilinat ar kkadu mistisko milestibu,brivibu.Palasi pats savus tekstus tie ir pilni ar "jadara ta un jādara šitā".

Ingars
# Iesūtīts: 2013.04.05 12:29:47
rainars

Tomēr, kaut arī neesmu tik garīgi nobriedis, lai spriestu, nevaru piekrist tam, ka nekur Bībelē nekad Dievs nav runājis uz cilvēku caur cilvēku skarbi, caururbjoši un visu miesīgumu iznīcinoši. Pat Jaunajā Derībā, līdzās žēlsirdībai un lēnprātībai, sākot ar pašu Jēzu un Jāni kristītāju, beidzot ar Dieva doto atklāsmi – tur ir daudz arī brīdinājumu, norādījumu, aizrādījumu, norāšanas, pamācīšanas, pārmācīšanas, skarbi un cilvēka miesīgajai dabai aizvainojoši izteikumi. Varam jau izlikties, ka tā visa tur nav, taču tas nemaina lietas būtību.

Pavisam cita runa ir, ja tu kādam, kurš cenšas savā miesā pēc savas miesas prāta uzstāties par soģi. Taču nejau noraidīt, ka Dievs vispārīgi nekad un nekādos apstākļos šādā veidā nedarbojas. Es pat necentīšos tev tagad bakstīt ar pirkstu rakstu vietas, kuras tu pats ļoti labi zini. Jā, tur ir tā saucamā „kārtainā metode”, kad bez kritikas ir arī uzslava, jā tur ir Mīlestības konteksts, taču tur ir arī skarbas un konkrētas norādes konkrētiem cilvēkiem caur citu cilvēku mutēm.

dafne

Vai tad mums Dieva Vārds nemāca pārbaudīt visas lietas? Neviens jau nepārmet pacientiem, ka viņi ar savām asinīm un strutām nosmērē slimnīcas telpas. Problēma nav iekš tā, ka mēs esam nepilnīgi, bet gan iekš tā, ka mēs to pieņemam par normu un iedomājamies, ka varēsim savu nešķīstību paturēt arī Mūžībā. Jēzus neatstumj nevienu nešķīsto, ibo tieši nešķīstos Viņš aicina pie Sevis, lai tos šķīstītu. Vai tikai nav tā, ka mūsu miesas cenšas slēpties aiz frāzēm, kā "neviens jau nav ideāls"? Iedomājis, ka ārsts slimniekam teiktu - neviens jau nav iedāli vesels, tā ka samierinies un čāpo vien mājās. Es te nerunāju par legālistisku cenšanos ņemt un dzīvot pēc Bībeles burta, bet gan par to, ka Pestīšanas dāvanai vienmēr ir ārēji redzami augļi.
dafne
# Labojis dafne: 2013.04.05 12:40:40
Ingars,vel trakak ir,ja slimais slimo sak arstet.
Ingars
# Iesūtīts: 2013.04.05 12:43:48
dafne

Nevar tā katru līdzību un analoģiju staipīt un interpretēt pēc patikas. Kā tad Kristus turpina būt mūsu vidū pēc atgriešanās pie Tēva?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 .

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 76 , pavisam kopa bijuši: 728