LiAbo
|
Iesūtīts:
2012.08.10 11:16:35
Sveiki, brāļi un māsas Kristū! Būtu ļoti interesanti uzzināt, vai mēdzat gavēt, kāda veida gavēņus praktizējat, vai to laikā jūtat intensīvāku Svētā Gara darbu jūsos, vai varbūt lūgšanām ir lielāks spēks... Un, ja esat lasījuši, būtu interesanti arī uzzināt jūsu domas par 2011.gadā izdoto Maheša Čavdas grāmatu "Lūgšanā un gavēšanā apslēptais spēks. Lūgšanas spēka atbrīvošana." Grāmata ļoti spēcīga. Tulkojums gan ir diezgan neizdevies. Piem., apskaidrības jeb apskaidrošanas kalns tiek tulkots kā piedzīvojumu kalns. Bet lai nu paliek tulkojums. Galvenais ir grāmatā paustā informācija un pieredze. |
LiAbo |
# Iesūtīts: 2012.08.13 14:57:27
Dafne bet par to sevis ierobezosanu..visu muzu jau jacinas..ne tikai gavenja laika..tapat dalīsanās ar otru
Jā... dalīšanās ar otru, tātad rūpes par trūcīgākiem sabiedrības locekļiem ir kaut kas, kam jābūt vienmēr, ne tikai Ziemsvētkos un gavēņa laikā.
|
Aivars |
# Iesūtīts: 2012.08.13 15:10:46
LiAbo Starp citu, par šo `kam jābūt vienmēr` reti sakarīgs raksts bija šķietami dīvainajā "Kas Jauns" ne `Svētdienas Rītā" - http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/89255/modernais-indulgencu-tirgus-jeb-ziedojumu-akcijas Varbūt pat atsevišķas diskusijas cienīgs, jo teoloģiski ļoti pareizi uzsvari un jautājumi. |
Didzis Skuška [80.70.23.92] |
# Iesūtīts: 2012.08.13 20:04:43
Jānis Zeltamute raksta- izrēķini cik tev maksā brangi paēst, tad izrēķini cik maksā pieticīgi, pēc tam paēd pieticīgi, bet pārējo naudiņu ziedo nabagiem- lūk arī gavēnis. Bet vispār vislabākais un grūtākais gavēnis ir "neēst" cilvēkus. |
Aivars |
# Iesūtīts: 2012.08.13 22:08:59
Didzis Skuška [80.70.23.92] Un kā lai nabagi gavē, kad viņiem šitā uzbāžas ar naudiņām? |
Didzis Skuška [80.70.23.92] |
# Iesūtīts: 2012.08.14 11:10:09
Kas var būt skaistāks par apvēlušos nabagu džipā |
Aivars |
# Iesūtīts: 2012.08.14 11:21:16
Didzis Skuška [80.70.23.92] Bet Tavā jokā ir rūgta patiesība. Ja iznāk, izlasi to `Kas Jauns` rakstiņu par moderno indulgenču tirgu. Kurā brīdī tas cilvēks, ko izvēlam par `nabagu`, lai mēs svēti gavētu, kļūst citiem par azazēlu? Kurā brīdī no Zeltamutes elokvences top aiziets līdz `grēka apēdāju` maģijai, kur galvenais pirms nāves kādam bomzītim uzsaukt zacenīti un čarkiņu, lai šis caur to visus tavus grēkus noēd. Un ko Baznīca, kas koncentrējusies uz `bagāto` dvēseļkopšanu, ar pamācībām kā ēst lētākā restūzī, var piedāvāt tiem, kas ir `nabagi`? Kā lai `nabagi` gavē? |
:: Pievienot komentāru
|