atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem Intervija ar Ledjajevu
Ingars
Iesūtīts: 2007.11.26 21:15:41
Sarunas ar sektas "Jaunās paaudzes" līderi Alekseju Ļedjajevu fragmenti

Vai taisnība, ka esat sevi pasludinājis par apustuli? Vai zināt, ko patiesībā nozīmē apustulis?
Lai zinātu, kas ir apustulis, jāielūkojas tikai Evaņģēlijā, jo citi avoti par apustulisko kalpošanu nav. Apustulis ir cilvēks, kuru Dievs nepastarpināti uzrunā un uzliek atbildību par noteiktu teritoriju, reģionu un kustību. Jēzum savā laikā bija divpadsmit apustuļi. Apustuļi ir kustības aizsācēji, cilvēki, kuri no Dieva saņem redzējumus, programmu, pēc kuras jārīkojas attiecīgā laika periodā, konkrētā teritorijā. Tātad apustulis ir cilvēks, kurš saņēmis redzējumu par to, kā veicama reformācija. No tā izriet, ka apustulis ne tikai sludina, bet viņš arī reformē apziņu, politiskos un sociālos procesus, ideoloģiju utt. Apustulis ir arī garīgais tēvs. Apustulis Pāvils saka, ka ir daudz instruktoru, skolotāju un audzinātāju, bet tikai nedaudzi tēvi. Kas attiecas uz mani, tad viss iepriekš minētais par to, kas ir apustulis, ir saskatāms manā darbībā.

Apustulis ir tas, kurš ticies ar Kristu – apustuļi bija Viņa tiešie skolnieki.
– Apustulis ir tas, kurš ticies ar pašu Dievu.

Jūs tātad esat ticies ar Dievu, ja saucat sevi par apustuli? Un esat arī mūsu garīgais tēvs?
– Jā, esmu ticies. Ja tā tas nebūtu, tad man nebūtu darbības stratēģijas.

Varat pastāstīt, kā notika jūsu tikšanās ar Dievu?
– Tikšanās notiek visdažādākā veidā. Kristus laikā tikšanās notika fiziskajā plānā. Raksti saka, ka Kristus ierodas pie tevis, kad lūdzies. Ir dažādas lūgšanas, kuru laikā atnāk Svētais Gars un pasaka, kas ir un kas nav jādara. 1991./92.gada puča laikā Dievs deva atklāsmi par kristīgas valdības veidošanu. Tas bija absurds tipiskai kristīgai domāšanai, bet Dievs man deva šo atklāsmi un paskaidroja, ka tieši man ir jābūt tam, kurš to mācīs, sludinās un pravietos. Tas, ka Latvijas Pirmā partija tagad ir pie stūres, ir atbilde un pierādījums tam, ko Dievs man teica pirms desmit gadiem. Šodien mums, Jaunajai paaudzei, ir ļoti draudzīgas attiecības ar Latvijas Pirmo partiju. Šā gada 5.jūnijā Dailes teātrī notika koncerts "Silueti", kurā piedalījās gandrīz visi Pirmās partijas vadītāji. Pēc koncerta, banketa laikā viņi visi atklāti atzina, ka ļoti augstu novērtē to, ko mēs darām Latvijas labā. Ir jau arī pamats, jo apustuliskā baznīca ir reformatoriskā baznīca, kas maina pilnīgi visu. Var meklēt dažādus mana darba nosaukumus, bet galvenais ir rezultāts.

Tātad, jūsu – "Jaunās paaudzes" un "Latvijas Pirmās partijas" – darba mērķis ir vienots?
– Jā, un tas ir – divvalodības nostiprināšana Latvijā.

Kur tad paliek taisnīgums? Dievs taču katrai tautai devis savu vietu uz zemes – krieviem Krieviju, latviešiem Latviju. Jūsu mērķis ir atņemt latviešiem pašnoteikšanās tiesības savā zemē, sakot, ka Latvija piederēs citiem.
– Atbildēšu ļoti vienkārši. Eiropas Savienībā par taisnīgumu jūsu izpratnē varat aizmirst, jo tad, kad te ieradīsies musulmaņi, viņi nečīkstēs – viņi vairosies un izplatīsies. Uzskatu, ka taisnīgums slēpjas tajā apstāklī, ka, pat ja Dievs katrai tautai devis zemi, tad tas pats Dievs teicis – atnācēju neapspied. Taisnīgums attiecībā uz Latviju ir tāds, ka vēsturiski ir izveidojusies tāda situācija, kāda tā ir. Ja latvieši būtu tik stipra nācija, kas šodien varētu pretendēt uz tiesībām, par kādām jūs runājat, tad kāpēc latviešu strēlnieki piedalījās Krievijas revolūcijā? Kur tad ir tas taisnīgums? Ar latviešiem ir tā – ko paši sējāt, to tagad pļaujat. Latvieši ielauzās Krievijā, bet Krievija ienāca Latvijā. Tas arī ir tas taisnīgums. Nacionālo konfliktu kurināšana ir neprāts. Izturēties toleranti un pieņemt tādus likums, kas ļautu izvairīties no pilsoņu kara – tā ir gudrība.

Jūs to darāt, propagandējot savas idejas.
– Ainārs Šlesers, Ainārs Baštiks, Juris Lujāns un Ēriks Jēkabsons nav krievi – viņi ir latvieši. Pateikšu, ar ko atšķiras "Latvijas Pirmā partija" no citām partijām. Būtiskākais, ka partija nav balstīta uz nacionālismu, viņi cenšas aizmirst pagātni. Tieši viņi saprot, ka jānoliek malā visas šīs te vēstures grāmatiņas. Mēs dzīvojam 21.gadsimtā.

Kāpēc divdesmit gadu laikā neesat iemācījies latviešu valodu? Negribas ticēt, ka jūs kā apustulis nebūtu spējīgs tik daudz gadu laikā iemācīties tās tautas valodu, kuras zemē dzīvojat.
– Mani bērni runā latviski.

Bet mēs taču runājam par jums.
– Viens no iemesliem, kādēļ es un citi krievvalodīgie nemācās latviešu valodu, ir necivilizētās metodes, kuras izmanto atsevišķi politiskie spēki, lai krieviem iemācītu latviešu valodu. Kad sit pa galvu, slēdz skolas, sakot – mēs jūs piespiedīsim, nekas labs nevar notikt. Nevajag piespiest, vajag radīt priekšnoteikumus, lai cilvēkiem gribētos mācīties. Nevajag visu laiku draudēt ar atriebību par pagātnes pāri nodarījumiem latviešu tautai. Tas ir viens no iemesliem, kādēļ daudzi krievi atsakās mācīties latviešu valodu.

Kādēļ jūs ieradāties Latvijā?
– Mani šurp atveda Dievs.

Ja nav noslēpums, kādēļ?
– Lai darītu to, ko pašreiz daru.

Ko jūs darāt?
– Realizēju reformāciju.

Kāds būs šīs reformācijas rezultāts?
– Kristīga valdība. Tas nozīmē, ka likumdošanas varas, ideoloģijas un sabiedriskās domas līmenī, masu informācijas līdzekļos tiks apliecināti Evaņģēliskie principi.

Mateja evaņģēlijā Kristus teicis: "Un, kad jūs Dievu lūdzat, nedariet tā kā liekuļi, jo tie mēdz sinagogās un ielu stūros stāvēdami Dievu lūgt, lai ļaudīm rādītos… Bet, kad tu Dievu lūdz, tad ej savā kambarī, aizslēdz savas durvis un pielūdz savu Tēvu slepenībā; un tavs Tēvs, kas redz slepenībā, atmaksās to tev." Jūs aicināt cilvēkus uz savu baznīcu, lūdzaties un vēl rādāt to televīzijā. Vai tas nav pretrunā ar Kristus vēlējumu?
– Baznīca eksistē tādēļ, lai uz to nāktu cilvēki tikties ar Dievu. Jūsu pieminētais citāts uz mums neattiecas – tas attiecas uz farizejiem un liekuļiem.

Bet jūs taču demonstrējaties, lūdzaties visu acu priekšā, tātad arī esat farizeji un liekuļi?
– Katra firma reklamē savu preci – zobupastas, kečupus un majonēzes utt. Nakts klubi reklamē savu filozofiju un morāli, bet mēs piedāvājam savus pakalpojumus. Neredzu šeit neko apkaunojošu. Cilvēkiem jāzina, ka ir dažādas preces, ka viņiem ir izvēles brīvība.

Tātad jūs Kristus Mācību pielīdzināt zobupastām?
– Mēs runājam par preces tirgus filozofiju, par to, ka katram cilvēkam ir sevi jārealizē. Jūs, piemēram, sevi realizējat kā žurnāliste, rakstāt rakstus, publicējat tos un iepazīstināt cilvēkus ar savu viedokli par dažādām lietām. Es daru tieši tāpat – pārdodu savu intelektuālo darbu, lai cilvēki izmēģina.

Ziniet, jūs klausoties, man acu priekšā izveidojas aina, kurā Kristus no tempļa izdzen visus tirgotājus. Man šķiet, ka Kristus jūs par jūsu kaitīgo darbību padzītu.
– Jums nav taisnība. Jūs jaucat definīcijas. Dievs grib, lai cilvēki redzētu manus darbus, manu dzīvi un Svēto Rakstu sapratni, manu jaunradi un sludināšanu. Kādēļ? Lai novērtētu un slavētu Dievu. Kādēļ Kristus padzina no tempļa tirgotājus? Tādēļ, ka viņi tirgojās nevis ar intelektuālām idejām, bet ar mantām. Es runāju par garīgo preci, kādēļ Kristum vajadzētu mūs padzīt?

Vai tad jūs nepielūdzat zelta teļu, ja par savu darbību prasāt samaksu? Klīst runas, ka Jaunā paaudze, ko pasaulē pazīst ar nosaukumu "New generation", ir sekta.
– Cilvēki tā runā, jo viņiem skauž mūsu ietekme uz sabiedrību un panākumi. Vispār man vienmēr ir gribējies izprast, kas tas ir – sekta.

Sekta, kā rakstīts skaidrojošajā vārdnīcā ir reliģiska draudze, kas atšķēlusies no valdošās baznīcas. Sekta ir sevī noslēgusies cilvēku grupa ar šaurām interesēm un dogmātiskiem uzskatiem.
– Tātad sekta ir slēgta tipa organizācija, kuras mērķi ir sabiedrībai draudoši. Par sektām vajadzētu saukt visus tos naktsklubus, kuros tirgo narkotikas, nevis baznīcu. Pat esošās valdības ministri, piemēram, Ainars Baštiks Jaunās paaudzes konferencēs valdības vārdā mums ir izteicis pateicību par to, ko darām sabiedrības labā, piemēram, integrācijas jautājumos. Iznāk pretruna – ja mēs, Jaunā paaudze, esam sekta, tad arī visa valdība ir sekta. Ja tas patiešām ir tā, tad jums kaut kas jādara, lai to novērstu.

Ko darīt, ja valdības pārstāvji vēršas pret taisnīgumu un pārkāpj vārda brīvību, man viņiem vēl jāpakļaujas?
– Lūdzies, lai Dievs maina valdību, un viss.

Teksts: Laikraksts “DDD”, nr. 13(61), 2004. gads
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 12 . 13 . >>
AutorsZiņas teksts
Artis
# Iesūtīts: 2009.05.16 19:02:11
Piedod, īsti precīzi nepateicu savu domu. Tas jautājums attiecās tieši uz vārdu "apustuļiem". T.i. arī musdienās arī var būt apustuļi vai nē? Jo izskanēja doma, ka apustuļi bija tikai, kas dzīvoja Jēzus laikā?
Uldis
# Iesūtīts: 2009.05.16 19:43:22
Intervijas autos uzdot jautājumu: kas ir apustuļi. Cik saprotu, tad arī pats intervētājs sniedz kaut kādu atbildi. Vispar grūti sarast, kur ir intervētājs, kur intervējamais. Bet vienu gan var apgalvot droši: ne tikai kā viens, tā ots nav lasījuši Bībeli šajā sakarā, bet arī neviens no šīs diskusijas dalībniekiem, šķiet, nepazīst, ko tad Dieva vārds nosauc par apustuli.

Taču man šajā sakarā ir cits jautājums tiem, kas tik jūsmīgi uztver sarunas starp RKB (Pujāta personā) un LELB (Vanaga personā). Pujāts bija ieradies Tiesā un uzstājies pret praidistiem ar Tēvreizi. Tomēr nekā. Kā redzams, dzīvais dieva vārds (Romas krēsls) uzklausīja nevis Pujāta lūgšanu, bet gan praidistu lūgšanu. Jautājums: kā var risināt sarunas ar tādu pārstāvi, kuru tik skaidri Dievs ir atraidījis.

PS
Lielie un mazie burti ir ielikti ar nozīmi.
Balss
# Iesūtīts: 2009.05.17 02:30:44
Uldis
Kā gan tu, mācītājs būdams, vari izteikt tik primitīvus, padomju pionieru līmeņa secinājumus un jautājumus?... Gagarins arī konstatēja, ka Dieva nav, jo viņš savā kosmosa lidojumā to neesot redzējis...
Ingars
# Iesūtīts: 2009.05.17 20:28:02
Artis
Jā, vienīgi, jaunās derības tapšanas laikos visi apustuļi mācīja vienu un to pašu. Šodien katrs, kam nav slinkums uzdodas par apustuli, pravieti utt., bet māca un stāsta melus
Uldis
# Labojis Uldis: 2009.05.17 21:34:28
Balss
Vispirms atbiuldēšu Balsij. Par mani kā mācītāju. Tas, ko tu nosodi, tieši ir mans pienākums, lai cik primitīvs tev tas nešķistu.

Par primitīvismu. Kāds notikums, tāds secinājums. Es pat teiktu, ka Pujats pārspēja Gagarinu savā primitīvismā. Gagarinam var vismaz piedot, jo viņš nepazina dievu, bet Pujats taču pazīst jeb vismaz vajadzētu pazīt Dievu. Ko Pujāts ar to gribēja demonstrēt, tiesas zālē "noskaitot" Tēvreizi? Vai viņš gadījumā necerēja uz brīnumu, ka nodoms par praida atcelšanu īstenotos? Tomēr notika pretējais. Līdz ar to RKB arhibīskaps, turklāt vēl Krēsla kardināls izgāzās kā veca sēta. Dievs viņu neuzklasīja. Vai tā nebija Dieva kārdināšana?

Kas attiecas uz secinājumiem, KLB virsmācītājs savā laikā aicināja Vanagu ierakstīt ievadvārdu Vienprātības grāmatai. Viņš atteicās. Kāpēc?

Daži vārdi par apustuliskumu. Te ir Rakstu vieta, kas var un arī sniedz skaidrību strīdīgajā jautājumā: "Tāpēc vienam no tiem vīriem, kas ar mums kopā gājuši visu to laiku, kad Kungs Jēzus pie mums nācis un gājis, sākot ar Jāņa kristību līdz tai dienai, kad Viņš no mums tika uzņemts debesīs, vienam no tiem līdz ar mums jākļūst par Viņa augšāmcelšanās liecinieku." Mt. 3:16; Mk. 1:9; 16:19; Lk. 3:21; 24:5"
Kristofers
# Labojis Kristofers: 2009.05.18 08:28:45
Ļoti jauka intervija. Un mans respect Ļedjajevam, ka viņš sniedza interviju vienai no "Gardas kazām" un to nepasūtīja.

Tālāk par pašu interviju. Mēs varam pamanīt konkrētas atšķirības starp to Baznīcu ko dibināja Kristus un apustuļi, un Ļedjajeva "apustulisko" draudzi.

1. Apustuli aicina Kristus arī pēc Savas zemes dzīves. Augšāmceltais Kungs aicināja Pāvilu uz Damaskas ceļa.
2. Apustulāts beidzās līdz ar apustuļu laikmetu. Apustuļu pēcteči ir bīskapi, kurus apustuļi iecēla ganīt draudzes.
3. Baznīca tradicionāli par apustuļiem sauc arī tos misionārus, kas pirmie pasludināja Evaņģēliju kādai tautai, sekmīgi to pievēršot kristietībai. Piem., sv. Kirils un Metodijs tiek saukti par slāvu tautu apustuļiem.
4. Šie apustuliskie misionāri parasti nāca no tās tautas, pie kuras devās sludināt. Jebkurā gadījumā, viņi perfekti pārvaldīja tās tautas valodu, kurai viņi sludināja.
5. Vasarsvētku brīnums izpaudās tajā apstāklī, ka apustuļi pēkšņi varēja sludināt valodās (mēlēs), kuras iepriekš nebija mācījušies.

Savukārt :

1. Ļedjajevs apgalvo, ka viņu ir aicinājis pats Dievs, ne Kristus.
2. Ļedjajevam nav bijusi nekāda saistība ar apustuļu dibināto vēsturisko Kristus Baznīcu, viņu nav neviens bīskaps svētījis būt par apustuli Latvijai. Var teikt, ka viņš ir samočinnij apostol .
3. Ļedjajevs nav pirmais, kas šeit ir sludinājis kristietību, nedz arī viņš ir efektīvi pievērsis savai ticībai lielāko tautas daļu.
4. Atšķirībā no patiesiem apustuliskiem misionāriem, šis "apustulis" tā arī nav iemācījies tās zemes valodu, kurā viņš sludina.
5. Un lai jūs nepieviļ zīmes, brīnumi un mēles viņa dievkalpojumos. Ko dod daudzās mēles, kurās viņš runā, ja Gars viņam nav nācis palīgā nespēkā, un devis mēļu dāvanu sludināt latviski . Tas tad gan būtu pierādāms brīnums!
moritz :)
# Iesūtīts: 2009.05.18 10:33:56
Kristofers
labs
luteranis [195.122.30.197]
# Iesūtīts: 2009.05.19 09:36:23
Ja nu skaidrs ka ledjajevs ir lielkrievu sovinists un ka es pa vina lolojumu LPP nebalsosu
Uldis
# Iesūtīts: 2009.05.19 14:10:41
Kristofers
Dazi iebildumi par 5. punktu: "Vasarsvētku brīnums izpaudās tajā apstāklī, ka apustuļi pēkšņi varēja sludināt valodās (mēlēs), kuras iepriekš nebija mācījušies."

Mēlēs runāja ne tikai apustuļi, bet arī Kornēlijs un Jāņa Kristītāja mācekļi.
Ingars
# Iesūtīts: 2009.05.21 08:53:42
Godīgi sakot es tā uzreiz negribēto nolikt līdz ar zemi Alekseju (Leldjajevu). Viņš kā nekā ir mūsu brālis un viņš ir daudz darījis Dieva darbā, tikai gribēju vērst uzmanību uz to, ka arī kristieši mēdz kļūdīties un arī kristieši mēdz grēkot un krist maldu mācību varā. Tomēr gluži melnbaltu te visu tā nevar pataisīt


1. Ļedjajevs apgalvo, ka viņu ir aicinājis pats Dievs, ne Kristus.

šis arguments nav īpaši korekts, jo Kristus bija un ir Dievs

2. Ļedjajevam nav bijusi nekāda saistība ar apustuļu dibināto vēsturisko Kristus Baznīcu, viņu nav neviens bīskaps svētījis būt par apustuli Latvijai. Var teikt, ka viņš ir samočinnij apostol .

nevis bīskaps ieceļ apustuli, bet apustulis ieceļ bīskapu, savukārt apustuli ieceļ pa tiešo Dievs.

2. Apustulāts beidzās līdz ar apustuļu laikmetu. Apustuļu pēcteči ir bīskapi, kurus apustuļi iecēla ganīt draudzes.

UN

3. Baznīca tradicionāli par apustuļiem sauc arī tos misionārus, kas pirmie pasludināja Evaņģēliju kādai tautai, sekmīgi to pievēršot kristietībai. Piem., sv. Kirils un Metodijs tiek saukti par slāvu tautu apustuļiem.

ir pretrunīgi argumenti.
ēs varam sacīt, ka 12 apustuļu darbības laiks beidzās līdz ar viņu fizisko nāvi, bet ne apustuļu laikmets vai vēl kā mēs to laikmetu nosauktu - ne zīmes, ne brīnumi, ne mēlēs runāšana nav beigusies, jo rakstos par to nemkas tāds nav minēts, kā vien tas, ka šīs lietas būs līdz pasaules galam

4. Šie apustuliskie misionāri parasti nāca no tās tautas, pie kuras devās sludināt. Jebkurā gadījumā, viņi perfekti pārvaldīja tās tautas valodu, kurai viņi sludināja.

Valodu gan pārvaldīja, taču ne tikai savai tautai vien. Pāvils bija jūds un sludināja grieķiem un daudziem citiem, turklāt domājams, ka ne visas tās valodas viņš runāja ar mēļu dāvanu, bet gan, ka vienkārši bij iemācījies

5. Vasarsvētku brīnums izpaudās tajā apstāklī, ka apustuļi pēkšņi varēja sludināt valodās (mēlēs), kuras iepriekš nebija mācījušies.

jā, bet vēl minētas arī eņģeļu mēles jeb valodas, tātad ne tikai šīs zemes valodās runāt nozīmē mēlēs runāšanas dāvana
Kristofers
# Iesūtīts: 2009.05.21 09:10:19
Ingars Nu tad lai tik šis "Latvijas apustulis" runā krievu un eņģeļu mēlēs. Salīdzināt Pāvilu ar Ledjajevu nak korekti, jo Pāvils bija visu pagānu tautu apustulis un nepārtraukti ceļoja, bet Ļedjajevs jau 20 gadus atrodas Latvijā. Misionējošas Baznīcas sagaida, ka viņu misionāri viena gada laikā iemācās tās tautas valodu, pie kuras viņi sludina.
Šī "Latvijas apustuļa" un krievu šovinistu vispār attieksme pret latviešiem ir augstprātīgāka nekā vācu attieksme kādreiz. Vācu luterāņu mācītāji sludināja latviski, un neuzdrošinājās sludināt vāciski - sak lai barons un citi vāci labāk saprot, bet bauri jau skolā ir vācu valodu mācījušies.
Ingars
# Iesūtīts: 2009.05.21 09:24:32
Kristofers
Nu bet ko tie šovinisti mums var padarīt? Jā atņemt valsti, zemi, nacionālo identitāti, bet vai debesu valstību viņi var mums atņemt? Vai viņi var atņemt mums mūsu ticību?
vilks
# Labojis vilks: 2009.05.21 10:02:13
Ingars
atņemt nevar neko. Bet jautājums ir, vai viņi jāgodā par apustuļiem, ja viņi rīkojas pretēji Jaunās Derības un agrīnās Baznīcas apustuļiem.
Ingars
# Iesūtīts: 2009.05.21 13:02:53
vilks
nu par to runājot es piekrītu - nav nekādu uzskatāmu pierādījumu, ka viņš ir apustulis. Varētu būt bīskaps, bet tieši tas, tās politiskās peripētijas liek apšaubīt viņa apustuliskumu, visādi citādi simpātisks un patīkams cilvēks
LittleWonder
# Iesūtīts: 2009.05.21 15:06:01
kristīga valdība? Kāds murgs. Kur tad ir tie svētie un nevainīgie kristieši, kas te tā nu mūs vadīs uz saulaino nākotni? Un Ļeģajevu par prezidentu! Un Latvijā iesāksies laimība!!!
Uldis
# Iesūtīts: 2009.05.22 00:20:43
Ļedjajevu nosaukt par apustuli (es domāju - īsto apsutuli, jo savā ziņā visi kristieši ir apustuļi) var tikai tāds, kas nekad nav lasījis Rakstus. Tāds nepazīst atklāsmes Dievu un tāpēc tādam ir grūti atšķirt viltus sludinātāju no īstā. Tāds nepazīst patiesību un tās augļus. Interesanti, ka neviens no šīs diskusijas dalībniekiem necenšas iedziļināties Pētera sniegtajā "definīcijā" par apustuliskumu. Tas ir interesanti.
LittleWonder
# Iesūtīts: 2009.05.22 14:45:03
e-baznīva.lv nesen izlasīju interesantu salīdzinājumu, kas kopīgs Hitleram ar Ļeģajevu. Man jau likās, ka visa tā viņa sludināšana velk uz fašismu. Vienīgā atšķirība, Hitlers visu vainu saskatīja žīdos, bet Ļeģajevs visā vaino homosexualistu mafiju a citādi nekādas atsķirības
rainars
# Iesūtīts: 2009.05.23 22:19:31
Man ir dots saprast ka apustulistiskā kalpošana ir pēctecības kalpošana.Palabojat ja kļūdos.
Ja nu neko nevar darīt ka grēkā krišanas sekas ir runāt par lietām labāk par tiem kuriem ir kāda pieredze un saskarsme.Es te domāju 5. punktu.
Gribu tomēr aicināt ka cienīgāk izturamies pret cita izteikumiem mums tak ir atšķirīga pieredze un atšķirīgs ticības mērs.Mērot ar savām(atškirīgajām) mērskalām atturēsimies no tiesāšanas,jo mēs takšu zinām ko Bībele saka par tiesāsanu un dusmošanu uz brāli.
sica. [78.84.96.202]
# Iesūtīts: 2009.05.23 22:22:25
LittleWonder
nu e baznīcas teksti ar velk uz fašismu nu nezinu... Loska jau ir dīovains, bet vai fašists? visā visumā jau jauks, ja kādam tas patīk
Kristofers
# Iesūtīts: 2009.05.24 00:57:54
rainars Es vairāk gribētu likt akcentu uz 4. punktu.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 12 . 13 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 112 , pavisam kopa bijuši: 2399