Harry
|
Iesūtīts:
2008.09.25 23:57:42
Vai kāds man lūdzu var apskaidrot, kas slēpjas zem šī vārdu salikuma? |
Boriss |
# Labojis Boriss: 2008.10.09 10:32:42
Artos Austrumu baznīcai raksturīgā meditācijas skola neizklausās visai uzticami. katrā ziņā tā būtu nopietni jāpapēta, lai mēs ko tādu sāktu praktizēt.
Būtu ļoti saistoši izzināt uz kā Jūs balstat tādu apgalvojumu, jo pieejamā garīgā literatūras klāstā austrumu garīgo disciplīnu izklāstā meditāciju būs sarežģīti atrast kā atsevišķu, ārpus lūgšanas konteksta definētu subjektu. Tas, kas būs atšķirīgi (un man arvien neizprotami), ka meditācija Austrumu baznīcas praksē ļoti ierobežo iztēles posmu un procesu, bet dara kā reiz to tamdēļ, lai svētapceri pasargātu no cilvēciskas tēlainības apēnošanas. Viss cits tajā ir pat ļoti uzticams. Vairāki lūgšanas dzīves īsteni skolotāji par meditāciju nepārprotami runā lūgšanas kontekstā, piemēram, lietojot ļoti universālu norādi, ka meditācija var ievadīt lūgšanu (sarunu), bet ne otrādi, proti, lai pasargātu lūgšanu no pārvēršanās domu ceļošanā. Tas gan neizslēdz to, ka lūgšana vienlaikus piederas pie sagatavošanās . |
Balss |
# Iesūtīts: 2008.10.09 16:38:22
Artos Nenoliedz to, ko vēl nepazīsti. Nezinu, vai tev arhibīskaps un kardināls Kaspers ir autoritātes. Ja baznīctēvi šādu meditācijas veidu ir lietojuši jau 3.gs., tad varbūt ir vērts painteresēties dziļāk? |
:: Pievienot komentāru
|