atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par mīlestību un vēlreiz par Jaunavu Mariju...
-Jona-
Iesūtīts: 2008.10.22 14:19:30
Atļāvos atvērt jaunu tēmu, lai gan apskatījos, ka par to jau ļoti daudz runāts, bet man ir attaisnojums - te pārmaiņus pēc būs tikai par Marijas argumenti. Luterāņa argumenti.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . >>
AutorsZiņas teksts
Mulders
# Iesūtīts: 2008.10.24 16:11:42
Tikai man apzināti jāizvēlas šis ceļš! Es, protams, varu samierināties, kā ir, un tad jau nekādas vardarbīgas pārmaiņas manī Dievs neveiks.

Un tu to vari izdarīt kā? Īpaši, ja tu esi pēc savas dabas grēcinieks, kas apzināti Dievu noliedz! Tātad izdomā vai Romiešu 3 nodaļā Dievs melo vai nemelo? Laigan... ar tevi šai ziņā būs grūti, jo tu mierīgi uzskati, ka Dievs var grēkot... bet pajautāt jau var!

Vardarbīgas pārmaiņas attiecībā pret ceļā notriektu cilvēku tavuprāt ir šā cilvēka reanimācija?

Nezinu es labprāt gribu, ja mani notriec un es esmu uz nāves sliekšņa, lai man nebūtu jāizdara apzinātas izvēles, bet es ceru, ka blakus atradīsies kāds kas var kvalificēti palīdzēt neatkarīgi no tā, ko es savā delīrijā un šokā muldu!
Vai tu arī cilvēkam nepalīdzēsi, ja viņš būs bezsamaņā, tikmēr kāmēr viņš savā bezsamaņā neparakstīs piekrišanas papīru, ka piekrīt tavai darbībai attiecībā pret viņa dzīvību?

Lai kas notiktu, jābūt nepārtrauktai SADARBĪBAI, ko arī sauc par sevis mainīšanu, vai kā nu kuram labpatīk.
Kāda sadarbība var būt starp mironi un Ārstu? Vienīgā tāda, ka Mironis ir miris...
Kāda bij Lācara sadarbība, kad Kristus viņam teica "Lācar Nāc Ārā". Kāda bij Kaulu sadarbība ar Dievu Ecehiela grāmatas Miroņu ielejā? Kāda bij zemes pīšļu sadarbība, kad Dievs tos par Cilvēku padarīja? Kāda var būt sadarbība cilvēkam, kas no Dieva apzināti novērsies un bēg no Dieva?


3. Pasaki beidzot skaidri un gaiši, kāpēc Tu visu laiku runā tā it kā 2.punkts kaut kādā veidā atceltu, mazinātu vai būtu pretrunā ar 1.punktu?????????

Saku skaidri un gaiši MIROŅI NESADARBOJAS pirms nav dzīvi darīti!
Mulders
# Iesūtīts: 2008.10.24 16:16:40
Un pats Pāvils jau arī pēc Damaskas ceļa notikuma nedevās atlikušo mūža daļu pavadīt SPA kūrortā. Ko viņš darīja, var izlasīt JD. Tie jau arī bija tie viņa labie darbi , kas nemaz nebija viņa , bet Kristus labie darbi Pāvilā.
Tev problēmas ar terminoloģiju, vai kā?


Un kā... Pāvils gāja pa Damaskas Ceļu skaļi brēkdams - Dievs Nāc un pestī mani, es gribu ar tevi sadarboties? Vai Pāvils izvēlējās ar Kristu sadarboties? Jeb tas bij Kristus kas Pāvilu izmainīja... pac pēc savas iniciatīvas, Pāvilam īpaši atļauju neprasot? Vai tavuprāt Damaskas ceļa gadījums nekvalificējas kā vardarbība!

Man tiešām liekas dīvaini ka darbu teologi par vardarbību uzskata cilvēka dzīvības glābšanu pret viņa gribu. Es nezinu, ja kāds taisās nolēkt no jumta, bet kādam izdodās viņu ar varu noraut malā un izglābt dzīvību... nekad neesmu dzirdējis, ka tas glābējs pēc tam tiktu tiesāts par cilvēktiesību pārkāpumiem un apsūdzēts cilvēka brīvās gribas ietekmēšanā?

P.S. Tas pats terminoloģijas jautājums par Ap. d. 9:36 , kur Tabitas labie darbi , protams, bija Kristus labie darbi viņā, nevis viņas pašas labie darbi.
Tev alerģija pret jēdzienu labie darbi ?


Nē man alerģija pret jēdzienu "Miroņu Labie Darbi" Es joprojām neticu, ka Miroņi spēj labus darbus darīt un nokaltuši zari derīgus augļus nest!

Visa Mana pieredze un dzīve māca, ka vispirms nokaltis zars ir jāuzpotē uz ābeles, vispirms nokaltušam zaram jātop par dzīvu abeles zaru un tikai pēc tam, kad nokaltis zars, uzpotēts uz koka un atguvis dzīvības sulu viņš var dot derīgus augļus!

Tev jākļūst par Vīģes Koka zaru, lai tu varētu kādu labu darbu izdarīt! Labu Dieva acīs! Tādu ko Dievs kvalificē kā labu!

Papucs
# Labojis Papucs: 2008.10.24 16:26:29
Mulders
Stop!
tikai pēc tam, kad nokaltis zars, uzpotēts uz koka un atguvis dzīvības sulu
Par kuru brīdi cilvēka mūžīgajā dzīvē iet runa? Pēc kristībām vai pēc augšāmcelšanās?

Es runāju par stāvokli, kas sākas līdz ar Rom. 6:11 .
Nesaprotu, kāpēc Tu visu laiku runā, it kā vēl atrastos Rom. 6:2 ?
Vai maz pats tici, ka neesi vairs mironis, un Tavs pienākums ir sākt sadarboties ?
Mulders
# Iesūtīts: 2008.10.24 16:39:30
Par kuru brīdi cilvēka mūžīgajā dzīvē iet runa? Pēc kristībām vai pēc augšāmcelšanās?

Kā lai es to zinu par kuru tu runā!

Es saku, pirms cilvēks nav dzīvs darīts, pirms cilvēks nav pestīts, tikmēr viņš nespēj dot Dievišķus augļus.

Pēc tam, kad cilvēks ir Dievā atdzimis, un viņa Mūžīgā Dzīvība ir sākusies, kad viņš ir pestīts tapis un iegājis Dieva Ģimenē, piedzimis no Augšienes, viņš pirmkārt atjaunojas pats sevī... zara kalte iznīkst, Kristus Dzīvība - Vīģes Koks uz kura šis nokaltušais zars uzpotēts, izdzen nāvi no nokaltušā zara... un tad agri vai vēlu zarā parādās augļi... citam 30kārtīgi, citam 60kārtīgi citam 100kārtīgi! Bet Dievam dārgs ir gan 30kārtīgus augļus dodoš zars (labs kurpnieks taisns) gan 100kārtīgus augļus dodoš zars (Kāds īpaši Liels Svētais)

Bet Visi Zari ir Šī Koka Zari... glābti un pasargāti, jo pats stumbra dzīvība viņus sargā!

Kad nu kritīs šīs pasaules grēka plīvurs, tad šis Vīģes Koks būs redzams pilnā tā krāšņumā... visi zari un kā stāv rakstīts!

Kolosieši 3:
1 Ja nu jūs ar Kristu esat augšāmcēlušies, tad tiecieties pēc tā, kas augšā, kur ir Kristus, kas paaugstināts pie Dieva labās rokas.
2 Savas domas vērsiet uz augšu, ne uz zemes lietām.
3 Jo jūs esat miruši, un jūsu dzīve līdz ar Kristu apslēpta Dievā.
4 Kad nu atspīdēs Kristus, jūsu dzīvība, tad arī jūs atspīdēsit līdz ar Viņu.

Ievēro 1o pantu... tas ir apgalvojuma formā par jau notikušu faktu. Pasaulei Miruši... Dievam Augšāmcēlušies!

Šķiet Darbu teologi šo elemetnāro lietu nav sapratuši... ka Augšāmcelšanās ir jau aiz muguras... Ka Kristība IR burtiski nāve un auģšamcelšanās... Jaunai Dzīvei!

2 Kor 5:
16 Tad no šī brīža mēs neviena nepazīstam pēc miesas; un, ja arī mēs Kristu esam pazinuši pēc miesas, tomēr tagad vairs nepazīstam.
17 Tādēļ, ja kas ir Kristū, tas ir jauns radījums; kas bijis, ir pagājis, redzi, viss ir tapis jauns.
18 Bet tas viss nāk no Dieva, kas mūs ir salīdzinājis ar Sevi caur Kristu un mums devis salīdzināšanas kalpošanu.
19 Jo Dievs bija Kristū un salīdzināja pasauli ar Sevi, tiem viņu grēkus nepielīdzinādams, un ir mūsu starpā licis salīdzināšanas vārdu.
20 Tā mēs nākam, Kristus sūtīti, un pamācām, it kā Dievs runātu caur mums. Mēs lūdzam Kristus Vārdā: ļaujieties salīdzināties ar Dievu!
21 To, kas grēka nepazina, Viņš mūsu labā ir darījis par grēku, lai mēs Viņā kļūtu Dieva taisnība.


Vēro... Pagātne...

Pavēro Jauno Derību... cik bieži mēs sastopam formu "TAGAD" un runa par pestīšanu, glābšanu un atjaunošanos jau pagātnes formā!

Jo šī jaunpiedzimšana ir pagātne... un TAGADNE ir Jaunā Dzīve... taču dzīve svešumā... šeit uz Zemes... Paradīze jau ir šeit... tikai dzīvojam mēs ticībā ne skatīšanā!

To ka tas IR mums liecina nevis sajūtas, nevis kaut kādas ārējās formas... bet Dieva Vārds... Bet tā kā Dieva Vārds nemelo un vienmēr atspoguļo visu realitāti... tad mēs uz to varam paļauties!

Pārlasi šajā skatījumā Jauno Derību... Dievs Runā par tagadni...

Bet bieži cilvēki nesaprot, jo Raksti runā par glābšanu gan pagātnes, gan tagadnes gan nākotnes formā!

Tad palīdz šis!

Ja tu slixti, un tev iemet glābšansa rinķi tad var teikt par tavu stāvokli un procesu
1. Tu esi jau glābts! Pagātnes formā - tb tu vairs nenoslīxi
2. Tu TIEC glābts - tevi velk uz krastu
3. Tu BŪSI izglābts - kad nonāksi krastā!

Lūk un visa Jaunā Derība ir par to, ka mums ir šis glābšanas rinķis dots... Jēzus Kristus... mēs esam izglābti, jo vairs nemirism, mēs topam glābti, jo esam vēl šajā pasaulē un Dievam ir ar mums jādarbojas un mums ar Dievu un mēs būsim izglābti, ka laiku beigās mēs būsim tajā Jaunās Pasaules krastā...

Taču Kristus - šis glābšanas rinķis ir šis garants, šī īstenība un apsolījums... Viņš atnāca lai mūs izglābtu, vai tu domā, ka viņš to nav izdarījis?

Nezinu kā tu, bet es ticu Kristum un uzskatu, ka es esmu glābts!

Un tikai TĀPĒC es vispār varu ko labu izdarīt... Un es nesaku, ka man nav jādara labie darbi, IR jādara... taču tie nav tie, kas man nodrošina glābšanu... glābšanu man nodrošina Kristus... mani labie darbi vienkārši ir dabīgs stāvoklis un normāls rezultāts tam, ka esmu vīģes zars. Vīģe nedod savus augļus tamdēļ lai būtu par vīģi. Vīģes augļi ir TĀPĒC ka zars ir vīģes zars... Koks definē augļus, nevis augļi definē koku!
Mulders
# Iesūtīts: 2008.10.24 16:49:38
Vēl pārlasi Jāņa 1 vēstuli!

Jānis īpaši raksta - Es jums rakstu jo jūs ZINĀT... Tas ir Jānis pārceļ šo ticības latiņu līdz pat zināšanu līmenim. Ticīgie VAR būt pārliecināti un droši par savu pestīšanu.
Tieši šada pārliecība dod patiesu prieku un motivāciju darīt labo.

Kaut vai pasaules vēsturē... kad valsts deva vislielāko produkciju, kad zemnieki darīja darbu svešā laukā, ne savā - saistīti un nebrīvi? Jeb kad viī darīja darbu paši savā laukā, savus augļus pirmie ēzdami - būdami brīvi?

Brīvība nāk pirmā, pēc tam nāk tās augļi... kas ir daudz lielāki, nekā vergu namā darīti darbi, kurus tu dari nevis tamdēļ, ka nevari nedarīt, bet bailēs no elles cerībā uz paradīzi, bet nekad nebūdams drošs vai saņemsi solīto! Vienmēr darbs bailēs... vai pietiekoši ir darīts... vai pareizi darīts... vai kaut kas nav palaists garām... šādi strādājot tu neko neizdarīsi!

Bet... ja es zinu, ka esmu brīvs... ka man ir mājas, kur mani gaida mīloša ģimene... ka man ir daudz brāļu un māsu... ka mani nevar sagrābt un iemest cietumā... tad es strādāju ar prieku, daru labo un kas svarīgi - sludinu citiem, kas važās iekalti... ka viņi ir brīvi... ka vagars vairs nenāks viņus sist, ka viņi drīxt Kristū meklēt patvērumu... un darīt to ko Dievs no viņiem sagaida, nevis ko viņu vagars liek viņiem darīt!
Papucs
# Iesūtīts: 2008.10.24 16:54:46
(pārcēlu savu komentāru)
Vēl tikai viens papildjautājums:
kāpēc Tu visu laiku runā par sevi kā par dzīvo, bet par pārējiem kā par miroņiem ( "MIROŅI NESADARBOJAS pirms nav dzīvi darīti " ) ???

Es pats taču nepārtraukti uzsveru, ka runāju par darbiem, kas seko glābšanai, nevis nodrošina glābšanu.
Jāpiezīmē gan, ka šie darbi (un domas) arī sniedz liecību par runātāja/darītāja atrašanos glābšanas stāvoklī...
Mulders
# Iesūtīts: 2008.10.24 16:55:44
kāpēc Tu visu laiku runā par sevi kā par dzīvo, bet par pārējiem kā par miroņiem ( "MIROŅI NESADARBOJAS pirms nav dzīvi darīti " ) ???

Nekādā ziņā. Es taču nevaru redzēt to ko redz tikai Dievs!

Viss ko es varu uzdot un sagiadīt atbildi - Vai tu Esi Pestīts!

Vai Tu ESI Pestīts? Vai Tu ESI pārliecināts, ka ja šobrīd nomirtu, tu būtu Paradīzē!

Un tu redzēsi šo atbildi... un ja atbilde ir NĒ.. tad tu esi mironis... Jo Dzīvie ZIN ka viņi ir Vīges Koka zari... Dieva Bērni ZIN ka viņi ir Dieva Bērni!
Ja kāds saka, ka viņš NAV Dieva Bērns... tad viņš NAV!
Ja kāds ŠAUBĀS par to vai viņš ir vai nav Dieva Bērns, tad tādam ir jāpasludina evanģēlijs un jāskatās vai viņš tic!

Konkrēti Šajā tēmā -Jona- ir tieši tā, kas
a) Netic, ka Viņa ir Dieva Bērns... tātad NAV un pati to skaidri apliecina
b) Pārmet tiem, kas tic Dieva liecībai par viņiem, ka viņi atļaujas to skaļi un skaidri pasludināt!

-Jona- parmet Mulderam tieši to, ko Dievs par Mulderu pats ir teicis - Ka Mulders ir dzīvs darīts Kristū! -Jonu- nezkamdēļ vienkārši traku dara tas, ka es atļaujos to paziņot citiem... atļaujos piekrist Dievam un priecāties šajā Dieva atziņā... ka Dievs man, necienīgajam, tādu dāvanu Kristū ir sagādājis un iedevis to... darījis mani par dzīvu... darījis mani par Vīģes Koka zaru... tā, ka tagad es varu no Kristus smelties dzīvību pārpārēm... un patiesi cerēt uz šīs savas kaltes pazušanu un tiešām paļauties, ka tas labais ko es daru, ir Dieva labais darbs... Un pat ja es ko ļaunu izdaru, man Dievs ir devis Krustu pie kura iet un saņemt vēlreiz un vēlreiz šo atgādinājumu - ka Dievs mani tīra... viņš man pats kājas mazgā... jo tas, kas ir tīrs, tam pietiek, ka tam kājas mazgā!

Un es ceru un sagaidu šo notikumu kas tik brīnumaini aprakstīts Kolosiešu 3 nodaļā!

Tad kāpēc mani apsūdz par to, ka es ticu tam, ka Dievs nemelo? Vai Dieva roka par īsu, lai Mulderu izglābtu? Vai Dieva mute par klusu runājusi, lai paziņotu, ka tas ir noticis... galu galā... kas tad mani Kristīja... vai civlēks vai Dievs?
Mulders
# Iesūtīts: 2008.10.24 16:57:43
Es pats taču nepārtraukti uzsveru, ka runāju par darbiem, kas seko glābšanai, nevis nodrošina glābšanu.
Jāpiezīmē gan, ka šie darbi (un domas) arī sniedz liecību par runātāja/darītāja atrašanos glābšanas stāvoklī...


Tavs koments # Iesūtīts: 2008.10.23 20:23:46

Es to sapratu tieši tā, ka tu uzskati, ka Labie Darbi ir PIRMS pestīšanas, tas ir priekšnosacijums glābšanai! Tad tu saki ka piekrīti man! Nu tad izpīpē ko tu saki!

Jeb mums ir problēmas ar terminiem... ko kurš saprot ar pestīšanu un glābšanu!

Papucs
# Iesūtīts: 2008.10.24 17:01:44
Dieva Bērni ZIN ka viņi ir Dieva Bērni!

Mulder, esam ļoti būtiskā punktā nonākuši.
Jautājums ir par šo Dieva Bērnu tālāko rīcību pasaulē (ko arī Jona uzsver)!

Vai cilvēks, kurš dara/runā visādas šausmu lietas (piemēram, cep citus cilvēkus krāsnī) tiešām IR Dieva Bērns, neatkarīgi no tā, ko viņš pats uzskata?
Mulders
# Iesūtīts: 2008.10.24 17:02:44
Vai maz pats tici, ka neesi vairs mironis, un Tavs pienākums ir sākt sadarboties

Es nekad neesmu noliedzis cilvēka darbošanos Dievā, tad kad cilvēks ir kļuvis par daļu Dieva Ģimenes!

Galu galā Efez 2:8-10 liecina, ka Dievs pats sagatavo darbus, kuros mums būs dzīvot... Tātad Dievs pats liek mūs tur kur kaut kas ir darāms! Dievs tieši padara savu darbu caur saviem cilvēkiem...

Neesmu to noliedzis!

Tas ko es noliedzu, ka šī sadarbība ir cēlonis pestīšanai. Tieši otrādi, pestīšana ir cēlonis cilvēka sadarbībai ar Dievu... tikai tad, kad ir salauzta šī cilvēka grēka pretestība... tikai tad Cilvēks SPēj gan Dievu klausīt gan dzirdēt, gan arī iemīl bauslību un saskata to kā gaismas ceļu un rādītāju, nevis kā ierobežojošu mūri un pātagu!

Dieva pavēles mīl Dieva bērni, nevis Dieva ienaidnieki!
Jātop par Dieva bērnu lai Dievu iemīlētu!
Papucs
# Iesūtīts: 2008.10.24 17:04:46
sapratu tieši tā, ka tu uzskati, ka Labie Darbi ir PIRMS pestīšanas, tas ir priekšnosacijums glābšanai

Nē, nē!
Labie darbi sniedz liecību sev (un citiem) par atrašanos pestīšanas stāvoklī!
Kā arī mērķtiecīgi sliktie darbi sniedz liecību par vairs neatrašanos pestīšanas stāvoklī.
Mulders
# Iesūtīts: 2008.10.24 17:08:29
Vai cilvēks, kurš dara/runā visādas šausmu lietas (piemēram, cep citus cilvēkus krāsnī) tiešām IR Dieva Bērns, neatkarīgi no tā, ko viņš pats uzskata?

Es to nezinu! Droši vien ka nav... it īpaši ja viņš grib palikt šai grēkā, to kultivē un tajā dzīvo... tad nē... viņš nav! Viņš ir pazaudējis savu Dievbērnību! Taču baidos ka es nevaru no statiska punkta noteikt vai šis ir atdzimis vai neatdzimis cilvēks... Es nevaru ieraduzīt šo virzienu kurā viņš iet... vai viņš no bedres nāk laukā, vai tajā paliek iekšā, vai rokās dziļāk!

Dievs par saviem bērniem spēj darīt visdrastiskākos ļaundarus... pat Kristiešu Slepkavas - tādus kā Sauls no Tarsas!

Vai aceramies Dāvidu... kad viņš aizsūtīja savu virsnieku nāvē un izopāja viņa sievu... šķiet kaut kādā Psalmā vēlāk Dāvids raksta, ka tad viņš bij pazaudējis Dieva Garu...

Es nekad neesmu sludinājis Kalvinistisko - Vienreiz Pestīts Vienmēr Pestīts... pestīšanu var pazaudēt... ja cilvēks pieķerās ļaunajam... tad kā rakstos stāv rakstīts Dievs viņu var izcirst no dārza ābeles...

Tas ir loģiski ka Dieva Gars nevar sadzīvot ar garu, kas vērsts pret Dieva Garu... Raksti arī liecina, ka cilvēks, kas atkrīt pēc pestīšanas nonāk vēl smagākā stāvoklī... jo šāda atkrišana tad jau ir apzināta... jau apzināta sacelšanās pret Dievu!
Papucs
# Labojis Papucs: 2008.10.24 17:14:44
Mulders
jau apzināta sacelšanās pret Dievu!
Pareizi, un līdz ar to esam atpakaļ pie riņķa danča: Hirosimas bumba ir Dieva griba vai apzināta sacelšanās pret?
Kurš to izvērtēs? Mūžībā jau redzēs, bet kurš šeit var izvērtēt?

Manuprāt ir jāņem talkā kas vairāk par kāda cilvēka apgalvojumiem, ka viņš nešaubīgi tic Kristus apsolījumam.
Mulders
# Iesūtīts: 2008.10.24 17:19:41
Nē, nē!
Labie darbi sniedz liecību sev (un citiem) par atrašanos pestīšanas stāvoklī!
Kā arī mērķtiecīgi sliktie darbi sniedz liecību par vairs neatrašanos pestīšanas stāvoklī.


Nē... Pirmajam es nepiekrītu!
Tieši tamdēļ ka daudzi daudzi tā domā... Velns var nākt baltajās drānās un aitu drēbēs un kā gaismas eņģelis!

Kas tad IR šīs aitu drānas, kas tad ir šī GAISMA... tā ir šī ārējā liecība... šī "pareizības" ilūzija!

Tāpēc jau Kristus saka, ka drīzāk maukas un muitnieki nāks debesīs... viņi ārēji ir tādi kādi ir iekšēji, viņu ārējais skats atbilst tam kas ir viņu sirdīs... tur vismaz Ārsts zin ko darīt... un tur pat Ārsta asistents, kas nav īpaši apmācīts, tomēr redz kas par kaiti un vismaz zin kādas zāles dot...
Bet ko darīt ar nobalsinātajiem kapiem, ko darīt ar šiem skaistajiem ārējajiem aitu drānās tērptajiem vilkiem. Tamdēļ jau tie ir ārēji maskējušies, lai neredzētu to kas iekšā!

Tavs spriedums var izrādīties ačgārns pilnīgi!

Jo tu redzēdams ārējo spried par iekšējo... Tu redzi gaismu ārā un domā, ka iekšā ir gaisma... bet Raksti brīdina ka Velnst TIEŠI tā nāk!

Un otrādi... tu ieraugi ārējo netīrību un spried, ka iekšas ir bēdīgas... Bet tu nepamani... ka Kristus piedeva grēkus spītālīgajiem, dziedināja slimos, un maukām piedeva grēkus... Vai domā ka tā netikle pēc Kristus vārdiem kaut kāda ārēji pieticīga kļuva... droši vien tādā pašā maukas tērpā arī cauri visai pilsētai vilkās... Domā ka kāds pa ceļam neiespļāva viņai gīmī... jo sprieda pēc ārējā... bet iekšēji viņa jau Dievam Piederēja!

Vai... vai tu nekļūdītos skatoties uz - ievēro - taisnīgi notiesātu laupītāju pie krusta... tu redzēsi tiesas spriedumu, pārbaudīsi visus datus un atskārtīsi - ka tur karājas laupītājs, pēdējais slepkava un laupītājs, taisnīgi notiesāts - netīrs un sodīts - tātad Grēcinieks... kas atrodas atkrišanas stāvoklī...
Bet tu nebūsi dzirdējis Kristus vārdus viņam... tu nebūsi dzirdējis viņa lūgšanu!

Tāpat... kā tu zini, ka tu to "civlēkēdāju" notiesā... bet varbūt starp viņu un Kristu ir notikusi šāda lūgšana un viņam ir Kristus apsolījums. Tu nevari zināt vai viņš tic šim apsolījumam jeb nē... viss kas tev ir... ir ārējā čaula... un tā var pievilt gan vienā gan otrā virzienā!

Velns... velns arī prot izlikties skaists un gaišs... un tomēr... viņš nekad nevarēs apliecināt uzticību un paļāvību uz Kristu!

Dievs spriež pēc šīs ticības... pēc šī iekšējā!

Tu... tu pat nevari neko spriest... tu nezini vai liekulis tev priekšā jeb apžēlots laupītājs pie krusta!

Tamdēļ man ir pilnīgi irrivalentas -Jonas- vaukšķēšana pret mani... jo es zinu savu sarunu ar Dievu un zinu Kristus apsolījumus man... tas, ka -Jonai- šķiet, ka viņa taisnu tiesu spriež, lasot tikai apsūdzības, pēc kurām es cilvēkprāt taisnīgi esmu uz krustu notiesāts... tas Dievam nav saistoši. Dievam nav saistoši Romiešu tiesas spriedumi!

Analoģiski - ja kāds lielās, ka viņš ir Tainss Dieva Bērns un rāda savus labos darbus - es vienkārši pajautāju - vai starp tevi un Kristu ir bijusi tāda saruna - ko Kristus tev apsolīja un vai tu tam tici?

Šī ticība dod šo liecību!

Un pat TĀ var tikt simulēta... jo daudzi ir izgājuši, kas prot pareizos vārdus un formulas pateikt... tāpēc arī ir šie vārdi - netiesājiet - Jo tiesa pieder Dievam, tad viņš cels gaismā visu kas sirdīs apslēpts!

Pietiek ka tu esi taisns Dieva priekšā... Manas attiecības ar Dievu ir manējās... un tikai Dieva priekšā esmu atbildīgs... ne -Jonas- ne Pāvesta priekšā! Un nebaidieties, ne -Jona- ne Pāvests nevar mani tā no panckām ārā izlamāt, kā pac Dievs... neviens neprot tā mani pāraudzināt kā pats Kristus... un viņš to Dara!

Tik man nav vēlme lielīties ar uzvarām, kuras nepieder man! Esmu nožēlojams slimnieks, kas ir Dzīvības Ārsta rokās un TĀPĒC es zinu, ka man pieder Dzīvība... dāvana... un TĀPĒC es to stāstu visiem... lai viņi zin un tic, ka Dievs savu spriedumu jau ir pateicis - Tev Tavi Grēki ir piedoti, ej un negrēko vairs!

Mulders
# Iesūtīts: 2008.10.24 17:24:17
Pareizi, un līdz ar to esam atpakaļ pie riņķa danča: Hirosimas bumba ir Dieva griba vai apzināta sacelšanās pret?
Kurš to izvērtēs? Mūžībā jau redzēs, bet kurš šeit var izvērtēt?


A es ko Dieva Prātu zinu?
Neviens nevar izvērtēt! Tāpat... ja nebūtu Raksti, vai Babilonas gūsts bij Dieva Prāts vai nē? Daudz tādas lietas... un kāpēc mēs vienmēr gribam uzdoties par Dieva tiesnešiem un tādiem, kas visu par Dievu saprot!

Gan arī Dievs par Hirosimu mums atklās... ja ne šai dzīvē, tad nākamajā! Un lai cik jocīgi tas nebūtu, bet es ticu, ka pat Trūmenam ir iespējams saņemt piedošanu... jo Dieva Žēlastība ir lielāka par cilvēku nežēlastību!

Manuprāt ir jāņem talkā kas vairāk par kāda cilvēka apgalvojumiem, ka viņš nešaubīgi tic Kristus apsolījumam.

Jā... ir jāņem talkā tas KĀPĒC viņš tā tic!

Ja viņš tā tic, jo redz viņam patīk pati ideja... tas izklausās "skaisti" nu tas tāds... vārgs arguments. Pavisam cita lieta ir, ja atbilde ir nevis cilvēkā, bet pats Dievs to ir tā apsolījis!

Jo atkal.. Dievs nemelo!

Jautājums, vai Dievs meloja tavā kristībā! Ja nē.. tad kā mēs varam to apšaubīt!

bet ja mēs apšaubām, tad tas tāpat kā apšaubīt, ka Klints ir Cieta, jo gan vienu (apsolījumu kristībā) gan otru (klinti) ir radījis Dieva Vārds. Dieva Vārds rada realitāti!

Ja es pasaku - Desmit Pīrādziņi - un tad eju ar to rezultātu pie nabagiem, tad šie paliks izsalkuši!

Bet ja Dievs saka - Desmit Pīrādziņi - tad to var apēst un izsalkušie var tapt paēdināti pa īstam nevis tikai imagināri!

Tur tā atšķirība - vai ticība balstās cilvēku vārdos, jeb Dieva Vārdos... vai cilvēks ēd cilvēku pīrādziņus jeb Dieva pīrādziņus!
Papucs
# Labojis Papucs: 2008.10.24 17:34:41
tu nezini vai liekulis tev priekšā jeb apžēlots laupītājs pie krusta

Laikam beidzot sapratu! Atkal terminoloģija.
Labi , nelietosim vārdu labi , jo Dievam labi ir viens, bet velnam labi ir cits.

Mulder,
vai Tu noliedz iespēju, ka cilvēks, kurā ir Kristus, spēj saskatīt Kristu arī otrā cilvēkā, vai arī otra iespēja - spēj saskatīt, ka otrā cilvēkā viss cits ir daudz vairāk par Kristu, neatkarīgi no ārienes?
Resp., vai cilvēks, pateicoties Kristum, var būt spējīgs redzēt cauri fasādei?
Vai cilvēks var zināt Dieva prātu?
Vai pastāv iespēja, ka cilvēks, kurš apgalvo zinām Dieva prātu (kādā konkrētā situācijā, kas nav tieši aprakstīta Bībelē), nemelo?
Mulders
# Labojis Mulders: 2008.10.24 17:40:17
Resp., vai cilvēks, pateicoties Kristum, var būt spējīgs redzēt cauri fasādei?

Nē! Tāpēc Dievs ir devis arī pavēli sludināt visiem, netiesāt nevienu... jo ja mes to varētu, tad mēs sludinātu tikai Dieva Bērniem un taisnīgi varētu turēt tiesu! Bet Dievs to neļauj mums, jo zin, ka nespējam caur fasādi redzēt!

Garu Atpazīšana ir īpaša dāvana. Tātad noteikti IR cilvēki kas to spēj, bet ne visi. Tāpat kā ne visi spēj skatīties cauri lietu būtībai un laikam pat būdami Kristū, jo praviešu dāvanas nav visiem dotas. Ne visi spēj runāt svešās nemācītās valodās, bet tikai tie, kam tas dots. Ne visi spēj saprast svešas valodas, laigan ir cilvēki, kam tas dots. Taču visu to prot un var Kristus pats.

Mēs vēl esam vīģes koka zars... mēs neesam vīģes koks!

Pats pāvils saka, ka ja pazinām kristu tad, tagad pēc miesas nepazīstam... Tāpat viņš saka, ka šobrīd mūsu atziņa nepilnīga, ka redzam kā caur dūmakainu stiklu!

Mums vēl nav tā skaidrība, kāda būs debesīs! Tamdēļ dzīvojam ticībā ne skatīšanā. Mēs nevarm stūrēt paši ar savu aci, mums jāpaļaujās uz Dieva vadību!
Papucs
# Iesūtīts: 2008.10.24 17:43:11
Mulders
Tad tomēr pastāv šāda iespēja?
Jā vai nē?
Lūdzu konkrētāku atbildi!
Papucs
# Iesūtīts: 2008.10.24 18:05:13
1. Ja Tu pieļauj šādu iespēju (šajā gadījumā Tu vismaz neierobežo Kristus darbu cilvēkā), tajā pašā laikā atzīsti, ka Tev šādas dāvanas nav, tad Tu nevari apgalvot, ka cilvēks, kurš liecina par sev atklāto Dieva gribu, melo.
2. Ja Tu noliedz šādu iespēju ( Mums vēl nav tā skaidrība ), tad Tu automātiski arī noliedz iespēju, ka spēj nemaldīgi saprast Dieva Vārdu - Rakstus, līdz ar to arī nevari teikt, ka kāds cits cilvēks melo, ja viņa atklāsmes vai izpratne par Rakstiem atšķiras no Tavējās (un Lutera vai 100000 citu cilvēku izpratnes).
Mulders
# Labojis Mulders: 2008.10.25 12:59:21
Papucs,

Vakar braucot mājās sapratu, ka atbilde mana bij mazliet nepilnīga, jeb viegli pārprotama. Un tu arī pārprati!

Tu man jautāji, vai var redzēt cauri fasādei, atbilde bij, ka to spēj tikai tie, kam ir šī Garu Pazīšanas Dāvana. Tas ir, cilvēki kas spēj aiz ārējā laupītāja, kas pie krusta karājas, redzēt nožēlas pilnu ticīgo, kas meklē patvērumu pie Kristus, respektīvi - Dieva Bērnu!

Taču tālāk tavas iebildes un jautājumi ir par šo fasādi. Bet fasādi gan cilvēks var gan pazīt, iztiesāt un tieši uz to arī Dievs aicina... Jo aceries, vienā vietā Kristus saka - Netiesājiet. Bet citur šķiet 1 Kor 6 nodaļā Pāvils māca KĀ tiesāt vienam otru.

Atšķirība ir tieši šajā - netiesāt neredzamo, motīvus, sirds domas, cilvēka būtību, kas, saskaņā ar Pāvila teikto, nemaz nav redzama pat kristiešiem. Savukārt otrs ir tiesāt šos ārējos darbus, vārdus...

Lūk šo otru var darīt daudzi... otrs ir atkarīgs no izglītības līmeņa, Rakstu pazīšanas, pieredzes u.c. daudziem faktoriem. Aceries Berojas Jūdi Ap.D 17 nodaļā... viņi Pāvila vārdus pārbaudīja Rakstos vai tā tas ir... tātad pat neticīgie jeb šaubīgie var veikt šo pārbaudes darbu... šo ārējo.
Darbs var būt labs un ārēji mēs to pazīsim, bet tas ko mēs nevaram atpazīt bez liecības un izmeklēšanas ir šo darbu motivāciju, to dziļo būtību kas dzemdē šos ārējos taisnos darbus!

Tāpat... aceries Pāvila vārdus šķeit Romiešu 7 nodaļā...

18 Jo es zinu, ka manī, tas ir, manā dabīgajā miesā, nemīt nekas labs. Labu gribēt man ir dots, bet labu darīt ne.
19 Jo labo, ko gribu, es nedaru, bet ļauno, ko negribu, to es daru.
20 Bet, ja es to daru, ko negribu, tad darītājs neesmu vairs es, bet manī mītošais grēks.
21 Tad nu šādu bauslību es atrodu, ka, gribot darīt labu, man iznāk ļaunais.
22 Mans iekšējais cilvēks ar prieku piekrīt Dieva bauslībai.

Izlasi visu kontextu!

Redzi ārēji skatoties uz šiem darbiem mēs redzēsim grēku. Taču Pāvils saka, ka iekšējais atdzimušais cilvēks nav tas kas grēko... saskaņā ar Jāņa 1 vēstuli šis iekšējais jaunatdzimušais nemaz nevar grēkot... bet ko saka Pāvils, viņa miesīgais vecais cilvēks dara vēl šo grēku, kuram viņa īstā būtība nemaz nepiekrīt!

Tā nu fasādi gan mēs redzam un to varam iztiesāt, bet iekšējo būtību mēs nevaram redzēt, ja nu vienīgi cilvēks pats par to sāk liecināt un runāt... un arī tad... nevar jau zināt, vai viņš liekuļo vai taisnību saka!

Tāpēc mēs nevaram tiesāt cilvēka sirdis un pateikt, vai šis iet ellē vai Paradīzē, jo mēs nezinām... vai grēku dara pats cilvēks, jeb viņa grēcīgā mirstošā miesa - kā Pāvilam!

Taču varam mēs izvērtēt viņu vārdus un mācību tāpat kā Berojas jūdi pārbaudot Rakstos vai tā tas ir!

Tādējādi... es nevaru iztiesāt Jonas sirdi vai Pāvesta sirdi, jo es to neredzu tas man nav dots, bet es varu viņu runātos vārdus un sludināto mācību salīdzināt ar Rakstiem... vai tas tā ir...

Fasādi mēs redzam... to arī tiesājam. Ārējos darbus redzam, tos arī tiesājam! Tamdēļ Kristietis nevar piemēram iet cilvēku tiesā ar argumentu, es esmu atdzimis un ne jau es to daru, bet grēks manī... cilvēkiem nav dots, tamdēļ arī kristietis, kas noziedzies var tikt tiesāts un saņemt sodu cilvēku tiesā... Bet lūk Dieva tiesā kritīs fasādes kritīs ārējā čaula un tad jau būs redzams kas mēs esam pēc būtības... vai šī pati čaula un grēka cilvēks, jeb tas iekšējais cilvēks, kas labprāt piekrīt Dieva Likumiem!

Fasāde un Saturs var ļoti pat atšķirties... un šī Romiešu 7 nodaļa ir ļoti svarīga un dārga, lai mēs saprastu kas notiek gan mūsos gan citos kristiešos... jo Pāvils pats par sevi šādu liecību dod...

Un šī nodaļa labi parāda (un starp citu turpinājums) kā Kristietis ir vienlaicīgi gēcinieks un vienlaicīgi svēts Dieva Bērns... Bet pasaule un pat mēs savstarpēji to nespējam redzēt... tā spriež pēc fasādes, bet Dievs atklāj, ka tie var nesakrist... gan Velna gadījumā, kad fasāde skaists nobalsināts kaps, bet iekšā puvekļi, gan Pāvila un Krisitēsu gadījumā (arī laupītājs pie krusta) kad fasāde ir grēcīga un sodāma, bet iekšējais cilvēks ir jauns Radījums, Dieva Bērns, kas nevar grēkot!

Vārdu salīdzināšana jau nav grūta...

Paskatās ko saka Dievs, paskatās ko saka kāds cits autors, -Jona-, Pāvests, Mulders, Luters... un izlemj, vai mācība sakrīt jeb nesakrīt...

To KĀPĒC autors, Mulders, Pāvests, Luters tā sludina, domā un teic, to ir jāizmeklē un jājautā kāpēc viņi tā domā un tā sludina! Kāmēr tas nav pateikts... viss ko varam tiesāt ir šī mācība, šie ārējie darbi!

Tamdēļ... arī ļauns cilvēks var izdarīt labu darbu un tamdēļ Al Kapones subsidētie bērnunami nav ļauni, jo pieņēma no ļauna cilvēka ziedojumus... Darbs labs... bet skaties pie Kaina un Ābela... Dievs vienādi labu un pareizu darbu tomēr novērtē dažādi, jo skatās uz darītāja sirdi nevis darbu pašu. Mums šī luxūrija nav dota! Bet tas arī nozīmē, ka ir jābūt uzmanīgam saistīt darba kvalitāti ar cilvēka dabas kvalitāti Dieva acīs!

Cik reiz Raksti saka - Dievs neskatās pēc vaiga... Ne jau par kosmētiku iet runa, bet kāreiz par šo fasādi, ārējo izrādīšanos!

Lūk... kur Dievs piekodina skatīties uz augļiem ir Pravieši. Jo Pravietis ir cilvēks, kas var nākt ar mācību, kas vēl pat nav pasludināta... tas ir viņš nevar būt pretrunā Dieva Vārdam protams, bet vēl tiek prasīts viņam būt arī ar nevainojamu fasādi... tikai tādu pravieti pieņemt... un to kas ir augļi, to arī Pāvils māca - kādi ir gara augļi!

Un šie augļi bieži tiek sajaukti ar pašu procesu... Ka jā redzam kā kāds pūlās, skrien, dara, organizē... bet rezultāts ir - bēdas, ciešanas, stress... tātad darbs labs, bet augļi švaki!

Cits var sēdēt un neko īsti nedarīt ārēji, varbūt tikai nedaudz un tomēr ir cilvēki kam apkārt tiešām šķiet valda prieks, miers, saticība uzticamība u.c. lietas, ka tu pat nesaproti ko tad šis tādu dara, ka viņam tas ir...

Un dažkārt augļi jāgaida ilgi... desmit gadi, simt gadi, tuukstoš gadi... kāmēr koks izaug!
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 128 , pavisam kopa bijuši: 35551