atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Eksluzīvā, inkluzīvā un plurālisma pieeja
svētais
Iesūtīts: 2011.11.01 10:42:08
Te video ar Tālbergu aktuāla diskusija.

http://lkr.lv/lat/arhivs/files/view.php?file=files%2Fdownloads%2FVideo_raidi.. jumi%2FAKTUALA+DISKUSIJA%2FAD-2011-10-21.flv

šeit tekstā ir aprakstītas šīs trīs pieejas, bet tas nav intervijas atspoguļojums.

http://www.lelb.lv/lv/?ct=vai_celi

Diskusija kristiešiem
. 1 . 2 . 3 . 4 . >>
AutorsZiņas teksts
svētais
# Iesūtīts: 2011.11.01 10:42:57
Es nu nekādi nevaru piekrist inkluzīvajai pieejai...

Ko pārējie saka?
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2011.11.01 10:48:20
Kristietiiba ir visas filosofijas un religjiju gals... Absoluutaa un pareizaa Religjija, peec kuras jaaveertee visas citas. Exkluziiva Dieva atklaasme.

Skat Ap.D 4:12

Nav cita vaarda, kuraa dota Pestiishana. Beigas.
svētais
# Iesūtīts: 2011.11.01 10:49:02
Jošs Mulders
āmen!
Aivars
# Iesūtīts: 2011.11.01 10:56:44
svētais
Labāk laicīgi norādi, ka tā ir kristiešu diskusija
Raimonds
# Iesūtīts: 2011.11.01 11:02:42
Jošs Mulders
Bet vai tas nozīmē, ka pasaule apstājas ?
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2011.11.01 11:12:57
Raksta sākumdaļā nevar nepamanīt šādu uzstādījumu: "Šo jautājumu prasu tāpēc, ka bieži luterāņu aprindās esmu dzirdējis apgalvojumu, ka visas reliģijas ved uz vienu un to pašu mērķi – pie Dieva."
Neticu, ka šādu apgalvojumu autors tik bieži būtu dzirdējis (ja vispār ir dzirdējis), it īpaši, nojaušot uz ko viņš, iespējams, tēmē, un atminoties šī autora agrāko publicistiku.
svētais
# Iesūtīts: 2011.11.01 11:14:05
Mārtiņš
Nu ok. Bet ja par jautājuma uzstādījumu kā tādu?
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2011.11.01 11:31:52
svētais
Diemžēl nav nekāds Ok. Raksta pirmā rindkopa šodienu pretstatī simt gadus senai pagātnei, to tēlojot dikti idilliski naivu, bet cik lielā mērā tur ir pateikta patiesība? Labi, toreiz nebija tik plašs reliģiskā piedāvājuma klāsts, bet vai 1.pasaules kara perioda laikā sabiedrība bija būtiski kristīgāka (ticības patiesajā nevis institutīvās piederības nozīmē) kā šodien?
svētais
# Iesūtīts: 2011.11.01 11:31:54
Kristietiiba ir visas filosofijas un religjiju gals... Absoluutaa un pareizaa Religjija, peec kuras jaaveertee visas citas. Exkluziiva Dieva atklaasme.

Jā, bet tajā intervijā ir tā samierināšanāss un neuzpsiešanas metode ar citām reliģijām. Tam es nevaru piekrist nekādīgi.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2011.11.01 11:49:00
Tālāk tekstā. "Kā man, kristietim, dzīvot sabiedrībā, kurā arvien vairāk ir cilvēki, kuri pieder citām reliģijām?"

Varētu domāt, ka mūsu Latvijas sabiedrībā dikti daudz ir tādu cilvēku, kuri pieder citām reliģijām. Tas ir pārspīlējums, tā nav. "Reliģiskā plurālisma" jomā tie ir nevis citticīgie, bet neticīgie ar dažādu stilošanu.
Memekija
# Iesūtīts: 2011.11.01 11:49:58
Ja neņem vērā Tālberga intervēšanas kultūru, tad diskusija visā visumā ļoti interesanta
svētais
# Iesūtīts: 2011.11.01 11:54:15
Memekija
manuprat vins vel loti labi valdiijaas
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2011.11.01 11:57:31
svētais
Klau, bet LKR intervija un tas raksts iekš LELB.lv nav tak viens un tas pats.
svētais
# Iesūtīts: 2011.11.01 11:58:04
Mārtiņš
nav viss. bet intervijā apspriež tās pieejas, ko atspoguļo raksts.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2011.11.01 11:59:52
svētais

Nu bet tad tu pats no sākuma melo, rakstot:
Te video ar Tālbergu aktuāla diskusija.
te teksta formāts:


Pasaki, kā uz melu bāzes var runāt par patiesību?
svētais
# Iesūtīts: 2011.11.01 12:03:27
Mārtiņš
nu labi, es negribēju melot. es to uzrakstīju, lai tie, kas grib var lasīt rakstu kurā ir šīs trīs pieejas aprasktītas. bet intervija ir garāka, tāpēc tie, kas izlasīs par pieejaām jau var apsriest, bet kas noklasuises interviju tad iegus vel papildus viedokli. Tapec lai gan tas nav viens un tas pats mana motivacija bija atspogulot to pašu ideju video un teksta formata.
svētais
# Iesūtīts: 2011.11.01 12:05:38
Mārtiņš
es izmainīju galviņu. tu gan esi nasks uz otra notiesāšanu, bet nu labi taisnība jau tev ir, lai gan mana motivācija nebija melot.
Memekija
# Iesūtīts: 2011.11.01 12:12:49
svētais
Nu, atšķirība tā, ka rakstā ir tīri vienpusējs viedoklis. bet intervijā- 3 atšķirīgi.
Mārtiņš
# Labojis Mārtiņš: 2011.11.01 12:14:34
svētais
Labi, sapratu.
Bet redzi, cik viegli pārprast tavu nodomu.

Tas pats ir ar anti-inkluzīvistiem. Viņi uzskata (es primitivizēju), ka cilvēka dzīves liecībai nav nozīmes (vai tā ir salīdzinoši vērā neņemama) un viss svars ir uz Jēzus vārda (nosaukuma) piesaukšanu un Evaņģēliju kā dokumentu pārzināšanu.

Diemžēl man izskatās, ka lielākā daļa diskusiju par inkluzīvisma problēmu ir tālu no Kristus. Jo ir naski notiesāt citādi liecinošos.
svētais
# Iesūtīts: 2011.11.01 12:18:44
Memekija
jā. rakstā drīzāk paskaidrots jeb aprakstits kas tas pieejas tadas ir, bet imntervija tiesam tie jau ir viedokli par sim pieejaam.
. 1 . 2 . 3 . 4 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 7 , pavisam kopa bijuši: 2419