atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Dublis nr.2. Quo vadis, Lutera akadēmija?
vasara
Iesūtīts: 2007.06.28 10:16:06
Turpinot...
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . >>
AutorsZiņas teksts
labs, kas labi beidzas [81.198.54.126]
# Iesūtīts: 2007.06.29 18:31:17
Balss - pieļauju, kāpēc ne? Jebkuru spriedumu cilvēks veido izdarot secinājumus pēc informācijas, kas ir viņa rīcībā.
- kāpēc sazvērestības? tu sinodē biji? satversmi lasīji?
- iemesls,kāpēc rakstu - manus brāļus pēc izlaiduma, lai studenti neuzzinātu, pēc daudzus gadus labi darīta darba, ar nožēlojamām atrunām atlaida, tad vismaz, lai tas neizdodas slepenībā, turpmākais- Dieva ziņā, un tur ne vienmēr Baznīcai ir sava teikšana...
Gvido Ozoliņš
# Labojis Gvido Ozoliņš: 2007.06.29 18:39:14
Sveiks, mazais.

Vēlos tev pastāstīt pasaciņu.

Reiz vecītim un vecenītei bija pienākuši grūti laiki. Viņiem nebija ko ēst. Viss bija pazaudēts, proti, zaudēt vairs nebija ko. Tad vecenīte saslaucīja pēdējos miltiņus, pielēja vēl atlikušo kazas pieniņu, sajauca mīklu, un izcepa kukulīti. Teju izcepto kukulīti vecenīte nolika uz palodzes padzesēties.

Kukulītis sāka domāt, un izdomāja, ka negrib, lai viņu apēd. [proti, mans mazais, kukulītis negribēja darīt to, kādēļ bija radīts. Bet kurš gan to grib.]

Kukulītis nolēca no palodzes un ripoja ātri prom.

Ceļā viņu satika zaķis. "Kukulīt, kukulīt, es tevi apēdīšu," viņš teica. Kukulītis atbildēja: "Nēēd viss mani, zaķīt. Es tev pastāstīšu pasaciņu."

Zaķis ieinteresēts pievērsās kukulītim.

"Redzi" sacīja kukulītis, "reiz dzīvoja vecītis un vecenīte, kas piedzīvoja badu, un viņiem nebija ko ēst. Tad viņi no pēdējiem miltiņiem un pēdējā pieniņa izcepa mani. Bet ne par to ir stāsts. Viņi mani neapēda. Jo es to negribēju. Es aizbēgu. Un arī no tevis, zaķīt, es aizbēgšu."

Kamēr zaķis šo stāstu klausījās, kukulītis bija gabalā.

Tā kukulītis ripoja ilgi, ilgi.

Tā kukulītis aizbēga no daudz apēstgribētājiem.

Reiz kukulīts satika lapsu. Lapsa sacīja: "Kukulīt, es tevi apēdīšu." Kukulīts sacīja: "Visupirms es tev pastāstīšu pasaciņu. Redzi, dzīvoja divi vecīši - vīrs un ... . "Kukulīt, kukulīt!" Lapsa viņu pārtrauca, "es ticu, ka tavs stāsts ir interesants un aizraujošs. Es zinu, ka tu esi brīnišķīgs orators. Es labprāt tevi dzirdētu, es labprāt tevi klausītos, es labprāt tevi apbrīnotu. Bet es ļoti slikti dzirdu, kukulīt! Uzsēdies lūdzu man kukulīt uz galvas - tuvāk ausīm, kā sacīt jāsaka."

Tas kukulītim bija īpašs pagodinājums, mans mazais - ne vien stāstīt pasaciņu par sevi, bet arī sēdēt kādam uz galvas.

Pēc mirkļa kukulītis sēdēja lapsai uz galvas, bet vēl pēc mirkļa lapsas vēderā, mans mazais.
kaut..
# Iesūtīts: 2007.06.29 18:50:08
gvido! vēl nav pienācis vakars, bet Tu gribi aizmidzināt foruma dalībniekus?!
Jā jā trenējies trenējies, drīz Tev divtik būs pasaciņas jāstāsta...
indriķis
# Labojis indriķis: 2007.06.30 09:36:20
... ka viņi piekrīt savas Baznīcas attīstības virzienam un uzticas saviem vadītājiem.
Balss , !.) kāpēc kādam būtu jāuzticas saviem (?) vadītājiem, ja viņi dara visu, lai viņiem nevēlamos pazemotu, izņirgātu un nobīdītu pie malas un nodibinātu pilnīgu savas varas monopolu. Rakstos kautkas ir teikts par paklausību vadītājiem, kuri rūpējas par padoto dvēseļu pestīšanu, bet šīs "rūpes" vairāk liecina par neapzinātu vēlmi pazudināt un tādā gadījumā neviens nav aicināts apdraudēt savu pestīšanu, kuru taču nedāvina vadītāji, bet Kristus. Katrs kristietis, kuru ir pazemojis viņa vadītājs , pēc būtības pazaudē uzticību viņam, jo Baznīcā šī vadītāju - padoto padarīšana nav pašmērķis, bet līdzeklis ērtākam ceļam uz debesīm. Velns, pasaule un grēks šai ceļā kavēs cik spēka, bet ja to dara Baznīcas vadība, tad ir ziepes, jo tad viņa vairs nav savējā.
2.) Kāpēc kādam būtu jāpiekrīt savas (?) Baznīcas virzienam, ja šis virziens veicina 1.) punktā pieminētās izdarības.
Labs kas labi beidzas - man grūti Veinrihu nosaukt par biblisku teologu, jo teoloģija nav pašmērķiga bībelisku tekstiņu bārstīšana, bet līdzeklis ērtākam ceļam uz debesīm. Citādi sanāk jābūtībās - kristietim (studentam, pasniedzējam) jābūt tādam un tādam, bet jo augstākā karjeras un hierarhijas pakāpē esmu, jo mazāk uz mani attiecas paša mācītās kristīgas īpašības.
Balss
# Iesūtīts: 2007.06.30 09:59:10
indriķis
1) nav iznācis ne piedzīvot, ne būt lieciniekam tevis minētajām darbībām. Ir gan šeit forumā nācies lasīt ņirgas par mūsu Baznīcu un tās mācītājiem no citu organizāciju piederīgajiem. Kā Baznīcas vadības rūpes par mācītājiem saredzu jauno bīskapu ievēlēšanu - tieši un pirmkārt šādam nolūkam.
2) Bet ja šis virziens veicina tieši pretējo tevis insinuētajam? Tavs arguments ir atkal tas pats vecu vecais - kad tu beigsi sist savu sievu?
indriķis
# Iesūtīts: 2007.06.30 10:16:15
Protams, ka tantēm nekā no manis minētajām darbībām nav nācies piedzīvot - vien studentiem, evaņģēlistiem, pasniedzējiem un mācītājiem...
Man gan nav nācies šeit forumā lasīt ņirgas par mācītājiem.
Kāpēc tu domā, ka tās pašas personas pēkšņi paliks par rūpju pilniem garīgiem tēviem? Drīzāk pardelis mainīs savus plankumus...
Balss
# Iesūtīts: 2007.06.30 11:18:06
indriķis Lasi rūpīgāk - tantes arī rakstīja - nav iznācis būt lieciniekam tevis minētajām darbībām. Toties IR iznācis būt par liecinieku mierīgai, pārdomātai un pat - tu jau neticēsi - pazemīgai attieksmei.
Vai tad mācībspēki, prāvesti, bīskapi, par kuriem šeit reizēm atskan ņirgas no tavu brāļu mutes, arī nav mācītāji? (P.S. Vai tavs epitets tantes arī nav ar mazliet ņirdzīgu pieskaņu, ja jau gribi valodniecisku analīzi?) Man gan izklausās, ka tas par tiem plankumiem drīzāk attiecas uz tevi pašu...
Mirga
# Iesūtīts: 2007.06.30 13:05:37
Ne pirmām kārtām tas, kas notiek, rada satraukumu un nesapratni, bet gan - kā tas notiek, jo trūkst skaidrības un atklātības. Un kur tās nav, nav patiesības. Un kur nav patiesības, darbojas jaucējs. Tā arī kļūst saprotamas izvairīgās, virspusīgās atbildes, kas būtību atstāj neievērotu, un dažādās pretrunas, piemēram, runas par vienotību, kas nu nekādi nav samanāma.
Ja baznīcā vēl ir un būs dzīvība, tad gan ne varenā jumta dēļ, bet pateicoties atsevišķu draudžu izturībai un uzticībai dzīvības devējam.
indriķis
# Iesūtīts: 2007.06.30 13:54:24
Balss , kad vīri kārto rēķinus ar citiem vīriem, viņi tantes neņem par lieciniekiem. Neesmu dzirdējis, ka šādas lietas darot kāds pieaicinātu lieciniekus.
Diemžēl nevienu Kristum kalpot un sekot gribošu līdzcilvēku neesmu pazemojis , izņirgājis vai nobīdījis pie malas un man tādas lietas riebj un turpinās riebt un es tās turpināšu nosodīt.
Bet mācībspēki, prāvesti, bīskapi pēc sava amata atrodas ērtākā situācijā finansiāli un sociāli un nav pakļauti citu kaprīzēm un iegribām, bet viņiem pašiem ir iespēja ietekmēt no viņiem atkarīgos, tāpēc cieņu viņiem nākas izpelnīties ar saviem labajiem darbiem, ne ar skaistajiem amatu nosaukumiem.
Balss
# Iesūtīts: 2007.06.30 14:06:15
indriķis mācībspēki, prāvesti, bīskapi ... cieņu viņiem nākas izpelnīties ar saviem labajiem darbiem, - ko viņi arī dara ar labām sekmēm!
Par taviem vecajiem rēķiniem protams, nezinu. Ja tu nāktu ar savu īsto identitāti, tad varētu pārspriest tava sarūgtinājuma saknes. Varbūt tas īstenībā izriet no tavas jaunības pārsteidzīgās rīcības, kuras augļus tu tagad plūc?
indriķis
# Labojis indriķis: 2007.06.30 14:22:00
Balss , man ir pamatotas aizdomas, ka tavi nebeidzamie vienpusējie un neobjektīvie slavinājumi tiem, kas dara ar labām sekmēm ne tikai labus darbus , izriet no tavas jaunības sajūsminātās gaisotnes par kosmonautiem ,direktoriem plāna izpildītājiem, darba pirmrindniekiem, partijas un komjaunatnes aktīvistiem. Jā, jaunības iespaidi ir tie spilgtākie...Vai varbūt tevis slavinātie ir tavi radinieki, piem. tavs dievinātais vīrs? Tad viss top skaidrs.
Balss
# Iesūtīts: 2007.06.30 15:10:55
Nu, ko vēl tu "gudru" izdomāsi, indriķi? Tu pārej, jūsu žargonā izsakoties pie ad hominem, lai gan sieviete jau nav cilvēks, vai ne? Nesākšu tev stāstīt par savu jaunību, lai gan man būtu pietiekmi daudz argumentu pierādījumam, ka tavi apgalvojumi ir diametrāli pretēji patiesībai - vismaz attiecībā un maniem sajūsmas objektiem un jaunibas iespaidiem. Secinājums: ja tu tik ačgārni vērtē mani, tad cik vērta ir ar tava KLB nemaldības dogma?
lēnprātīgais
# Iesūtīts: 2007.07.01 01:52:01
Mirga, vai tiešām miers, saskaņa un vienprātība iestāsies ar to brīdi, kad rektors pilnīgi vaļsirdīgi publiski visiem pieejami izklāstīs savas pārdomas, savus personīgos vērtējumus par LA personālu, par konkrētām personām, tās saucot vārdā, nosaucot vārdā katru viņa labo un varbūt ne tik labo rīcību vai īpašību u.t.t.?
Andis Atvars [87.110.25.194]
# Iesūtīts: 2007.07.01 10:45:05
Indriķi , Balss problēma ir tur ka viņas kādreizējie secinājumi par cilvēkiem nekad nemainās.
"Tikai miroņi un muļķi nemaina savas domas". Varbūt Balss padomās par šīm divām kategorijām. Protams no pirmās nevienam neizbēgt, bet otro var mainīt, ja tiešām tā nav, bet tad jau manīsim...
Indreks
# Iesūtīts: 2007.07.01 17:06:01
Kardinālu LA kursa maiņu iezīmēja jau Slenskas aiziešana un Ginteres uzaicināšana. Protams, ka viņa nepauž savas personīgās domas, bet reprezentē to nebiblisko nostāju, kas uzskatāmi parādījās un tika oficiāli apstiprināta pēdējās sinodes laikā. Taisnību sakot, nekā dīvaina vai ekstrēma - notikumi LA tikai atspoguļo notikumus baznīcā. Nav jābūt pravietim, lai secinātu, pie kā ved sistemātiska, apzināta maldu kultivēšana, saucot to par baznīcas garīgo bagātību.
Balss
# Iesūtīts: 2007.07.01 18:09:45
Andis Atvars Tu tā gaišredzīgi zini, kā mainās jeb nemainās manas domas... Piemēram, manas domas par tevi ir mainījušās uz labo pusi - cik nu no sarunām netā vispār var spriest. Liekas, ka tu esi tīri jauks cilvēks, lai arī tev patīk būt opozīcijā un nodarboties ar vārdu cīņām. Toties nejūtu tavos tekstos ļaundomību un apzinātu nepatiesību paušanu. Mani uzskati par cilvēkiem veidojas no pieredzes, vērojot viņu rīcību, vārdu saskaņu ar darbiem, no viņu mērķiem, motīviem un līdzekļiem, ar kādiem par šo mērķu sasniegšanu cīnās. Un pirmkārt - no godīguma Dieva un cilvēku priekšā.
Indreks... Ginteres uzaicināšana. Protams, ka viņa nepauž savas personīgās domas , bet reprezentē to nebiblisko nostāju... Man grūti iedomātie citu vēl neatkarīgāku un nevadāmāku personu, kura pauž savas domas, kad, kam un kā grib...
... pie kā ved sistemātiska, apzināta maldu kultivēšana... Tu izsaki smagus apvainojumus visai mūsu Baznīcai. Ar kādām tiesībām un kādiem pierādījumiem? Ja tev tādi ir, uzstājies mācītāju konferencē vai ej runā ar bīskapu kolēģiju par šiem jautājumiem, nevis dzen te melno PR!!!
kaut..
# Iesūtīts: 2007.07.01 18:31:44
Balss! bet Indreks izteica savu viedokli ... un kāpēc Tu to uztver kā apvainojumu??? Tu gribi mainīt viņa domas? neizdosies!!! jo drošvien šā un citu līdzīga viedokļa dēļ vairs nav LELB...!!!
Asaras [212.70.160.11]
# Iesūtīts: 2007.07.02 14:52:06
Es raudu, raudu mīlestībā, bet cerībā, ticībā vienīgajam Trīsvienīgajam Dievam gaidu uz asaru nožāvēšanu. Tas būs brīnišķigi, kad skatīsim Dievu vaigā un varēsim tikai viņu vienīgo teikt un slavēt. Dievs palīdzi palikt uzticīgi Tev līdz galam.
Svilpaste
# Labojis Svilpaste: 2007.07.02 23:52:49
Man grūti iedomātie citu vēl neatkarīgāku un nevadāmāku personu, kura pauž savas domas, kad, kam un kā grib... Balss , te nu es Tev piekrītu: un pauž arī no pasniedzēja pults LA un tās lielākoties nav luteriskas domas (IMHO).
luteriskas domas [195.20.127.1]
# Iesūtīts: 2007.07.03 10:28:28
nu pie ginteres gan no manis nava ne smakas
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 80 , pavisam kopa bijuši: 12402