atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu 11. novembris Mācītāju konferencē diskusijas par satversmes grozījumiem attiecībā par sieviešu kalpošanu III
vilks
Iesūtīts: 2009.11.18 13:56:56
Trešā daļa diskusijai.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 47 . 48 . >>
AutorsZiņas teksts
Aizejošs Mulders
# Iesūtīts: 2009.11.19 12:44:22
Aivars, tas jau ir tas, par ko es masikam esmu vismaz peedeejo gadu meegjinaajis runaat... ja gribi saprast Rakstus un Kristietiibu, naaksies ar to "pashkalibreeties", jo no malas skatoties un atsperoties no personiigiem uzskatiem par lietaam, nereekjinoties ar pashas Kristietiibas pasaules uzskatu, to izprast nav iespeejams principaa... Var tikai, protams, sevi paarliecinaat, ka tie tur ir neadekvaati muljkji, tachu taa buus tikai pasham sevis maaniishana!

Masiks gan kvalificeeja rakstus kaa miitus izejot no saviem uzskatiem, es noraadiiju ka miits ir teika, savukaart teika ir kaut kas nereaals safantazeets... kas nekaadiigi neattiecas uz Rakstiem, taadeejaadi nonaakam pie saakotneejaa... Masiks uz sho textu vienalga skataas subjektiivi, izejot no personiigiem subjektiiviem uzskatiem par pasauli, to projiceejot uz sho textu... ar iisteniibu shaadam uzskatam var arii nebuut nekaads sakars!
Aizejošs Mulders
# Iesūtīts: 2009.11.19 12:45:46
Kaarlis tas ir tas jautaajums par inkubatora uzskatiem... Inkubatora rezhiimaa arii dikti diivaini pasaules skatiijumi var existeet, bet palaisti "briivaa tirgus rezhiimaa" tie var izraadiities dziivot nespeejiigi, jo pati realitaate to korigjee un maaca...
Raimonds
# Iesūtīts: 2009.11.19 12:47:34
Kaarlis
Mīļai brāli, Dievs Tevi mīl, varbūt vairāk nekā pat mani ! Un es par to nedusmojos, bet priecājos. Šī diskusija ir ļoti sirdīga, tā varbūt sākumā nebija pat domāts! Piedod! Skrienu!
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.19 12:50:27
Aizejošs Mulders
negribās te oftopu ieviest un analizēt masika ātrumā rakstīto komentāru, kur var atrast gana daudz kļūdu, jeb neprecizitāšu. Taču viņa misija te ir būt kacinātājam, cik var saprast
Aizejošs Mulders
# Iesūtīts: 2009.11.19 12:51:15
Aivars, ok, netaisam dereilu!
*Duksis
# Iesūtīts: 2009.11.19 12:52:00
Man liekas, ka mums ar [nepilvērtības] kompleksiem lietas pamazām iet uz labo pusi. Vakar biju ...diemžēl.. liecinieks vienam incidentam par kuru sīkāk nevēlos izteikties, kurā kāds jaunietis sevi parādīja kā cieņas vērtu personu. Ar nožēlu biju spiests konstatēt, "kad mēs augām, tad mēs tādi nebijām." Un vispār rodas aizdomas, ka tagad jaunatne ir morāli pārāka pār saviem dažkārt zaglīgiem, blēdīgiem. konformistiskiem, rupjiem un nesavaldīgiem vecākiem (ko tik dzīve cilvēkiem neiemāca!) un viņiem ir morālas tiesības, ja ne pamācīt vecākus, tad vismaz izteikt savu viedokli un tikt uzklausītiem. ... . Liekas, ka valstiskā neatkarība, demokrātija, liberālās vērtības, uzsvars uz cilvēka personību kā pašvērtību pamazām dara savu darbu - lipina no asarām samitrināta māla cilvēku.
Aizejošs Mulders
# Iesūtīts: 2009.11.19 12:55:10
masiks, tieshi taapat tavs uzskats arii nav realitaate
Zheel, bet aciimredzot tev ir veel par sarezhgjiitu izprast elementaaraakaas epi-stimologjijas pamatpremisas! Kaa teica switch - ignorance is bliss!
Viss ko tu izdariiji bij - tagging - bet kas bez pamata pateikts, to bez pamata var noraidiit! Tachu "pamats" mums atshkjiraas!
Aizejošs Mulders
# Iesūtīts: 2009.11.19 12:57:42
masiks, nee tika taktiski noraadiits, ka tavi argumenti ir taadi pashi subjektiivi praatojumi ar pretenziju uz iisteniibu, kaa tu paarmet saviem oponentiem!

Protams, ne paaraak izgliitots cilveeks jautaajumos, par kuriem uznjemaas sprieshanu, vienmeer var apvainot tos, kas noraada, ka vinjsh iisti neizprot to, par ko spriezh, argumentu truukumaa un taa arii palikt - ne paaraak izgliitots tajos jautaajumos, par kuriem spriezh!
Aizejošs Mulders
# Iesūtīts: 2009.11.19 13:01:38
masiks, preciizaak taa - tavs uzskats veel nav realitaates atspuls 1:1
Aizejošs Mulders
# Iesūtīts: 2009.11.19 13:06:04
masiks, citu teemu atveeru... nespamojam te!
sievietes versija [87.110.52.246]
# Iesūtīts: 2009.11.19 14:08:39
Merlins. Kādas briesmu lietas Jūs stāstāt! Lūdzu pastāstiet tuvāk, kuri ir šie darboņi un kādi plāni ir dzimuši viņu galvās?! Ja kāds kaļ plānus izolēt un vārdzināt citas būtnes, tāds tūlīt pat ir jāatmasko un viņam jāatņem iespēja īstenot tādas noziedzīgas darbības. Ja jums ir informācija un pierādījumi, tad lūdzu tos neslēpiet, bet nosauciet vārdus un pastāstiet, kādas detaļas Jums par šiem plāniem ir zināmas un kā tie ir tapuši zināmi Jums? Ne pierādījumu, man nav, tikai intuīcija un loģika vērojot likumsakarības. Es vakar tā pameditēju, kā daži ieteica. Ieliku sevi gan sievietes situācijā pēc gada ar šo iespējamo Sinodes balsojumu, gan to pašu Satversmes grozījumu bīdītāju vietā. Un man sanāca bilde par geto.
sievietes versija [87.110.52.246]
# Iesūtīts: 2009.11.19 14:13:33
Merlins. J urisprudences speciālisti zina, ka likumiem nav atpakaļejoša spēka. Bet uz priekšu gan. Un vēršanās pie jurispudences speciālistiem pie tam, kas specilizējas cilvēktiesībās ir ļoti laba doma, paldies jums par to.
Aivars Lapšāns
# Iesūtīts: 2009.11.19 16:51:15
MERLINS , JANIS KALNIŅŠ


2. Augsburgas apliecības 5. artikulā ir teikts, ka "Lai mēs šo ticību iegūtu, ir iedibināts garīgais amats Evaņģēlija mācīšanai un sakramentu izdalīšanai." Vācu versijā ir precizēts, ka Dievs ir iedibinājis šo amatu. Tālāk, 14. artikulā ir teikts: "Nevienam citam baznīcā nav atļauts nedz publiski mācīt, nedz pārvaldīt sakramentus - kā tikai likumīgi aicinātajiem." Tātad runa te ir tieši par garīdzniekiem. Var piebilst, ka "likumīgi aicinātais" jeb rite vocatus latīniski ir vīriešu dzimtē un Luters ir sacījis, ka Svētais Gars no to vidus ir izslēdzis sievietes un bērnus. Manuprāt, šie panti skaidri rāda, ka garīdznieki ir tie, kam ir pienākums un pilnvara sprediķot Dieva vārdu un pārvaldīt sakramentus. Lutera domas, ka to spēj izdarīt katrs kalējs, ir jāsaprot polemikas kontekstā pret "character indelibilis", jeb romiešu mācību, ka garīdznieks ir priesterisks kādā citā veidā nekā jebkurš kristītais ticīgais. Bet Lutera nolūks noteikti nebija noliegt garīgā amata nozīmi un uzticēt dievkalpojumus lajiem. Lai izceltu ordinētā amata nozīmi, Melanhtons Apoloģijā pat ir gatavs ordināciju un roku uzlikšanu saukt par sakramentu, ja vien ordināciju pareizi izprot.

Bez komentāriem. Kristīga Bhagavangīta. ā, re , tomēr Melanhtons mums te aizstājies Luteram priekšā. Tāpēc jau ir putra.

Mums , kuriem ir jāgatavojas arī pēdējam cēlienam - kristiešu vajāšanām , ir par izejas pozīciju jāņem Lutera jauno draudžu pirmsākumi, apustuliskā sukcesija, kura ir lasāma Jaunajā Derībā , nevis Melanhtonos. Kāpēc ? Lai nebūtu tā , ka viena tautas daļa laiku beigās meklēs atbildes pie mācītāja , a mācītājs būs nosvīdis. Un ko tad? Vai mēs meklēsim Melanhtonu , vai Bībeli?
Jā , Luterāņiem ir jābūt savai Hierarhijas kārtībai , bet tā nedrīkst izvērsties kā vienīgā iespēja un vienīgais variants, jo pēc Merlina bhagavangītas nemaz nav iespējams uztaisīt jaunu draudzi , vai arī laiku beigās viena tautas daļa meklēs merlinus lai saņemtu vakarēdienu.
Man šķiet , ka Merlins par Lutera draudžu pirmsākumiem vienkārši neko nezin. Un kaut ko būvēt uz citu teologu bāzes tāds pusluterānisms vien sanāk. Sorī.
Svētais ( pastāvīgais)
# Iesūtīts: 2009.11.19 16:57:39
Galvenais, ka visu mācāmies mīlestībā darīt, jo kā tad bez tās, citādi jau mūs nekristīgie neatpazīs, ne tā brāļi?
Aivars
# Iesūtīts: 2009.11.19 17:01:48
Hm. Būtu labi, ja visi diskutanti tomēr izvairītos no savstarpēju diagnožu uzstādīšanas un otra izglītības līmeņa apšaubīšanas. Argumentēsim par tēmu.
Svētais ( pastāvīgais)
# Iesūtīts: 2009.11.19 17:04:07
masiks [212.93.96.2] masik visu cieņu, bet šis jautājums nav šīs tēmas ietvaros, bet citādi labprāt atbildētu
*Duksis
# Iesūtīts: 2009.11.19 17:11:15
[Kristiešiem izglītojošos nolūkos:] Aurēlijs Augustīns savulaik ir aizdomājies tiktāl: "Ja Dievs būtu bijis paredzējis sievietei valdīt pār vīrieti, tad viņš būtu to radījis no galvas, ja - būt par vīrieša verdzeni, tad būtu to radījis no kājas, bet tā, ka Viņa nodoms bija radīt sievieti par vīrieša draudzeni un līdzvērtīgu tam, tad radīja to no ribas."
Svētais ( pastāvīgais)
# Iesūtīts: 2009.11.19 17:15:01
masiks [212.93.96.2] es kā balskusproduktu piesaucu, lai kristieši savā starpā neecējas, jo Jēzus mācīja, ka jāmīl vienm aotru, bet ja ecējas, tad ir vēl miesīgi. tāpat Jēzus mācīja, ka no tā pazīs pasaule, ka esam Kristus mācekļi, ja mīlēsim viens otru ( kristieši) Taču kristieši diemžēl vēlas savu atziņu augstāk nostādīt par mīlestību un tāpēc viens otru apvaino.
Svētais ( pastāvīgais)
# Iesūtīts: 2009.11.19 17:33:07
Izturēties tā kā 1.Kor.13nod.māca.
Merlins
# Labojis Merlins: 2009.11.19 18:39:20
Aivars Lapšāns

Vai es pareizi saprotu, ka Tu noraidi Melanhtona sarakstītās "Augsburgas apliecību", "Apoloģiju" un traktātu "Par pāvesta varu un primātu" un saki, ka tie, kuri tic un māca tā, kā rakstīts šajos darbos, nevar būt patiesi luterāņi? Vai Tu lūdzu nepateiktu, ar ko tieši Melanhtons ir pretrunā Luteram?

Labprāt dzirdētu Tavu versiju "par Lutera draudžu pirmsākumiem."
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 47 . 48 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 65 , pavisam kopa bijuši: 1593