atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Par Trīsvienību (lūdzu kristiešiem)
Mulders
Iesūtīts: 2008.04.16 13:55:20
Splits no Jāņa pielūgšanas tēmas

Varbūt:

Nu bet mīļais cilvēk, kur es to esmu teicis...es vienkārši nepieņemu trīsvienību

Drīzāk tu to neesi mēģinājis izprast! Vai saprast! Nav jau pārmetams... jo kurš maz var teikt, ka to saprot!

Manuprāt var iziet šitā!

1. Ja tu tici, ka Tēvs ir Dievs (nu diez vai šaubies)
2. Ja tu tici, ka Jēzus Kristus ir Dievs pēc būtības vienāds savā spēkā, godībā u.c. Dievišķos atribūtos ar Tēvu
3. Ja tu tici, ka Sv, Gars ir apzinīga persona ar gribu, emocijām, spējām u.c. Dievišķiem atribūtiem

Tad tu tici 3vienībai!

Vai kāds no šiem 3 punktiem tev izsauc pretestību?
. 1 . 2 . 3 . 4 . >>
AutorsZiņas teksts
Mulders
# Labojis Mulders: 2008.04.16 13:55:25
Šoreiz gribētos aprobežoties tikai ar Kristiešiem, kam Sv. raksti ir autoritāte un arī Baznīcas vēsture nav tukša vieta!
Ingars
# Iesūtīts: 2008.04.16 14:02:18
Tad es paļaušos uz Dievu, kas mīt katrā no mums un nevis uz kādu no šiem TA.Kas grib kašķēties, tas lai ķidā šos TA.

tātad, ja pieņemam bībeli, kā autoritāti, tad šis apgalvojums ir visai aplams
Mulders
# Iesūtīts: 2008.04.16 14:04:33
Ingars... apgalvojums bij neitrāls... Jo kā tad Dievs ietūcijas mūsos... ja ne caur Dieva Vārdu? To jau Varbūc nepateica, kā viņš izprot "Dievs, kas mīt mūsos", bet tu jau pieņēmi Harizma`tisko izpratni un krāmē pa ausi!
Ingars
# Iesūtīts: 2008.04.16 14:06:12
Mulder, tiešām - tas atkatrīgs no konteksta, kā viš to domāja. Bet par uzbraucienu TA gan viņu var samizot, jo TA tie paši Dieva vārdi vien ir un caur tiem arī Viņš mūsos ienāk
Varbūt
# Iesūtīts: 2008.04.16 14:08:23
Ingars

Vot patīk Tev izvirzīt zajavas Bet vai nebaidies dabūt pa ausi
Mulders
# Labojis Mulders: 2008.04.16 14:10:29
Varbūt

Tas vis ir diskutējams...es ticu vienam vienīgam Dievam-(Bībelē nosauktam par Jahvi), bet latviski tas būtu-ESME
Es ticu, ka Jēzus ir tas pats Dievs, tikai laikā un telpā-tobiš viņš šeit nav ESME.
Es ticu, ka SV. Gars ir Dieva visuresme(par personu Tu pats jau teici, ka jādefinē)


Lūk un apgalvojumā par Jēzu Kristu es redzu pretrunu


Jēzus ir tas pats Dievs , tikai laikā un telpā-tobiš viņš šeit nav ESME. Bet pirmajā teikumā tu saki "ticu vienam vienīgam Dievam - bet latviski tas būtu-ESME"

Tātad "ESME" ir Dievraksturojošs atribūts! Un man nav skaidrs, kā tu vari teikt, ka Kristus ir Dievs, bet nav Dievs! JO ja Kristus ir tas, kas ir ESME un tu saki, ka Kristus Nav ESME, tad es redzu pretrunu un redzu caurumu tavā ticībā!

Tev nāksies to vai nu pārfrāzēt, vai atzīt par savas ticības kļūdu, vai atemst... un tā jau ir cita zona!

Testa jautājums - Vai Dievs mira pie Krusta? Ja nē, tad kas mira?

Bet es nesapratu, kuram no manis piedāvātajiem 3 punktiem tu nepiekrīti vai kuru noraidi? Vari paskaidrot?
Ingars
# Iesūtīts: 2008.04.16 14:10:41
Tas vis ir diskutējams...es ticu vienam vienīgam Dievam-(Bībelē nosauktam par Jahvi), bet latviski tas būtu-ESME

tu tici, ka ir viens Dievs, tu dari labi, arī ļaunie gari tic un dreb
----------------------------
Es ticu, ka Jēzus ir tas pats Dievs, tikai laikā un telpā-tobiš viņš šeit nav ESME.

muļķības - un es esmu pie jums ikdienas līdz pasaules galam. Kur Viņš ir - vārdā un sakramentos
----------------

Es ticu, ka SV. Gars ir Dieva visuresme(par personu Tu pats jau teici, ka jādefinē)

Svētais Gars bībelē atklāts kā persona, bet tu šķiet par to šaubies
Mulders
# Iesūtīts: 2008.04.16 14:12:28
Es ticu, ka SV. Gars ir Dieva visuresme(par personu Tu pats jau teici, ka jādefinē)

Tamdēļ es uzdevu jautājumu

Vai Svētajam garam tavuprāt ir Griba, Emocijas, Apziņa?
S.Rrrrrr... [78.84.88.248]
# Iesūtīts: 2008.04.16 14:19:49
Mulders
Tâtad ticçt Svçtajam Garam nozîmç atzît to, ka Svçtais Gars ir viena no Vissvçtâs Trîsvienîbas Personâm, kurai ir tâ pati daba, kas Tçvam un Dçlam (konsubstanciâla Tçvam un Dçlam), un kura "ar Tçvu un Dçlu tiek vienâdi pielûgt[a] un slavçt[a]" [4]. Tâpçc ðis Svçtâ Gara dieviðíais noslçpums tika aplûkots Trîsvienîbas teoloìijâ. Te bûs runa vienîgi par Svçtâ Gara vietu pestîðanas norisç (lat. œconomia ).

686
258
Svçtais Gars darbojas kopâ ar Tçvu un Dçlu no iesâkuma lîdz pat mûsu pestîðanas plâna galîgajai îstenoðanai. Bet tikai "pçdçjos laikos", kuri sâkas ar Dçla atpestîjoðo iemiesoðanos, Viòð tiek atklâts un dots, atzîts un pieòemts kâ Persona. Tad arî ðis dieviðíais plâns, piepildîts Kristû, kurð ir jaunâs radîbas "Pirmdzimtais " un Galva, var îstenoties cilvçcç caur Gara izlieðanu: Baznîcâ, svçto sadraudzîbâ, grçku piedoðanâ, miesas augð
Varbūt
# Iesūtīts: 2008.04.16 14:19:54
Mulders

Kā lai pasaka...redzi, ir lietas, ko es apjaušu, bet vārdos nevaru paskaidrot...nav tādas mēles

Bet mēģināšu-Dievs (ESME) ir ārpus laika un telpas esošs. Rakstos diezgan bieži ir teikts, ka Dievu mēs nevaram redzēt.Jautājums-kāpēc?
Tieši tāpēc, ka ārpus laika un telpas, jo tas vis ir radīts un pastāv viņā. Jēzus ir Dievs, bet būdams miesā viņš ir telpā un laikā, bet nevis ārpus tā visa...tātad atrodoties šeit viņš nevar būt tas pats, kas ārpus tā visa.Ārprāc...baigi murgaini sanāk Nezinu vai saprati
Varbūt
# Iesūtīts: 2008.04.16 14:21:44
MuldersVai Svētajam garam tavuprāt ir Griba, Emocijas, Apziņa?

Vai tajā, ko tu dari, tu neieliec prātu ,apziņu un emocijas?
Varbūt
# Labojis Varbūt: 2008.04.16 14:25:02
IngarsEs ticu, ka Jēzus ir tas pats Dievs, tikai laikā un telpā-tobiš viņš šeit nav ESME.

muļķības - un es esmu pie jums ikdienas līdz pasaules galam. Kur Viņš ir - vārdā un sakramentos (C)


Vai tu maz saprati, ko es ar to ESME domāju?
S.Rrrr....
# Iesūtīts: 2008.04.16 14:39:12
Jānis Kristītājs teica - es jūs kristīju ar ūdeni, bet nāks Viens pēc manis - tas jūs kristīs ar Uguni. tātad grēknožēla, kas arī ir Sv. Gara darbības rezultāts vēl nav paša Sv. Gara saņemšana.
vai ir iespējams izšķirt - kurš kristietis ir piedzimis no augšas - saņēmis Sv. Garu un kurš nee?
S.Rrrr....
# Iesūtīts: 2008.04.16 14:44:44
Artos
urā! tātad es esmu! a ko tad luterīši - šamiem nav?
Varbūt
# Iesūtīts: 2008.04.16 14:47:12
Muldersjo kurš maz var teikt, ka to saprot!(C)


Nu re...ja jau to nesaprot , tad kā var definēt? Un kā var kādu nosodīt, ja pašam nav skaidrības?-tas vairāk uz Ingaru


S.Rrrr....
# Iesūtīts: 2008.04.16 14:47:40
mmm...nūūū... viņi sastāda ārējo Baznīcu - tādu kā priekšpagalmu
Mulders
# Iesūtīts: 2008.04.16 14:47:52
Varbūt:

Tieši tāpēc, ka ārpus laika un telpas, jo tas vis ir radīts un pastāv viņā. Jēzus ir Dievs, bet būdams miesā viņš ir telpā un laikā, bet nevis ārpus tā visa...tātad atrodoties šeit viņš nevar būt tas pats, kas ārpus tā visa.Ārprāc...baigi murgaini sanāk Nezinu vai saprati

Toč Murgaini!

Zin ko tu nupat pateici! Ka Dievs šai pasaulē ir bijis līdzdalīgs kādus 33 gadus tikai

Bet ko tu dari ar Dieva Vārda textiem kā šis:

Kol 1:
19 Jo visai Dieva pilnībai labpatika iemājot Viņā,
20 lai caur Viņu un uz Viņu salīdzinātu visu, nodibinot ar Viņa krusta asinīm visu starpā mieru - gan debesīs, gan virs zemes.

Kol 2:
8 Uzmaniet, ka neviens jūs nesagūsta ar savu filozofiju un tukšu maldināšanu, kas balstās uz cilvēku mācībām un pasaules pirmspēkiem, bet ne uz Kristu.
9 Viņā mājo visa Dieva pilnība miesā,

Atkl 2:8 Un Smirnas draudzes eņģelim raksti: tā saka Pirmais un Pēdējais, kas bija miris un tapis dzīvs

Tas ko tu pats pateici ir viena interesanta īpatnība! Tamdēļ, ka Dievs tavuprāt ir neredzams, tad Jēzus Kristu nevar ņemt par pilnu, jo vai viņš var reprezentēt Dievu... Bet daudzi tāpat kā tu saka... Dievu neviens nevar redzēt... un aizmirst OTRU šī teikuma daļu:

Jan 1:18 [...] Vienpiedzimušais Dievs, kas ir pie Tēva krūts, Tas mums Viņu ir darījis zināmu. (Jaunais Tulkojums, btw atbilst īstenajam textam)

Tāpat Jāņa 1:1 parāda ka Dēls un Tēvs ir mūžīgi kopā bijuši, bet tikai Dēls ienāk pasaulē un kļūst par Miesu!

Aceries Mihas Vārdus:

5:1 Bet tu, Bētleme Efratā, kas esi maza starp tūkstošiem no Jūdas, no tevis nāks tas, kam jābūt par valdnieku Israēlā un kura izcelšanās meklējama sensenos laikos, mūžības pirmlaikos.

Dēls ir mūžīgs, tas ir tas pats, kas bij tajā mūžībā, tas pats Logoss par miesu ir tapis!

Tu esi pakļāvis Inkarnācijas bŗinumu savam šaurajam prātam un nesaprazdams to ko Pāvils Kolosiešu vēstulē saka, izvēlies nevis ticēt Dieva Vārdam pat ja to nesaproti, bet mēģini racionalizēt un tad tev ir jāatsakās no ticības un uzticības Dieva Vārdam, to aizstājot ar "sašaurinātu" Dieva būtības izpratni... izveidojot Dieva Tēlu kas neatbilst īstenībai...

Bet atkal Jāņa evanģēlijs
1 Iesākumā bija Vārds, un Vārds bija pie Dieva, un Vārds bija Dievs.
2 Tas bija iesākumā pie Dieva.
3 Caur Viņu viss ir radies, un bez Viņa nekas nav radies, kas ir.

Un blakus Jesajas grāmatas Vārdi:

44:24 Tā saka Tas Kungs, tavs Pestītājs, kas tevi vadījis no mātes miesām: "Es esmu Tas Kungs, kas visu radījis, kas debesis izklājis, Es viens pats , un arī zemei nospraudis robežas, - bez Manis tur neviena cita nebija !

Vari savā izpratnē sinhronizēt šīs abas Rakstu Vietas?

Lai tu redzētu skaidrāk

"un bez Viņa nekas nav radies, kas ir" un "bez Manis tur neviena cita nebija"

Vai tajā, ko tu dari, tu neieliec prātu ,apziņu un emocijas?

Vai tiešām ir grūti atbildēt? Nē kad es zāģēju dēli, tad ne zāģim ne dēlim nav nedz gribas nedz apziņas!

Sv. Gara:

Griba:

1 Kor 12:Visu to padara viens un tas pats Gars, piešķirdams katram savu tiesu, kā gribēdams.

Apziņa:

Ap.D. 13:2 Kad tie kalpoja Tam Kungam un gavēja, Svētais Gars sacīja: " Nošķiriet Man Barnabu un Saulu darbam, kādam Es viņus esmu aicinājis!"

Ebr 3:7 Tāpēc, kā Svētais Gars saka : šodien, ja dzirdēsit Viņa balsi,
8 neapcietinait savas sirdis kā sarūgtinājumā kārdināšanas dienā tuksnesī,
9 kur jūsu tēvi Mani kārdinājuši pārbaudīdami,
10 kaut gan bija redzējuši Manus darbus četrdesmit gadus. Tāpēc Es sašutu par šo paaudzi un teicu: vienmēr viņi maldās savās sirdīs, bet Manus ceļus viņi nav atzinuši,
11 tāpēc Es esmu zvērējis Savās dusmās: tiem nebūs ieiet Manā atdusā. -

Salīdzini to ar ar 95 Psalmu!
Varbūt
# Iesūtīts: 2008.04.16 14:49:25
ArtosTas kurš turas pie Baznīcas ir saņemis Svēto Garu.(C)


Pie kura stūra tai bazncai man jāturas?
Mulders
# Iesūtīts: 2008.04.16 14:49:29
Nu re...ja jau to nesaprot , tad kā var definēt? Un kā var kādu nosodīt, ja pašam nav skaidrības?-tas vairāk uz Ingaru

Tas bij domāts ar prātu un empīriski! Bet vai tava ticība ir intelekta darbība? Žēl, tad tev ir slēgts viss, kas saistīts ar ticību!

Tad es paredzu, tu noraidi Kristību un Vakarēdiena objektīvo darbību un iedarbību? Kā arī vai tu tici Kristus patiesajai klātesamībai Vakarēdienā ar savu miesu un asinīm?

Kā arī... paredzu, ka tu arī noraidi Halcedonas ticības apliecību - par Kristus Duālo dabu!
Mulders
# Iesūtīts: 2008.04.16 14:56:22
S.RRR

ānis Kristītājs teica - es jūs kristīju ar ūdeni, bet nāks Viens pēc manis - tas jūs kristīs ar Uguni. tātad grēknožēla, kas arī ir Sv. Gara darbības rezultāts vēl nav paša Sv. Gara saņemšana.
vai ir iespējams izšķirt - kurš kristietis ir piedzimis no augšas - saņēmis Sv. Garu un kurš nee?


Bet tu lasi tālāk... līdz Apustuļu darbiem

Bet Pēteris saka:

2:38 Bet Pēteris tiem atbildēja: "Atgriezieties no grēkiem un liecieties kristīties ikviens Jēzus Kristus Vārdā, lai jūs dabūtu grēku piedošanu un saņemtu Svētā Gara dāvanu.
39 Jo šis solījums dots jums un jūsu bērniem un visiem, kas vēl ir tālu, ko Tas Kungs, mūsu Dievs, pieaicinās."

Un kad lasīsi tālāk, tad redzēsi kā Pāvils saka:

Galatiešu 3:
27 Jo jūs visi, kas esat kristīti Kristus Vārdā, esat tērpušies Kristū.
28 Tur nav ne jūda, ne grieķa, nav ne kalpa, nedz svabadā, tur nav ne vīra, nedz sievas, jo jūs visi esat viens Kristū Jēzū.
29 Bet, kad jūs piederat Kristum, tad jūs esat Ābrahāma dzimums, mantinieki pēc apsolījuma.

1 Kor 12:3 Tādēļ es jums saku: neviens, kas runā Dieva Garā, neteiks: nolādēts lai ir Jēzus, - un neviens nevar teikt: Kungs ir Jēzus, - kā vien Svētajā Garā.


Kā tev šķiet, vai šīs rakstu vietas ir īpaši šifrētas un nozīmē kaut ko citu?
. 1 . 2 . 3 . 4 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 119 , pavisam kopa bijuši: 5741