atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Ebr.10:26 "Ja tīši grēkojam, tad neatliek vairs upuris par grēkiem"
Kasitis
Iesūtīts: 2010.09.04 22:05:12
Ebr.10:26 Jo, ja mēs pēc patiesības atziņas saņemšanas tīši grēkojam, tad neatliek vairs upuris par grēkiem,
27 bet gan briesmīga tiesas gaidīšana un uguns karstums, kas aprīs pretiniekus.
28 Kas pārkāpis Mozus bauslību, tas mirst bez žēlošanas, diviem vai trīs lieciniekiem liecinot.
29 Cik gan smagāku sodu, jūs domājat, pelnīs tas, kas Dieva Dēlu minis kājām un derības asinis, ar ko viņš svētīts, turējis par nesvētām un žēlastības Garu nievājis.
30 Jo mēs pazīstam To, kas ir sacījis: Man pieder atriebšana, Es atmaksāšu, un atkal: Tas Kungs tiesās Savu tautu. -
31 Briesmīgi ir krist dzīvā Dieva rokā!
AutorsZiņas teksts
Kasitis
# Iesūtīts: 2010.09.04 22:05:31
Katrs cilvēks krīt dažādos grēkos, arī atkārtoti.
Dievs mums ir atklājis mūsu grēku, mēs esam līdz sirds dziļumiem sapratuši cik tas ir slikts un cik daudz ļaunuma tas nodara mums un apkārtējiem. Varbūt esam ne tikai sev, bet arī Dievam solījušies, ka "nekad, nekad vairs!!!".

Bet...... paiet laiks, un mums jānāk atkal pie Viņa lūgt piedošanu par to pašu grēku.

Vai ir iespējams, vai var pienākt tāds punkts, kad Viņa pacietības mērs varētu būt pilns?

Ko nozīmē, šis: "neatliek vairs upuris par grēkiem, 27 bet gan briesmīga tiesas gaidīšana un uguns karstums, kas aprīs pretiniekus"???

Kā Jūs saprotat šo pantu????
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.09.04 22:10:26
Taksh taalaak teikts... ja Dieva Deelu min kaajaam... tad taa teikt "you are on your own"... tad tu paliec viens pats pats ar savu taisniibu pret Dieva tiesu...
Papucs
# Iesūtīts: 2010.09.04 22:11:49
Kasitis
Sāksim ar to, ka nevajag solīt "nekad, nekad vairs!!!"
Tad Dievs joka pēc ( ) var likt Tev atkal iet pa to pašu ceļu.
Labāk jau godīgi atzīties, ka ne jau paši spējam izvairīties no grēka, bet gan paļaujamies tikai un vienīgi uz "un neieved mūs kārdināšanā".
Kasitis
# Iesūtīts: 2010.09.04 22:19:19
Klau, pēc šī panta sanāk, ja esi ticīgs, esi sapratis ka kaut kāda lieta ir grēks, un ja atkal esi sagrēkojis, vairs nav piedošana. Vai tiešām tā varētu būt? Kurā mirklī varētu iestāties šāda situācija? Pēc kādiem kritērijiem par to varētu spriest?
neielog. [90.130.167.90]
# Iesūtīts: 2010.09.04 22:24:17
Un kas tie par 3 lieciniekiem, ko un kam viņi liecinās, lai mirtu tie, kas pārkāpuši mozus bauslību?
Aivars
# Iesūtīts: 2010.09.04 22:27:15
Kasitis
Zini, man liekas, ka te ir runa par to, ka ir stulbi rēķināt, cik tālu varu sagrēkot un cik tālu Dievs var piedot. Diemžēl, grēks un piedošana nav tik daudz problēma Dievam, cik mums. Neviens no grēka neizkāpjam tādi, kā bijuši. Un ja prātā iešaujas `gaiša` doma, ka varētu mēģināt Dievu uz muļķi ķert, tad beigu beigās pašam ir jau neiespējami sadzīvot ar domu, ka Viņš, kas tev cauri redz, ir tas pie kā vari nākt ar cerību, ka Viņš tavai atgriešanai varētu vēl ticēt.
Papucs
# Iesūtīts: 2010.09.04 22:35:21
Kasitis
pēc šī panta sanāk, ja esi ticīgs, esi sapratis ka kaut kāda lieta ir grēks, un ja atkal esi sagrēkojis, vairs nav piedošana
Nē, nesanāk! Kurā vietā Tev tā sanāk?
Uzsvars uz tīši grēkojam, bet mēs jau tīši negrēkojam.
Mēs grēkojam netīši !
Kasitis
# Iesūtīts: 2010.09.04 22:48:41
A ko nozīmē tas "Tīši"?
Aivars
# Iesūtīts: 2010.09.04 22:56:28
Kasitis
ko nozīmē tas "Tīši"?
Pretstats `nejauši, neviļus, negribot`
Ingars
# Labojis Ingars: 2010.09.07 14:28:12
Šeit jāskata konteksts - nav runa par grēkiem vispār, bet par vienu konkrētu grēku - par atsacīšanos no Jēzus pēc tam, kad tu esi VIņam ticējis.
Kasitis neielogojies [194.19.228.230]
# Iesūtīts: 2010.09.07 16:27:31
Ingar, pastāsti plašāk....

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 94 , pavisam kopa bijuši: 2508