atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par ticību Kains un viņa sieva.
Sandis
Iesūtīts: 2008.07.17 02:39:24
Vēlos aktualizēt lūk kādu tēmu.
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
AutorsZiņas teksts
Sandis
# Labojis Sandis: 2008.07.17 02:39:49
Lasam Pirmā Mozus kur teikt,ka dievs radīja Ādamu no zemes pīšļiem.Pēcāk dievs izņēma no Ādama sānkaulu,aizpildīdams vietu ar miesu.Šo sānkaulu,ko viņš no cilvēka bija ņēmis,dievs tas kungs izveidoja par sievieti-Ieva.
Tālāk lasām.Ieva ņēma no koka dārza vidū un ēda un deva Ādamam.Par ko dievs Ādamu un Ievu izraidīja no Ēdenes dārza.
Lasām tālāk.Ādams atzina Ievu,savu sievu un tā tapa grūta un dzemdēja Kainu.Un viņa pēc tam dzemdēja tā brāli Ābelu.Pēcāk Kains sacēlās pret savu brāli Ābelu un viņu nokāva.

Uzmanību.Ja mēs sekojam līdzi domas pavedienam,tad teorētiski uz to brīdi pasauli apdzīvoja trīs cilvēki.
Ādams-Ieva un Kains,jo Ābelu Kains nokāva.
Ejam tālāk.Un Kains aizgāja no dieva acīm un dzīvoja Noda zemē,austrumos no Ēdenes.
Un Kains atzina savu sievu un tā tapa grūta.
<<<<<<STOP>>>.. & gt;>
Kas tā par sievu,ko atzina Kains un no kurienes viņa pēkšņi ir uzradusies?
Tātad,bez Ādama un Ievas dievs radīja citus cilvēkus,jo tie citi nevar būt Ādama un Ievas bērni tik cik Ādama un Ievas bērni uz to brīdi ir Kains un nokautais Ābels.

Uzmanību.
Ja reiz tie citi cilvēki,starp kuriem viena sieviete kuru Kains atzina par sievu nav no Ādama un Ievas geneologiskā koka viņi nav baudījuši augli no aizliegtā koka Ēdenes dārzā.Viņi vispār nekad nav bijuši Ēdenes dārzā un tādu laba un ļauna atzīšanas koka augli par rokās nav turējuši,nedz baudījuši.
Sekojam līdzi domas pavedienam.Ja reiz tie citi cilvēki nav no Ādama un Ievas geneologiskā koka,bet ir dieva radīti,kāpēc dievs ir radījis tos cilvēkus ar iedzimtu grēku,ja viņi ļauna un laba atzīšanas koku nav ne redzējuši,nedz augli no tā ēduši?
Vai mums ar to jāsaprot,ka dievs apzināti tos citus cilvēkus ir radījis ar iedzimtu grēku?
Jo,pēc būtības,tie citi fiziski nevarēja rasties bez dieva palīdzības tik cik viņus nav dzemdinājis Ādams.
Pag,pag.Kas tā par cūcību.Mums te oficiāli tiek karināti makaroni uz ausīm-redz Ādams un Ieva ir visas cilvēces sākums,ja mēs objektīvi lasot Pirmā Mozus saprotam,ka bez tiem citiem cilvēkiem,starp kuriem viena sievete kuru atzina Kains cilvēces nemaz nebūtu,jo uz to brīdi,kad Kains nokāva Ābelu,faktiski uz zemes dzīvoja tikai trīs cilvēki.Ādams-Ieva un Kains.
Kains un Ieva intīmās tuvībās nestājās.Tātad,citu cilvēku rašanās no viņiem nav iespējama.tas jau būtu dzimumgrēks.Nedz arī Kains atzina kādu no meitām,ko dzemdināja Ādams.tas arī būtu dzimumgrēks.
Izejot no šīs elementārās formulas Ādams un Ieva nevar būt uzskatīti par cilvēces sākumu,jo bez tiem citiem cilvēkiem,starp kuriem bija viena sieviete kuru atzina Kains nebūtu Ēnochu.Kas savukārt,pēcāk atzina citu sievieti un dzemdināja Iradu.Bet Irads dzemdināja Menhujaēlu.
Savukārt,Irada sieva nevar būt Ēnocha sieva,jo Ēnocha sieva,ir Irada miesīgā māte.Tātad,Irads atzina citu sievieti.Secinam,jau divas sievietes dievs radīja bez Ādama un Ievas.Bet Mehujaēla sieva nevar būt Irada sieva,jo ir Mehujaēla māte.Un arī nevar būt Ēnochu sieva,jo Mehujaēlam skaitās vecmāmiņa.Atkal strupceļš.
Sanāk dievs bez Ādama un Ievas radīja veselu pulku sievietes kuras atzina Kains-Irads un Mehunjaēls.Un radīja ar iedzimtu grēku.
Tātad,dievs,kas radīja sievas Kainam-Iradam un Mehunjaēlam,faktiski,ir līdzvaininieks iedzimtam grēka,jo radīja sievas ar iedzimtu grēku.Tik cik sievas minētajiem ēbrejiem nedz dzīvoja Ēdenē,nedz ēda no aizliegtā koka.
Tātad,versija par to,ka grēks ir uz Ādama un Ievas sirdsapziņas ir nesaturīgs,jo kā mēs redzam pēc rakstiem dievs personīgi radīja sievietes ar iedzimtu grēku.Tātad,ir līdzvainīgs grēkam pasaulē.
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.17 03:12:11
Vai nu arī,dievs tās citas sievietes radīja bezgrēcīgas.Bet stājoties intīmā tuvībā ar Kainu grēks iedzima Ēnochu.Un no Ēnochu iedzima Iradu.Un līdzīgā cecībā grēks izplatījās visas cilvēces mērogā.
Bet,ja šī paša grēka deļ,kā mēs to saprotam no VD dievs izkāva veselas tautas,kas aizgāja neceļos,kāpēc dievs nenokāva Ādamu un Ievu,bet padzina viņu no Ēdenes,lai vairotu grēka spēku pasaulē.Ja mēs pieturamies pie apsvēruma,ka tās citas sievietes dievs radīja bezgrēcīgas.Tātad,varētu vēl paskaidrot,ka dievs nav līdzvainīgs grēkam pasaulē.Bet ir līdzvainīgs,ja tās citas sievietes radīja ar iedzimtu grēku,jo pašas no sevis tās sievietes rasties nevarēja.Tas ir pret radīšanas koncepcijas dogmu
Bet,ja dievs apzināti nenokāva Ādamu un Ievu-padzina no Ēdens,veicinot grēka izplatīšanos pasaulē,tad kāpēc dievs pēkšņi pārdomāja un izlēma izkaut tautas,kas bija nogājušas no patiesā ceļa grēka izplatības rezultātā.
Tā ir elementāra situācijas paredzēšana,kad no Ēdenes padzen grēcīgos Ādamu un Ievu,rada bezgrēcīgas,vai grēcīgas citas sievietes-grēks spēks neizbgēmai izplatīsies visas pasaules mērogā.Kā rezultātā tos,kas nogāja no patiesā ceļa un nepieņem pēkšni uzpledējušu glābēju nāksies izkaut un dibināt jaunu kārtību pasaulē tiem,kas pieņems pēkšņi uzpeldējušu glābēju.
vai mēs drīkstam dievam piedēvēt neapdomību?
Ja dievs ar vieglu roku no zemes virsmas noslauka veselas tautas,kas viņu atturēja nokaut Ādamu un Ievu?
varbūt,lai cilvēks,kas savairosies pasaulē pamocās!Un tad,pēc dieva prāta būs gana pamocījies pēkšņi uzpeldēt ar cilvēces glābšans misiju.
vai mēs drīkstam dievam piedēvēt sadismu?
Ingars
# Iesūtīts: 2008.07.17 08:11:11
Sandi Sandi, tu ļoti alojies nesaprazdams nedza Rakstus, nedz Dieva spēku. Šitādas pretrunāigas lietiņas tu vari bībelē atrast cik tik uziet, katrā grāmatā ir savs desmits tādu. Taču tev jāsaprot, ka bībeles mērķis nav skaidrot zinātni, ciltsrakstus, cilvēces attīstības vēsturi - ar to nodarbojas zinātnieki un sociologi. Bībeles centrālā vēsts ir cilvēka iekrišana un kā Dievs cilvēku grib izpestīt no kļūmīgā stāvokļa.

Mans viedoklis, kas protams diez vai ir pareizs un tomēr es to izteikšu - Dievs tāpat kā Ievu, arī citas tās sievietes radīja no vīra ribas un ja vajadzēja vēl vienu vīru radīt, tad tāpat kā Ādamu radīja viņu no zemes. Kāpēc pēcāk radītie bij ar iedzimto grēku? Tāpēc, ka pirmo cilvēku (Iēvas un Ādama) nepaklausības dēļ - un tagad pievērs divkāršu uzmanību - Dievs nolādēja zemi (tas ir - visu materiālo pasauli), arī cilvēks tika nolādēts, jo ēda no aizliegtā augļa. Tas nozīmē, ka viss turpmākais kas nāk no matērijas ir grēcīgs. Dievs varēja arī iznīcināt sabojāto matēriju un radīt jaunu, taču Viņš pārlieku mīlēja cilvēku un cilvēks DIevam ir dārgāks par visu. Ja tā nebūtu, tad vai Viiņš savu Dēlu būtu tik nežēlīgi upurējis? Redzi cilvēka dēļ ko Dievs ir ar mieru paciest, Viņš ar mieru ir paciest, ka cilvēki tagad būs kādu laiku grēcīgi, lai tikai viņi nebūtu jāiznīcina bez iespējas došanas tikt pestītiem.

UN par to kāpēc dievs vienus grēciniekus nokāva, bet citus atstāja - tas lai paliek Dieva ziņā, jo vai gan tu esi spējīgs pacelties līdz Viņa līmenim un ieraudzīt šo pasauli no Viņa perspektīvas?
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.17 11:49:00
Ingars
Taču tev jāsaprot, ka bībeles mērķis nav skaidrot zinātni, ciltsrakstus, cilvēces attīstības vēsturi - ar to nodarbojas zinātnieki un sociologi.

Pielabo mani,ja es tevi pārpratu.Tu saki,ka bībeles mērķis nav skaidrot zinātni,ciltsrakstus un cilvēces attīstību.Tanī pašā laikā Pirmā Mozus bībele tieši ar to arī nodarbojas.Stāsta pasaules vēsturi-biosfēras vēsturi-cilvēces vēsturi.Tanī un tanī dienā tika radīts tas un tas.Cilvēks tika radīts no tā un tā.Ja Pirmā Mozus pirmās nodaļas nav vēstures interpretācija-,kas tad ir Pirmā Mozus pirmās nodaļas?°
Vienas vienīgas alegorijas un simbolisms,bez reāla seguma?
Ja bībele neskaidro zinātni,tad kāpēc kreacionisti tik dedzīgi aizstāv biblisko vēstures interpretāciju un tik dedzīgi iebilst pret zinātniskiskām tēzēm-Darvins(evolūcija)
"ar to nodarbojas zinātnieki un sociologi"

Ja es tevi pareizi saprotu,tad bibliskā vēstures interpretācija ir jāskata simbolisks.Pasaules radīšana,ir jāskata simboliski.Ieva un Ādams,ir jāskata simboliski,jo bībeles mērķis nav skaidrot zinātniski cilvēces un pasaules vēsturi.
Vai,es tev pareizi sapratu?
Mulders
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:00:20
Sandis, pastāsti tuvāk un īsāk uz kā tu pamato domu, ka Kaina sieva nebij no Ievas/Ādama vai viņa pēctečiem?
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:01:34
Ingars
"Mans viedoklis, kas protams diez vai ir pareizs un tomēr es to izteikšu"
Ja tavs viedoklis nav pareizs.Un mans viedoklis nav pareizs.Mūsu viedokļi nav pareizi.Tad kāda nozīme ir rakstiem,ja mūsu abu viedoklis nav pareizs.Kāda ir kultūrvēsturiskā rakstu nozīme rakstiem,ja ne tev,ne man nerodas pareizs viedoklis par rakstiem?
Ejam tālāk.
" Kāpēc pēcāk radītie bij ar iedzimto grēku? Tāpēc, ka pirmo cilvēku (Iēvas un Ādama) nepaklausības dēļ "
Pielabo,ja es tevi nepareizi sapratu.Tās citas sievietes,dievs radīja nepaklausīgas,Ādama un Ievas nepaklausības dēļ.
Bet redz.Gan Ādamam,gan Ievai objektīvi pastāvēja griba paklausīt,vai neklausīt dieva dotās norādes.Tātad,gan Ādamam,gan Ievai objektīvi dievs piešķira gribu pirms Ieva un Ādams ēda no aizliegtā koka.Gan Ādamam,gan Ievai objektīvi pastāvēja izvēle paklausīt dieva norādes,vai neklausīt.Izvēle pastāvēja.Pastāvēja brīva griba.Lūdzu ēd no visiem dārza kokiem,bet no laba un ļauna atzīšanas koka augļiem tev nebūs ēst.
Savukārt tās citas sievietes dievs atstāja bez izvēles.Dievs,pēc tavas nepareizās interpretācijas,tās citas sievietes radīja jau ar iedzimtu grēku,atņemot tām sievietēm brīvu gribu izvēlēties paklausīt dieva ukaziem,vai neklausīt.
Faktiski,mēs runājam,ka dievs atņēma tām sievietēm brīvu gribu un izvēles iespējas,bet radīja viņas ar iedzimtu grēku Ādama un Ievas nepaklausības dēļ.Tātad,tām sievietem nākas maksāt par nepaklausību dievam Ādama un Ievas vietā,jo dievs tām sievietēm nedeva iespēju izvēlēties paklausīt dievam,vai neklausīt dievam.
Vai to tu sauc par cilvēka mīlēšanu,ja dievs apzināti rada sievietes ar iedzimtu grēku un atņem šīm sievietēm brīvu gribu un izvēles iespēju kādu dievs deva Ādamam un Ievai,bet apzināti uzliek vainu un tām sievietēm Ādama un Ievas nepaklausības dēļ.
vai to tu sauc par cilvēka mīlēšanu?
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:04:57
Mulders
Ir rakstīts:

1 Tad cilvēks atzina Ievu, savu sievu, un tā tapa grūta un dzemdēja Kainu, sacīdama: "Es esmu ieguvusi zēnu ar Tā Kunga palīdzību."
2 Un vēl viņa dzemdēja tā brāli Ābelu. Un Ābels kļuva avju gans, bet Kains kļuva zemes kopējs.

Nekas par citiem cilvēkiem nav rakstīts, ka tādi būtu dzimuši vai radīti.
Vārdi "tad cilvēks atzina..." rāda, ka darbība notiek tūlīt pēc izdzīšanas no Ēdenes.

KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:05:44
Sandis, pastāsti tuvāk un īsāk

Mulders kādu lūdz izteikties īsāk!
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:06:13
Mulders
Jo tādā gadījumā Kains par sievu atzītu sev tuvu radinieci.Asinsgrēks.Bez tam,ja sekojam līdzi bībeles domai,tad Kains apņēma sievu,pirms Ādams un Ieva dzemdināja citus bērnus.
Kains apņēma sievu Pirmā Mozus 4.nodaļa 17 pants.
Savukārt Ādama un Ievas nākošais bērns vārdā Sets piedzima pēc tam,kad Kains bija apņēmis sievu un dzemdinājis Ēnochu.
Ingars
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:07:50
Sandis

Mozus grāmata psaska tik daudz, cik nepieciešams, lai tu izprastu pestīšanas būtību.

Kas atteicas uz otro jautājumu - vai tad tie pārējie cilvēki maksā par Ādama nepaklausību? Vai Ādams grēkoja viņu vietā? Nu nē, katrs pats ir atbildīgs par saviem grēkiem
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:09:11
Ingars
" Nu nē, katrs pats ir atbildīgs par saviem grēkiem"
Kādus grēkus tu vari piedēvēt Kaina sievai?
Ingars
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:09:14
Sandis

un man šķiet, ka šādas šķietamas pretrunas Dievs ar nolūku atstājis, lai cilvēks kļūtu reiz pazemīgs un netiektos pāri noliktam, kā ir rakstīts. Visam savs laiks, arī jautājumiem. Tagad galvenais ir pestīšana - vai tavs jautājums attiecas uz pestīšanu?
Ingars
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:10:14
Sandis

Kādus grēkus tu vari piedēvēt Kaina sievai?
nav jau viņas dzīvesstāsts aprakstīts, kā es varu zināt. Es paļaujos uz dieva teikto patiesību - visi ir grēkojuši, nav neviena taisna it neviena
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:10:23
Ingars
O.ki.Mes zinam,ka Ādama un Ieva ēda no aizliegtā koka.
O.ki.Mēs zinam,ka Kains nokāva Ābelu.
Bet kāds grēks ir uz Kaina sievas pleciem?
Mulders
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:11:45

Nekas par citiem cilvēkiem nav rakstīts, ka tādi būtu dzimuši vai radīti.

Ja es tev tādu vietu parādīšu Rakstos, vai konvertēsies Kristietībā!

Kas tā par modi cilvēkiem runāt "nekas nav rakstīts" un nepalasa paši!

5ā nodaļā ir čorno po belomu iedoti Ādama Ciltrsarksti, protams, izcelti ir tikai vēsturiski svarīgas personas, bet to ka šis savos 930 gados sadzemdēja dēlus un meitas tur gan ir pateikts... Vairojās šīe cilvēki kā trusīši! Tā kā kā jau teicu - pamatot to, ka Kaina sieva bij kaut kas nesaistīts ar Ādama asinīm vajag vairāk pamatojuma nekā tikai slinkumu palasīt rakstus!

Un tas, ka secība it kā liek domāt, ka tai laikā kad Ādams un Ieva dzemdināja Kainu, Ābelu, Setu viņi nedzemdināja nevienu citu bērnu ir tikai pieņēmums. Kā arī atkal... apgalvot, ka Kains apņēma sievu pirms Ādams un Ieva bij sadzemdējuši veselu čupu bērnu un bērnu bērnus, atkal - vajag pamatojumu!

Vēl vairāk, paralēlu notikumu izklāsts virknē vienmēr sakārtosies secīgi, kas nojauc time-line izpratni, ja tā ir paralēla!

Ej lasi Genesis 5o nodaļu!
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:12:48
Ingars
Es paļaujos uz dieva teikto patiesību - visi ir grēkojuši, nav neviena taisna it neviena
Tātad - tā ir normāla uzvedība būtnei "Cilvēks". Tas pats, kas kaķim nemācēt lidot. Ja jau reiz "visi". Ja "visiem" piemīt kāda īpašība, un visi uzvedās vienādi, tad jautājums "kāpēc" ir pie to "visu" Autora.
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:13:54
Ingars
Pag,pag.Ir jāsaprot.Kāds grēks ir uz Kaina sievas pleciem.Kāds grēks ir uz Ēnochu pleciem un uz Ēnochu sievs pleciem.
Kā tu vari zināt,ka viņi ir grēcīgi,ja bībelē nav norādes,ka dievs citas sievietes būtu radījis ar iedzimto grēku.
Un nav norādes,ka radītās sievietes būtu kaut ko darījušas,kas dievan netīkams.
ja tu to nevari zināt,tad tu ar 100% pārliecību nedrīksti apgalvot,ka visi cilvēki ir grēkojuši.Tā ir dogma.Dogma,kas nav pamatojama svētajos rakstos.
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:16:28
Mulders
Kāds vēl pieņēmumus.Atšķir bībeli un izlasi,ka pēc Ābela nokaušanas,pirms Ieva un Ādams dzemdināja Setu,Kains apņēma sievu un dzemdināja Ēnochu.
Ja tu tagad patvaļīgi pārvelc svītru secībai,es tik pat patvaļīgi pārvilkšu svītru pasaules radīšanas secībai.Es teikšu.Secībai nav nozīmes.Līdzi saka Mulders.Secībai nav nozīmes.
Sandis
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:20:10
Mulders
Ja tu patvaļīgi pārsvītro svītru secībai,es draugs bībeles secību tādā karuselī sagriezīšu,ka visa bibliskā pasaules radīšanas kārtība tev murgos rādīsies.
Tad nu lūdzu.
vai nu mēs korekti pieturamies pie secības,vai nu katrs patvaļīgi pārsvītrojam svītru secībai un interpretējam sev vēlamā gaismā.
ja mēs korekti pieturamies pie secības,tad secībā pirms Ādams un Ieva dzemdināja trešo dēlu Setu,Kains apņēma sievu un dzemdināja Ēnochu.
Tagad īsi un konkrēti.Vai tu ievērosi rakstu secību,vai patvaļīgi pārsvītro svītru secībai.Lai zinātu taktisko pieeju vedot ar tevi disputu.
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.07.17 12:24:05
Sandis
Mulders uzsver to, ka visur ir ļoti ilgs laiks.
Nav teikts, cik laika paiet no Kaina dzimšanas līdz Ābela dzimšanai, vai nokaušanai, varbūt tur ir simti gadu, kuru laikā savairojas vēl cilvēki.
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 90 , pavisam kopa bijuši: 2144