atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par kristīgu dzīvi Par ticīgā laulības šķiršanu.
dafne
Iesūtīts: 2013.11.14 10:08:25
"...kas šķirtu prec,tas pārkāpj laulību"(Mt.5:32)
..un katrs,kas prec šķirtu no cita vīra,arī parkāpj laulību"(Lk.16:18)
"Ja nu neticīgais šķiras,lai šķiras,šādā gadījumā ticīgais vīrs vai sieva nav saistīti,jo Dievs jūs aicinajis mieram."(1.Kor.7:13)

Jautājums.
Ko nozīmē "ja neticīgais šķiras,ticīgais vīrs vai sieva nav saistīti "?
Vai ticīgais var precēties otro reizi,ja viņu atstājis neticīgais?Vai arī tadā gadījumā otra puse pārkāpj laulību,ja prec šķirteni.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>
AutorsZiņas teksts
Aivars
# Iesūtīts: 2013.11.18 13:25:50
dafne
Tev arī jaukus svētkus!
sabio
# Iesūtīts: 2013.11.18 13:57:36
tad jau sanāk ka tas ir viens no tiem Sv.Rakstu citātiem, kas mūs vispār īpaši neskar, jo domāts konkrētai vēsturiskai situācijai un nez vai uz mūsdienām attiecināms. Dzīvotu Pāvils mūsdienās, kaut ko citu uzraksītu. Nezinu gan ko
Aivars
# Iesūtīts: 2013.11.18 14:49:25
sabio
Tā nesanāk vis!
skatījums [78.84.140.148]
# Iesūtīts: 2013.11.18 16:57:45
Man škiet, ka "nav saistīti" ir domāts tas, ka tas ir gadījums, kad var ( ir dota atļauja) šķirties. Citos gadījumos šķirties nevar, izņemot, ja tiek pārkāpta laulība.

Tā man liekas, ka ar to nav domāts, ka var precēties vēlreiz. Tādēļ pārējo teikto var saprast burtiski: " ka, ja kas šķirto precē pārkāpj laulību."
Aivars
# Iesūtīts: 2013.11.18 18:21:31
skatījums [78.84.140.148]
Citos gadījumos šķirties nevar, izņemot, ja tiek pārkāpta laulība. Bija tāds mācītājs Vārsbergs, kas šajā sakarā gan viszinīgajiem kategoriskajiem studentiņiem piezīmēja, ka nav jau māksla aizstaigāt līdz meitu mājai, ja tas nu ir tas pēdējais šķērlis ļaudīm, kas viens otru neieredz.

Tā man liekas, ka ar to nav domāts, ka var precēties vēlreiz. Tādēļ pārējo teikto var saprast burtiski: " ka, ja kas šķirto precē pārkāpj laulību."
Protams, ka Pāvils tos vārdus neraksta ar nodomu pamācīt, kā mainīt gultas partnerus. Bet kur ir kaut viens piemērs Biblisks piemērs tam, ka ja nu cilvēkam ģimene tomēr ir izirusi, viņš nedrīkst pat iedomāties mēģināt veidot jaunu? Vai laulības pārkāpšana būtu tas vienīgais grēks, ko nevar piedot? Tas, kurš nav katru svētdienu baznīcā, drīkst precēties, tā, kura tenko, drīkst precēties, bet šķirteņiem - obligāts celibāts? Saprotu, ka šķīries neesi, bet vai esi drošs, ka arī Tu neesi pārkāpis laulību, ja vadāmies pēc Jēzus vārdiem Mateja 5?
skatījums [78.84.140.148]
# Iesūtīts: 2013.11.18 18:39:58
Ja izsūdz, patiesi nožēlo, un tā vairs nedara, tad Dievs piedod. Domāju, ka sekot Jēzum ir ļoti ļoti ļoti grūti.Tādēļ šīs neērtās rakstu vietas, gribas attaisnot ar viskaut ko citu, un izdomāt kā būtu savādāk. Tāpēc jau nav viegli paklausīt un sekot Dieva Vārdam. Ja tas būtu viegli vai aizvietojams ar kaut ko citu ( ko nereti dara), tad jau daudzi varētu aizliegt sevi, uzņemties savu krustu un sekot Jēzum. Bet to ir maz, kas taps izglābti.

Tu pareizi piezīmēji, ka neviena Bibliska piemēra tam nav. Tāpēc attaisnot jebkuru rīcību (kaut arī tā škiet laba), kas nesaskan ar Bībeli nav pareizi.
Aivars
# Iesūtīts: 2013.11.18 18:58:54
skatījums [78.84.140.148]
Tātad Tu tomēr piekrīti, ka Jēzus varā ir piedot arī šķirtu laulību un svētīt, un mēs kā cilvēki nedrīkstam Dieva bērnam līdzās to aizliegt?
Bet es nepiekritīšu tavai formulai: Ja izsūdz, patiesi nožēlo, un tā vairs nedara, tad Dievs piedod. Nē, draugs! Dievs jau ir piedevis pirms mēs izsūdzam, `patiesi` nožēlojam utt... Un Viņš mēdz piedot arī tad, kad atkal no jauna krītam. Piemini mācekli Pēteri, kuram mīļš bija tāds kategorisks: "Nemūžam!" Cik reizes viņš klupa? Un kādēļ Jēzus viņam sacīja, ka piedošana nebeidzas ar septiņām reizēm?
Un kā Tev šķiet, vai krusta uzņemšanās un sekošana Jēzum, ir labais darbs, vai kapitulācija? Mēģinājums sevi izglābt ar `pareizību", vai arī kaunpilna nomiršana, paļaujoties vairs tikai un vienīgi uz Dieva žēlastību?
dafne
# Labojis dafne: 2013.11.19 09:41:06
skatījums [78.84.140.148]
Man škiet, ka "nav saistīti" ir domāts tas, ka tas ir gadījums, kad var ( ir dota atļauja) šķirties. Citos gadījumos šķirties nevar, izņemot, ja tiek pārkāpta laulība.
ja vīrs klapē sievu un bērnus..vai sieva var šķirties no tāda vīra,vai viņai japaliek uztīcīgai laulībā līdz vīrs viņu piebeidz?
ok tā būs cita tēma..bet par šķirteņiem runajot
Ko darīt šķirtenim ar savu seksualitati?Jo,nu šķirts cilvēks jau nav miris cilvēks,viņš dzīvo tālāk...Ja jau laulībā nevar,tad japērk attiecīgi pakalpojumi..ne,to var?Var taču redzēt pie ka noved veselīgas seksualitates apspiešana..pie novirzēm.(RKB ir tādi piemēri)
Protams,kadiem ir šī dāvana atturēties,bet lielai daļai tomēr tas nav dots.
skolnieks.
# Iesūtīts: 2013.11.19 10:15:42
dafne Manuprāt cilvēkam vispār nav nepieciešams spiestā kārtā dzīvot ar kautko kopā. Ar ko dzīvot un ar ko ne to cilvēks sajūt pats. Un neviens likums vai Bībeles pants neparedz piespiedu dzīvošanu kopā. Viss kas nāk ar spēku un ego izjūk jau saknē. Cilvēkiem ir ABIEM jāgrib tad arī dzīvo kopā, ja ne tad nekādas ķēdes tos nesasies.
skatījums [78.84.140.148]
# Iesūtīts: 2013.11.19 11:06:20
Man parasti rodas problēmas, kad es saprotu to, ko Raksti grib man pateikt, bet vēlos tomēr tos skaidrot sev vēlamā interpretācijā, tādējādi attaisnojoties.
Dieva žēlastība ir liela, un, ja atzīstamies savos grēkos, tad mums top piedots. Bet, ja apzināti grēkojam, tad vairs neatliek upuris ( Kristus) par grēkiem, bet briesmīga tiesas dienas gaidīšana. Ja cīnāmies pret grēku līdz asinīm, tad mums vēl ir cerība. Dievs neļaujas apsmieties, Dieva žēlastību mēs varam būt arī velti saņēmuši, un turpināt savus grēku darbus un grēcīgo dzīvi. Bet bez svētas dzīves neviens neredzēs to Kungu.
skatījums [78.84.140.148]
# Iesūtīts: 2013.11.19 11:10:53
Uzņemties krustu ir aizliegt savu gribu ( jeb pakārtot to) iepretī Dieva gribai. Aizliegt sevi, ir nest kādu upuri Dieva valstības labā. Es to nespēju izdarīt tā kā to vajadzētu, bet Jēzus uz to aicina un tā māca.
skolnieksss [195.13.240.179]
# Iesūtīts: 2013.11.19 11:10:55
skatījums [78.84.140.148] Izsaku Tev visdziļāko līdzjūtību.
skatījums [78.84.140.148]
# Iesūtīts: 2013.11.19 11:12:20
Bet tas, ka pilnīgai sevis kapitulācijai ir jābūt un pilnīgai cerībai uz Dieva žēlastību, tas gan.
g....s t.....s [87.246.165.252]
# Iesūtīts: 2013.11.19 11:39:53
Ja vīrs un sieva ir kristieši, tad šķiršanās ir neiespējama. Nevis nevar šķirt, bet neiespējama. Kur viens nav ticīgs, tur ir valsts atzīta kopdzīve, šķiršanās gadijumā precies atkal. Ļoti žēl, ka ir situācijas, kad precas ticīgs ar neticīgu, bet ko padarīsi. Jācer uz veiksmīgu kopdzīvi, dzīvesdrauga atgriezšanos,utt. Jo Dievs arī no sūda spēj izcept kūku. Atšķirībā no mums. Līdz ar to es domāju tā - lai pirmais met akmeni.......
g....s t.....s [87.246.165.252]
# Iesūtīts: 2013.11.19 11:42:36
atgriezšanos ha ha, nebiju domājis nevienu atgrieZt
skatījums [78.84.140.148]
# Iesūtīts: 2013.11.19 11:55:19
Jā, patiešām, kāda daļa ir ticīgajam ar neticīgo. Jau savai tautai Dievs aizliedza iedoties laulībā ar pagāniem ( citām tautām). Arī tagad tas pats, nav nekas kopīgs ticīgajam ar neticīgo, ka jāiet kopā zem viena jūga.
Aivars
# Iesūtīts: 2013.11.19 12:07:52
skatījums [78.84.140.148]
Un kā gan tu iedomājies sasniegt to `svēto dzīvi`, lai redzētu to Kungu? Sevi kastrējot? Vai tomēr uzticoties Jēzum kā savam Glābējam?
Aivars
# Iesūtīts: 2013.11.19 12:15:09
g....s t.....s [87.246.165.252]
Ja vīrs un sieva ir kristieši, tad šķiršanās ir neiespējama. Skan jau skaisti, bet vai tā ir? Vai kristieši automātiski ir bezgrēcīgi un visuvareni?
skatījums [78.84.140.148]
# Iesūtīts: 2013.11.19 12:16:33
Uzticēties Jēzum, nenozīmē grēkot pret viņa vārdiem un gribu, ko viņš ir izteicis. Jēzus vārdi nekad nezudīs. Dievs dara svētu caur ticību Jēzum. Tāpēc ir teikts, lai esam skaidrā prātā, un lai negrēkojam, jo daži Dievu nemaz nepazīst. Tas viņiem par kaunu. Ja prāts aptumšots, tad grēkojot varam visādi sevi attaisnot, piesaucot Dievu kā glābēju utt.,utjp..
Aivars
# Iesūtīts: 2013.11.19 13:58:03
skatījums [78.84.140.148]
Uzticēties Jēzum, nenozīmē grēkot pret viņa vārdiem un gribu, ko viņš ir izteicis. Tā gan. Tieši tādēļ ir vērts atcerēties, ko Jēzus ir sacījis, ka Viņš ir nācis meklēt un glābt pazudušos, aicināt ne svētos, bet grēciniekus.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 44 , pavisam kopa bijuši: 5628