atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par kristīgu dzīvi Grēka sekas
S.R...
Iesūtīts: 2011.08.08 09:35:52
Grēka alga ir nāve.
Kā zināms, mēs grēkojam, vairāk vai mazāk apzināti. Kā tad ir? grēks, tiek piedots, sekas paliek.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>
AutorsZiņas teksts
Aivars
# Iesūtīts: 2011.08.09 09:24:59
vilks
Kā es to saprotu - viņš paņem prom lielāko daļu seku, atstājot mums mazas drupačas, ar kurām cīnoties mēs topam stiprāki, gudrāki un vispār augam. Bet tās ir tikai drupačas un Viņš pieskata, lai neviena no tām mums nebūtu par grūtu vai nepārvaramu
Vai Dievs tiešām tā no mākoņmaliņas pieskata? Vai drīzāk Viņš nevis `atstāj` mums drupačas un mūs pašus, bet IR ar mums arī to grēka seku situācijā, kas mūs vairs nevar sķirt no Dieva, nevar pazudināt, nereti pārvēršas pat svētībā utt. Beigu beigās Pāvils Galatiešiem raksta, ka arī vēlme pēc svētas dzīves ir paša Sv. Gara rosināta tieksme. Tā kā nez vai kaut kas ir `atstāts` mums. "Viss piepildīts," Jēzus sacīja uz Krusta.
Tiesa, vārds `nulificēt` varbūt nebūtu tehniski pareizākais, jo sākumpunktā jau gluži neatgriežas viss
παλαιό ανόητος
# Labojis παλαιό ανόητος: 2011.08.09 09:38:33
Kurilbobs
Nu, viens Bībeles patriarhs, redzot, ka taisni spēlēt nesanāk, ņēma blakussievu un sāka spēlēt šķībi. Tas noveda pie dažiem ģimenes skandāliem, bet galvenais uzdevums bij izpildīts un Tā Kunga eņģelis sacīja: "Es vairodams vairošu tavus pēcnācējus, un tie nebūs saskaitāmi lielā daudzuma dēļ."
armilo
# Iesūtīts: 2011.08.09 09:41:16
Kurilbobs [91.188.42.9]
"ja nav iespeejas speelet taisni - kaa ir labaak - speelet shkjiibi vai nespeelet nemaz? "

Ja domāta ir dzīvošana nereģistrētā laulībā, tad labāk ir spēlēt šķībi nekā nespēlēt vispār. Jo tur ir cerība uz attiecību izaugsmi. Ja domāta ir attiecību uzsākšana ar jau laulātu cilvēku, tad labāk nespēlēt nemaz. Šāda mūzika skanēs ne vien šķībi, bet būs dziļu traumu cēlonis visām iesaistītajām pusēm.
Kurilbobs [91.188.42.9]
# Iesūtīts: 2011.08.09 09:43:26
armilo
a tu domaa,ka dziivoshana nav traumu ceelonis vismaz vienai no puseem, sevishkji ja shii puse ir kristietis? nez, nez....
Aivars
# Iesūtīts: 2011.08.09 09:44:33
παλαιό ανόητος
Tu lasi šķībi! Paskaties vērīgāk - Romiešiem 9:7 Ne arī tāpēc, ka tie cēlušies no Ābrahāma, visi ir viņa bērni. Nē! "Pēc Īzāka tavs dzimums tiks noteikts."

Diemžēl surogātmātes līdzēji Sāra un Ābrams ar pašu radīto situāciju ne visai bija gatavi sadzīvot, mazticību nožēlot, izlīgt ar Hagari utt, kā rezultātā pusbrāļu attiecības izveidojās diezgan saspringtas un atbalsojas pasaules politikā vēl šodien.
Kurilbobs [91.188.42.9]
# Iesūtīts: 2011.08.09 09:44:50
παλαιό ανόητος
vo, laba un bibliska atbilde! Man patiik! tagad draudzeneem, kuras ir shaadu dillemmu priekshaa tavu tekstu njemshu kaa citaatu, ceru, ka tu neprotesteesi
armilo
# Iesūtīts: 2011.08.09 09:48:02
Kurilbobs [91.188.42.9]

ja tas ir ilgstoši, un vienai no pusēm tas nav pieņemams, tad tas protams rada emocionālu traumu, bet kā jau teicu, tur ir cerība uz attiecību izaugsmi, proti, laulības reģistrēšanu Dieva priekšā
Aivars
# Iesūtīts: 2011.08.09 09:51:30
armilo
Uz kā balstās tāda cerība?
Kurilbobs [91.188.42.9]
# Iesūtīts: 2011.08.09 09:52:27
armilo
nu ja, kaadreiz jau gadaas ari regjistreeshana....es gan vairak sliecos uz to, ka, ja kads no pusem negrib preceties, tad vinsh domaa pelniijis ko labaaku un otrs cilveeks ir tikai taads pagaidu variants.
armilo
# Iesūtīts: 2011.08.09 09:52:39
Kurilbobs [91.188.42.9]

Tu tagad draudzenēm ieteiksi daudzsievību? muslimiem likums ļauj reģistrēt laulību ar 4 sievām. Ja vecā muļķa padomu saskati par labu esam, tad savām draudzenēm būtu jāiesaka konvertēties islāmā, un problēma atrisināta.
παλαιό ανόητος
# Iesūtīts: 2011.08.09 09:56:23
armilo
Interesanti, kurā brīdī daudzsievību sāka uzskatīt par netikumīgu? Jo no Rakstiem mēs redzam ka vai visiem Izraēla ievērojamākajiem cilvēkiem bij blakussievas, dažiem - kā Zālamanam - pat milzīgi daudz. Un Tas Kungs tobrīd neiebilda.
Kurilbobs [91.188.42.9]
# Iesūtīts: 2011.08.09 09:56:54
armilo
Nee, kaapeec daudzsieviibu - tikai dziivoshanu kopaa ar juridiski lauliiba sastaavoshiem, bet faktiski kopaa nedziivojoshiem. Taa jau faktiski nebuus daudzsieviiba un galu galaa - juridiski jau arii ne. Toties varbutu ar laiku busu kaada izaugsme
Kurilbobs [91.188.42.9]
# Iesūtīts: 2011.08.09 09:59:06
παλαιό ανόητος
nu Zalamanam jau ta daudzsieviiba vairak bija politisku iemeslu deelj.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.08.09 09:59:53
παλαιό ανόητος
Nu Ādamam bija tikai viena Ieva. A to, ka daudzi ievērojami cilvēki bija arī netikumīgi, Bībele uzrāda skaidri, neko neretušējot. Kā Dāvidam un Zālamanam tie harēmi beidzās, vari izlasīt pats.
a-masiks [87.110.184.238]
# Iesūtīts: 2011.08.09 10:21:47
neredzu, ka bērns varētu būt grēka, un ne pie Radīšanas ielikto dzīvību svinošo likumsakarību sekas. (Cita lieta, ka ļauži mēdz labas lietas sacūkot)

Grēks jau arī ir labu lietu sacūkošana. Tad kaut kā vajag beidzot "opreģelistsja" - ir bērns grēka sekas, vai nav. Piemēram ja sieviete paliek stāvoklī izvarošanas rezultātā? Jūs te visi ar putām uz lūpām aizstāvēsiet ka šādi ieņemtu bērnu nedrīkst likvidēt vēl nedzimušu. OK.
Bet bērns būs kā sekas? Mīlestības un attiecību, vai tomēr grēka auglis?
Kurilbobs [91.188.42.9]
# Iesūtīts: 2011.08.09 10:26:09
a-masiks [87.110.184.238]
nu es jau it kaa jautaaju to pashu aiz ko sanjeemu sitienu pa seju no dazhiem labiem
armilo
# Iesūtīts: 2011.08.09 10:26:48
Aivars

cerība balstās Dieva vēlmē, lai cilvēki atgriežas no grēkiem. Un daudzi arī savas attiecības sakārto, līdz ar pieaugšanu ticībā.
a-masiks [87.110.184.238]
# Iesūtīts: 2011.08.09 10:27:36
Aivars
Nu Ādamam bija tikai viena Ieva.
kas to lai zin. Rakstīts ir par vienu, pārējās nav pieminētas.
Arī Ādama dēliem bija sievas. Vai nu viņu pašu māsas, māte, vai arī nez no kurienes uzradušās "citu cilšu" sievietes... pirmie 2 varianti ir loģiski, pēdējais - aizdomīgs....
Aivars
# Iesūtīts: 2011.08.09 10:29:14
a-masiks [87.110.184.238]
Tā kā Kristus nošķir cilvēku un grēku, kā tādu kas cilvēku kropļo, bet nevis strukturē, ir daļa no cilvēka personības, tad acīmredzot, arī grēcīgā aktā ieņemts bērns nevar tikt saukts par grēka sekām. Viņš ir cilvēks, kam kāds no vecākiem jau pirms piedzimšanas ir smagi pāri nodarījis, tīši grēkodams
a-masiks [87.110.184.238]
# Iesūtīts: 2011.08.09 10:32:40
Aivars
tad acīmredzot, arī grēcīgā aktā ieņemts bērns nevar tikt saukts par grēka sekām. Viņš ir cilvēks, kam kāds no vecākiem jau pirms piedzimšanas ir smagi pāri nodarījis, tīši grēkodams

Loģika iespārda.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 153 , pavisam kopa bijuši: 276