atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par kristīgu dzīvi Par draudžu ganiem
S.R...
Iesūtīts: 2011.06.30 21:17:00
mums katram ir sava draudze un savs gans. ko labu variet teikt? viņi ir jūsu autoritātes, garīgie padomdevēji u.tt.?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . >>
AutorsZiņas teksts
Mārtiņš
# Labojis Mārtiņš: 2011.07.04 10:30:08
draugs [87.110.65.215]
Tā būtu jābūt. Bet ja tu reiz tā pa riktīgo apdedzinātos pie kāda sava mācītāja vai arī pēc bikts ārā iznāktu vēl vairāk satrieks, nopērts varbūt vēl nokaunināts un salamāts tad diez vai tu ietu otreiz. Tev ir paveicies. Man arī. Bet ir cilvēki kuriem ir gājis skarbi. Nu tā.

Ja tiešām tā ir - izklausās, ka mācītājs cilvēkam grēksūdzē nepasludina Dieva žēlastību, bet aprobežojas ar bauslību.

Jautājums, kāpēc? Vai mācītājs vienkārši "piemirst" pasludināt grēku piedošanu un Evaņģēliju, jo negrib / neprot / pats to nav piedzīvojis (???),
vai arī cilvēks nemaz nav sūdzējis grēkus, un grēksūdzi izmantojis kā savdabīgu sava ego tribīni.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.07.04 14:00:35
Mārtiņš
Varbūt, ir runa par kādu neveiksmīgu pastorālu padomu? Diemžēl nav jau nemaz tik reti, ka zināmā atziņas fāzē, mēdzam kādus kristīgus cilvēkus iecelt elka statusā, un nākas piedzīvot sarūgtinājumu, kad aklā uzticēšanās pieviļ. Reizēm gadās, ka cilvēks gaida, ka mācītājs/bīskaps/garīgā autoritāte nu pateiks viņam priekšā, ko un kā darīt. Pieņems lēmumu viņa vietā. Tur aplauziens ir ieprogrammēts jau saknē. Labāk tomēr mācītāju uztvert kā mīļu brāli, kas ir izglītots savā jomā, kas var daudz kur konsultēt, ko izskaidrot utt, bet ne kā tēvu, kas vienmēr visu zina labāk, svēto orākulu, Kristus pilnīgo inkarnāciju zemes virsū.
svētais
# Iesūtīts: 2011.07.04 18:55:12
bet vai nav tā, ka tad , kad cilvēkam saka un saka jau 1000 reizi un viņš negrib paklausīt, ka tad ir jānorāj viņš, nevis jāsludina piedošana?

P.S. es domāju mācītājam, kas pazīst savus cilvēkus.
S.R...
# Iesūtīts: 2011.07.04 19:10:39
svētais

skaidra bilde. un ja neklausa publiskam rājienam, tas vispār nav pat jāsveicina.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.07.04 20:14:10
svētais
Jocīgs Tev priekšstats par draudzes dzīvi. Teic, cik reizes Tev gans ir atkārtojis, ka grēkot nav labi pēdējo gadu laikā? Vai tiešām viss ir tikai `negribēšana paklausīt`? Manuprāt, Mārtiņš rok stipri dziļāk, bet arī uzraujas drusku uz `perfektajiem principiem`.
Tā gan nebūs šīs diskusijas tēma, bet kā izproti Jēzus līdzību no Lūkas 15. par tēvu un diviem puikām? Kā tur tā `atgriešanās` notiek vai nenotiek?
neielog.S.R. [90.130.169.214]
# Iesūtīts: 2011.07.04 20:20:46
Aivars

kādā Rakstu vietā, ja nemaldos Pāvils skaidri saka, ja kāds dzīvo atklātā grēkā, to pamāci aci pret aci, tad ar liecinieku, tad draudzes sapulcē un tad čau! no draudzes ārā, kamēr nelabojās.

ko nozīmē atklāts grēks?

dafne
# Iesūtīts: 2011.07.04 20:25:36
man jau liekas,ja cilveks sanemies un iet pie macitaja,tad jau vinu kas nospiezz..kaut gan varbut ir tadi cilveki,kuri iet macit maaciitaaju..nez.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.07.04 20:32:15
neielog.S.R. [90.130.169.214]
Jā, Tu maldies! Mēģini vēlreiz pārlasīt Evaņģēliju, kas ko un kādā sakarā teicis.

dafne
Tur kur tiešām grēksūdze ir grēksūdze, tas cilvēks vairs nebūtu iekaustāms. Tur, kur dzīvo atklātā grēkā... vai viņš jau pats/pati nav izolējies no draudzes?

S.R...
# Labojis S.R...: 2011.07.04 20:39:49
Aivars

dīvaini, es gandrīz esmu pilnīgi pārliecināta, ka tas bija kādā no Pāvila vēstulēm. kurā evaņģēlijā? tikai nesāc gudri runāt par vienu Evaņģēliju, es vaicāju par Rakstu vietu, ja.
Raimonds
# Iesūtīts: 2011.07.04 20:43:41
S.R...
Tu samiksē kopā divas Rakstu vietas. No Ev-ja par pamacīšanu un Pāvilu. Bet katra no šī vietām jāskata atsevišķi.
Aivars
# Iesūtīts: 2011.07.04 20:44:22
S.R...
Nu paskaties tajā evaņģēlijā, kas sākas ar Mat, un beidzas ar Vejs, kaut kur ap to nodaļu, kas ir kvadrātsakne no 324
biča
# Iesūtīts: 2011.07.04 20:54:45
Aivars
MatVejs? Kur Tu to V burtu atradi?
sica smejas [87.110.108.107]
# Iesūtīts: 2011.07.04 20:55:38
biča
pie krieviem viņiem liekas ir MatVejs nevis Matejs
Aivars
# Iesūtīts: 2011.07.04 21:00:19
biča
Grieķiem ir Matheus, jūdiem - Mattitjahu. Bet lai būtu mīklaināk, var krievu, čangaļu izloksni lietot
dafne
# Iesūtīts: 2011.07.04 21:03:35
Aivars
par to pamacisanu zem cetram..nebija Korintiesos..nevaru atrast
Aivars
# Iesūtīts: 2011.07.04 21:05:15
dafne
Protams, ka nebija! Bija pie Mateja 18!
(Vismaz luterāņiem)
Raimonds
# Iesūtīts: 2011.07.04 21:06:15
S.R...
Atšķirības izpratnē par autoritātēm var būt arī teoloģisks un konfesionālas dabas jautājums t.i. par paradigmām. Ne vienu vien tie ir nodarbinājuši, un pat spieduši mainīt konfesijas. Nāk prāta H.Ņūmens, Čestertons vai pretējā virzienā, kur vēl paliekot RKB konfesijā, kolēģi viņus ir saukuši par protestantiem vai luterāņiem , piemēram, B.Menigs, E.Drēvermanis, H.Kings. Vai Tu tik dziļi domāji? Aivars nedaudz to pieminēja, sakot, ka mācītāju nav slikti pieņemt arī kā brāli. To var pateikt tikai evaņģēlisks luterānis.
dafne
# Labojis dafne: 2011.07.04 21:16:27
Aivars
ou...es ar bij parliecinata,ka tie Pavila vardi bij...
bet tas jau ta ka attiecas uz ikvienu ne...nu,ta brala/maasas pamaciisana...
Aivars
# Iesūtīts: 2011.07.04 21:20:45
dafne
Iespējams, biji domājusi vēstuli Titam 3:10 Cilvēku, kas turas pie maldu mācības, vienreiz un otrreiz pamācījis, noraidi,
dafne
# Iesūtīts: 2011.07.04 22:16:54
Vai autoritate-macitajs..nevaretu tiesi kavet cilveka atgriesanos?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 107 , pavisam kopa bijuši: 33970