atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par kristīgu dzīvi Personas cieņa
S.R.(katole)
Iesūtīts: 2010.03.29 11:24:32
Kā jūs to saprotat? lūdzu kādu pamatojumu. piemēru, kā var pārkāpt personas cieņu.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . >>
AutorsZiņas teksts
masiks [212.93.96.2]
# Iesūtīts: 2010.03.29 14:08:27
Jošs Mulders
Viss ir OK, taču teistiskais pasaules uzskats nearko īpaši labāks (interesanta kategorija - nez pēc kā mērāma?) nav. Novedot teistisko uzskatu līdz loģiskajam GALAM, nonāksim pie krusta kariem. Konflikts starp 2 dažādām teistiskām idejām. Vai katoļu-luterāņu jezgas. Konflikts vienas teistisās idejas ietvaros. Šobrīd, laikam neatradīsies neviens kristietis, kas ietu līdz galam... nu.... var būt atrastos, taču viņam nezkādēļ neļauj...
piiich
# Labojis piiich: 2010.03.29 14:08:33
Ctulhu
profesoram cienja ir lielaaka nekaa bomzim

nevaru piekrist. otram bomzim pret to pirmo bomzi būs lielāka cieņa, nekā pret profesoru. it sevišķi, ja bomzim ir tikko iegādāta kandža.
bomzim pret profesoru jūtas ir vienaldzīgas, līdz ar to arī nekāda cieņa netiek izrādīta.

objektīvi jā- profesoram ir lielāka cieņa sabiedrības acīs, bet man liekas, ka cieņas jēdziens ir vairāk subjektīvs
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.03.29 14:09:26
Nu tad apredeljis - ct iet vai neiet ateismaa liidz galam?

Iet, bet veel nav aizgaajis
masiks [212.93.96.2]
# Iesūtīts: 2010.03.29 14:12:52
EzītisMiglā
cieņa1 -as, s.; tikai vsk.
1. Attieksme, kurai ir raksturīga (kāda cilvēka) spēju, zināšanu, nopelnu, vērtības u. tml. atzīšana; šādas attieksmes izpausme.
Būt (lielā) cieņā sar. — (a) Tikt cienītam. (b) Būt ļoti vajadzīgam, daudz pieprasītam.
Turēt cieņā (arī godā) sar. — cienīt; izturēties ar godbijību, ar respektu.
2. Morālā vērtība, morālā stāja, arī gods.
3. Savas vērtības, tiesību apziņa; šīs apziņas izpausme.


Bērnu ciena viņa potenciālās iespējas dēļ. Viņš VAR izaugt par cienījamu pilsoni. Var izaugt arī par Čikatillo, taču pieņem nevis sliktāko, bet labāko variantu - kļūs par Einšteinu. Vai vismaz krietnu cilvēku.

tad, kad cilvēks ir sasniedzis šo vecumu/kondīciju/stadiju - viņu vērtē un ciena pēc tā, ko viņš ir jau ar sevi sasniedzis. Tb, pēc tā, kā realizējis savu potenciālu.
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.03.29 14:13:16
masiks, nepareizi... Krusta kari, Dzhihaadi satur fundamentaalu kljuudu, kuru, starp citu, slimo arii ateisti!

Shii kljuuda ir taada, ka tiek uzskatiits, ka pateisiibas zinaashana dod tiesiibas apriori sho patiesiibu enforceet!

Tas ir kljuudains uzskats...

Patiesiiba nav jaaizstaav, Patiesiiba ir taa, kas aizstaav!

Logjisks Teistiskaa uzskata iznaakums ir faktiski budistiska kluseejosha meditaacija un leenpraatiigs mieriigs sveetiigs darbs citu cilveeku labaa, jo taapeec, ka tu zini patiesiibu, tu speej ar sevi aizpildiit tos patiesiibas truukumus pasaulee, kuri tur ir... Tu nevis kljuusti par aamuru kas taisno saluuzushu tiltu, bet gan par savienojosho "ielaapu" shiim plaisaam, kaameer tilts (kas ir cilveeki) pats apvienojas!
EzītisMiglā
# Iesūtīts: 2010.03.29 14:19:00
Ctulhu
Tad dr. Mengele ir pelnījis lielāku cieņu nekā kāds tur viņa nomocītais ieslodzītais kurpnieks, kas lieliski darīja savu darbu un pats bija labs cilvēks, tikai nu, neko daudz nesaprata no universitāšu lietām?
masiks [212.93.96.2]
# Iesūtīts: 2010.03.29 14:19:19
Jošs Mulders
pasaule, objektīvi, ir kautkā tā iekārtota, ka klusējoša meditācija neveicina uzskatu un ticības izplatību, nostiptināšanos. Ir teikts un pavēlēts iet evanģelizēt. Un ir teikts nebērt cūkām pērles. Tb - gribi negribi, bet uzrodas jautājums - ja jau gājām, evanģelizējām, bet tie cūkas neevanģelizējas... ko tad ar viņiem mums iesākt??? ne viņi kļūt par mūsējiem, ne gaisā izkūp. Abet ar to gaisā izkūpēšanu... aiz ko viņiem nepiepalīdzēt?
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.03.29 14:25:51
masiks, redzi tu pats izdomaa...

Kristus vairrakkaart noraadiija, ko dariit, ja kaads neevnagjelizeejas... un TIESHI situaacijaa, kad maaceklji ziepeejaas lokaalo krusta karu uzriikot... Kristus teica... ej citur, tur kur evangjelizeejas, taa teikt, ja nav kazai piena, tad nav... nevajag spaardiit beigtu kakji!

Elementaari! Lab par to meditaaciju es runaaju attieciibaa uz savu personiigo dziivi, protams, attieciibaa uz citu cilveeku dziivi - ej un evangjelizee... un evangjelizeet ar vaardiem ir tikai viens no evangjelizaacijas veidiem... savukaart dzelzs un uguns noteikti nav veids, kaa Dievs ljauj vai paveel evangjelizeet.
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.03.29 14:26:26
Kaada sagadiisjanaas, ar ateistisko uzskatu ir tas pats....

Tas ir logjisks iznaakums patiesiibas zinaashanai!
masiks [212.93.96.2]
# Iesūtīts: 2010.03.29 14:30:44
Jošs Mulders
masiks, redzi tu pats izdomaa...
Piedod - nē. Tie ir vēstures fakti (un realitātes- Olstera piemēram), ne manas fantāzijas. Ij pie šiem secinājumiem (darbībām) ne es nonācu, bet gan tavi ticības brāļi. Piedo - aizrādījums ne pēc adreses...
Jošs Mulders
# Labojis Jošs Mulders: 2010.03.29 14:35:24
Piedod - nē. Tie ir vēstures fakti (un realitātes- Olstera piemēram), ne manas fantāzijas. Ij pie šiem secinājumiem (darbībām) ne es nonācu, bet gan tavi ticības brāļi. Piedo - aizrādījums ne pēc adreses...

Bet tie neizriet logjiski no ticiibas postulaatiem!

Tur taa atshkuiriiba... ka ateistiskie "pitfaali" izriet logjiski, no ateisma pirm-premisaam... No kristietiibas izdomaat krusta karus var tikai tad, ja krsitietiibaa iepotee sveshas kristietiibaa neesoshas premisas! Tieshi uz to ir naski tie "ticiibas braalji" kas tos karus veidoja... vinji pat nekautreejas arii postuleet, ka Magjistraata un kaadu gariigu autoru subjektiivaa proza ir ekvivalenta ar Dieva Vaardu, taadeejaadi, piemeeram, RKB pashaa religjiskajaa sisteemaa ir iebuuveetas durvis, pa kuraam ienest kaareiz shaadas destruktiivas premisas... sliktaakais ir tas, ka nav iebuuveetas durvis, pa kuraam taas premisas iznest, taadeejaadi RKB naakaas visu iekshaa ienesto bet nesmuko paarklaat ar smukaam dekoraacijaam!

Bet imo tas ir offtops!
masiks [212.93.96.2]
# Iesūtīts: 2010.03.29 14:46:19
Jošs Mulders
Bet tie neizriet logjiski no ticiibas postulaatiem!
Iepriekš bija teikts par subjektīvo rakstu un cietā objektīvā vārda interpretāciju. šķiet, interpretācija nu jau ietilpst ticības postulātos, ibo raksti neesot jātver burtiski... tā, ka.... gala sānā izriet gan...
sica . [78.84.154.224]
# Iesūtīts: 2010.03.29 14:57:40
Mimī
un kāda bija reakcija? tas jau tas intresantākais šai stāstā
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.03.29 15:01:43
Iepriekš bija teikts par subjektīvo rakstu un cietā objektīvā vārda interpretāciju. šķiet, interpretācija nu jau ietilpst ticības postulātos, ibo raksti neesot jātver burtiski... tā, ka.... gala sānā izriet gan...

masiks, par to arii bazars bija ko teicu... nevar pie texta interpetaacijas laist "no vidus" nesagatavotu cilveeku!

Taapat kaa nevar iebootot kompi saakot no diska vidus!
Sniegpulkstenītes balss
# Iesūtīts: 2010.03.29 15:02:11
Mimī
no manis nesaigaidīt tās izcili stulbās "mūsošanas" un "mēsošanas" - vai kāds mums zobiņš, vai kāda mums kakiņa...
100% piekrītu!!!!!
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2010.03.29 15:02:21
Mimī... a kur paliek beerna-mātes gariigās saiknes atzīšana?
sica . [78.84.154.224]
# Iesūtīts: 2010.03.29 15:04:03
vai garīgā saite ir mūsošanās?
kāda psiholoģe teica, ka māmiņās kas mūsojās ir psiholoģiskas problēmas, jo viņas nav pārgriezušas dzmedībās nabas saiti un nesaprot, ka nu ir viņas un bērns, nevis viņa + bērns viens organisms.....
piiich
# Labojis piiich: 2010.03.29 15:13:59
Mimī
kamēr bēbi vajag aiznest nomazgāt kaku vai pabarot, tikmēr arī ir "mēs" pakakājām vai "mēs" paēdām.
kad viņš/-a sāk pats visu darīt, tad pazūd mēsošanās.

man vēl bērnu nav, bet tā es domāju
sica . [78.84.154.224]
# Iesūtīts: 2010.03.29 15:18:47
Ctulhu
a kam viegli...... tā jau viņu izvēle tā saitoties

incognito
es pazīstu vienu čali, kas ar mammu saaudzis jau 33 gadus un?
sica . [78.84.154.224]
# Iesūtīts: 2010.03.29 15:21:39
piiich
joks tāds, ka vienām mūsošana tā arī neuzrodas un viņas mīl bērnus, a citām mūsošana nebeidzas arī, kad bērns jau pieaudzis...... tā vnk ir psiholoģiska problēma....
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 37 , pavisam kopa bijuši: 35333