atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par kristīgu dzīvi dzīvot `atklātā grēkā`
deprofundis
Iesūtīts: 2007.02.24 12:37:43
ko nozīmē `dzīvot atklātā grēkā`? lūdzu piemērus (neskaitot homoseksuālismu un noziedzību), un definīciju.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 .
AutorsZiņas teksts
Amelly
# Iesūtīts: 2007.04.19 12:36:48
Janis Diekonts Es Tev pilnīgi piekrītu! Laulību vajag reģistrēt, bet es neuzskatu, ka zīmogs pasē ir tā mēraukla, kas ļauj iztiesāt, vai laulība ir notikusi un vai tā ir grēcīga (jo ir seksuālas attiecības starp partneriem). Skaidri pateikts ir tas, ka laulība, ti. viena miesa ir ar katru, ar kuru ir seksuālas attiecības. pilnīgi otrādi - es uzskatu, ka katrs seksuāls kontakts ārpus šīm vienām attiecībām ir grēks, laulības pārkāpšana. Gan pirms, gan laulību laikā. Un vairākkārtējas laulības - tas ir vēl smagāk. Un tomēr - ne jau pēc laulību skaita, bet pēc šo seksuālo kontaktu skaita. Domāju, ka Baznīcai vajadzētu vairāk runāt tieši par šo aspektu, nevis tiesāt jauniešus, kuri gatavojas laulībām baznīcā, ir solījušies Dievam un viens otram un ir viens otram vienīgie.
Minimālists
# Iesūtīts: 2007.04.19 13:40:33
Vai kāds var pateikt, kur šai forumā ir meklejama tēma par šķirtu cilvēku laulāšanu? Manuprāt tur tika izdiskutēts Jāņa Diekonta uzdotais jautājums, t.i., ka bibliski laulība sākas ar TO (ja nekļūdos, tad šo komentāru sniedza lietotājs Priest).
luteranis [195.122.30.197]
# Iesūtīts: 2007.04.20 10:18:35
Cilveki man ta liekas parak fokusejas tikai uz to vai ir vai nav lauliba vai ir sekss pirms laulibam vai nav. Man liekas ka galvenais ir uznemties atbildibu par savu ricibu, ja tu mili otru un ir nopietnas attiecibas un ir vai nav sekss svarigi ir, lai tu uznemies atbildibu par sekam un attiecibu turpinajumu - laulibu.
Janis Diekonts
# Iesūtīts: 2007.04.20 10:49:27
tikai vai cilveks saprot, kas ir iesakums un kas turpinajums. Musu sabiedribaa ir uzskats,ka vispirms ir seksualas attiecibas un pec tam varbut lauliba.
Nekada veida mes nevaram teikt,ka pashas seksualas attiecibas jau ir laulibas ceremonija Dieva priekshaa.
Turklat nekadi nevaram ari saukt pirms/arlaulibas sakarus par atbildigiem. Bet protams,tas ir tikai apsveicami,ja jaunieshi atgriezhas no netiklibas un dodas laulibaa.
Amelly
# Iesūtīts: 2007.04.20 10:58:40
Janis Diekonts Un kāpēc tad nevaram? Vai Tu vari to pamatot ar Rakstiem?
Janis Diekonts
# Labojis Janis Diekonts: 2007.04.20 15:05:37
Amelly-
Dievs sauc Mariju par Jazepa sievu tai vel jaunavai esot,jo ta bija apsolita vinam. Kas ir rakstits Katehisma par laulibu? Skiet,ka Jums laiks atkartot.
Mirga
# Iesūtīts: 2007.04.20 17:52:16
Īsi un vienkārši varbūt varētu teikt tā: Vīrieti un sievieti pēc faktiski var uzskatīt par vīru un sievu, bet, lai šī savienība būtu laulība, trūkst solījuma un atklātības.
Janis Diekonts
# Iesūtīts: 2007.04.20 21:28:11
Mirga-
es tomer par viru un sievu sauktu virieti un sievieti tikai pec laulibas. Gan faktiski,gan jebkada cita izpratne. Lidz tam tiem bus jasamierinas ar draugi, ligava ligavainis vai sliktakaja gadijuma ar pasaules pieskirto "partneris".
Kad Dievs tos sauks par viru un sievu,tad tie ari neliekulojot vares tadi saukties. Lidz tam varu teikt tikai to ko Kristus: "bet tas,kas tev tagad ir nav tavs viirs"
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 .
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 92 , pavisam kopa bijuši: 1070