atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem veiksme - neveiksme.
S.R...
Iesūtīts: 2008.04.28 12:17:51
ir tāda cilvēku kategorija - veiksminieki. ir neveiksminieki.
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
AutorsZiņas teksts
S.R...
# Iesūtīts: 2008.04.28 12:19:12
jautājums sekojošs - kas to veicina? pēc kādiem parametriem veiksme izvēlās cilvēku. vai varbūt cilvēks izvēlās veiksmi? un vēl - vai ir kristīgi būt veiksminiekam?
Ingars
# Iesūtīts: 2008.04.28 12:30:28
Salamans mācītājs 9. nodaļa
11 Un atkal es redzēju zem saules, ka ne ātrajam skriešanās sacīkstēs tika piešķirta uzvara un ka ne pašam drošsirdīgākajam karā piekrita uzvara, un ne gudrākajam peļnas darbā maize, ne arī pašiem saprātīgākajiem bagātība un arī ne uzskatu ziņā pašiem attīstītākajiem labvēlība, bet gan, ka viss tas ir atkarīgs no laika un apstākļiem.
Ingars
# Labojis Ingars: 2008.04.28 12:31:39
Un vispār S.R... Salamana mācītāja grāmatā atradīsi ļoti izsmeļošu informāciju par šo tēmu
Ingars
# Iesūtīts: 2008.04.28 12:34:09
a_masiks
Uzmini - kas ir Kungs pā laiku un apstākļiem?
Ingars
# Iesūtīts: 2008.04.28 12:36:35
Jekaba 4. nodaļa
13 Nu tad jūs, kas sakāt: šodien vai rītu mēs dosimies uz to un to pilsētu un pavadīsim tur gadu un tirgosimies un gūsim peļņu, -
14 jūs taču nezināt, kāda jūsu dzīve ir rītu; jo tā ir tvaiks, kas uz īsu brīdi ir redzams un tad izgaist,
15 kur jums būtu jāsaka: ja Tas Kungs tā gribēs, mēs dzīvosim un darīsim to un to. -
16 Bet tagad jūs lielāties savā augstprātībā; katra tāda lielība ir ļauna.

Romiešiem 9. nodaļa
15 Uz Mozu Viņš saka: Es žēloju, ko Es žēloju, un būšu līdzcietīgs, pret kuru gribu.
16 Tātad ne no cilvēka gribēšanas vai skriešanas, bet viss no Dieva žēlastības.

S.R...
# Iesūtīts: 2008.04.28 12:38:41
a_masiks
nepiekrītu. ir jābūt kādai likumsakarībai - kāpēc vienam ir gandrīz tikai negatīvie gadījumi - citam toties gluži pretēji un visās lietās? a?
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.04.28 12:38:46
a_masiks
gadījums. Kas gan cic?
Jā, citādi ar tām zemestrīcēm, cunami, vulkāna izvirdumiem un citām lietām tā stulbi sanāktu ...
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.04.28 12:41:04
S.R...
kāpēc vienam ir gandrīz tikai negatīvie gadījumi - citam toties gluži pretēji un visās lietās? a?
Bet, ja atcerās, ka pasaulē ir vairāki miljardi cilvēku, tad starp tiem būtu jābūt pietiekami daudziem, kam tiešām visu laiku neveicās vai visu laiku veicās. Lielo skaitļu likums.
Vēl, jāatcerās, ka cilvēks pats sevi bieži noskaņo gan veiksmei, gan neveiksmei. Loterijās tas gan cauri neiet, bet daudzviet, kur ir vairāki cilvēki kopā, tas iet cauri.
Balss
# Iesūtīts: 2008.04.28 12:42:49
Vēlreiz: 16 Tātad ne no cilvēka gribēšanas vai skriešanas, bet viss no Dieva žēlastības.
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.04.28 12:43:46
Balss
Hmm... katastrofas un epidēmijas ... tas tā viss aiz tīras žēlastības?
jautātājs [80.233.156.204]
# Iesūtīts: 2008.04.28 12:44:35
gadījums. Kas gan cic?

... un tas pēc savas būtības ir kaut kas, kam ir reāla ietekme uz realitāti, bet kura cēloni tu nevari nedz "izrēķināt" nedz kontrolēt! Būtībā tava atbilde nozīmē "es nezinu", un lai neizskatītos muļķīgi tu mēģini ieviest haosa jēdzienu realitātes skaidrošanā! Pats arī tam tici?
jautātājs [80.233.156.204]
# Iesūtīts: 2008.04.28 12:46:34
Hmm... katastrofas un epidēmijas ... tas tā viss aiz tīras žēlastības?
.... Jā katastofas un epidēmijas Ēģiptē bij aiz žēlastības pret Izraēli!
Ingars
# Iesūtīts: 2008.04.28 12:50:01
ehhh kā man patīk bībele, tur takš ir atbildes uz visiem jautājumiem

1.Mozus grāmata (Genesis) 3. nodaļa
1 Bet čūska bija visviltīgākā no visiem lauku zvēriem, ko Dievs Tas Kungs bija radījis. Tā teica sievai: "Vai tad tiešām Dievs ir teicis: neēdiet ne no viena koka dārzā?"
2 Sieva teica čūskai: "Mēs ēdam no koku augļiem dārzā,
3 bet par tā koka augļiem, kas ir dārza vidū, Dievs teicis: no tā jums nebūs ēst, nedz to aiztikt, citādi jūs mirsit."
4 Tad čūska teica sievai: "Jūs mirt nemirsit,
5 bet Dievs zina, ka tanī dienā, kad jūs no tā ēdīsit, jūsu acis atvērsies un jūs būsit kā Dievs, zinādami labu un ļaunu."
6 Un sieva redzēja, ka koks ir labs, lai no tā ēstu, un ka tas jo tīkams acīm un iekārojams, ka dara gudru. Un viņa ņēma no tā augļiem un ēda, un deva arī savam vīram, kas bija ar viņu, un viņš ēda.
7 Tad viņu abu acis tapa atvērtas, un viņi atzina, ka viņi bija kaili, un viņi savija vīģes lapas un taisīja sev gurnu apsējus.
8 Tad viņi sadzirdēja Dieva Tā Kunga balsi, kas dārzā staigāja dienas vēsumā; tad cilvēks un viņa sieva paslēpās starp dārza kokiem Dieva Tā Kunga priekšā.
9 Un Dievs Tas Kungs sauca cilvēku, sacīdams: "Kur tu esi?"
10 Tas atbildēja: "Es dzirdēju Tavu balsi dārzā, un mani pārņēma bailes, jo es esmu kails, un es paslēpos."
11 Bet Viņš sacīja: "Kas tev ir teicis, ka tu esi kails? Vai tu neesi ēdis no koka, no kura Es tev aizliedzu ēst?"
12 Un cilvēks sacīja: "Tā sieva, ko Tu man devi, lai viņa būtu ar mani, tā man deva no tā koka, un es ēdu."
13 Un Dievs Tas Kungs sacīja sievai: "Ko tu esi darījusi?" Un sieva sacīja: "Čūska mani pievīla, un es ēdu."
14 Un Dievs Tas Kungs sacīja čūskai: "Tādēļ ka tu to esi darījusi, tu esi nolādēta visu lopu un lauku zvēru vidū! Uz sava vēdera tev būs līst un pīšļus ēst visas tavas mūža dienas.
15 Un Es celšu ienaidu starp tevi un sievu, starp tavu dzimumu un sievas dzimumu. Tas tev sadragās galvu, bet tu viņam iekodīsi papēdī."
16 Sievai Viņš sacīja: "Vairodams Es vairošu tavas sāpes un tavu radību mokas - sāpēs tev būs bērnus dzemdēt; un tev būs kārot pēc sava vīra, un viņam būs valdīt pār tevi."
17 Un cilvēkam Viņš sacīja: "Tā kā tu esi klausījis savas sievas balsij un esi ēdis no šī koka, par kuru Es tev pavēlēju, sacīdams: tev nebūs no tā ēst, - lai zeme ir nolādēta TEVIS DĒĻ ; tev, smagi strādājot, būs maizi ēst visas sava mūža dienas.
18 Ērkšķus un dadžus lai tā tev dod, no lauka augiem tev būs pārtikt.
19 Sava vaiga sviedros tev būs maizi ēst, līdz kamēr tu atkal atgriezies pie zemes, jo no tās tu esi ņemts: jo tu esi pīšļi, un pie pīšļiem tev atkal būs atgriezties."
Ingars
# Labojis Ingars: 2008.04.28 12:50:36
Tātad paši cilvēki ir vainīgi pie savas neapskaužamās situācijas
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.04.28 12:53:11
Ingars
paši cilvēki ir vainīgi pie savas neapskaužamās situācijas
Kā var būt "pats vainīgs" kāds, kurš neko nav nodarījis? Piedzimst jauns cilvēks, mazs bērns, un uzreiz ir pie kaut kā vainīgs?
Vai - šo bērnu aiznes cunami. Par ko, par kādiem nodarījumiem?
Ingars
# Iesūtīts: 2008.04.28 12:55:22
Ja jau bērni nepārmanto grēcīgo samaitāto dabu, tad kādēļ viņi rīkojas kā grēcinieki kad paaugas? Un vēl kas - par grēku pienākas sods - nāve. Tātad viss kas ir mirstīgs, ir grēcīgs.

Tas, ka slepkava vēl tikai gatavojas kādu nomušīt, nenozīmē ka viņš vēl pagaidām ir labs
Ingars
# Iesūtīts: 2008.04.28 12:56:16
a_masiks
Kur ta tas ir rakstīts?
jautātājs [80.233.156.204]
# Iesūtīts: 2008.04.28 12:58:06
KarotesNav, mūsu darbi gan sākaas pie mums, bet tie nebeidzas ar mums, bet turpinās arī pēc tam, kad esam aizgājuši no šīs pasaules. Tā ir vilinoša ideja, kontrolēt visas savas darbības sekas, bet realitātē mēs varam kontrolēt tikai to, kas ir mūsos, līdzko tas ir pateikts vai izdarīts, tas sāk savu neatkarīgu dzīvi no tevis, tev neprasot atļauju. Ja tava mute un rokas runā vardes, krupjus un dēmonus, tad ar to tu piepildi arī savu bērnu dzīvi. Ja tava mute un rokas runā labu, tad tas ir tieši tas, ko mantos tavi bērni, ģimene, pilsēta, sabiedrība, Valsts, pasaule, visums!

Cilvēki nevar kontrolēt savu vecāku grēkus, tamdēļ, redzot tos, viņi instinktīvi negrib būt atbildīgi par savējiem, kad tie skar viņu pašu bērnus. Tā ir bēgšana no tā ļaunuma, ko mēs nodarām! Bet pat sekulārajā sabiedrībā tu vari mantot ne tikai savu tēvu bagātīgo zemi, bet arī savu tēvu kārtīs sastrādātos parādus!
jautātājs [80.233.156.204]
# Iesūtīts: 2008.04.28 13:00:17
a_masiks, "random gadījums" būtībā arī nozīmē "es nezinu", jo "random" nozīmē tieši to, ka tavs prāts ir par īsu lai tā cēloņus noskaidrotu, ieraudzītu, kontrolētu. Tātad "random gadījums" pēc savas semantiskās būtības nozīmē "es nezinu". Jautājums vai tu esi gatavs to atzīt? Jo "random gadījums" tikai materiālistiskajā pasaulē skaitās kaut kāds izskaidrojums fenomeniem. Bet pēc būtības tas ir vienkārš vārds, lai apzīmētu tava prāta/zināšanu izziņas robežu, nevis identificētu kādu substanciālu racionālu likumu!
KarotesNav
# Iesūtīts: 2008.04.28 13:00:38
Ingars
Bērni nav vainīgi pie tā, ka viņiem ir tāda daba. Nevienu nevar vainot par to, ko viņš nav nodarījis. Nevienu nevar sodīt tikai tāpēc, ka viņš ir radies tāds, kāds viņš ir radies.
Bērns nav vainīgs pie tā, ka ir tāds piedzimis. Viņam nebija izvēles - būt grēcīgam vai nebūt, jo viņš jau piedzima grēcīgs. Tātad - sodīt te nav par ko.
Tad jau arī kaķis jāsoda par to, ka viņš ķer peles.
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 65 , pavisam kopa bijuši: 9052