atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par mūsu attiecībām ar tautiešiem ārzemēs islāms tautiešu vidū, gan ārzemēs, gan Latvijā
Voldemārs
Iesūtīts: 2008.03.14 21:35:30
Šo varētu par pārdomu diskusiju nodēvēt.
Domāju, lielākai daļai nav nekāds noslēpums, ka islāms strauji pieņemas spēkā un izplatībā.
Ko darīt kristiešiem/luterāņiem? [Nedomāju, vai šeit esošie neticīgie komentētāji kaut ko nopientu varēs līdzdalīt atbildē par to, lai gan pieļauju, ka atkal tiks krietni sa-oftopikots ] Ceru, kristiešiem gan būs kas sakāms.
Īstenībā, manuprāt, ja mums [kristiešiem/luterāņiem] vēl nav nekas sakāms, tad ir žēl, jo atbildes jau tagad ir nepieciešamas tiem, kas veic aktīvu islāma propogandu un gūst panākumus šajā "misijā".
Tātad, vēlētos ierosināt padomāt, ko katrs kristietis varētu atbildēt cilvēkam, kurš uzdod jautājumu par izvēli - kristietība vai islāms?
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . 19 ... 37 . 38 . >>
AutorsZiņas teksts
Mulders
# Iesūtīts: 2009.07.01 14:37:55
Allā Kurāna saka,ka radījis cilvēkus,tikai lai Viņam kalpotu,tā ir mūsu eksistences dabīgā forma,kas vienīgā var nest patiesu laimi šajā un nākamajā pasaulē

Bet Kristiešu Dievs cilvēkus ir radījis lai dalītos savā mīlestībā, existencē, brīvībā un labvēlībā... Kristiešu Dievs rada cilvēkus pēc savas līdzības un tēla, un PATS kalpo savai radībai, tās priekam un laimei. Kristietības Dievs ir Mīlestības Dievs - bet Mīlestība vienmēr ir upuris... kad tas, kurš mīl, nododās tā, kuru mīl labā...

Kristietības Dievs mīl savu radību un dāvā tai pats sevi... savu mīlestību, brīvību, laimi un prieku... un ieceļ Cilvēkus par Visas Radības pavēlniekiem... lai radība kalpotu Cilvēku laimei un mīlestībai...

Tā kā mums ir divi Dievi

Viens kurš Cilvēkus uzlūko kā SAVUS kalpus
Otrs, kurš Cilvēkus uzlūko kā SAVUS bērnus

Tieši tā arī Pāvils parāda Hagartes un Sāras dēlus

22 Proti, ir rakstīts, ka Ābrahāmam piedzima divi dēli, viens no kalpones, otrs no svabadās.
23 Bet tas, kas no kalpones, ir dabīgi dzimis, turpretim tas, kas no svabadās, pēc apsolījuma.
24 Tas ir līdzībā teikts, jo tās ir tās abas derības: viena no Sinaja kalna, kas dzemdē kalpībai, tā ir Hagare.
25 Bet Hagare ir Sinaja kalns Arābijā un atbilst tagadējai Jeruzālemei, jo tā ar saviem bērniem ir kalpu stāvoklī.
26 Bet augšējā Jeruzāleme ir svabada, tā ir mūsu māte;
27 jo ir rakstīts: priecājies, neauglīgā, kas nedzemdē, gavilē un sauc skaļi, kas necieti bērnu sāpes, jo daudz bērnu ir vientulei, vairāk nekā tai, kam ir vīrs. -
28 Jūs, brāļi, esat apsolījuma bērni kā Īzāks.
29 Bet, kā toreiz miesīgi dzimušais vajāja garīgi dzimušo, tā arī tagad.
30 Bet ko saka raksti? "Padzen kalponi un viņas dēlu! Jo kalpones dēlam nebūs mantot kopā ar svabadās dēlu."
31 Tātad, brāļi, mēs neesam kalpones, bet svabadās bērni.



Tu esi Izmaēla bērns... Kalpones bērns, vergs!

Es esmu Īzaka bērns... Brīvās bērns, mantinieks!
abu Safija [78.84.206.23]
# Iesūtīts: 2009.07.01 14:40:06
Muslimi atzīst Jēzus evaņģēliju, bet tāda mūsdienās nav. Ir četri anonīmie, kuri nosaukti Marka (vecākais), Mateja, Lūkasa un Jāņa (jaunākais) vārdos, kuros no malā stāvoša pozīcijām (lai gan bieži ir aprakstītas situācijas, kurās nav malā stāvošā liecinieka) tiek aprakstītas gandrīz nekas vairāk kā 3 nedēļas Jēzus dzīves. Cik tur ir teicis pats Jēzus tas vispār ir uz pāris A4 lapām savietojams...
Daudzi muslimi - kristietības pētnieki uzskata, ka 4(+) anonīmie evaņģēliju autori nav uzskatījuši Jēzu par Dievu. Pat neskatoties uz to, ka vecākajā Marka evaņģēlijā tik dažviet ir pieminēts "Tēvs - Dēls", Mateja un Lūkasa jau vairāk, bet jaunākajā Jāņa evaņģēlijā jau pilns ar "Tēvs - Dēls".
Trīsvienības koncepts, iedzimtais grēks un tā izpirkšana uz krusta, atteikšanās no bauslības ievērošanas un tamlīdzīgās trīsvienīgās kristietības idejas nenāk no Jēzus,bet gan no Pāvila, kur
abu Safija [78.84.206.23]
# Iesūtīts: 2009.07.01 14:41:09
, kurš nekad nesatika Jēzu (SAW).
Nekur evaņģēlijos Jēzus (SAW) nesaka: "Esmu Dievs!" "Pielūdziet mani!", lai gan Jēzus (SAW) saka, ka neko slepus viņš nemāca, tāpēc nejēdzīgi ir argumenti, ka viņš slēpa savu misiju.
Viņu gribēja nogalināt kā viltus pravieti, kā viltus mesiju, kā cilvēku, kas ar savu sludināšanu taisa nepatikšanas Romas varai un vietējiem ebreju šeftmaņiem...
Mulders
# Iesūtīts: 2009.07.01 14:48:11
abu Safija,

Nekur evaņģēlijos Jēzus (SAW) nesaka: "Esmu Dievs!" "Pielūdziet mani!",

Ja viņš to būtu teicis, vai tad tu ticētu?
Tikai tīri hipotētiski? Vai tu ticētu? Jo tu taču netici, ka 4i Evanģēliji ir kāds sakaras ar Jēzu, tad kāda nozīme tam, ko kāds tur saka?

Bet Vecajā Derībā ir arī dotas liecības, ka Jēzus Kristus ir Dievs Es jau tev norādīju uz Jesajas 9 nodaļu.
Tāpat ir Jesajas 6 nodaļa, uz kuru Jānis referencējas savā evanģēlija 12 nodaļas 40os pantos, liecinot, ka Jesaja Jēzu redzēja!

Tā kā... pirms kaut ko apgalvo, vispirms iepazīsties ar šiem Evanģēlijiem, nevis atgremo musulmaņu širpotrebu!

Tas neko labu neliecina par Musulmaņa vēlmi izzināt patiesību, bet gan parāda tevi kā parastu neticīgo, kas tic tam, ko viņam saka viņa paša autoritātes, bet pats neko nepārbauda!

Jo vai tad Sālamans nav teicis

Sal 18:17 Ikviens kā pirmais šķiet savas sūdzības lietā taisns esam; tikai kad lietā iesaistās viņa pretinieks, tā noskaidrojas.

Vai tu maz esi lasījis Evanģēlijus? Jo citādi tu apgalvo muļķības!
Mulders
# Iesūtīts: 2009.07.01 14:50:38
Vēl... Jesaja raksta

40:3 Klau! Kaut kur atskanēja sauciens: "Ierīkojiet tuksnesī Tam Kungam ceļu, dariet klajumā kādas līdzenas tekas mūsu Dievam!

Tas ir par Jāni KristītājU!

KAM Viņš sataisīja ceļu? Viņš uz Kristu norādīja... bet Jesaja saka, ka ceļs tiek sataisīts mūsu Dievam!

Jēzus Kristus ir mūsu Dievs, un tas ir saskaņā ar Praviešiem!
abu Safija [78.84.206.23]
# Iesūtīts: 2009.07.01 14:54:39
šis panst ir par Muhammad un vārdi Adonai ,ne vienmēr tekstā nozīmē dievs.
abu Safija [78.84.206.23]
# Iesūtīts: 2009.07.01 14:55:45
Cīna vai ,kaut vai necienīga izturēšnās pret Allāh,vinā pravcieti un Kurānu jau ir kufr.
Mulders
# Labojis Mulders: 2009.07.01 15:01:39
šis panst ir par Muhammad un vārdi Adonai ,ne vienmēr tekstā nozīmē dievs.

Taapeec labi ir ka mees varam pārbaudīt oriģinālā un nepaļauties rakstu mācītājiem, jūs tač tā darāt vaine?

Un labi, ka ir internets, kur mēs varam šo rakstu vietu dabūt oriģinālā, un redzēt, ka tur vārdiņš "Adonai" nemaz nav, bet gan oriģinālā ir rakstīts... "Ierīkojiet tuksnesī ceļu YHWH (jahve, kas ir Dieva vārds) un dariet kklajumā kādas līdzenas tekas mūsu Elohiim (vēl viens Dieva vārds)

Tā kā... khe khe khe abu Safija!

Kas mums ir...

Mums ir Jesajsa 40:3, kur skaidri ir pateikts par DIEVU... Allahu, bet TU... nevis es, bet TU, šo pielīdzināji Muhamedam, tas ir, tu nupat esi izdarījis kā tu to sauci širk(līdzinieku Dievam piedēvēšanu.

Tu nupat Muhamedu pielīdzināji Dievam, jo Jesaja skaidri runā par Allahu nevis par Muhamedu!

Bet tu taču to zināji... jo tu taču pārbaudi oriģinālā kas rakstīts

Adonai tur nav

Cīna vai ,kaut vai necienīga izturēšnās pret Allāh,vinā pravcieti un Kurānu jau ir kufr.

Tieši tā... tāpēc, kāpēc tu... būdams Musulmanis... necienīgi un nicīgi izturies pret Jesaju, kas ir Dieva pravietis un viņa teikto, un to, ko viņš teicis par Allāhu tu attiecini uz Muhamedu, kas ir tikai cilvēks, ne Dievs? Tu JAU esi zem širk pakļuvis! Ko nu?
abdullāh
# Iesūtīts: 2009.07.01 15:04:13
savas slimēgās vēlmes Dievam piedēvē kristieši.
Mēs muslimi dievu nepadaram pēc sava ģīmja un līdzības.
Dievs neiznīcinās,visus,kuri nepiekrīr viņam,dievs viņus mūžīgi mocīs elles ugunīs.
p.s. es negribētu iznīcināt visis,kuri man nepiekrīt
abdullāh
# Iesūtīts: 2009.07.01 15:06:05
nepārbaudīju rakstu vietu ,sajucu ar citu.Insān(arāb.cilvēks)-tas,kurš aizmirst
abdullāh
# Iesūtīts: 2009.07.01 15:06:56
Es dievu neiztēloju,Viņš pats caur svētiem tekstiem atklāj ,kāds viņš ir
abdullāh
# Iesūtīts: 2009.07.01 15:07:13
Visas tās vietas, kuras kristieši interpretējot citē kā pierādījumu, ka Jēzus (SAW) bija Dievs, var izskaidrot ar pašas Bībeles palīdzību.
Ja Jēzus (SAW) teica, ka viņš bija pirms Ābrahama (SAW), tad to pašu teica Zālamans. Ja Jēzus (SAW) teica, ka viņš un Dievs ir Viens, tad tas acīmredzot ir simboliski, jo citā vietā viņš saka, ka viņš, viņa mācekļi un Dievs ir viens.
Ja vienā vietā Jēzus (SAW) saka, ka ja esat mani redzējuši, tad esat redzējuši Tēvu, tad tas nenozīmē, ka esat redzējuši Dievu, jo citā vietā Jēzus (SAW) saka, ka neviens nav redzējis Tēvu. Drīzāk tas nozīmē, ka esat redzējuši Dieva pravieti, ka esat redzējuši reliģijas patiesu praktizēšanu...
Dažkārt kristieši saka, ka Jēzus (SAW) teica: esmu alfa un omega.
Bet tas ir no Jāņa atklāsmes grāmatas, kuru neatzīst daudzas kristiešu baznīcas (piemēram Sīrijas katoļi). Un tas nav nekāds evaņģēlijs, bet gan cilvēka sapnis, kurā it kā Jēzus (SAW) esot to teicis. Tur ir arī par briesmoni ar acīm uz ragiem un iekšpusē un citādi murgi, kas rādās, kad pirms gulētiešanas pārēdas...
Un tas, ka atstāstos par Jēzu (SAW) vēlajā Jāņa evaņģēlijā ir pilns ar "Dieva dēls - Dievs - Tēvs", tas arī neko nenozīmē.
Tā ir semītu valodas simbiliskā izteiksmes forma. Vecā Derība ir pilna ar Dieva dēliem.
Savdabīgi, kad Mozus (SAW) dodas pie Faraona, tad viņš saka: ~"Esmu Dievs, atdod manu pirmdzimto Dieva dēlu Izraēlu..."
Pat Jaunajā Derībā citi cilvēki ir saukti par Dieva dēlu vai dēliem. Gan Ādams (SAW) tur ir nosaukts par Dieva dēlu, gan cilvēki (ja pareizi atceros), kas sludina Dieva vēsti tālāk ir nosaukti par Dieva dēliem.
Bībelē ir pilns ar Dieva dēliem.
Tā ir semītu valodas izteiksmes forma ar kuru apzīmē Dieva kalps.
"Tēvs - dēls" semītu valodā var nozīmēt "Kungs - Kalps".

Un kad Jēzum (SAW) grib piešūt kaut kādu lietu lai viņu notiesātu un varētu atbrīvoties no šī musinātāja, tad tiesā tiek izsaukti visādi viltus liecinieki. Tomēr tas nav apmierinoši un šie ķeras pie valodas: Tu apgalvo, ka esi Dieva dēls?
Bet Jēzus (SAW) šiem nesaka: "Jā, esmu."
Nē, Jēzus (SAW) norāda, ka viņš tā var apzīmēt Dieva kalpu, jo ~"Vai tad jūsu (ebreju) pašu rakstos neesat dēvēti par dieviem?"
Jo Vecajā Derībā patiesi ebreji vietām ir dēvēti par Dieviem, Dieva dēliem...
Ebreji bija ļoti izmisuši lai atrastu iemeslu Jēzus (SAW) nonāvēšanai, pat sauca viltuslieciniekus:
Marka 14:
55 Bet augstie priesteri un visa tiesa meklēja liecību pret Jēzu, lai Viņu nonāvētu, un neatrada.
56 Jo daudzi deva viltus liecības pret Viņu, un viņu liecības nebija vienādas.
57 Un citi cēlās un deva nepatiesu liecību pret Viņu, sacīdami:
58 "Mēs esam dzirdējuši, ka Viņš sacījis: Es gribu šo rokām taisīto Templi noplēst un trijās dienās uzcelt citu, kas nav rokām taisīts."
59 Bet arī šī viņu liecība nebija vienāda.
60 Un augstais priesteris piecēlās, nostājās vidū un jautāja Jēzum, sacīdams: "Vai Tu uz to nekā neatbildi, ko šie pret Tevi liecina?"
61 Bet Viņš cieta klusu un neatbildēja nekā. Un atkal augstais priesteris Viņam jautāja un sacīja: "Vai Tu esi Kristus, Augsti teicamā Dēls?"
62 Bet Jēzus sacīja: "Tas Es esmu. Un jūs redzēsit Cilvēka Dēlu sēžam pie Visuspēcīgā labās rokas un nākam ar debess padebešiem."
63 Tad augstais priesteris saplēsa savus svārkus un saka: "Kam vēl vajag liecinieku?
64 Jūs Viņa zaimošanu esat dzirdējuši! Kā jums šķiet?" Bet tie visi Viņu notiesāja, ka Viņš nāvi esot pelnījis.
65 Un citi sāka Viņu apspļaudīt un apsedza Viņa vaigu, un Viņu sita dūrēm, un Viņam sacīja: "Pravieto." Un sulaiņi Viņam sita vaigā.



Tad viņiem patika šī doma, ka viņi var nonāvēt Jēzu (SAW) par viņa izteikumiem, kurus var interpretēt kā zaimošanu, bet Dieva pravietis Jēzus (SAW) norāda, ka Vecā Derībā arī tiek izmantota šāda forma:

31 Tad jūdi atkal sanesa akmeņus, lai Viņu nomētātu.
32 Jēzus tiem atbildēja: "Daudz labu darbu Es jums esmu rādījis, kas nāk no Tēva. Kura darba dēļ jūs Mani gribat nomētāt?"
33 Jūdi Viņam atbildēja: "Nevis laba darba dēļ mēs Tevi gribam nomētāt, bet Dieva zaimošanas dēļ, tāpēc ka Tu, cilvēks būdams, dari Sevi par Dievu."
34 Jēzus viņiem atbildēja: "Vai nav rakstīts jūsu bauslībā: Es esmu sacījis, jūs esat dievi. -
35 Ja raksts tos nosaucis par dieviem, uz kuriem attiecas šie Dieva vārdi, un raksti nevar tikt atcelti,
36 vai tad Tam, ko Tēvs ir svētījis un sūtījis pasaulē, jūs drīkstat pārmest Dieva zaimošanu, ka Viņš sacījis: Es esmu Dieva Dēls.
37 Ja Es nedaru Sava Tēva darbus, neticiet Man!
Mulders
# Iesūtīts: 2009.07.01 15:08:17
savas slimēgās vēlmes Dievam piedēvē kristieši.

Tā ir... Mīlestību mēs tiešām piedēvējam Dievam!
Bet vēlmi pakļaut cilvēkus un padarīt viņus par kalpiem, to Dievam piedēvē Musulmaņi!

Mēs muslimi dievu nepadaram pēc sava ģīmja un līdzības.
Pagaidām tā līdzība ir 1:1 Jo tāpat kā jūsu Dievs grib cilvēkus pakļaut un par kalpiem padarīt, tā to grib musulmaņi.

Dievs neiznīcinās,visus,kuri nepiekrīr viņam,dievs viņus mūžīgi mocīs elles ugunīs.
Kā to dara musulmaņu šahīdi?

p.s. es negribētu iznīcināt visis,kuri man nepiekrīt
Bet mocīt gribētu?
abdullāh
# Iesūtīts: 2009.07.01 15:10:31
negribētu arī mocīt.
tik cik kristieši ir nomocījuši cilvēkus neviens režīms pasulē nav izdarījis
abdullāh
# Iesūtīts: 2009.07.01 15:12:05
http://www.draugiem.lv/video/?otaam

nerunājot nemaz par krusta kariem un raganu medībām(latvijā luteriskās baznīcas specializācija)
abdullāh
# Iesūtīts: 2009.07.01 15:13:08
allāh ir labāks par visu un visiem un mocīs tikai tos,kuri to ir pelnījušu un viņam tas nesagādās ne prieku ne bēdas.
Mulders
# Iesūtīts: 2009.07.01 15:22:23
Es dievu neiztēloju,Viņš pats caur svētiem tekstiem atklāj ,kāds viņš ir

taču tu noteikti zini, kāds viņš NAV! Ja viņš tev nostātos priekšā, vai tu viņu pazītu?

Ja Jēzus (SAW) teica, ka viņš bija pirms Ābrahama (SAW), tad to pašu teica Zālamans.
Bet vai Zālamans turpat arī attiecināja uz sevīm Dieva Vārdu "ES ESMU"? Ar kuru Dievs atklājās Mozum?

Ja Jēzus (SAW) teica, ka viņš un Dievs ir Viens, tad tas acīmredzot ir simboliski, jo citā vietā viņš saka, ka viņš, viņa mācekļi un Dievs ir viens.
A kontextu filtrē? Ja musulmaņi tiešām ŠĀDI argumentē, tad jūs toč vēl esat 13 gadsimtā... Kontextu vajag filtrēt, tas, ka divās dažādos kotnextos ir viena un tā pati teikuma konstrukcija, tas nenozīmē, ka viena ir simboliska, bet otra īsta!
Kāpēc tad par simbolisku tu nosauc pirmo, nevis otro? Kas tev kontextā ļauj to padarīt par simbolisku pirmajā, bet otrajā ne par simbolisku?

Ja vienā vietā Jēzus (SAW) saka, ka ja esat mani redzējuši, tad esat redzējuši Tēvu, tad tas nenozīmē, ka esat redzējuši Dievu, jo citā vietā Jēzus (SAW) saka, ka neviens nav redzējis Tēvu.

A Jēzus jau arī nav Tēvs... Kristus persona un Tēva persona nav viena un tā pati persona. Dievs ir 3vienīgs nvis unipersonāls. Sorry, modālismu Kristietība jau sen ir atmetusi... tā kā ar šito argumentu lūdzu pie Modālsitiem.
Pietam... paskaties VD, tur Jesaja, Sampsona vecāki, Ābrahams, Mozus un viss Izraēls Dievu redzēja! Bet Tēvu nav redzējuši? Tad ko viņi redzēja? Bet Kristus saka, kas mani redzējis, tas Tēvu redzējis... jo Kristus ir Dievs, kas atklājies cilvēkiem...

Drīzāk tas nozīmē, ka esat redzējuši Dieva pravieti, ka esat redzējuši reliģijas patiesu praktizēšanu...

Tad tu uzskati, ka Kristus neprot izteikties? Jeb tu vienkārši parādi neticību, par kuru te abu safija rakstīja, ka tas ir nepiedodams grēks... Kaut kā sanāk, ka pāris stundu laikā musulmaņi pamanās iekāpt abos divos pašā Islāmā nepiedodamos grēkos! Kauns kauns!

Un tas, ka atstāstos par Jēzu (SAW) vēlajā Jāņa evaņģēlijā ir pilns ar "Dieva dēls - Dievs - Tēvs", tas arī neko nenozīmē.

Tas ka Korāns pilns ar visādiem textiem, tas arī neko nenozīmē Sorry, bet ja tu netici, tā ir tava problēma...

Tā ir semītu valodas simbiliskā izteiksmes forma. Vecā Derība ir pilna ar Dieva dēliem.

Bet tikai par Jēzu ir teikts, ka viņš ir Dieva vienpiedzimušais Dēls... Bet Mihas grāmatā rakst`tis -
5:11 Bet tu, Bētleme Efratā, kas esi maza starp tūkstošiem no Jūdas, no tevis nāks tas, kam jābūt par valdnieku Israēlā un kura izcelšanās meklējama sensenos laikos, mūžības pirmlaikos.

Kristus ir Dieva vienpiedzimušais (monogenesis) dēls! Visas Radības pirmsākums, Dieva pirmdzimtais, visas Dieva pilnības un godības attēls!

Savdabīgi, kad Mozus (SAW) dodas pie Faraona, tad viņš saka: ~"Esmu Dievs, atdod manu pirmdzimto Dieva dēlu Izraēlu..."

Baidos, ka neko tādu Mozus nav teicis Tā kā... nepiesienies!

Pat Jaunajā Derībā citi cilvēki ir saukti par Dieva dēlu vai dēliem. Gan Ādams (SAW) tur ir nosaukts par Dieva dēlu, gan cilvēki (ja pareizi atceros), kas sludina Dieva vēsti tālāk ir nosaukti par Dieva dēliem.
Bībelē ir pilns ar Dieva dēliem.

Un cik no tiem ir vienpiedzimušie dēli no mūžības iesākuma? Bētlēmē? Cik uz tiem var attiecināt šos Jesajas vārdus "5 Jo mums ir piedzimis Bērns, mums ir dots Dēls, valdība guļ uz Viņa kamiešiem. Viņa vārds ir: Brīnums, Padoma devējs, Varenais Dievs, Mūžīgais tēvs un Miera valdnieks."

Tā ir semītu valodas izteiksmes forma ar kuru apzīmē Dieva kalps.
"Tēvs - dēls" semītu valodā var nozīmēt "Kungs - Kalps".


Nevar viss... Tēvs - Dēls Rakstos tiek lietots, lai parādītu klasi... piederību, tautu... Izraēla bērni, Velna bērni... Cilvēka Bērni!

Ko tad nozīmē vārds "Cilvēka Dēls"? Tas nozīmē, ka viņš ir Cilvēks pēc dabas. Tāpat "Dieva Dēls" nozīmē, to ka tas ir Dievs pēc dabas!

Pac Jēzus Kristus citē psalmu ar farizejiem par sevi liecinot!

Lūk, tev Jēzus paša uzdotā mīkla

41 Bet Viņš tiem teica: "Kā var sacīt, Kristus esot Dāvida dēls?
42 Jo Dāvids pats saka psalmu grāmatā: Tas Kungs sacīja uz manu Kungu: sēdies pie Manas labās rokas,
43 tiekāms Es Tavus ienaidniekus lieku par pameslu Tavām kājām.
44 Tātad Dāvids Viņu sauc par Kungu; kā tad Viņš var būt viņa dēls?"

Dāvids bij Izraēla ķēniņš? Par kādiem Kungiem Dāvids runā šai Psalmā? Kas ir "Tas Kungs" un uz kādu Dāvida Kungu runā "Tas Kungs"? Aceries Dāvids ir Izraēla ķēniņš, kas bez Dieva vēl var būt Dāvida Kungs uz kuru runā "Tas Kungs"?
abdullāh
# Iesūtīts: 2009.07.01 15:22:43
nav pretruna
mocīt kādu ir ļaunums,mocīt ,to ,kurš to ir pelnijis ir labums.nemocīt to,kurš to ir pelnijis ir ļaunums.
p.s visi muslimi vienu dienu ieeis paradizzē,pat ,ja par saviem grēkiem būs jāattīras ellē.
Mulders
# Iesūtīts: 2009.07.01 15:23:15
allāh ir labāks par visu un visiem un mocīs tikai tos,kuri to ir pelnījušu un viņam tas nesagādās ne prieku ne bēdas.

Pagaidām Jēzus sanāk vēl labāks Viņš par cilvēkiem savu dzīvību atdeva un atpirka viņus no viņu grēkiem... ko Allāhs pats ir darījis cilvēku labā?
Mulders
# Iesūtīts: 2009.07.01 15:24:06
p.s visi muslimi vienu dienu ieeis paradizzē,pat ,ja par saviem grēkiem būs jāattīras ellē.

Tad jau nav nozīmes vai muslims grēko vai negrēko, galu beigās Paradīzē vien nonāks!

BTW... paldies, ka reģistrējies!
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . 19 ... 37 . 38 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 91 , pavisam kopa bijuši: 19363