atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem kur slēpjas harizmātu fenomens?
Ingars
Iesūtīts: 2007.12.11 12:46:58
pēc daudzām un garām diskusijām ar dažiem harizmatisko un pentakostu draudžu locekļiem, secināju, ka viņiem visiem ir viena kopīga sakne - sagrozīta mācība par jaunpiedzimšanu (pestīšanu, taisnošanu - sauciet, kā gribat)

un no šī tad arī izriet viss pārējais, kas savā pamatbūtībā jau ir biblisks un pareizs, bet viņu izpildījumā iegūst tādu mulsinošu formu.

cik sapratu, viņi nespēj pieņemt, ka jaunpiedzimšana ir tīri Svētā Gara darbs, bet gan kaut kas no cilvēka izvēles un akrivitātes atkarīgs.
tālāk balstoties uz šādu mācību nav grūti pamatot bērnu nekristīšanu, paša kristības sakramenta tikai simbolisku nozīmi, darīt Jēzu par savu Kungu, meklēt vēl papildus garīgus pārdzīvojumus un pārdabiskas Svētā Gara izpausmes, kā obligātas ticīga cilvēka liecinieces, bet tas viss izriet no šī - CILVĒKA IZVĒLE UN AKTIVITĀTE un Dievs viņu uztverē ir kā līdzeklis, kuru var izmantot
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>
AutorsZiņas teksts
kaspars [78.84.184.199]
# Iesūtīts: 2007.12.12 11:39:14
Kristus prātu, kas darbojas Bībeles jēdzienos, jūtas, kas mīl to ko Jēzus mīl un ienīst to ko Jēzus ienīst un gribu, kas pakļaujas Sv.gara vadībai
KarotesNav
# Iesūtīts: 2007.12.12 11:40:00
Mulders
Bez miesas nevar eksistēt šeit, bet vispār eksitēt var.
Bez gara nav attiecības ar Dievu, taču paša eksistence ir.
Bez dvēseles nav individualitātes, tātad nav eksistences!

Itogo - kas svarīgāks?
Zirgs vai pakavi?
kaspars [78.84.184.199]
# Iesūtīts: 2007.12.12 11:40:49
Kad uz sevi skatās šādi, tad izzūd pretrunas lasot Bībeli, kad vienu brīdi Bībele runā uz mums kā uz pilnīgi glābtiem, svētiem bez grēka un uzreiz pēc tam runā par nepieciešamību glābt sevi un nožēlot grēkus
Ingars
# Iesūtīts: 2007.12.12 11:42:52
Kaspars, tu šķiet esi pārpratis
vispirms gribu pilnīgi droši un precīzi patiekt vienu lietu - luterāņi māca, ka cilvēks top pestīts ticībā uz Jēzus Kristus nopelnu - tātad, arī harizmāti, katoļi un visi, kuriem ir šī ticība. un kaut arī ir maldu mācības, tomēr bībliskā mācība saka, ka cilvēkam pietiek ar iepriekšminēto ticību pilnīgai pestīšanai ar visām tiesībām un dāvanām - tas viss tiek dots bez nopelna


luterāņi nemāca, ka pestīšana notiek automātiski, kā pavicinot burvju nūjiņu - tas attiecas arī uz kristības sakramentu, ka tā nav ex opere operato tas ir - automātiski pēc padarītā darba, bet gan kā rakstīts - kas tic un top kristīts. kad ticību un kristību uzskatām nevis par cilvēka, bet par DIeva darbu

un nav svarīgi kam tic luterāņi vai harizmāti, jo patiesība ir NEATKARĪGA un tā ir šī - ne no cilvēka gribēšanas vai skriešanas, bet viss no Dieva žēlastības

kas sanāk no harizmātu mācības - pestīšana atkarīga no tavas izvēles, bet tad ir jautājums - vai tu kā nākas pieņēmi Jēzu Kristu? vai tava pieņemšana un ticības apliecināšana bij pilnīga un DIevam pieņemama, vai varbūt tu tikai izdomāji, ka tici?

paprasi luterānim - kā tu zini, ka esi pestīts un jaunpiedzimis viņš atbildēs - Dievs tā teica - kas tic un top kristīts, tas taps svēts


problēma ir tā, ka ja saka, ka pestīšana ir atkarīga no kā cita, kā tikai no DIeva, tad tas ir sagrozītais evaņģēlijs

bet jānoraida arī ora galējība, ka cilvēks uzskata, ka viņam vispār nekas nav jādara - ir gan jādara, taču ne no šīs darīšanas, bet no Dieva žēlastības viss ir atkarīgs

Jo ja tu sirdī ticēsi un ar savu muti apliecināsi Jēzu par savu Kungu, tad būsi glābts, jo ar sirds ticību panākama taisnība un ar mutes liecību pestīšana

kas tas ir - pestīšana no mutes liecības atkarīga? nē, tas ir apsolījums, pie kura jāpieķeras mūsu ticībai un ticība uz to, ka DIeva vārds ir uzticams, jo tas vienmēr dara to ko tas saka. tātad nevis patie apliecināšana piešķir apsolījumam spēku, bet gan tās saturs un Avots, kurš to izraisa - Dievs Svētais Gars, kas ienāk mūsu sirdīs caur vārdu un rada, rosina, uztur dzīvu ticību - mums ir brīva izvēle paļauties Viņa darbībai, vai pretoties tai, BET ja Viņš rosās, tad tas nozīmē, ka Viņš dara tevi dzīvu


Es personīgi nezinu - kurā brīdī jaunpiedzimu, jo te ticēju, te neticēju, visādi gāja. Un ko tad man ierakstīt harizmāta evaņģēlista pasniegtajā bukletiņā ailē "pieņēmu Jēzu....datums"? kā lai es to zinu, bet zinu tikai to, ka Jēzus mani ir pieņēmis un tāpēc arī pēc tam Viņu esmu pieņēmis, ne ka no manas pieņemšanas kas mainītos, bet ka Viņš mani pārradīja par tādu, kas pieņem un savādāk nevar


tātad pieņemt Jēzu par savu personīgo Pestītāju un Kungu ir ikviena ticīga un dzīva kristieša pamatīpašība, no kā viņš pats ir radīts - jauns radījums, kurš veidots no "es pieņemu Jēzu par savu Pestītāju un Kungu" izņēmumu nav un nevar būt, jo visi mēs esam Kristū tērpti
Sheksna
# Iesūtīts: 2007.12.12 11:43:34
Mulders
Bez Gara cilvēkam nevar būt attiecības ar Dievu
Tātad, ateistiem nav gara?

KarotesNav
Bez dvēseles nav individualitātes, tātad nav eksistences!
Bet var jau būt iespējama arī eksistence BEZ individualitātes... tipa - `ja acis būtu dvēseles spogulis, tad daudziem cilvēkiem nemaz nebūtu acu` ©
Ingars
# Iesūtīts: 2007.12.12 11:50:02
Tātad, ateistiem nav gara?
ateistiem ir gars, bet nav Svētā Gara, ateistu gars ir miris Dievam, bet dzīvs pasaulei un ļaunumam

cilvēks ir gars miesa un dvēsele - kas te ko neiebraukt?
pestīts tiek viss cilvēks, bet tas ko te kāds sauca par atsevišķu dvēseles pestīšanu visas dzīves garumā, ir svētdarīšana jau pestītai dvēselei
Mulders
# Iesūtīts: 2007.12.12 11:59:34
Šeksna, a_masiks, na to i namekajem... Ingars paskaidroja!
kaspars [78.84.184.199]
# Iesūtīts: 2007.12.12 12:12:12
Ingar, atkal mēs kā kurlais ar mēmo. Es arī ticu, ka tas, kas tic un top kristīts top glābts un nekad neesmu apgalvojis, ka esmu nopelnījis glābšanu ar to, ka esmu izvēlējies Jēzu. Viss ir tikai Viņa nopelns. Bāc, man dažreiz šķiet, ka mēs runājam vienu un to pašu, tikai tad, Jūs luterāņi dzirdat vārdu "harizmāts" jums ir vienalga, ko viņš saka, Jūs principā neskatoties ne uz ko turpināsiet runāt pretī, kā mantru skandinot burvju vārdiņus "cits gars, maldi, sagrozīts evaņģēlijs" nevarot pieņemt, ka citi ticīgie arī var ticēt glābšanai ticībā, it kā jums būtu patents uz šo atziņu. Pat Jūsu TA Jums liek skatīties uz citām konfesijām kā kristiešiem, nu tad dariet, kā TA jums liek. Mēs, kas Dieva priekšā esam brāļi un māsas, taču varam spriest par ticības jautājumiem nemētājoties uzreiz ar tādiem vārdiem, par kuriem Jēzus ir teicis, ka tie, kas tādus vārdus saka, degs elles ugunīs. Velns tikai
kaspars [78.84.184.199]
# Iesūtīts: 2007.12.12 12:13:20
priecājas redzot, kā Dieva bērni nolād viens otru, tādā veidā apgrēcinot sevi un tos, kas klausās viņus
Mulders
# Iesūtīts: 2007.12.12 12:17:25
kaspars, šob būtu skaidrība! Tu šodien tagad šajā mirklī esi pestīts? Tb, ja tev uz galvas uzkritīs ķeiģelis un nositīs (lai Dievs pasarg) tu būsi Paradīzē vai nē?
Ingars
# Iesūtīts: 2007.12.12 12:25:25
kaspar, es nespriežu pēc vārda "harizmāts", bet gan pēc mācības. Jāatzīst gan ka ne harizmāti ne pentakosti nav vienota konfesija, kā baptisti, tāpēc, ka viņu mācības dažādās draudzēs pat ļoti ievērojami atsķiras, tāpēc varbūt esmu kļūdījies piedēvējot vieniem vai otriem to, kā nav

runājot par mīļajiem baznica.lv brāļiem - man viņu zēl, jo labu iesākuši viņi tiešām pārāk iegrimuši stereotipos un tāpēc arī vairs nešaubos un palikšu lelbābelē, kā viņi saka


bet Kaspar, tad arī godīgi jāpaliek pie šī - Es arī ticu, ka tas, kas tic un top kristīts top glābts un nekad neesmu apgalvojis, ka esmu nopelnījis glābšanu ar to, ka esmu izvēlējies Jēzu. Viss ir tikai Viņa nopelns.

starp citu luterāņu TA jau nu nekādi nevēršas pret citiem kristiešiem, bet gan pret maldīgām mācībām, tās godprātīgi izanalizējot un atspēkojot Svēto Rakstu gaismā
kaspars [78.84.184.199]
# Iesūtīts: 2007.12.12 12:25:57
Protams, ka esmu glābts un ja es tagad nomirtu, neskatoties uz to, cik daudz esmu grēkojis un to, cik nepilnīgs esmu, tad tomēr es būšu Debesīs līdz ar savu Kungu Jēzu kristu, jo ticu uz Dievu Tēvu, visuradītāju, kas radījis Debesis un zemi un uz Dieva Dēlu Jēzu Kristu no Nācaretes, kas cieta zem Poncijas Pilāta, krustā sists, nomiris, nokāpis ellē, trešajā dienā augšāmcēlies, tagad sež pie Dieva Tēva labās rokas, iekāms nāks tiešāt dzīvos un mirušos un uz Svēto Garu, kas tagad vada un svētī Dieva bērnus pamatojoties uz Dieva Vārdu, no kuru nezudīs ne mazākā rakstu zīme, tiekām viss būs piepildīts
Ingars
# Iesūtīts: 2007.12.12 12:29:43
pamatojoties uz Dieva Vārdu, no kuru nezudīs ne mazākā rakstu zīme, tiekām viss būs piepildīts - jā tu esi viens no retajiem kurš šo piemin, parasti jau visi balstās uz progresīvākām atklāsmēm un uzskata visus pārējos par iesūnojušiem un sēdošiem vecās lietās
Mulders
# Iesūtīts: 2007.12.12 12:33:12
kaspars, ij par ko mēs tad cepamies?
Ingars
# Iesūtīts: 2007.12.12 12:35:46
un nav nekā jauna zem saules - tas viss jau ir bijis
kaspars [78.84.184.199]
# Iesūtīts: 2007.12.12 12:36:01
Starp citu, es personīgi uzskatu Luteru par lielāku Dieva vīru pēc Pāvila, jo viņa Reformācija izmainīja visu vēstures plūdumu pa 100%. Man arī ļoti patīk lelb sistemātiskums tās mācībā un es uzskatu, ka to, ko tā apskata, pārsvarā ir ļoti pareizs, it sevišķi pamatlietas, kas ir tās svarīgākās - glābšana ticībā, sakramenti utt. Iemesls, kāpēc esmu harizmātos nevis luterāņos, ir tās ne tik svarīgās lietas, dievkalpojuma formas, izpratne par Sv.gara dāvānām, kas tomēr ir otršķirīgas lietas. Es piemēram esmu daudz guvis no Jums šajās svarīgākajās lietās, tad nu aicinājums Jums luterāņi, kalpojiet ar to, kas Jums ir, Dieva darbu neaizēnojot ar nevajadzīgām negācijām.
kaspars [78.84.184.199]
# Iesūtīts: 2007.12.12 12:36:34
Vo, vo Mulder, ij par ko?
Ingars
# Iesūtīts: 2007.12.12 12:44:20
Kaspar par to Lutera lielākumu - nu ne gluži tas, kurš tas lielākais vai mazākais, bet Kristus jau tieca, ka "jūs darīsit vēl lielākus darbus par manējiem" manuprāt tas norāda uz to apjomu - Kristus sludināja un dziedināja ierobežotā teritorijā, bet nu neskatoties uz grūtībām - kristietības panākumi ir vienkārši grandiozi, no kristietības arī cēlās izpratne par cilvēktiesībām un tamlīdzīgām lietām, nevis kā ateisti lielas no apgaismības un humānisma - nea, nekā nebij, tas viss nāk no Kristus mācības par tuvākmīlestību


par dievkalpojuma formu un Svētā Gara dāvanām - jā ir tāda herēze luterāņiem un īpaši jau konfesionālajiem (baznica.lv), ka viņi noliedz jebkādu Svētā Gara pāradbisku manifestāciju mūsdienās - dziedināšanas, mēles, parvietošanu utt. itkā pamatojoties uz dāvanu beigšanos - bet rakstos taču nav tam pamatojuma, tieši otrādi - šīs zīmes ticīgiem visur ies līdz
un Es būšu ar jums līdz pat pasaules galam. protams, ka pirmkārt vārdā un sakramentos, bet kur ir vārds un sakramenti, tur arī Dievs ir klātesošs, jā arī ar zīmēm un dziedināšanām, bet tikai tur kur ir vārds, jo nevar apgalvot, ka Dievs dziedinātu caur pūšļotājiem un burvjiem
Mulders
# Iesūtīts: 2007.12.12 12:45:34
a_masiks, GarsVulgaris ir tev, man tāda nav... man ir GarsSvētais
Ingars
# Iesūtīts: 2007.12.12 12:46:18
un Kaspar, ja nav noslēpums - kuru draudzi tu apmeklē?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 121 , pavisam kopa bijuši: 36305