atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem vai kristība atkarīga no ūdens daudzuma?
Ingars
Iesūtīts: 2007.12.08 15:05:07
paraugs bībelē ir nepārprotams - tātad luterāņi krista nepareizi?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 12 . 13 . >>
AutorsZiņas teksts
Mulders
# Iesūtīts: 2007.12.12 16:38:02
moritz, bet kamdēļ tu pildi vienu Kristus pavēli - mācīt, bet nepildi otru - Kristīt?

Tad es atbildēsu tāpat - Es kristīju un nemaču!

Un kad tu prasīsi kamdēļ nemācu es tāpat pamatošos puspavēles pildīšanā - Jo ir Kristīts, tamdēļ varu nemācīt!

Tu otrādi - Ja ir mačīts, tad var nekristīt!

Tā iet, kad ar Dievu saprātā sāk cīxtēties, tad beigās tu no šitā kautiņa iznāc kā muļķītis!

Šeit mana liecība!

Es kristīju savu bērnu pirms nedēļas, tam 2 mēneši!

Un es viņam sludinu Dieva Vārdu jau tagad, jo tāda ir pavēle!

Tu gan uzskati, ka viņš ir saņēmis Vakumu!
Bet pats Dievs leicina, ka viņš ir saņēmis grēku piedošanu un Svēto Garu!

Tā nu mums ir tavs vārds pret Dieva Vārdu! Un uzmini kuram es ticu un kuru noraidu?
Ingars
# Iesūtīts: 2007.12.12 16:38:20
taapeec, ka maacu vinjam kunga celjus,
taapeec, ka gaidu laiku, kad vinjs apliecinaas jeezu par savu kungu... lieciiba par ticiibu, kas naak no sludinaashanas mani dara droshu...

un kas tic un top kristīts tas taps svēts
tad ja audzini bērniņu kristīgā garā tad taču vari viņu kristīt, jo kristībā tiek dota piedošana un Svētais Gars, kas padara cilvēku uzņēmīgu pret evaņģēliju. vai tu baidies izjaukt secību? liecība par ticību nāks pēc tam, bet Jēzus liecināja ka viņu var un vajag laist klāt
Mulders
# Iesūtīts: 2007.12.12 16:40:47
moritz, a kur ir Kristus pavēle svētīt bērniņus un apsolījums ka tā viņi jelko saņem?

Ij vēlreiz, vai pie jums Kristus personīgi ir, ka varat bērniņus pienest viņam un saņemt svētību?

Ingars
# Iesūtīts: 2007.12.12 16:41:15
un ko tad nozīmē svētīt? ko tad Jēzus tikai tāpat vien, lai tā mīļāk un smukāk? nē Viņš apliecināja ka pieņem viņus
un kur Jēzus vispār kādu kristīja??? Kas tad cits ir kristība, ja ne, kad pats Jēzus personīgi nāk pie tevis un tevi svētī
Ingars
# Iesūtīts: 2007.12.12 16:43:18
baptisti dariija to, ko liidziigaa situaacijaa dariija Jeezus... - Jēzus nevienam to nepavēlēja un nebij tāpat, kā kad Viņš iestādīja svēto vakarēdienu, svēto kristību un svēto atslēgu varu, KURU starp citu šķiet baptisti nemaz nelieto
Mulders
# Iesūtīts: 2007.12.12 16:46:32
tā celdami savu gudrību tie ir atmetuši Dievu viņa gudrībā pašī kļūdami par muļķiem!
Ingars
# Iesūtīts: 2007.12.12 16:52:27
eh, negribēju, ka nonāk tik tālu, bet draugs mortizzz pats uzprasījās, tomēr jāpaliek pie konteksta - neskatoties uz nomaldīšanos viņš nav lielāks bezdievis par katru no mums, jo visi ir grēkojuši un visiem trūkst dievišķās godības.

bet Jēzū Kristū mēs visi esam Dieva bērni, pestīti, svētlaimīgi, apžēloti, apdāvināti, Svēta Gara pilni - arī mortiz
Mulders
# Iesūtīts: 2007.12.12 17:06:10
Ingars, a no kurienes tu tāds izlīdi vispār...

Labi runā!
Protestants
# Iesūtīts: 2007.12.13 02:31:58
Ingars skatos, ka nepatīk tev Ap.D 10:46-48, ka tur cilvēki tika kritīti ar ūdeni pēc tam jau kad viņi bija jau saņēmuši Sv.garu.
Es tev pateikšu vienu labu atziņu, kas tev palīdzēs saprast kristību patiesību, un kura ir dzelžaini pamatota Rakstos: Sv.garu/ Patiesības garu cilvēks saņem no evanģēlija...no sludinātā evanģēlija par Jēzu Kristu...Viņā nāvi un augšāmcelšanu...to ko saka Pāvils 1.Kor4:15, un tas ir tas pats kas ir teikts Jn1:12. Iet runa par jaunpiedzimšanu, kas nozīmē neredzamās garīgās īstās Kristības, kas ir Kristības Jēzū Kristū, Viņā nāvē un augšāmcelšanā, lasi vēl Rom 6. nod sākumu par šo jaunpiedzimšanas Kristību.
Un nejauc jaunpiedzimšanas Kristību ar ūdens kristībām. Ūdens kristības nozīmē kirstību Jēzus Kristus vārdā (in the name of Jesus Christ), kas nozīmē paklausīt pavēlei iet un kristīt. Tad, kādam pieņemot šīs ūdens kristības, citi kristieši ārēji zinās, ka cilvēks kas pieņem ūdens kristības ārēji atzīs sevi par kristieti, kas dod viņam iespēju normāli iestāties ārējā Kristus draudzē, jeb redzamajā baznīcā. Par ūdens kristībām arī ir runa ApD10:46-48, vienkārši tie ļaudis pirms tam jau bija jaunpiedzimuši caur jaunpiedzimšanas Kristību.
Viss vienkārši un saprotami.

Bet ja ar to pa maz, un uzskati ka ūdens kristība ir viena vienīgā (arī tā kas pieminēta Rom6) utml, tad pamēģini saprotami ar piemēriem noformulēt jaunpiedzimšanu ar tavām ūdens kristībām:
- vai tev jaunpiedzimšana un kristības ir viens un tas pats? Ja nē, tad kādas ir atšķirības?
- vai cilvēks var jaunpiedzimt bez ūdens kristībām? Ja jā, tad kā...vai bez pagremdēšanas Jēzus nāvē un augšāmcelšanā (Rm6)? Bet ja nē, tad par ko runā Jn1:12, 1.Kor4:15, 1.Pet1:23?

Mulders arī ir ielūgts piedalīties, kaut gan šī tēma tika jau diskutēta baznica.lv laikā. Tikai lūdzu konstruktīvi.
Ingars
# Iesūtīts: 2007.12.13 10:40:26
ūdens kristība un jaunpiedzimšana ir nesaraujami sistītas lietas un tas, ka tās nenotiek vienā laikā - kāda tev tur daļa? Dieva vārds saka - kristība glābj, kristībā saņemam grēku piedošanu un Svēto Garu - tā taču ir rakstīts, vai ne? domā ka tas ir pretrunā ar to gadījumu, kad pagāni saņēma Garu pirms kristības? es tev patiekšu - es pats arī ticēju un biju pestīts jau pirms kristībām.

bet kur tad ir problēma? problēma ir iekš tā, ka kāds nav sapratis neko no tā, ko Dievs grib pateikt - nevar darīt tā, ka garīgas lietas skaidrotu ar pasaulīgām metodēm.

kristība nav cilvēka paša sevis atzīšana, bet gasn kad Dievs atzīst cilvēku par kristieti - ne velti rakstīts, ka tiekai tie kuri tic un top kristīti būs glābti. Par bērniņiem ir cita runa, jo Pats Jēzus deva liecību, ka viņiem pieder debesu valstība. Bet arī viņi, lai gan bērnībā kristīti, tomēr jāmāca, lai kristībai klāt nāktu arī ticība, jo kas netic, tas taps pazudināts. bet kamēr bērniņš nav spējīgs apiecināt savu ticību, viņš ir Dieva ziņā

kristība ir kā nepārprotama zīme tam kurš jau ir ticīgs, lai viņa ticībai būtu pie kā pieķerties - pie Dieva apsolījuma, kas tic un top kristīts tas taps svēts

bet tavam argumentam, par paša cilvēka atzīšanu par kristieti kristībā - tam nav bibliska pamatojuma. Vienīgi runa ir par mutisku apliecību
Mulders
# Iesūtīts: 2007.12.13 10:49:38
protestants, redzi atšķirība kā mēs saprotam šo lietu ir lūk kur:

Tu gan nepasaki, tak no texta izriet, ka uzskati ka Sv. Gars nāk TIKAI no Deiva Vārda pasludinājuma. Taču Raksti skaidri saka, ka Sv. Gars nāk arī Kristībā! Tas ko tu saņem ar Vārdu tieši tāpat tiek dāvāts Kristībā, objektīvi ar ūdeni, kas savienots ar Vārdu!

Kristīt "Jēzus Kristus Vārdā" nozīmē darīt to tā kā pavēlēja Kristus! Balstoties Jēzus Kristus autoritātē! Un Kristus pavēlēja kristīt 3vienīgā Dieva Vārdā

Kristība vienmēr ir Ūdens + Vārds un rezultāts = Grēku Peidošana un Svētais Gars! Objektīvi un Personīgi!

To var salīdzināt tā, ka Dieva Vārds, tas ir kā kopējs galds kopējā istabā pie kura tu esi aicināts ņemt dalību, ēst un dzert un stiprināties. Kristība ir speciāls uzaicinājums un apsolījums tieši tev - nāc šeit sēdies tu esi šī galda dalībnieks, drīxti te būt!

Tas kas notiek Ap.D. 10 nodaļā nekādā ziņā nav pretrunā Kristību apsolījumam! Dievs nepārprotami liek saprast - šos jums būs pieņemt, jo es tos esmu pieņēmis, jo konkrētais kontxts un turpmāk 11 nodaļa parāda kā uz to momentu Jūdi vēl nekristīja pagānus, vairījās no viņiem... bet Dievs ar Sv. Gara palīdzību pateica - šiem arī pienākas viss tas kā dēļ esmu cietis, miris un augšāmcēlies. Un Pēteris to perfekti saprata un nekavējoties dāvāja viņiem Kristību sakramentu, kurā katram individuāli Dievs sniedz grēku piedošanu un Sv. Garu!

Konsekvence primitīva kā mājas stūris! Objektīvai Kristība vienmēr ir kopā ar objektīvu pestīšanu! Tā vai Citādi!
Kristība ir viens no žēlastības līdzekļiem kā Dievs dāvā savu pestīšanu objektīvi un praktiski!
Dieva Vārds ir cits žēlastības līdzeklis un Sv. Vakarēdiens ir trešais žēlastības līdzeklis!

Baptisti atzīst tikai Dieva Vārdu kā vienīgo pestīšanas avotu, laigan Kristībā un Vakarēdienā mēs saņemam tieši to pašu Evanģēliju tik pasniegtu caur elementiem nevis caur gaisa molekulu svārstībām!
Ingars
# Iesūtīts: 2007.12.13 11:09:50
starp citu arī sakramentos jau ir Dieva vārds un tikai Dieva vārda dēļ sakrmenti ir tie kas tie ir
Mulders
# Iesūtīts: 2007.12.13 11:21:07
Artos, interesanta piebilde... paldies!
Mulders
# Iesūtīts: 2007.12.13 11:21:18
Ingars, 100% tev piekrītu!
moritz :)
# Iesūtīts: 2007.12.13 12:43:21
paarlasiiju diskusiju un secinu, ka slapinaataaji ir pat formaalaaki par pagremdeetaajiem...
Balss
# Iesūtīts: 2007.12.13 13:10:15
Slapinātāji un pagremdētāji!!!
moritz :)
# Iesūtīts: 2007.12.13 13:28:23
Artos
2007.12.13 11:19:59
nudien, runa par sakramentu...
Ingars
# Iesūtīts: 2007.12.13 14:27:09
hehee, sanāktu labi nosaukumi, točna - Latvijā ir divas sektas
pagremdētāji un slapinātāji.
eu varbūt katrai tēmai varētu savu atsevišķu sektu nodibināt, piemēram - lūdzēji ar saliktām rokām u lūdzēji ar pacelām rokām
moritz :)
# Iesūtīts: 2007.12.13 14:31:17
Ingars
Iesūtīts: 2007.12.12 16:41:15 ...un kur Jēzus vispār kādu kristīja??? ...
***
jn.3:22 Pēc tam Jēzus un Viņa mācekļi nogāja Jūdejas zemē. Tur Viņš ar tiem kādu laiku uzkavējās un kristīja .
Mulders
# Iesūtīts: 2007.12.13 14:39:58
Jan 4:
1 Kad nu Tas Kungs dabūja zināt, ka farizeji bija dzirdējuši, ka Jēzus savācot un kristījot vairāk mācekļu nekā Jānis,
2 lai gan Jēzus pats nekristīja , bet Viņa mācekļi

Tā nu nabaga Sv. Gars nespēj skaidri izteikties, to kristīja to nekristīja!

Kas interesanti ieksh Jāņa 4 konetxts turpinās no Jāņa 3 kur runa iet kāreiz par to kurš kā kad un kāpēc kristīja vai nekristīja un kurš par to zināja un ko teica
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 12 . 13 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 63 , pavisam kopa bijuši: 863