atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem vai kristība atkarīga no ūdens daudzuma?
Ingars
Iesūtīts: 2007.12.08 15:05:07
paraugs bībelē ir nepārprotams - tātad luterāņi krista nepareizi?
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . >>
AutorsZiņas teksts
Ingars
# Iesūtīts: 2008.04.17 22:48:14
21 Tas attēlo kristību, kura tagad arī jūs glābj. Tā nav miesas netīrības mazgāšana, bet ir labas sirdsapziņas izlūgšanās Dievā caur Jēzus Kristus augšāmcelšanos,

lai tieši par kristību neteiktu vienkārši ūdens kristība, bet gan kristība tās pilnajā nozīmē. lai saprastu, ka tā nav miesas mazgāšana, bet, ka ūdens savienībā ar Vārdu dod cilvēkam labu sirdsapziņu, kas brīva no grēka.
------------------------------------------------

Par Dieva draudzi - daudz ko viņi saka pareizi, piemēram par svēto pielūgšanu, taču attiecībā uz kristības ārējo formu - ar šādiem izteikumiem viņi zaimo Dievu.

sātanisti paņēmuši baznīcas rituālus un tos izsmej visrupjākajos veidos, arī vakarēdienu. vai tas nozīmē, kamēs esam pārņēmuši sātaniskus rituālus, vai otrādi - sātanisti izkropļojuši baznīcās esošos?

Vai nav savādi, ka tieši šāds nekristīgs kristību paveids ir ievests daudzās baznīcās?

vai nav savādi, ka Jēzus gan nenorādīja vienīgo pareizo kristību veidu, vai nav savādi, ka tajā vietā, kur Jēzus kristīja ļaudis Jārdānā ūdens bij par seklu lai iegremdētu pilnā augumā, vai nav savādi, ka vārds baptizo nozīmē iegremdēt un atstāt. Ja iegremdē ūdenī, tad kāpēc visi baptisti un adventisti nav noslīkuši? tā pēc, ka viņi nevis baptizo, bet gan baptismo, tātad nepilda Jēzus pavēli? bet vai nav tā, ka iegremdēt attiecas nevis uz ūdeni, bet gan uz Dievu - iegremdēt Dievā? Ko dod iegremdēšana ūdenī? Un ko dod iegremdēšana Dievā?

Un šitie zaimi ir vienkārši neciešami, jo pats sātans caur viņiem runā, jo kas cits tas ir ja ne sātans, kas Dieva daru sauc par velna darbu. Ja kāds var atļauties pateikt uz luterāni, kurš kristīts (iegremdēts) Tēva Dēla un Svētā Gara vārdā, ka viņš kristīts uz sātanu, tad vai tā nav Dieva zaimošana, vai tā nav Svētā Gara zaimošana?
rainars
# Iesūtīts: 2008.04.18 21:36:19
Par garīgo nav problēmu ,vienīgi tik daudz ka nesaprati kamā iegremdēts tajā reizē.Bez iesvētes mācības apzinātā vecumā (25.g.)
Dievā iegrimis -labi teikts ,nevaru nerunāt par Dievu.zini liekas ja tas ir Dievam par godu tad problēmai nekādai nevajadzētu būt.Ir ar teikts ka viena kristība ,nekur jau nav pieminētas reizes,bet kamā.
Ingars
# Iesūtīts: 2008.04.19 16:18:59
Nē tieši par reizēm arī ir runa un jo īpaši par reizēm. Nekur bībelē neredzam, ka kādi kuri kristīti pēc Jēzus pavēlētās kristības būtu kristīti otru reizi.

Tāpēc jau ir iesvētes mācība, kas ir ticības apliecināšana, bet kristība neir ticības apliecināšana, tā ir derība ar Dievu, ka Dievs mūs padara par saviem bērniem.
rainars
# Iesūtīts: 2008.04.19 22:01:01
Tāpēc jau ir iesvētes mācība ,bet ja nav iesvētes mācība bijusi ?
Mulders
# Iesūtīts: 2008.04.19 23:05:04
Tāpēc jau ir iesvētes mācība ,bet ja nav iesvētes mācība bijusi ?

Tad arii sanaak shitaada shaize, ka nezin kas ir kristiiba, ko taa dod, kas ir tas, kas kristii, cik uudens daudzums vajadziigs, etc. etc. to visu maaca iesveetes maaciibaa
Ingars
# Iesūtīts: 2008.04.20 07:44:34
Rainar, stāv rakstīts - Mateja evaņģēlijs 28. nodaļa
19 Tāpēc eita un darait par mācekļiem visas tautas, tās kristīdami Tēva, Dēla un Svētā Gara Vārdā,
20 tās MĀCĪDAMI turēt visu, ko Es jums esmu pavēlējis. Un redzi, Es esmu pie jums ik dienas līdz pasaules galam."

un atkal stāv rakstīts - kas tic un top kristīts, tas taps svēts, bet kas netic, tas taps pazudināts

un no kurienes nāk ticība? no sludināšanas un mācīšanas
--------------------------------------------------------------------------

pēc baptistu parauga sanāk, ka cilvēkam vispirms jākļūst cienīgam, un šo cienīgumu viņš nopelna ar savu izpratni, apmēram kā šitie gnostiķi, vai kuri tie bij, īsti neatceros - pestīts var tikt tikai tas, kuram ir kāds īpašs gudrības talants izprast un aptvert. Bet kā tad ir sacīts, ka ticība nav no cilvēka, bet no Dieva? Paši tak apgalvo, ka zināšanas nav ticība!

Bet tā kā ticību rada Svētais Gars caur Vārdu, tad zīdainim ar kristībā teikto vārdu ir pietiekami, jo vēlāk, kad viņš mācīsies, nāks arī izpratne. Galugalā kristība taču nav cilvēka bet Dieva darbs
rainars
# Iesūtīts: 2008.04.20 11:49:29
Mulders paldies par atsaucību.Jā mazuli tālāk kristīgi jāaudzē vecākiem un izvēlētajiem krustvecākiem.Apustuļa darbos tak ar ir minēts ka galminieku kristīja ūdenī kad tas apliecināja Jēzu par Kristu un Dieva dēlu.Es te tik nevaru patreiz Bībelē atrast kādu rakstu vietu kur minēta kristība ar ūdens uzliešanu.Visur (arī meklētājā)atrodas vietas kur kristī ūdenī(Jņ.3:23;Mat.3:16).Vēl ir lasīts ka tekošā aukstā ūdenī.saprotiet mani ar pareizi ka gribu tik grēkus nomazgāt ne pārkristīties ,tāpēc ar šis jautājums mani neliek mierā.Interesanti kurus kristī Jrdānas upē ekskursijas laikā uz Svēto zemi?Apustuļu darbos ar lasu ka ir Svētā gara kristība un ka pēc tās nevar liegt arī pagāniem ūdens kristību kura simbolizē atgriešanos no grēkiem(grēku -ne miesas mazgāšanu).
Ingars
# Iesūtīts: 2008.04.20 12:05:55
rainar - kur bībelē vispār ir minēts konkrēti kāds veids kādā kristība izpildīta? kur ir rakstīts, ka kristīja tikai un vienīgi iegremdējot pilnā augumā? Un vēl kas - cilvēki stāsta, ka tajā vieta Jordānas upē ūdens ir par seklu lai tajā iegremdētos.

Starp citu par Svēto Garu arī ir minēts gan krsitīti Svētajā Garā (baptiso), gan arī ka Svētais Gars tiek izliets pār kādu vai kādiem.


Kristīt pienākas tos, kurus Dievs atzīst par Saviem bērniem. Tāpat kā ka ir Svētā gara kristība un ka pēc tās nevar liegt arī pagāniem ūdens kristību , tāpat arī ir Jēzus liecība par bērniņiem, turklāt divas reizes, ka tie ir Dievam piederīgi, tad kas var liegt krsitību ūdeni bērniņiem? baptisti?

Un vēl kas - ūdens kristība, kas simbolizē atgriešanos no grēkiem ir Jāņa kristība un tādu prakstizēja tikai Jānis Kristītājs. Bet nepreizi ir teikt ūdens kristība, kad kristījam Tēva Dēla un Svētā Gara vārdā, bet ir jāsaka vienkārši kristība, jo tā nav miesas netīrības mazgāšana, turklāt tā kristība ir Svētā gara kristība arīdzan, tikai ir atšķirība starp Gara saņemšanu un Gara dāvanu izpausmēm
rainars
# Iesūtīts: 2008.04.20 19:12:02
Kotad nozīmē Jēzus teiktais Mat. 3:15 Bet Jēzus tam atbildēja un sacīja: "Tam tā jānotiek! Jo tā mums vajag piepildīt visu taisnību." Tad viņš to atļāva. Lūdzu pirms izlasi pārējos pantus palūdz Dieva Svētam garam Jēzus vārdā lai dod tev atklāsmi par šim lietām nevis iepriekš izlasītu kādā cita rakstā smelties,un tad arī savā garā uzraksti atbildi.
Ingars
# Iesūtīts: 2008.04.21 20:28:03
rainar tas ir cilvēcīgs stereotips, ka tu domā kā pēc tradīcijas - pasacīsi burvju vārdiņus un gudrība kā no gaisa nokritīs. Sirdī man vislaik tā lūgšana un iedvesmu smeļos mācībai noderīgos rakstos.

Labāk neizvairies bet konkrēti kā vīrs atbildi un pasaki ko es nepareizu uzrakstīju?

Un kas slikts ja ņemu vērā kāda cita atklāsmi? vai tad nedrīkst mācīties no citiem?
moritz [77.122.224.132]
# Iesūtīts: 2008.04.21 23:46:53
ingar
jaanja kristiiba bija simboliska?
Ingars
# Iesūtīts: 2008.04.22 06:34:24
nē, taču tā nedeva to, ko dod Jēzus kristība
rainars
# Iesūtīts: 2008.04.22 23:52:43
Jā nedod gan ko dod Svētā gara kristība,bet kāpēc Jēzam vajag piepildīt visu taisnību.
Mulders
# Iesūtīts: 2008.04.23 00:48:53
rainars, Jēzus ir starpnieks starp Dievu un Cilvēkiem. Jēzus ne tikai cilvēkus pārstāvēja pie krusta, viņš cilvēkus arī pārstāvēja pie Jāņa kristības... !!! Tā Jēzus mūsu dēļ ir piepildījis gan visu taisnību gan saņēmis sodu par visu netaisnību! Mums nekas nav atlicis ko Dievam "piedāvāt" kā vien pašiem sevi...
rainars
# Iesūtīts: 2008.04.23 23:12:32
Pa sirds durvīm Jāielaiž Jēzus Kristus lai savstarpēji var ieturēt maltīti un atgriezties no grēkiem.
Mulders
# Iesūtīts: 2008.04.23 23:45:20
Pa sirds durvīm Jāielaiž Jēzus Kristus lai savstarpēji var ieturēt maltīti un atgriezties no grēkiem.

Bet tikai dzīvais var ieturēt maltīti ar dzīvo! Kas tevi dzīvu dara?
Ingars
# Iesūtīts: 2008.04.24 08:21:37
Lūk tur jau tā lieta, ko harizmāti un baptisti ir pārpratuši. Ka tā klaudzināšana attiecas tikai un vienīgi uz dzīvajiem ticīgajiem, jo garīgie miroņi neko nedzird, neredz, negrib un nejūt, viņi ir dzīvi tikai pasaulei miesai un velnam, bet Dievam ir kā miruši.

Kā var mironis sadzirdēt klauvējienu un atvērt durvis? Bet vari būt mierīgs, neklausi, ko tev skalo smadzenēs, klausi DIeva vārdam, ka jau tu tici un topi kristīts, tad Jēzus tevi darījis dzīvu, devis tev spēju paklusīt un ielaist Viņu savā sirdī, bez Svētā Gara darbošanās tevī tu tieši pretēji - nelaistu Viņu iekšā, bet Svētais GArs tev ir devis gribu, ka tu pats brīvprātīgi spēj gribēt un gribi ielaist Jēzu savā sirdī. Kā to var izdarīt? Nu kad tu turi Viņa vārdus, lūk tā! Apliecini savu ticību un liecies kristīties, lūk tā arī Viņš ienāk tavā sirdī, tikai neraidi Viņu ārā un pavadi visu turpmāko laiku kopā ar Viņu
Ingars
# Iesūtīts: 2008.04.24 08:24:03
Un vēl arī kad tu lūgšanā vērsies pe Dieva, tad tu arī ielaid Viņu iekšā sirdī, lūk vairāki veidi kā tas notiek, bet kā Jēzus sacīja - ir tikai viens ceļš, kā Viņš ienāk pie mums - tas ir tāds pat, kā mēs tiekam pie Viņa un Viņš un tikai Viņš, nekāds cilvēka gribas lēmums, bet tikai Viņa gribas lēmums ir tas ceļš. Un Viņš Savu gribu liek mūsos, ka mēs gribam, ko Viņš grib un daram to
rainars
# Iesūtīts: 2008.04.24 23:46:52
1.kor.11:19 Novirzieniem arī jābūt, lai taptu redzami jūsu starpā ticībā rūdītie.
Rom.14: 1 Pieņemiet tos, kas ticībā vēl vāji, un netiesājiet viņu domas.
Rom.14:4 Kas tu tāds esi, ka tu tiesā cita kalpu? Viņš stāv vai krīt savam Kungam. Un viņš stāvēs, jo viņa Kungs spēj viņu stiprināt.
9 Jo tādēļ Kristus ir miris un dzīvs tapis, lai būtu Kungs pār mirušiem un dzīviem.
10 Bet kā tad tu tiesā savu brāli? Jeb arī: kāpēc tu nicini savu brāli? Mēs taču reiz visi stāvēsim Dieva soģa krēsla priekšā!
Ingars
# Iesūtīts: 2008.04.25 20:30:55
rainars
nevajag rauti pantus iz konteksta, bet vajag ņemt vērā VISU Dieva vārdu.

Ir divas dažādas lietas - kad draudzē ir jaunpienācēji un viņi vēl ir nenobrieduši atziņā, tad mums viņi mīļi jāpamāca, bet kā ir rakstīts - ka ja kāds veselīgai pamācībai neklausa, tad to atstāt Dieva ziņā. Taču tas nenozīmē, ka viņa mācība ir jāpieņem un jāakceptē, ka jāļauj arī citus saindēt. Nē ir jābūt skaidrai izšķirībai, kur beidzas patiesība un kur sākas meli

Neteikšu ka visi baptisti un harizmāti būtu ticībā vai atziņā nenobrieduši jaunkristīti draudzes locekļi, jo šīs maldu mācības nāk no rūdītiem kristiešiem - un tas jau ir pavisam kas cits. Ja tu patiesību esi nicinājis un tā vietā melus vairāk mīlējis, tad arī tiksi atstāts savā maldu varā.

Neviens nenicina viņus, bet gan tās herēzes, ar kurām viņi indē vājas dvēseles.
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 37 , pavisam kopa bijuši: 552