atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem vai kristība atkarīga no ūdens daudzuma?
Ingars
Iesūtīts: 2007.12.08 15:05:07
paraugs bībelē ir nepārprotams - tātad luterāņi krista nepareizi?
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . >>
AutorsZiņas teksts
Ingars
# Iesūtīts: 2008.02.04 16:38:26
nu ir tāds joks, ka Čaks Noriss pats sev ir tēvs, karoče man nepatīk, ka viņu visādi apliek, man viņš patīk kā personība, bet tieši domāju dēļ līdzības, ka šie pieņēmēji uzskata sevi par supermeņiem
Mulders
# Labojis Mulders: 2008.02.04 16:43:17
Ingars, ā nu ok...

Bet vispār nafig uztraukties... nu viņi uzskata, ka kļuva dzīvi tad, kad saprata, ka ir dzīvi NU lai tak... Dievs jau pestī nevis tamdēļ ka viņi tā tic, bet par spīti tam, ka viņi tā tic! Pie viņiem Dieva Vārds top sludināts, tad nu arī neizbēgami tur cilvēki top pestīti!

Mums nav dots redzēt citu ticību, mums nav dota nedz vara nedz kompetence tiesu spriest, tamdēļ arī ir tik grūti saprast, ka jāsludina visiem bez razboru... jo tu nezini vai tu sludini nezālei vai labajam graudam! To zin Dievs viens pats!


Jeb kā to jau pamanījuši mūsu dogmatiķi, ar Kalvinistiem u.c. "istiem" ir īpatnēji... teorijā viņi ir sliktāki nekā praksē. Praksē viņi vienalga ir spiesti uz Kristu paļauties ticībā, nevis savos prātojumos...

Arī RKB adepti... viņi jau ne tikai nelasa Rakstus bet nelasa arī RKB katehismu, kas noved pie tā, ka daudzi no viņiem ir pat visai jēdzīgi ticīgie ar jēdzīgu izpratni un jēdzīgu ticības dzīves praksi un augļiem... tad nu it kā viņi Dieva Vārdu saņem skopi, bet tāpat arī netop samaitāti ar RKB Katehisma murgiem... tad nu sētā sēkla var uzdīgt pati... jo sējējs sēj, laistītājs laista, bet Dievs ir tas, kas dod dzīvību augt!
Ingars
# Iesūtīts: 2008.02.04 16:49:41
tā ir taču nebūt nav vienalga kā tu tici, jo kā Luters gan izvairījās teikt kurš ir un kurš nav pestīts, bet viņš gan teica, ka dažas lietas ir kas var apdraudēt pestīšanu.

Ja paļaujamies uz savu apliecināšanu, tad varētu rasties šaubas - vai es tajā brīdī pietiekami pārliecināts biju, vai pietiekami ticēju
Mulders
# Iesūtīts: 2008.02.04 16:54:12
Ingars, protams, daudz kas var apdraudēt pestīšanu... kā piemēram, augstprātīga pārliecība, ka tu savu pestīšanu nevari pazaudēt

Tamdēļ atkal... mēs tiekam iemesti tajā pašā ticības tīklā... paļaujies uz Dievu, nevis uz savu "dievbijību" kurai nav ne kripatas spēka uzturēt savu ticību!

Pareizi... ikreiz kad mēs paļaujamies uz dajebko, izņemot Kristu, tas VAR aizvest pie šaubām un nešaubies, Velns to izmanto...

Konfesijas ir kā palātas slimnīcā... katram sava klaite... un ja sienas nojauc, tad nepielīp labais, bet sliktais

Domāju, ka arī Luterāņiem var atrast visādas blusas... Manuprāt tieši tādā fast-food luterismā ir liels risks dzimt "lētajai pestīšanai", sak noticēju un sacēlu kājas gaisā un svilpoju...
Ingars
# Iesūtīts: 2008.02.04 17:07:40
problēma man šķiet ir tā, ka notiek, kā Pāvils rakstīja - garā iesākuši, miesā grib pabeigt. Tāpat arī pentakosti visnotaļ pareizu kursu bij uzņēmuši un es ticu, ka tas, kas notika kristietībā 20 gadsimta sākumā, kad apgaismības maldi bij to pārņēmuši, tas tiešām bij no Dieva, ka radās šī kustība, taču viņi acīmredzot Garā iesākuši turpināja miesā un atkrita atpakaļ kur bij sākumā, tikai citā pozīcijā, taču jebkurā gadījienā kļūda ir viena un tā pati - vēršanās uz dajebko, tikai ne pa tiešo uz Kristu, bet meklējam visādus līkumainus apkārtceļus, piedzīvojumus alkdami.
rainars
# Iesūtīts: 2008.02.04 21:03:35
Jā maļamies un laužamies ap kristīšanu.Jānis kurš kristīja Jordānas upē tak teica ka pēc viņa kāds nāks kas kristīs SVĒTAJĀ GARĀ.Tas laikam mums aizmirstas un meklējam ūdeni (ar kazragiem un bez) vainu.Citās konfesijās ielgi pat sstāveejies ūdens ir svēts.Tas manuprāt ir tikkai simbols.Bībelā tak nav rakstīts ka Jēzus kristījis ar ūdens palīdzību.Ja ir un kāds zina padalieties.
Mirga
# Iesūtīts: 2008.02.04 23:30:40
Ingars: "pentakosti visnotaļ pareizu kursu bij uzņēmuši un es ticu, ka tas, kas notika kristietībā 20 gadsimta sākumā, kad apgaismības maldi bij to pārņēmuši, tas tiešām bij no Dieva, ka radās šī kustība , taču viņi acīmredzot Garā iesākuši turpināja miesā un atkrita atpakaļ kur bij sākumā"

Un daudzi citi iestiga pilnīgā noliegumā. Līdz pat šodienai. - Kā tas īsti bija ar to Berlīnes deklarāciju? Un kā tas izpaudās (vai izpaužas?) mūsu luteriskajā baznīcā?
Mulders
# Iesūtīts: 2008.02.05 00:06:13
rainars, nu un tu saņēmi Sv. Garu kristībā?
rainars
# Iesūtīts: 2008.02.05 23:35:01
Mulder
Un kā tev šķiet ?
Ingar un Mirga ko jūs ar to domājat bija un atkrita atpakaļ ,kas tiek turpināts miesā.
Baigi te laižam vai pareizāk sakot nelaižam , vai negribam laist SVĒTO GARU ārpus SVĒTIEM RAKSTIEM.Mozus grāmatā tak rakstīts ka pēc pasaules radīšanas Dieva Svētais gars lidinājās virs zemes.Kāpēc viņu spundēt starp svētiem rakstiem.";laujat tak lai viņš nāk ārpus rakstiem un pieskaras cilvēkiem tos dziedinot.Jēzus tak teica ka viņa mācekļi darīs tādas pašas lietas kā vīns pats un vēl lielākas.
Kāpēc neminēt reālus Svētā Gara pieskārienus ,arī dziedējošos,mūsdienās?
Ingars
# Iesūtīts: 2008.02.05 23:51:57
Rainars - Jēzus pavēlēja kristīt ar ūdeni un ir viens gadījums bībelē minēts, kad Viņš kopā ar mācekļiem gāja un kristīja cilvēkus ar ūdeni

Un izbeidz atdalīt Svēto Garu no Vārda. Dievs ir viens vesels un Jēzus Kristus ir dzīvais Vārda iemiesojums. Svētais Gars, Vārds un Tēvs vienmēr darbojas kopā vienprātīgi un vienlaicīgi, bet harizmāti grib Svēto Garu atdalīt, kas ir pretrunā ar bībeles mācību, kā Jēzus sacīja, ka Svētais Gars atgādinās un ņems no tā kas bija Jēzum, tas nenāks pats no sevis, bet no DIeva. Tie gari, kuri runā ārpus Vārda, tie nav no DIeva.

Gars lidinājās virs zemes un darbojās caur Vārdu. tāpat arī Svētā Gara pieskāriens un dziedināšana notiek tikai un vienīgi caur Dieva vārdu un Svētā Gara darbība visā bībelē nekur nav atrauta no ārēja Dieva vārda, vienmēr ir bijis iepriekšējs pravietojums.

Tie Gari, kurus daži sauc par "brīvību" nav tā brīvība, par ko Dievs runā, bet tā ir patvaļa, kas nāk no velna
Mulders
# Iesūtīts: 2008.02.06 10:42:41
rainars, ja Kristība bij izveikta kā Kristus pavēlēja - 3vienīgā Dieva Vārdā, tad saņēmi gan!
Laigan uzvedies un runā tu kā visai zaļš kristiec!

Sv. Gars nenāk nekā savādāk kā caur Dieva Vārdu! Ja tu atrauj Sv. Garu no Dieva Vārda, tad vilx vien zin kādu Garu tu saņem... jo pārbaudīt nevari... arī Marihuānas un LSD gars liek "justies labi un apgaroti"!
rainars
# Iesūtīts: 2008.02.06 21:03:04
Mulder
Nu jā sens jau gan kristietis tik nesen atdzimis.
Brāļi KRISTŪ cik pamatoti jūs sakāt ka harizmāti ko atdala.Man domāt ka neesmu ko tādu pamanījis visas lūgšanas notiek kā jānotiek varbūt ka spiežot uz Svētā gara pusi ,bet viņš tak ir virs zemes kur Tēvs ar dēlu debesīs visu vērojam.Ja kas bezjēdzīgas runas būtu labāk sākuši lūgt par mūsu valsti lai lielais lācis liktu mieru mūsu deputātiem tos neuzpirkdams ,lai mūsu Tēvuzeme ir brīva no visādām sātaniskām izpausmēm .Šis gavēņa laiks ir pats piemērotākais laiks lūgšanām garā un patiesībā.
ja kas tad man gadījās šodien iezvanīt kristīgu Dievkalpojumu Lutera garā (stilā).
IZTURĪGU KALPOŠANU MŪSU KUNGAM-TRĪSVIENĪGAM DIEVAM.
rainars
# Iesūtīts: 2008.02.06 21:20:18
INGAR
Ar ūdeni vai ūdenī.Man ļoti interesē ,ja vari pateic kuramējā vieta tā ir Bībelē.
Ja kas mans viens katolistisks kristietis stāstīja ka Luters aizejot no katolistiskās kristietības pārtrauca svētā gara tālāku nodošanu caur roku uzlikšanu.
rainars
# Iesūtīts: 2008.04.17 19:50:26
Pētījot Svētos Rakstus un citus rakstus par un ap kristību ir atšķirīgi redzējumi i.Sakām viena kristība.Kā tad paliek ar tiem ko Apustuļa darbos pārkrista Svētajā garā tos kuri saņēmuši ūdens kristību un kā ar to vietu Ap 10:47.,tad vēl Jņ.3:5 Jēzus atbildēja: "Patiesi, patiesi Es tev saku: ja kāds neatdzimst ūdenī un Garā, netikt tam Dieva valstībā! 6 Kas no miesas dzimis, ir miesa, un, kas no Gara dzimis, ir gars.
paskatīsimies reāli uz šīm rakstu vietām paši nevis kāda domu ,bet kā katru no mums uzrunā svētais gars.
Ingars
# Iesūtīts: 2008.04.17 20:01:37
Svētais Gars runā uz mums caur Dieva vārdu. Un DIeva vārds mums atklāj, ka Jēzus kristība atšīrās no Jāņa kristības Loti būtiskā ziņā - lūk kāpēc vajadzēja kristīt otru reizi. Jo Jānis kristīja uz grēku nožēlu, bet Jēzus kristīja ar Svēto Garu un uguni. Jānis kristīdams sacīja atgriezieties no grēkiem, bet Jēzus pavēlēja kristīt Tēva Dēla un Svētā Gara vārdā, kas nozīmē nevien atgriešanos no grēkiem, bet jo īpaši piedošanas un dievbērnības gara - Svētā Gara saņemšanu..

Mūsdienās neviens vairs nekristī ar Jāņa kristību, tāpēc ūdens kristība patiesībā ir tā pati Svētā Gara un uguns kristība, ko Jēzus pavēlēja, jo ko gan citu nozīmē - Tēva, Dēla un SVĒTĀ GARA vārdā, ja ne iegremdēt dvēseli Dievā Tēvā, Dievā Dēlā un DIEVĀ SVĒTAJĀ GARĀ?
Ingars
# Iesūtīts: 2008.04.17 20:09:51
Ja kas mans viens katolistisks kristietis stāstīja ka Luters aizejot no katolistiskās kristietības pārtrauca svētā gara tālāku nodošanu caur roku uzlikšanu.

man nospļauties, ko viens vai otrs ir teicis, bet svarīgi ir tikai tas, ko teica Jēzus - ņemiet Svēto Garu. Tas attiecas tikai uz tiem, kas Viņam pieder - ikvienā konfesijā, kurā tic uz Jēzu Kristu un tur Viņa vārdus ir Svētais Gars. Un Viņu nodod ne ar roku uzlikšanu, bet gan ar Jēzus pavēlēto kristību. Gadījumi apustuļu darbu grāmatā ir izņēmumi - tur roku uzlikšana arī balstījās uz Jēzus pavēlēto kristību - Tēva Dēla un Svētā Gara vārdā.
-------------------------------------------------------

Ar ūdeni vai ūdenī

rainar - ko tev dod iegremdēšana ūdenī? labākajā gadījumā tā var būt Jāņa kristība uz grēku nožēlu, bet nekas vairāk. Jēzus kristība ir iegremdēšana Trīsvienīgajā Dievā, turklāt pievērs uzmanību vārda "baptizo" precīzajam tulkojumam - iegremdēt, nevis pagremdēt. Ūdens šajā gadījumā ir redzama zīme, kopā ar Dieva vārdu tas ir Jēzus kristība
rainars
# Iesūtīts: 2008.04.17 21:08:49
Ingars paldies ka atsaucies uz diskusiju.Re te vēl viena vieta ko Jēzus teica pats Jņ.3:5 . Jāņa kristība uz grēku nožēlu, bet nekas vairāk. redz pa to jau ar runāju.Tad vēl kur Jēzus pats liek kristīt Jānim sevi ,lai raksti piepildītos.
Ingars
# Iesūtīts: 2008.04.17 21:20:14
nuja, lai Viņš kļūtu mums līdzīgs visās lietās, izņemot grēcīgumu. bet pēc tam Jēzus pavēlēja šādu kristību

Mateja evaņģēlijs 28. nodaļa
19 Tāpēc eita un darait par mācekļiem visas tautas , tās kristīdami Tēva, Dēla un Svētā Gara Vārdā,

pievērs uzmanību arī vārdam "tautas" , jo vecajā derībā arī zīdaiņus pieskaitīja pie tautas
rainars
# Iesūtīts: 2008.04.17 21:35:01
Par šo nav nesaprašanas .Ko par šādu textu domā 21 Tas attēlo kristību, kura tagad arī jūs glābj. Tā nav miesas netīrības mazgāšana, bet ir labas sirdsapziņas izlūgšanās Dievā caur Jēzus Kristus augšāmcelšanos,
rainars
# Iesūtīts: 2008.04.17 21:37:11
re ko netā atradu Kādā no enciklopēdijām ir attēlots, ka sātans “krista” savus mācekļus nedaudz ūdens uzlejot uz galvas. [Rozmarija Ellena Gailija, “Raganu, burvju mākslas enciklopēdija”, R. Avots, 2004 – 164.lpp.]) Vai nav savādi, ka tieši šāds nekristīgs kristību paveids ir ievests daudzās baznīcās?
http://www.dievadraudze.lv/uzmanibu.html
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 17 , pavisam kopa bijuši: 479