atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem par kristietību un citām reliģijām
+jean
Iesūtīts: 2013.02.27 12:23:01
Raimond, tu rakstīji tēmā par laulību: Es ceru, ka mūsu kristietība no tā neko nav aizguvusi?

Nav nācies iedziļināties senēģiptiešu rituālos. Tomēr viena atziņa man ir, caur kuru kā prizmu raugos uz visām reliģijām pasaulē. Tā saistās ar to, vai kristietība nav ko aizguvusi no citām reliģijām, jo tā tiešām ir liela skāde tajās vietās un laikos, kur tas tā notiek.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 27 . 28 . >>
AutorsZiņas teksts
Aivars
# Iesūtīts: 2013.03.08 11:18:31
+jean
Tad tu pamatosi savu tēzi par to, ka Dievs sodījis Hagari un Ismaēlu par lepnību? Vai varbūt atzīsi, ka aplami ko rakstīji? Beidz taču lēkāt aizvien uz jaunām tēmām, vēl jo vairāk, ka pats iesāki diskusiju par kristietību un citām reliģijām, bet savu ābela vs kaina līdzību tā arī atsakies saprotami paskaidrot
+jean
# Iesūtīts: 2013.03.08 12:05:23
Aivar, tu pamanīji, ka tas citāts par tām muļķībām no BĪBELES, ko es te rakstu! bija no K.F.V.Valtera, kurš arī citēja Luteru??

Uldi,
es neizlikšos gudrāks par M. Luteru (vai K.F.V.Valteru), jo tāds arī neesmu... Es tikai atkārtoju to, ko teica šie vīri. Un tas man pašam šķiet saskaņā ar Rakstiem, tāpēc nekaunos viņus citēt. Sorry!
Uldis
# Iesūtīts: 2013.03.08 12:21:10
+jean, ja tu saki, ka citē kaut ko no kaut kā, tad, lūdzu, norādi precīzu avotu. Es pārbaudīšu. Un tici man, es izlasīšu, ja vajadzēs, 10 lapas pirms un pēc tava citāta. Nevajag mēģināt klausītājus un lasītājus nokaut ar autoritātēm. Ļauj mums pašiem izlasīt un pārbaudīt! Sāra, piemēram, kļūdījās, liekot Ābrahāmam doties pie Hagares, lai radītu pēcnācēju, par kuru runā Dievs. Dievs nebija teicis - ej, guli ar Hagari, lai izpildītos tas, ko es teicu. Ismaēls un Īzaks attēlo abas derības - bauslības derību un Evaņģēlija derību.
+jean
# Iesūtīts: 2013.03.08 14:03:29
M. Lutera Komentārs 1. Mozus grāmatai 2. grāmatā par 21. nodaļu (sākot no 542. lpp. vai 556. lpp. atkarībā, cik daudz laika ir lasīt)
Valtera citātam e-atsauce pielikta. Bet, lūdzu, vēlreiz http://www.ebaznica.lv/?p=3358
Aivars
# Iesūtīts: 2013.03.08 14:05:58
+jean
citāts par tām muļķībām no BĪBELES, ko es te rakstu! bija no K.F.V.Valtera, kurš arī citēja Luteru

bīskaps Žanis citē Valteru, kurš citē Luteru, kurš citē...
arvienvārdsakot filmā attēlotie notikumi balstās uz patiesiem notikumiem, kas norisinājušies citās filmās

tikai kāpēc Tu to sauc par muļķībām no BĪBELES ? Un pie tam tā arī nepaskaidro savu tēzi, par Dieva sodu Hagarei un Ismaēlam!
Uldis
# Iesūtīts: 2013.03.08 14:47:43
+jean, sāku lasīt. Esmu nonācis līdz 546. lpp. Un tur ir tādi vārdi: "Tād``el Mozus tik bagātīgiem vārdiem slavē Īzaka dzimšanu un paceļ to tādos augstumos, - lai atgādinātu mums, ka nekam citam nav jāpievērš tik liela uzmanība kā Dieva vārdam." (Izcēlums mans) Tas ir tieši tas, kas tev ir paslīdējis garām. Tu redzi notikumus, bet neredzi Dieva vārdu. Protams, tu pareizi norādi uz sieviešu nemitīgajām ķildām, sāncensību, greizsirdību utt. Arī Ābrahāms labais - Sāra saka: ej pie Hagares, un Ābrahāms paklausīgi, pret savu gribu, to arī dara. Ismaēls ir dzimis iekārē, bet Īzaks - lielā vecumā, kad jebkāda iekāre jau ir mirusi. Tur tā lielā atšķirība ir, draugs. Bet es turpināšu lasīt.
+jean
# Iesūtīts: 2013.03.08 15:23:11
Uldi,
M. Lutera domas par Ābrahāma iekāri uz Hagari vari izlasīt 216. lpp.
Aivars
# Iesūtīts: 2013.03.08 15:29:26
Uldis
Vispār jau, kad Ismaēls piedzima, Ābrams bija tikpat vecs kā kārumnieks Hjū Hefners šobrīd. Dažam ar gadiem drīzāk tā varēšana vairs netiek līdzi iekārei, bet nu nez vai Ābrams būtu spējis piestrādāt pie Īzaka dzemdināšanas, ja iekāre šo būtu galīgi atstājusi
Uldis
# Iesūtīts: 2013.03.09 14:08:19
Draugi, šis stāsts nav par iekāri, bet par Īzaku un Ismaēlu.
+jean
# Iesūtīts: 2013.03.11 17:00:58
Uldi,

līdz apm. 600 lpp. būs gana

Kā patika Lutera komentārs, kā viņš caur Ismaēla dzīvi māca bauslības un Evaņģēlija pasludinājumu??
+jean
# Iesūtīts: 2013.03.15 16:37:00
Aivar,

kamēr Uldis lasa, tad atgriežoties pie pirmākās tēmas, starp citu, lai būtu pamats diskusijai par ābela vs kaina līdzību arī tev pienāktos izlasīt, kā šo jautājumu ir komentējis M. Luters. Vai tad LMF šo grāmatu kopumu ir izdevis priekš kādiem katoļiem vai adventistiem?

Tu raksti:

Bet Kainu, kurš tāpat nesadalīja dievkalpošanu ar brāli, gribēdams Dievam patikt, tu uzreiz pasludini par visu maldu mācību ciltstēvu, un brīvi operē ar jēdzienu `Kaina baznīca`. Jā, Kains bija ļauns, rīkojās briesmīgi, bet kaut kā taču pielūdza to pašu Dievu, ko Ābels. Jeb tavā Bībelē ir citi burti?

Arī par tā paša Dieva pielūgšanu, tad sapratīsi. Pielūgt jau var vienu un to pašu Dievu, bet vieni to pielūdz uz pestīšanu, citi uz pazudināšanu (lasi Mt. 25. nod.). Kāpēc?

Vai pielūgšana un upurēšana vispār ko dod? Bet, ja nedod, tad kāpēc arī ticīgie tomēr pielūdz un upurē? Un tomēr, ne visi, kas pielūdz un upurē ieies mūžīgā dzīvībā... Tātad vieni un otri ārēji dara vienu un to pašu, tomēr vieni pieder "Ādama" baznīcai, ka ir patiesā baznīca, bet otri, kas iet pazušanā, pieder "Kaina" baznīcai, kas ir viltus baznīca.

Tāpēc arī katram kristietim ir labi pareizi saprast, kāpēc Dievs Ābela upuri pieņēma, bet Kaina upuris palika neievērots... Šai cilvēces posmā vēl nebija radusies reliģiju daudzveidība...
Aivars
# Iesūtīts: 2013.03.15 16:47:32
+jean
Ko Tu tur dzejo? Joprojām neesi spējis pamatot paša pieteiktos simbolus, vēl jo vairāk saistībā ar reliģiju daudzveidību.
Tātad vēlreiz "Ādama Baznīcas" pazīmes - Dieva vārdu ignorē un savu grēku neatzīst, kad Dievs ierunājas mēģina slēpties, tās credo - sieviete ir visa ļaunuma sakne. Nu vecīt, ja Tavs priekšstats par patiesu Baznīcu ir tikai plika pēcpuse (tā teikt `pliks kā baznīcas žurka`), tad Ādama Baznīca varētu būt `patiesā Baznīca`, bet citādi tā izskatās pēc ļaunas Kristus Baznīcas karikatūras, kas gan arī dzīvē mēdz būt sastopama.
+jean
# Iesūtīts: 2013.03.15 18:03:27
jebkurai grēkā krišanai piemīt liela līdzība ar Ādama grēkā krišanu. Tomēr Baznīcas pazīme ir -- TICĪBA GRĒKU PIEDOŠANAI. Kas var ticēt grēku piedošanai? Tikai tas, kas ir (1) grēkojis un (2) uzklausot Dieva vārdu, atzinis, ka bez Dieva žēlastības, ir nolemts pazušanai.

Ādams bija ne pajokam nobijies, tomēr Dievs viņam deva apsolījumu, uz kuru viņš paļāvās un gaidīja to.

Lasi Luteru. Es tāpat tev nesadrukāšu te desmitiem, simtiem lappušu, lai visos sīkumos visu izskaidrotu, jo īpaši jau, ja tas jau ir izdarīts un pieejams latviešu mēlē.


P.S. Tomēr tur tev ir taisnība. Patiesā baznīca IZSKATĀS pēc karikatūras pasaules acīs, tai trūkst tās ārišķīgās godības, kas piemīt viltus - jeb Lutera vārdiem Kaina - baznīcai.
Aivars
# Iesūtīts: 2013.03.15 18:26:22
+jean
nu te nu es vairs nesaprotu vai smieties vai gauži nopūsties
+jean
# Iesūtīts: 2013.03.15 19:21:38
nabaga puisīt!
izlasi Lutera komentāru. būs jautri!
Aivars
# Iesūtīts: 2013.03.15 19:33:11
+jean
Var jau būt, ka Tev Lutera komentārs liekas uzjautrinošs. Tas daudz ko izskaidrotu, kādēļ tik dīvaini raksti
+jean
# Iesūtīts: 2013.03.15 22:00:42
Uzjautrinošs, jo apgāž daudzus stereotipus. Tādus stereotipus, kas joprojām ir dzīvi un pie kuriem cilvēki joprojām turas ar visām četrām...
Uldis
# Iesūtīts: 2013.03.15 22:08:58
+jean

Domāju, ka tev kaut kas pamatos nav skaidrs. to pauž tava interpretācija: "Ādams bija ne pajokam nobijies, tomēr Dievs viņam deva apsolījumu, uz kuru viņš paļāvās un gaidīja to." Nobijies viņš varbūt arī bija, bet viņš neticēja. Ja būtu ticējis, nebūtu nosaucis Kainu par kainu.
+jean
# Iesūtīts: 2013.03.16 10:50:45
Uldi,

un ko tad, tavuprāt, nozīmē Ādama dotais vārds sievai -- Ieva, ko Kains un Ābels un ko dēlam dotais vārds Sets?

P.S. Atzīšos, ka esmu lasījis tikai, ko M. Luters par to raksta savā komentārā ...
Uldis
# Labojis Uldis: 2013.03.16 12:06:50
+jean

Blakus komentāriem ir veselīgi turēt blakus arī Bībeli. Piemēram, Gen. 4:26 saka tā: "Un Šētam, arī viņam dzima dēls, un viņš nosauca tā vārdu: Enošs. Tolaik sāka piesaukt Kunga vārdu." (pēc jaunā tulkojuma) Ir, tā saucamie, reliģiskie un dievbijīgie. Bet ar Enošu ir nepārprotami saistīts fakts, ka viņš piesauca Vārdu. Tie nebija nedz Ādams, nedz Kains un pārējie. Ābels tika nogalināts. Bet par viņu ir teikts, ka Dievam tā upuris ir paticis. Nākošais, kas piesaucis Dieva vārdu, ir Enošs.

Tādas ir manas pārdomas. Kas attiecas uz komentāriem, ir jāizlasa diezgan liels lērums, lai rastos izpratne.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 27 . 28 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 41 , pavisam kopa bijuši: 10431