atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem jautājums ateistiem
Ingars
Iesūtīts: 2007.11.29 18:13:54
parunāsim par nāvi

vai jūs nebiedē doma, ka reiz nomirsit, sapūsit un viss?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 14 . 15 . >>
AutorsZiņas teksts
Mulders
# Iesūtīts: 2007.12.07 15:41:30
> Tas gadienā nesaucas `vella izdzīšana ar belcebulu`?

Tas saucās, skaldi un valdi!

Dievs ir suverēns Radītājs un Autors, viņš var arī defektīvus veidojumus izmantot lai sakautu to pašu. Ļaunajam ir īpašība, tas nemīl pats sevi, tamdēļ patiesi Belcebulu var uzrīdīt Sātanam, tik protams, uzrīdītājām jābūt augstākas raudzes Intelektam! Tā Ļaunums pats sevī kolapsē un iznīkst!
Mulders
# Iesūtīts: 2007.12.07 15:42:35
>Nu pie kaajas salausanas ir tiesa fizikaala korlaacija, bet meera stammi
>no kurienes radaas?

Nu tāpat kā ir dabas likumi, kurus ignorējot mēs iekuļamies nepatikšānās tā ir garīgie likumi, kurus arī ignorējot iekuļās nepatikšanās... indivīdi vai veselas tautas!
KarotesNav
# Iesūtīts: 2007.12.07 15:43:15
Mulders
mierīgi var līdzpastāvēt kultūras, kur vienai bērnu upuri ir ok, bet otra pat invalīdus sargā un kopj?
Mierīgi. Sparta līdzāspastāvēja citām sengrieķu polisēm. Mēs daram tā, kaimiņi šitā.
Kari - tā ir cita lieta, cīņa par kundzību. Vienlīdz visi piedalās, kā jau redzējām kaut no pirmā pasaules kara. Visas kristīgās valstis pēkšņi sāka nemierīgi līdzāspastāvēt.

Otrajā pasaules karā mierīgi sabiedrojās ļaunuma impērija PSRS ar labuma impēriju ASV, un Angliju, kristīgās tradīcijas valsti.

Ja jau atšķirīga kultūra būtu par kara iemeslu, tad lielākie kari notiktu uz atšķirīgu kultūras valstu robežām. Vai tā ir?
Sheksna
# Iesūtīts: 2007.12.07 15:47:24
Tu tam tici? Es saku, vai tu tici, ka mierīgi var līdzpastāvēt kultūras, kur vienai bērnu upuri ir ok, bet otra pat invalīdus sargā un kopj?
Vai bērnu upuri principiāli izslēdz invalīdu aprūpi un otrādi?

Domā la Huseins un Bušs varēja mierīgi līdzpastāvēt? Ilgstoši?
Bušs un Ahmeds Neskopais, kā arī Bušs un Kims Čļens Irs arī pastāv līdzās ja ne gluži mierīgi un saticīgi, tad vismaz koeksistējot...
Mulders
# Iesūtīts: 2007.12.07 15:52:53
Nē nu labi, ja jūs uzskatāt ka savstarpēji izslēdzošas ideoloģijas var pastāvēt un nekad nenonākt līdz karam, ok... Vēsturē es to nenovēroju!
Mulders
# Iesūtīts: 2007.12.07 15:58:55
Ctulhu, nesaķēru jautājumu... pārfrāzēsi?
KarotesNav
# Iesūtīts: 2007.12.07 16:01:14
Mulders
Es vēsturē novēroju, ka savstarēji vienādas ideoloģijas tāpat sitās savā starpā - es domāju, valstis - kristiešu valstis 1. pas. karā.
Un pretējas ideoloģijas, ja vajag, apvienojas - PSRS un sabiedrotie 2. pasaules karā.
Mulders
# Iesūtīts: 2007.12.07 16:06:51
KarotesNav, nu vienādas ideoloģijas mierīgai līdzpastāvēšanai jau nav pietiekošs, bet gan nepieciešams nosacījums!

Savukārt, sačupošanās pret common-enemy var iegūt vienojošu - meta ideoloģiju. Taču tās ir fragīlas ideoloģijas jo pārstāj existēt kad pārstāj existēt ienaidnieks. Polittehnologi to ir sapratuši, ka viens veids kā vienot dažādus cilvēkus ir radīt māxlīgu ienaidnieka tēlu. Skat maslova piramīdu!

Tā mana tēze mierīgai līdzpastāvēšanai reducējas, ka tā var būt starp kultūrām, kurām ir vienādi uzskati aktuālās maslova piramīdas līmenī!

Pavēro piramīdu... Ja nācija, kur augšējā posmā ir atsķirība no citas nācijas tiek apdraudēta, tad piramīdas prioritātes krītās uz šo "security" līmeni, ja tas pats notiek ar konkurējošo civilizāciju, tad šajā līmenī ir "kopīga ideoloģija" un CCCP ar Amīšiem var sačupoties. Līdzko draudi ir likvidēti, piramīda apmierināta, tā ceļās uz augšu, un līmenī par "Morāli/Ētiku" rodas atšķirības!

Savukārt atkal, kad runa iet par vienādas ideoloģijas kultūrām, ja vienai rodas vajadzība pēc zemāku piramīdas līmeņu apmierināšanas, var rasties disonanse ar līdzīgu kultūru, ar kuru bij saskaņa augšējos piramīdas līmeņos... un sanāk karš kristiešu starpā!
KarotesNav
# Iesūtīts: 2007.12.07 16:21:45
Mulders
Tātad pavisam mierīgi var pastāvēt tikai pavisam vienādas idoeoloģijas?
Pavisam, pavisam vienādas. T.i. piemēram, visi piekrīt tavai luteriskajai versijai, nekādu tur citu versiju, katoļu, nerunājot nemaz par vēl citādākiem?
Un drošības pēc, ja nu naidnieks domā uzbrukt, mums jāuzbrūk pirmajiem? Kā tas notika ar Amerikas indiāņiem?
Mulders
# Iesūtīts: 2007.12.07 16:26:48
KN, tā harmonija jāmeklē augstākos līmeņos!

Nu skaties, dārzā var augt ķirbis, jāņogu krūms un ābele. Pilnīgi dažādi augi, tak visi vienā dārzā kopīgi co-existē. Taču līdzko vienam no šiem iemetās kāda kaite, tā tomēr pārējie divi ir apdraudēti. Labi, citreiz nav apdraudēti, bet citreiz ir! Tad parasti izcērt "vainīgo", lai pārējos neapdraudētu!

Nu vot tai līdzāspastāvēšanai jābūt šitādā te līdzībā - kā vienā dārzā! Tā vienotība ir viens meta-līmenis, bet dažādība ir cits līmenis! Kā to salikt tā... hmmm... pareizi, to es vēl neesmu izdomājis! Acīmedzot vienojošais būtu morāle un ja tā ir vienāda, tad dažādība jau vairs ir tikai bagātība!
KarotesNav
# Iesūtīts: 2007.12.07 16:50:26
Mulders
a_masiks
Ja cilvēki gribēs, atradīs, par ko sakauties. Vienmēr taču ir atšķirības.
Savukārt, Ctulhu ar Mulderu nekausies uz reliģijas pamata.
Mulders
# Iesūtīts: 2007.12.07 16:52:19
KarotesNav... Ntelekts

a_masiks, ja nepamanīji arī ar I.Plūmi nekaujos!
KarotesNav
# Iesūtīts: 2007.12.07 17:04:49
Mulders
KarotesNav... Ntelekts
Tad Ctulhu uz intelektu bāzēta sabiedriskā iekārta rullē?
Mulders
# Labojis Mulders: 2007.12.07 17:29:23
a_masiks, bet te ir saskatāma piederība visai kopējai ētikai, cieņai, ntelektam...

Kas interesanti, arī ar tevi mums sanāca visai jēdzīga komunikācija un es pat teiktu - gana jautra!
KarotesNav
# Iesūtīts: 2007.12.07 17:35:09
Mulders
Ar citu uzskatu pārstāvi ir pat interesantāk kontaktēties.
Ko tad ar tādu pašu kā sevi sarunāties - visam piekrīti un beigās aizmiedz pie klaviatūras.
Sanits
# Iesūtīts: 2007.12.07 18:24:06
Balss
Tu taču sevi it kā apzīmē par kristieti, Sanita...? Ja mēs respektējam Dievu kā dzīvības devēju, Radītāju, tad mums, cilvēkiem, nav tiesības šo dzīvību pēc savām iedomām citam atņemt. Ne abortos, ne eitanāzijā.
Oi, kā tik mani un manus uzskatus nav saukuši. Bet sevi apzīmēt par kristieti es pat netaisos - es ticu tam, kam es ticu. Ar kuriem man būs pa ceļam un kuri mani pieņems, ar tiem tad arī būs pa ceļam. Ar kuriem nē, nu dosimies katrs savu ceļu. Bet skaļi bļaut uz visiem, kas nav manā ticības apliecībā: "Sakiet, ka ticiet uz Kristu, ja nē jums ellē vieta!!" - nu to es nedarīšu. Atkārtošu - ir svarīgi cīnīties pret nepareizu rīcību, bet ir stulbi spiest kaut kam ticēt. Es Kristu pazīstu kā žēlastības un darbu Dievu, nevis: izdvesīsi pareizos vārdus - paradīze, nē - elle. Kristus vārds nav zeķe, kuru es kādam spiedīšu uzvilkt.
Bet par Radītāja doto dzīvību. Es tikai norādīju uz nesimetriju. Kāpēc dzīvības radīšanā visa darba daļa pieder Dievam, bet nomirt cilvēkam pēc Dieva plāna neviens neļauj - tad ir aparāti, sistēmas, reanimācija un sazin vēl kas?
Sanits
# Iesūtīts: 2007.12.07 18:38:52
Tieši par to es, Ctulhu, runāju. Ka manuprāt nav īsti godīgi kristiešiem apelēt pie Dieva plāna tikai tad, kad tas ir izdevīgi, bet kļūt absolūti akliem pret to, kad vajag remdēt savtīgās intereses - piemēram, izdzīvot un neslimot. Vai nu sakam, ka medicīna visos gadījumos ir Dieva ierocis cilvēku rokās, kura tikai jāmācās izmantot, vai arī jāatmet pavisam un visos gadījumos jāsaka - tāda bija Dieva griba. Es esmu par pirmo variantu.
Sanits
# Iesūtīts: 2007.12.07 21:01:30
Mirga
Atkārtošu - medicīna visos gadījumos ir Dieva ierocis cilvēku rokās, kura tikai jāmācās izmantot .
Mirga
# Iesūtīts: 2007.12.07 22:08:48
... ierocis cilvēku rokās - tur, lūk, sākas visi jautājumi.
Balss
# Iesūtīts: 2007.12.08 23:02:36
Sanits
Tu lieto tādus kā sen dzirdētus paņēmienus - pieraksti otram to, ko tas nav teicis, un tad pati tos arī apgāz.
Piemērs: Bet skaļi bļaut uz visiem, kas nav manā ticības apliecībā: "Sakiet, ka ticiet uz Kristu, ja nē jums ellē vieta!!" ... nevis: izdvesīsi pareizos vārdus - paradīze, nē - elle.
Es brīnījos un joprojām brīnos par tavu nostāju eitanāzijas un abortu jautājumā. Ja tu šo dzīvību aizstāvību sauc par savtīgām interesēm, tad tur mūsu uzskati par to, kas ir savtīgs, ir diametrāli pretēji.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 14 . 15 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 59 , pavisam kopa bijuši: 34151