atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu sekta
rainars
Iesūtīts: 2012.08.20 20:48:12
kas tā tāda?
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 14 . 15 . >>
AutorsZiņas teksts
dafne
# Labojis dafne: 2012.09.21 16:32:22
Ēvalds Bērziņš
kad bralis/māsa atnak un sudz savu sapi..ka tur ticibas trukst..vai..nu vienalga ko,tad es nedrikstu teikt..tev tavi grēki Kristus delj ir piedoti..reali es nevaru evangeliju pasludinat..jo neesmu macitaajs..vai tā,nevaru ar Dieva Vardu stiprinat..jo neesmu macitajs,vienigais ko varu pateikt..ej uz baznicu..tur par tevi parupesies...man nav tadas pilnvaras..Tad jau vakaros man ar jazvana macitajam un jaizsudz savi greki,jo citadi es aizeju gulet...ar nepiedotiem grekiem.
Ingars
# Iesūtīts: 2012.09.21 17:05:58
Mārtiņš

Jēzus teica - Jūs zināt, ka tie, ko par tautu valdniekiem tur, tie tās apspiež, un viņu lielie kungi tām dara pāri. Bet tā lai nav jūsu starpā; bet, ja kas no jums grib tapt liels, tas lai ir jūsu sulainis. Un, ja kas starp jums grib būt pirmais, tas lai ir visu kalps.

Pāvils rakstīja Tesaloniķiešiem - neapslāpējiet Garu, neniciniet pravietošanu
Korintiešiem tas pats Pāvils rakstīja - Kā tad nu būs, brāļi? Kad jūs sanākat kopā, katram ir kaut kas, vai psalms, vai mācība, vai atklāsme, vai mēles, vai mēļu izskaidrošana, viss lai notiek celšanai.
27 Un, ja mēlēs runā, tad lai uzstājas divi, ja daudz, trīs, un cits pēc cita un viens lai tulko.
28 Un, ja nav tulkotāja, tad lai tie cieš klusu draudzē un lai runā tik sev un Dievam.
29 Bet pravieši lai runā divi vai trīs, un citi lai apspriež.
30 Bet, ja kādam citam, kas tur sēd, nāk atklāsme, tad pirmais lai cieš klusu.
31 Jo jūs pēc kārtas varat visi pravietot, lai visiem būtu pamācība un pamudinājums.
32 Praviešu gari praviešiem klausa.
33 Jo Dievs nav nekārtības, bet miera Dievs.
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.09.21 23:07:30
dafne
kad bralis/māsa atnak un sudz savu sapi..ka tur ticibas trukst..vai..nu vienalga ko,tad es nedrikstu teikt..tev tavi grēki Kristus delj ir piedoti..reali es nevaru evangeliju pasludinat..jo neesmu macitaajs..vai tā,nevaru ar Dieva Vardu stiprinat..jo neesmu macitajs
To Tu drīksti teikt un tas ir tavs pienākums. Tas, ko Tu nedrīksti, ir - piedot grēkus. Pēc piedošanas gan sūti uz baznīcu, jo tev nav tādas pilnvaras. Un vakaros Tev nav jāzvana mācītājam un jāizsūdz savi grēki (ja nu vienīgi ārkārtas gadījumos).
citadi es aizeju gulet...ar nepiedotiem grekiem
Grēki tiek piedoti uz kristības pamata. Tāpēc nekas ļauns Tev nenotiks, ja izsūdzēsi savus ikdienišķos grēkus vēlāk, nekā minūti pēc grēkošanas. Bet arī nevelc garumā.
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.09.21 23:12:21
Mārtiņš
EB: Es vispārējo priesterību kā tādu nenoliedzu, bet arī nevispārinu.
M: Kā var nevispārināt vispārējo?

Tā, ka visparējais neaizvieto un neizslēdz nevispārējo.
Uldis
# Iesūtīts: 2012.09.21 23:50:40
EB: Es vispārējo priesterību kā tādu nenoliedzu, bet arī nevispārinu.
M: Kā var nevispārināt vispārējo?
EB:Tā, ka visparējais neaizvieto un neizslēdz nevispārējo.


Lūk, divi ģeķi satikušies un spriež par lietām, par kurām neko nejēdz.
dafne
# Labojis dafne: 2012.09.22 08:56:17
Ēvalds Bērziņš
Tas, ko Tu nedrīksti, ir - piedot grēkus.
tas laikam bij domāts pasludināt piedošanu...
bet šitam gribētu pamatojumu Rakstos..jo no vienas puses es ari piederu baznicai,ok, tur kartības labad varu sūtīt pie mācitāja..bet es neticu,ka man nav tādas "tiesibas" pasludināt grēku piedošanu, ja tas ir nepieciešams.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.09.22 09:52:38
dafne
bet zini, cik efektīgi tas būtu, ja kāds pret tevi septiņas reizes grēko, un tu viņu septiņdesmit reiz septiņas reizes aiztriec no Liepājas uz Jēkabpili pie mācītāja aiz sirdsšķīstas piedošanas vien
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.09.22 13:04:36
dafne
EB: Tas, ko Tu nedrīksti, ir - piedot grēkus.
d: tas laikam bij domāts pasludināt piedošanu...
bet šitam gribētu pamatojumu Rakstos..jo no vienas puses es ari piederu baznicai,ok, tur kartības labad varu sūtīt pie mācitāja..bet es neticu,ka man nav tādas "tiesibas" pasludināt grēku piedošanu, ja tas ir nepieciešams.

Nē, tas nav viens un tas pats. Palasi Enhiridionu par mācītāja amatu un vispārējo priesterību.
Ēvalds Bērziņš
# Labojis Ēvalds Bērziņš: 2012.09.22 13:06:25
Uldis
Lūk, divi ģeķi satikušies un spriež par lietām, par kurām neko nejēdz.
Atnāca trešais un viņus izņirdza
Uldis
# Iesūtīts: 2012.09.22 13:21:10
Ēvalds Bērziņš

Tiešām palasi Hemnica Enhiridionu!
dafne
# Iesūtīts: 2012.09.22 13:26:17
Ēvalds Bērziņšpiedošana paliek piedošana,bet, ok,palasīšu to grāmatu.
dafne
# Iesūtīts: 2012.09.22 13:40:53
Aivarsaga...riktīgi efektīgi..tas būtu iemesls lai pret mani vel 7reiz 70 reizes sagrēkotos
rainars
# Iesūtīts: 2012.09.22 15:03:13
Un tas viss no Kristus miesā ieviestām nepareizajām atklāsmēm par atslēgu varu , ko tjipa Jēzus iedeva Pēterim , kura miesas atdusās zem katedrāles Romā........ .
Pret ko tad Luters uzstājās, kad nāca pie atklāsmes par kādu vīru pašpaaugstināšanos?
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.09.22 19:38:50
rainars
Un tas viss no Kristus miesā ieviestām nepareizajām atklāsmēm par atslēgu varu
Mazo katehismu taču esi mācījies, kas Tev ir iebilstams?
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.09.22 19:46:39
dafne
piedošana paliek piedošana
Tieši tā, bet piedošanas pasludināšana ir stiepts jēdziens, kurā var ielasīt visu ko, gan aiz ausīm pievilktu piedošanu, kad vajag, gan, kad vajag, arī atkratīties no atbildības un teikt: es jau pats nepiedodu, tikai pasludinu piedošanu.
Uldis
# Iesūtīts: 2012.09.22 20:12:01
Ēvalds Bērziņš

Kā tad paliek ar grēku beznosacījumu piedošanu?
Ēvalds Bērziņš
# Labojis Ēvalds Bērziņš: 2012.09.22 20:28:18
Aivars
nevajag Feldmanim piešūt paša sarakstītas muļķības
Jautājums bija no kura laika apustulis ir amats? (apšaubot, ka apustulis vispār ir amats) Feldmanis skaidri un gaiši atbild, ka apustulis ir amats. Par kādām piešūtām muļķībām Tu runā?

Domāju, ka vispārējā priesterība ir garīgās autoritātes jautājums, bet garīgais amats Kristus draudzes kontekstā - kārtības
Šim es arī piekrītu. Jautājums, ko darīt ar tādiem, kas saka, ak, ko nu dzīs pie mācītāja, es taču pats varu viņam piedot. Šādi rīkoties nedrīkst. Piedošana no tā tūlīt necietīs, bet piedevējs paliks ar netīru sirdsapziņu, jo vairāk, ja viņš domā, ka ar viņu viss ir labākajā kārtībā, padumaješ, nepaklausīju Baznīcas kārtībai... Necienīgus priesterus parasti atstādina no amata, ne tā? Ko darīt vispārējās priesterības gadījumā?
Ēvalds Bērziņš
# Iesūtīts: 2012.09.22 20:36:11
Uldis
Kā tad paliek ar grēku beznosacījumu piedošanu?
Dievs par piedošanu, protams, neko neprasa. Un Dievu neviens nevar pierunāt uz piedošanu, jo piedošana nāk no Dieva, ne cilvēkiem. Tai nozīmē tā ir beznosacījumu.
Uldis
# Iesūtīts: 2012.09.22 20:38:36
Ēvalds Bērziņš

Tev būtu jāzina, ka Atslēgu vara ir piešķirta draudzei,nevis garīdzniekam. Draudze šīs pilnvaras deleģē aicinātajam garīdzniekam. Katrs Dieva bērns ir arī priesteris. Tāpēc arī viņš ne tikai var, bet arī vajag lietot Atslēgas, kuras Dievs ir dāvājis savai draudzei.
Ēvalds Bērziņš
# Labojis Ēvalds Bērziņš: 2012.09.22 20:46:41
Uldis
Tev būtu jāzina, ka Atslēgu vara ir piešķirta draudzei,nevis garīdzniekam. Draudze šīs pilnvaras deleģē aicinātajam garīdzniekam. Katrs Dieva bērns ir arī priesteris. Tāpēc arī viņš ne tikai var, bet arī vajag lietot Atslēgas, kuras Dievs ir dāvājis savai draudzei.
Āmen. Bet, ja viņš uz šī pamata nošķiras no draudzes? Un sāk visiem mācīt, ka viņš var piedot grēkus ne sliktāk kā klerks macītājs? Ne par velti Katehismā par Atslēgu varu un bikti ir mācīts, ej pie mācītāja, nevis pie ticīgā kaimiņu Jankas.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 14 . 15 . >>
Tēma ir slēgta, jūs nevarat iesūtīt komentārus

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 93 , pavisam kopa bijuši: 36797