atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem Intervija ar Ledjajevu
Ingars
Iesūtīts: 2007.11.26 21:15:41
Sarunas ar sektas "Jaunās paaudzes" līderi Alekseju Ļedjajevu fragmenti

Vai taisnība, ka esat sevi pasludinājis par apustuli? Vai zināt, ko patiesībā nozīmē apustulis?
Lai zinātu, kas ir apustulis, jāielūkojas tikai Evaņģēlijā, jo citi avoti par apustulisko kalpošanu nav. Apustulis ir cilvēks, kuru Dievs nepastarpināti uzrunā un uzliek atbildību par noteiktu teritoriju, reģionu un kustību. Jēzum savā laikā bija divpadsmit apustuļi. Apustuļi ir kustības aizsācēji, cilvēki, kuri no Dieva saņem redzējumus, programmu, pēc kuras jārīkojas attiecīgā laika periodā, konkrētā teritorijā. Tātad apustulis ir cilvēks, kurš saņēmis redzējumu par to, kā veicama reformācija. No tā izriet, ka apustulis ne tikai sludina, bet viņš arī reformē apziņu, politiskos un sociālos procesus, ideoloģiju utt. Apustulis ir arī garīgais tēvs. Apustulis Pāvils saka, ka ir daudz instruktoru, skolotāju un audzinātāju, bet tikai nedaudzi tēvi. Kas attiecas uz mani, tad viss iepriekš minētais par to, kas ir apustulis, ir saskatāms manā darbībā.

Apustulis ir tas, kurš ticies ar Kristu – apustuļi bija Viņa tiešie skolnieki.
– Apustulis ir tas, kurš ticies ar pašu Dievu.

Jūs tātad esat ticies ar Dievu, ja saucat sevi par apustuli? Un esat arī mūsu garīgais tēvs?
– Jā, esmu ticies. Ja tā tas nebūtu, tad man nebūtu darbības stratēģijas.

Varat pastāstīt, kā notika jūsu tikšanās ar Dievu?
– Tikšanās notiek visdažādākā veidā. Kristus laikā tikšanās notika fiziskajā plānā. Raksti saka, ka Kristus ierodas pie tevis, kad lūdzies. Ir dažādas lūgšanas, kuru laikā atnāk Svētais Gars un pasaka, kas ir un kas nav jādara. 1991./92.gada puča laikā Dievs deva atklāsmi par kristīgas valdības veidošanu. Tas bija absurds tipiskai kristīgai domāšanai, bet Dievs man deva šo atklāsmi un paskaidroja, ka tieši man ir jābūt tam, kurš to mācīs, sludinās un pravietos. Tas, ka Latvijas Pirmā partija tagad ir pie stūres, ir atbilde un pierādījums tam, ko Dievs man teica pirms desmit gadiem. Šodien mums, Jaunajai paaudzei, ir ļoti draudzīgas attiecības ar Latvijas Pirmo partiju. Šā gada 5.jūnijā Dailes teātrī notika koncerts "Silueti", kurā piedalījās gandrīz visi Pirmās partijas vadītāji. Pēc koncerta, banketa laikā viņi visi atklāti atzina, ka ļoti augstu novērtē to, ko mēs darām Latvijas labā. Ir jau arī pamats, jo apustuliskā baznīca ir reformatoriskā baznīca, kas maina pilnīgi visu. Var meklēt dažādus mana darba nosaukumus, bet galvenais ir rezultāts.

Tātad, jūsu – "Jaunās paaudzes" un "Latvijas Pirmās partijas" – darba mērķis ir vienots?
– Jā, un tas ir – divvalodības nostiprināšana Latvijā.

Kur tad paliek taisnīgums? Dievs taču katrai tautai devis savu vietu uz zemes – krieviem Krieviju, latviešiem Latviju. Jūsu mērķis ir atņemt latviešiem pašnoteikšanās tiesības savā zemē, sakot, ka Latvija piederēs citiem.
– Atbildēšu ļoti vienkārši. Eiropas Savienībā par taisnīgumu jūsu izpratnē varat aizmirst, jo tad, kad te ieradīsies musulmaņi, viņi nečīkstēs – viņi vairosies un izplatīsies. Uzskatu, ka taisnīgums slēpjas tajā apstāklī, ka, pat ja Dievs katrai tautai devis zemi, tad tas pats Dievs teicis – atnācēju neapspied. Taisnīgums attiecībā uz Latviju ir tāds, ka vēsturiski ir izveidojusies tāda situācija, kāda tā ir. Ja latvieši būtu tik stipra nācija, kas šodien varētu pretendēt uz tiesībām, par kādām jūs runājat, tad kāpēc latviešu strēlnieki piedalījās Krievijas revolūcijā? Kur tad ir tas taisnīgums? Ar latviešiem ir tā – ko paši sējāt, to tagad pļaujat. Latvieši ielauzās Krievijā, bet Krievija ienāca Latvijā. Tas arī ir tas taisnīgums. Nacionālo konfliktu kurināšana ir neprāts. Izturēties toleranti un pieņemt tādus likums, kas ļautu izvairīties no pilsoņu kara – tā ir gudrība.

Jūs to darāt, propagandējot savas idejas.
– Ainārs Šlesers, Ainārs Baštiks, Juris Lujāns un Ēriks Jēkabsons nav krievi – viņi ir latvieši. Pateikšu, ar ko atšķiras "Latvijas Pirmā partija" no citām partijām. Būtiskākais, ka partija nav balstīta uz nacionālismu, viņi cenšas aizmirst pagātni. Tieši viņi saprot, ka jānoliek malā visas šīs te vēstures grāmatiņas. Mēs dzīvojam 21.gadsimtā.

Kāpēc divdesmit gadu laikā neesat iemācījies latviešu valodu? Negribas ticēt, ka jūs kā apustulis nebūtu spējīgs tik daudz gadu laikā iemācīties tās tautas valodu, kuras zemē dzīvojat.
– Mani bērni runā latviski.

Bet mēs taču runājam par jums.
– Viens no iemesliem, kādēļ es un citi krievvalodīgie nemācās latviešu valodu, ir necivilizētās metodes, kuras izmanto atsevišķi politiskie spēki, lai krieviem iemācītu latviešu valodu. Kad sit pa galvu, slēdz skolas, sakot – mēs jūs piespiedīsim, nekas labs nevar notikt. Nevajag piespiest, vajag radīt priekšnoteikumus, lai cilvēkiem gribētos mācīties. Nevajag visu laiku draudēt ar atriebību par pagātnes pāri nodarījumiem latviešu tautai. Tas ir viens no iemesliem, kādēļ daudzi krievi atsakās mācīties latviešu valodu.

Kādēļ jūs ieradāties Latvijā?
– Mani šurp atveda Dievs.

Ja nav noslēpums, kādēļ?
– Lai darītu to, ko pašreiz daru.

Ko jūs darāt?
– Realizēju reformāciju.

Kāds būs šīs reformācijas rezultāts?
– Kristīga valdība. Tas nozīmē, ka likumdošanas varas, ideoloģijas un sabiedriskās domas līmenī, masu informācijas līdzekļos tiks apliecināti Evaņģēliskie principi.

Mateja evaņģēlijā Kristus teicis: "Un, kad jūs Dievu lūdzat, nedariet tā kā liekuļi, jo tie mēdz sinagogās un ielu stūros stāvēdami Dievu lūgt, lai ļaudīm rādītos… Bet, kad tu Dievu lūdz, tad ej savā kambarī, aizslēdz savas durvis un pielūdz savu Tēvu slepenībā; un tavs Tēvs, kas redz slepenībā, atmaksās to tev." Jūs aicināt cilvēkus uz savu baznīcu, lūdzaties un vēl rādāt to televīzijā. Vai tas nav pretrunā ar Kristus vēlējumu?
– Baznīca eksistē tādēļ, lai uz to nāktu cilvēki tikties ar Dievu. Jūsu pieminētais citāts uz mums neattiecas – tas attiecas uz farizejiem un liekuļiem.

Bet jūs taču demonstrējaties, lūdzaties visu acu priekšā, tātad arī esat farizeji un liekuļi?
– Katra firma reklamē savu preci – zobupastas, kečupus un majonēzes utt. Nakts klubi reklamē savu filozofiju un morāli, bet mēs piedāvājam savus pakalpojumus. Neredzu šeit neko apkaunojošu. Cilvēkiem jāzina, ka ir dažādas preces, ka viņiem ir izvēles brīvība.

Tātad jūs Kristus Mācību pielīdzināt zobupastām?
– Mēs runājam par preces tirgus filozofiju, par to, ka katram cilvēkam ir sevi jārealizē. Jūs, piemēram, sevi realizējat kā žurnāliste, rakstāt rakstus, publicējat tos un iepazīstināt cilvēkus ar savu viedokli par dažādām lietām. Es daru tieši tāpat – pārdodu savu intelektuālo darbu, lai cilvēki izmēģina.

Ziniet, jūs klausoties, man acu priekšā izveidojas aina, kurā Kristus no tempļa izdzen visus tirgotājus. Man šķiet, ka Kristus jūs par jūsu kaitīgo darbību padzītu.
– Jums nav taisnība. Jūs jaucat definīcijas. Dievs grib, lai cilvēki redzētu manus darbus, manu dzīvi un Svēto Rakstu sapratni, manu jaunradi un sludināšanu. Kādēļ? Lai novērtētu un slavētu Dievu. Kādēļ Kristus padzina no tempļa tirgotājus? Tādēļ, ka viņi tirgojās nevis ar intelektuālām idejām, bet ar mantām. Es runāju par garīgo preci, kādēļ Kristum vajadzētu mūs padzīt?

Vai tad jūs nepielūdzat zelta teļu, ja par savu darbību prasāt samaksu? Klīst runas, ka Jaunā paaudze, ko pasaulē pazīst ar nosaukumu "New generation", ir sekta.
– Cilvēki tā runā, jo viņiem skauž mūsu ietekme uz sabiedrību un panākumi. Vispār man vienmēr ir gribējies izprast, kas tas ir – sekta.

Sekta, kā rakstīts skaidrojošajā vārdnīcā ir reliģiska draudze, kas atšķēlusies no valdošās baznīcas. Sekta ir sevī noslēgusies cilvēku grupa ar šaurām interesēm un dogmātiskiem uzskatiem.
– Tātad sekta ir slēgta tipa organizācija, kuras mērķi ir sabiedrībai draudoši. Par sektām vajadzētu saukt visus tos naktsklubus, kuros tirgo narkotikas, nevis baznīcu. Pat esošās valdības ministri, piemēram, Ainars Baštiks Jaunās paaudzes konferencēs valdības vārdā mums ir izteicis pateicību par to, ko darām sabiedrības labā, piemēram, integrācijas jautājumos. Iznāk pretruna – ja mēs, Jaunā paaudze, esam sekta, tad arī visa valdība ir sekta. Ja tas patiešām ir tā, tad jums kaut kas jādara, lai to novērstu.

Ko darīt, ja valdības pārstāvji vēršas pret taisnīgumu un pārkāpj vārda brīvību, man viņiem vēl jāpakļaujas?
– Lūdzies, lai Dievs maina valdību, un viss.

Teksts: Laikraksts “DDD”, nr. 13(61), 2004. gads
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 12 . 13 . >>
AutorsZiņas teksts
Ingars
# Iesūtīts: 2009.05.28 14:26:31
Дона Маргарита
ar mācību visiem ir nepilnības un jā viņi atšķiras no harizmātiem jeb neopentakostāļiem, agrāk to nezināju. Vasarsvētku draudžu mācība ir pārsteidzoši tuva luteriskajai un es arī biju pārsteigts, cik ļoti tomēr tiek sludināta nodošanās un ziedošanās labiem darbiem un evaņģelizācijai. Starp citu - tieši misijas darba jomā visas pārējās konfesijas var no pentakostāļiem daudz ko mācīties
Uldis
# Labojis Uldis: 2009.05.28 14:37:24
Ingars
Es nevaru teikt, ka "viena daļa ir tādi" vienkārši tā iemesla dēļ, ka es viņus visus nepazīstu. Bet tas jau arī nav svarīgi. Es jau nerunāju par atsevišķiem cilvēkiem, bet par viņu mācību, ar kuru es esmu pazīstams.

Bez tam,kalpodams Ozolnieku draudzē, pirmos 8 gadus dievkalpojumus turējām Ozolnieku Tautas namā. Vienlaicīgi ar mums dievkalpojumi notika arī harizmātiem. Tas, protams, nav korekti no viņu puses, jo mēs tomēr bijām pirmie Tautas nama klienti. Vismaz varēja citus laikus pieņemt. Mūs šķīra tikai plāna sieniņa. Reiz Tautas nama vadība nolēma šajā sienā ierīkot durvis. Šim mērķim tika izkalts caurums sienā, kas noturējās tur kādas 2 nedēļas. Vari iedomāties, kāda jezga bija! Protams, bija arī daudz komiskā. Tā, piemēram, ja mēs dziedājām kādu dziesmu, tad nākošajā svētdienā viņi kaut ko paņēma no mūsu "repertuāra", tā teikt, parādīt, kā pareizi jādzied. Tā kā es viņu liturģiju biju spiests iepazīt diezgan smalki. Viens labums (es ceru) bija tas, ka arī viņi bija spiesti klausīties manus sprediķus, jo viņējamos par sprediķiem nosaukt nevar. Tā ir vienkāršī kaut kāda vāvuļošana par tēmu: ko manas acis pašlaik redz.
rainars
# Iesūtīts: 2009.05.28 14:41:31
Te nu nonākam pie tā ko redzam ka nepārbaudam praviešus un paklausām cilvēku mācībām nevis kļaujamies Svētā Gara mācībai.
Peramies te tā vietā lai sanāktu kopā grupās un iepazītos viens ar otru tuvāk un izzināt un aizlūgt par kāda brāļa vai māsu vajadzībām.Kopējās lūgšanas savieno cilvēku sirdis un atbrīvo no sātana valgiem.Grupiņās var sanākt cilvēki no dažādām konfesijām kas netraucē svētdienās svinēt Dievkalpojumus pēc katra kristieša konfesionālās piederības.
Uldis
# Iesūtīts: 2009.05.28 14:46:58
Ingars
"cik ļoti tomēr tiek sludināta nodošanās un ziedošanās labiem darbiem un evaņģelizācijai" - to jau nu nekādi nevar nosaukt par luterisku teoloģiju.Labie darbi - tas jau drīzāk ir RKB lauciņš.

Ar viņu misionēšanas metodiku arī esm u nedaudz iepazinies. Jāsaka, tā ir visai savdabīga. Iespējams, ka tā arī nes kaut kādus augļus. Esmu redzējis, kā viņi ar vieniem un item pašiem cilvēkiem braukā pa dažādām pilsētām, noturot dievkalpojumus, tādējādi radot daudzuma iespaidu. Protams, šie ar laiku aplīp ar kādiem vietējiem, kas ļauj ceļotājiem pamazām doties uz citām pilsētām. Tā ir viņu misionēšana, nevis Dieva vārda sludināšana, kāda tā ir konfesionāliem luterāņiem. Interesanti, ka viņu misionēšanas neatņemama sastāvdaļa ir ziedojumu vākšana. Nav ziedojumi, nav Svētā Gara darbība. Spilgts piemērs tam ir viņu misija Ozolnieku pansionātā. Sākumā tur pie viņiem nāca daudz cilvēku. Bet tad, kad sākās ziedojumu vākšana, tie visi kā viens aizgāja prom.
Ingars
# Iesūtīts: 2009.05.28 14:47:47
Дона Маргарита
Ne gluži to es domāju, gribēju vērst uzmanību, ka nav tā, ka labklājības teoloģija pie viņiem, bet krusta teoloģija. Varu arī pateikt, ka visus sprediķus, kurus dzirdēju konkrētajās draudzēs - Kristocentriskas mācības un tikai. Tieši vēl pats pēdējais - mēs esam pilnīgi samaitāti un nespēcīgi, tāpēc nevaram pildīt bauslību, bet ja Kristus dzīvo mūsos, tad mēs varam dzīvot svētu dzīvi. Palasies Vienprātības grāmatā, atradīsi to pašu domu

Uldis
toties es gan pazīstu un varu teikt, tikai vina daļa ir tādi

Jā protams, ir vienmēr, kur piesieties, bet pat ja tā - esi mīļš un iecietīgs, tā bij Dieva pārbaude tev. UN ja arī tev baksta acīs, ka vajag lūk tā - uh un ah, ar vērienu, ar pompu, tad tev kā kristietim ir lēnprātīgā mīlestības pilnā pazemībā pret viņiem jāattiecas kā brāļiem un māsām Kristū
Uldis
# Iesūtīts: 2009.05.28 14:51:21
Ctulhu
Tos nevar uzskatīt tikai par draudiem "mistiskā plāksnē". Tās ir sirdsapziņas bailes, kas ir ļoti reālas. Turklāt, ja šiem ļaudīm būtu reāla vara, viņi daudz tiešāk censtos iebaidīt "atkritējus".
rainars
# Iesūtīts: 2009.05.28 14:53:34
Ir jālūdz par brāļu kļūdām,ja mēs patiešām zinām ka kļūda,nevis jānosoda.
Ingars
# Iesūtīts: 2009.05.28 14:58:50
rainars
Āmen, turklāt jābūt atvērtām acīm pret savām kļūdām

Es nesaprotu to, kāpēc ir tā, arī diemžēl man pašam, ka uztveram citas konfesijas brāļus un māsas, kā naidīgus svešiniekus?
rainars
# Iesūtīts: 2009.05.28 15:03:32
Ingars mums jālūdz lai sātans atkāpjas no mums šajā jomā.Rakstos tak ir teikts ka Dievs grib lai m ēs visi būtu glābti un visus mīl,ne tikkai luteriņus ,bet visus.Arī tos kas vēl nav izglābti un mums vajadzētu atturēties vispār no tā jūs tur (cita konfasija )tādi da tādi.VIsi tak ejam pie Kristus lai izlīdzinātos ar Dievu Svētajā Garā.
Uldis
# Iesūtīts: 2009.05.28 15:04:54
Ingars
Vēlreiz tev saku: par kādu kustību vai novirzienu mēs spriežam nevis par atsevišķiem cilvēkiem, bet pēc viņu mācības. Bez tam, kaut arī ārējās frāzes un retorika arī izklausās līdzīga, tomēr saturs ir pavisam cits.

Interesanti gan: man jābūt īļam un iecietīgam, bet viņiem nē. Un vai šie vārdi: "tev kā kristietim ir lēnprātīgā mīlestības pilnā pazemībā pret viņiem jāattiecas kā brāļiem un māsām Kristū" - nav mazliet nekrietni? Vai tie ir teikti šajā "lēnprātīgajā mīlestības pilnajā pazemībā"? Vai tu apšaubi manu kristīgo mīlestību? Savu kristīgo mīlestibu pret viņiem es izrādu, tiem sludinot Kristu mīlestības dēļ, nevis peļņas dēļ. Bez tam, es nepiesienos, bet norādu uz kļūdām Bībeles interpretācijā. Un beidzot, vai tu domā, ka Krusta teoloģija nozīmē tikai labo lietu dzirdēšanu, bet slikto nē? Jo tas, ko tu nosauci par nepilnībām, Krusta teoloģija nosauc par grēku.
Uldis
# Iesūtīts: 2009.05.28 15:07:24
rainars
Bet kā ir ar Aizstāvi, kas nāks un mācīs pasaulei: rēku, taisnību un tiesu?
Ingars
# Iesūtīts: 2009.05.28 15:16:18
rainars

Es gribēju sacīt, ka nevar ignorēt maldu mācības, taču ir jābūt pareizai attieksmei pret maldos esošajiem brāļiem, jo arī paši mēdzam tajos iekulties, tā var gadīties ikvienam krsitietim.

Uldis
Vēlreiz tev saku: par kādu kustību vai novirzienu mēs spriežam nevis par atsevišķiem cilvēkiem, bet pēc viņu mācības. Bez tam, kaut arī ārējās frāzes un retorika arī izklausās līdzīga, tomēr saturs ir pavisam cits.

Pārliecinājos, ka arī saturs ir tas pats (protams spriežu tikai par tiem, kurus dzirdēju)

Interesanti gan: man jābūt īļam un iecietīgam, bet viņiem nē. Un vai šie vārdi: "tev kā kristietim ir lēnprātīgā mīlestības pilnā pazemībā pret viņiem jāattiecas kā brāļiem un māsām Kristū" - nav mazliet nekrietni? Vai tie ir teikti šajā "lēnprātīgajā mīlestības pilnajā pazemībā"? Vai tu apšaubi manu kristīgo mīlestību? Savu kristīgo mīlestibu pret viņiem es izrādu, tiem sludinot Kristu mīlestības dēļ, nevis peļņas dēļ. Bez tam, es nepiesienos, bet norādu uz kļūdām Bībeles interpretācijā.

Es neapšaubu tavu spēju mīlēt. Un jā - tev jābūt pazemīgam, mīļam un tā tālāk arī pret tiem (un jo īpaši pret tiem), kuri tevi kaitina un pat nodara pāri. Ir tāds teiciens angļu valodā - let it go. Neturi to rūgtumu sirdī
Uldis
# Iesūtīts: 2009.05.29 21:45:22
Ingars
Tātad: ja es tevi kritizēju, es neesmu pazemīgs un ja piekrītu tev - esmu pazemīgs. VAi tā man jāsaprot tevis teiktais?
Ingars
# Iesūtīts: 2009.05.31 10:41:28
Uldis
Nē, ne tā. Katra situācija, protams, ir unikāla, mēs nevaram vienu šablonu piemērot visiem gadījumiem, taču vispārējie principi ir un paliek tie paši. Tu esi aicināts būt pacietīgs, lēnprātīgs, pazemīgs, mīlošs, nesavtīgs, draudzīgs un laipns, žēlīgs un iecietīgs pret tiem, kas tevi kaitina un dara tev pāri, gluži, kā Kristus lūdza Tēvu - piedod tiem, jo tie nezina, ko tie dara. Varbūt reizēm vajag piekāpties un atteikties no savām cilvēktiesībām Dievam par godu un cilvēkiem par liecību, ka Kristus patiesi mīt tevī. Ja tu patiešām tici Dievam, tad tev nav vajadzīgs šādā situācijā ieņemt aizsardzības pozīciju. Es domāju, ka tas ir izaicinājums tavai ticībai, kā tu rīkosies - kā parasts neticīgais vai kā Dieva bērns? Atveries viņiem draudzīgā laipnībā. Ja viņi būs patiesi kristieši, tad būs redzami augļi (attieksme pret tavu draudzi būs toleranta un mīloša), bet ja viņi ir liekuļi un pseidokristieši, tad būs redzami miesas augļi - viņi tevi ievainos un nodarīs pāri. Bet nebaidies riskēt, jo Dievs tevi pasargās, ka tas ievainojums tev neko nekaitēs, bet toties tavu kaimiņu patiesā būtība būs atmaskota. Un ja nu tu iegūsti labus draugus un brīnišķīgu sadarbību kalpošanai tā Kunga druvā?
Uldis
# Labojis Uldis: 2009.05.31 21:34:07
Ingars
Tavs dievbijības pašportrets (būt pacietīgs, lēnprātīgs, pazemīgs, mīlošs, nesavtīgs, draudzīgs un laipns, žēlīgs un iecietīgs pret tiem, kas tevi kaitina un dara tev pāri) ir interesants un aizraujošs. Tomēr tam ir maz vai pat nekāda sakara ar to, ko dāvā Kristus. Tas ir simptomātiski, ka visā šajā morāli ētiskajā liekvārdībā tu ne reizi neesi pieminējis Jēzu Kristu un Viņa apsolījumu. Pasaki, ar ko tavs uzskaitījums atšķiras, piemēram, no hindusa, musulmaņa, budista vai dievtura?
Turpretim Kristus saka: "Kas Mani mīl, tas Manus vārdus turēs, un Mans Tēvs to mīlēs, un mēs nāksim pie Viņa un ņemsim pie Viņa mājas vietu. Kas Mani nemīl, tas netur Manus vārdus". Dīvainā kārtā te nav nekas no "pacietīgs, lēnprātīgs, pazemīgs, mīlošs, nesavtīgs, draudzīgs un laipns, žēlīgs un iecietīgs pret tiem, kas tevi kaitina un dara tev pāri"
Ingars
# Iesūtīts: 2009.06.01 09:25:18
Uldis
Pirmkārt, tas ir pašsaprotami, ka es runāju kontekstā par Jēzu, kurš tevi uz to aicinājis. No manis rakstītā konteksta var noprast, ka tā caur tevi darbojas Dievs - Bet nebaidies riskēt, jo Dievs tevi pasargās, ka tas ievainojums tev neko nekaitēs - paļaujies un tici uz Viņu


Otrkārt, jā ir kā tu saki - "Kas Mani mīl, tas Manus vārdus turēs, un Mans Tēvs to mīlēs, un mēs nāksim pie Viņa un ņemsim pie Viņa mājas vietu. Kas Mani nemīl, tas netur Manus vārdus"

BET, tālāk gan tev nav taisnība, jo stāv rakstīts

Lūkas evaņģēlijs 6. nodaļa
27 Bet jums, Saviem klausītājiem, Es saku: mīliet savus ienaidniekus, darait labu tiem, kas jūs ienīst,
28 svētījiet tos, kas jūs nolād, lūdziet par tiem, kas jūs kaitina .
29 Kas tevi sit vienā vaigā, tam pagriez arī otru , kas ņem tavu apmetni, tam neliedz arī savus svārkus.
30 Katram lūdzējam dod un neatprasi savu mantu no tā, kas tev to atņem,
31 un, kā jūs gribat, lai ļaudis jums dara, tāpat darait viņiem.
32 Ja jūs mīlat tos, kas jūs mīl, kāda pateicība jums nākas? Arī grēcinieki mīl tos, kas viņus mīl.
33 Un, ja jūs saviem labdariem darāt labu, kāda pateicība jums nākas? Arī grēcinieki dara to pašu.
34 Un, ja jūs aizdodat tiem, no kuriem cerat atdabūt, kāda pateicība jums nākas? Arī grēcinieki grēciniekiem aizdod, lai to atdabūtu.
35 Bet mīliet savus ienaidniekus un darait labu un aizdodiet, atmaksu negaidīdami, un tad jūsu alga būs liela un jūs būsit Visuaugstākā bērni; jo Viņš ir laipnīgs pret nepateicīgajiem un ļaunajiem.
36 Tāpēc esiet žēlīgi, kā jūsu Tēvs ir žēlīgs.
37 Netiesājiet, tad jūs netapsit tiesāti; nepazudiniet, tad jūs netapsit pazudināti; piedodiet, tad jums taps piedots.
38 Dodiet, tad jums taps dots: pilnu, saspaidītu, sakratītu un pārpārim ejošu mēru jums iedos jūsu klēpī; jo ar to mēru, ar ko jūs mērojat, jums atmēros."


Uldi, kāda alga tev nākas, ja tu vari izdarīt tikai tikpat, cik jebkurš neticīgais? Šis citāts no bībeles ir Jēzus vārdi un ja tu Viņu mīli, tad tu tā darīsi, bet, ja tu Viņu nemīli, tad spītīgi paliksi pie sava

Kā redzam, dīvainā kārtā tieši par to ir runa - "pacietīgs, lēnprātīgs, pazemīgs, mīlošs, nesavtīgs, draudzīgs un laipns, žēlīgs un iecietīgs pret tiem, kas tevi kaitina un dara tev pāri" ja mēs gribam, lai trīsvienīgais Dievs ņemtu pie mums mājas vietu, lai mūs sauktu par Dieva bērniem, miera nesējiem.

Uldi, neturi rūgto sakni sirdī un piedod, kā arī Jēzus tev ir piedevis. Ļauj Dievam darboties, bet ne savam miesas prātam. Jo miesas prāts ir tas, kas pielec kājās, iekarstas, metas otru bezmazvai sūdzēt tiesā

Ja tevi lauž, ļauj lai tā notiek, jo ne savā spēkā, bet Jēzus nopelnā tu esi stiprs, necīnies pret miesu un asinīm, cīnies pret ļaunajiem gariem. Ne tā draudze ir tavs ienaidnieks, bet tas ļaunais gars, kurš grib jūs sanaidot - skaldi un valdi - tāds ir viņa princips
Uldis
# Iesūtīts: 2009.06.01 12:28:39
Ingars
Kāpēc tu domā, ka man ir kāds rūgtums sirdī un ka es turu ļaunu prātu vai arī esmu naidīgi noskaņots? No kurienes tu to esi izrāvis? Vai tikai tāpēc, ka es nepiekrītu dažiem taviem ieskatiem? Kāpēc tu mani vispār apsūdzi? Es ar tevi sarunājos, bet tu mani apsūdzi, tomēr nespēdams uzrādīt manu vainu.

Tu saki: "BET, tālāk gan tev nav taisnība.." Kur man nav taisnība?

Tad vēl tu saki: "piedod, kā arī Jēzus tev ir piedevis" - Labi, es gribu piedot! Bet kam lai es piedodu? Es neapzinos nevienu, kas man būtu nodarījis kaut ko, ka man būtu tam jāpiedod, nedz es apzinos, ka pats būtu kādam kaut ko nodarījis. Šeit ir diskusija, kurā parādās viedokļu atšķirība. Vai viedokļu atšķirība ir tas noziegums? Vai tas ir tas ļaunums vai rūgtums, kā tu to nosauci, ka nepiekrītu tevis teiktajam? Īsi sakot, tu te bīdi kaut kādus tekstus, citē Rakstus pilnīgi bez nekāda konteksta. Tikai kā kaut kādi tukši apvainojumi.

Varbūt tevi aizskāra tas, ko es izteicos par Ļedjajevu? Tas, ka viņš ir liels meistars, kā ar dievbijību pelnīt naudu - tas pat aunam ie skaidrs. Kristus vārds viņa mutē ir tikai lai taisītu naudu. Viņa teoloģiju arī esmu pietiekoši noklausījies, lai secinātu,ka viņš Dievu ir padarījis par elku.

Tavs aicinājums: "cīnies pret ļaunajiem gariem" - bet es jau to arī daru. Vai tad ne?
Uldis
# Iesūtīts: 2009.06.01 12:41:15
Ingars
Vēl šis tas.
Tu saki: "tas ir pašsaprotami, ka es runāju kontekstā par Jēzu" - Nav gan pašsaprotami. Ja tu būtu Kristus, tad tas būtu pašsaprotami, bet tu esi grēcinieks, tāpat kā mēs visi.

Tieši to es arī gribēju teikt, ka šādi vārdi: "pacietīgs, lēnprātīgs, pazemīgs, mīlošs, nesavtīgs, draudzīgs un laipns, žēlīgs un iecietīgs pret tiem, kas tevi kaitina un dara tev pāri" var nākt no jebkura mutes, vienalga vai tas būtu kristietis, vai nekristietis. Tie itin labi saskan arī ar, piemēram, stoiķu dzīves filozofiju.

Es nevaru par tevi, Ingars, neko spriest, jo tevi nepazīstu. Pazīstami ir vienīgi tavi daži izteiktie vārdi, kas tomēr parāda, ka tev kaut kas nav skaidrs. Nav skaidrs - tas nozīmē pretrunīgi. Bet ar pretrunīgumu es saprotu, ka daži tavi izteikumi ir gan savstarpēji pretrunīgi, gan arī pretrunā Rakstiem.
Mulders
# Iesūtīts: 2009.06.01 12:48:34
Uldis, manupraat runa iet par to, ka vienu un to pashu infu var nodot gan ar pozitiivu un draudziigu formaatu, gan taa pa tiesho...

Pagaidaam no tavas puses rodaas sajuuta, ka tu kaa aarsts taads kaartiigs ierodies pie naaviigi slimajiem ar textu "Nu ko Mironiishi, kaadas zaaliites shodien dzersim?"
Uldis
# Iesūtīts: 2009.06.01 13:41:57
Mulders
Tas ir šāda veida diskusiju slktā puse. Klātienes trūkums atņem emocionālo nokrāsu. Ģīmīši te nelīdz. Lai izlīdzētu, ir vajadzīgi visai detalizēti skaidrojumi, kas šāda veida formātos ir pārlieku apgrūtinoši. Ikreiz, kad uzsāku šādu diskusiju, šīs problēmas paturu prātā. Atrisinājumu var gūt ar uzvedinošiem pretjautājumiem. Bet tas notiek diezgan lēni un ne vienmēr izdodas.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 12 . 13 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 17 , pavisam kopa bijuši: 328