atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem Intervija ar Ledjajevu
Ingars
Iesūtīts: 2007.11.26 21:15:41
Sarunas ar sektas "Jaunās paaudzes" līderi Alekseju Ļedjajevu fragmenti

Vai taisnība, ka esat sevi pasludinājis par apustuli? Vai zināt, ko patiesībā nozīmē apustulis?
Lai zinātu, kas ir apustulis, jāielūkojas tikai Evaņģēlijā, jo citi avoti par apustulisko kalpošanu nav. Apustulis ir cilvēks, kuru Dievs nepastarpināti uzrunā un uzliek atbildību par noteiktu teritoriju, reģionu un kustību. Jēzum savā laikā bija divpadsmit apustuļi. Apustuļi ir kustības aizsācēji, cilvēki, kuri no Dieva saņem redzējumus, programmu, pēc kuras jārīkojas attiecīgā laika periodā, konkrētā teritorijā. Tātad apustulis ir cilvēks, kurš saņēmis redzējumu par to, kā veicama reformācija. No tā izriet, ka apustulis ne tikai sludina, bet viņš arī reformē apziņu, politiskos un sociālos procesus, ideoloģiju utt. Apustulis ir arī garīgais tēvs. Apustulis Pāvils saka, ka ir daudz instruktoru, skolotāju un audzinātāju, bet tikai nedaudzi tēvi. Kas attiecas uz mani, tad viss iepriekš minētais par to, kas ir apustulis, ir saskatāms manā darbībā.

Apustulis ir tas, kurš ticies ar Kristu – apustuļi bija Viņa tiešie skolnieki.
– Apustulis ir tas, kurš ticies ar pašu Dievu.

Jūs tātad esat ticies ar Dievu, ja saucat sevi par apustuli? Un esat arī mūsu garīgais tēvs?
– Jā, esmu ticies. Ja tā tas nebūtu, tad man nebūtu darbības stratēģijas.

Varat pastāstīt, kā notika jūsu tikšanās ar Dievu?
– Tikšanās notiek visdažādākā veidā. Kristus laikā tikšanās notika fiziskajā plānā. Raksti saka, ka Kristus ierodas pie tevis, kad lūdzies. Ir dažādas lūgšanas, kuru laikā atnāk Svētais Gars un pasaka, kas ir un kas nav jādara. 1991./92.gada puča laikā Dievs deva atklāsmi par kristīgas valdības veidošanu. Tas bija absurds tipiskai kristīgai domāšanai, bet Dievs man deva šo atklāsmi un paskaidroja, ka tieši man ir jābūt tam, kurš to mācīs, sludinās un pravietos. Tas, ka Latvijas Pirmā partija tagad ir pie stūres, ir atbilde un pierādījums tam, ko Dievs man teica pirms desmit gadiem. Šodien mums, Jaunajai paaudzei, ir ļoti draudzīgas attiecības ar Latvijas Pirmo partiju. Šā gada 5.jūnijā Dailes teātrī notika koncerts "Silueti", kurā piedalījās gandrīz visi Pirmās partijas vadītāji. Pēc koncerta, banketa laikā viņi visi atklāti atzina, ka ļoti augstu novērtē to, ko mēs darām Latvijas labā. Ir jau arī pamats, jo apustuliskā baznīca ir reformatoriskā baznīca, kas maina pilnīgi visu. Var meklēt dažādus mana darba nosaukumus, bet galvenais ir rezultāts.

Tātad, jūsu – "Jaunās paaudzes" un "Latvijas Pirmās partijas" – darba mērķis ir vienots?
– Jā, un tas ir – divvalodības nostiprināšana Latvijā.

Kur tad paliek taisnīgums? Dievs taču katrai tautai devis savu vietu uz zemes – krieviem Krieviju, latviešiem Latviju. Jūsu mērķis ir atņemt latviešiem pašnoteikšanās tiesības savā zemē, sakot, ka Latvija piederēs citiem.
– Atbildēšu ļoti vienkārši. Eiropas Savienībā par taisnīgumu jūsu izpratnē varat aizmirst, jo tad, kad te ieradīsies musulmaņi, viņi nečīkstēs – viņi vairosies un izplatīsies. Uzskatu, ka taisnīgums slēpjas tajā apstāklī, ka, pat ja Dievs katrai tautai devis zemi, tad tas pats Dievs teicis – atnācēju neapspied. Taisnīgums attiecībā uz Latviju ir tāds, ka vēsturiski ir izveidojusies tāda situācija, kāda tā ir. Ja latvieši būtu tik stipra nācija, kas šodien varētu pretendēt uz tiesībām, par kādām jūs runājat, tad kāpēc latviešu strēlnieki piedalījās Krievijas revolūcijā? Kur tad ir tas taisnīgums? Ar latviešiem ir tā – ko paši sējāt, to tagad pļaujat. Latvieši ielauzās Krievijā, bet Krievija ienāca Latvijā. Tas arī ir tas taisnīgums. Nacionālo konfliktu kurināšana ir neprāts. Izturēties toleranti un pieņemt tādus likums, kas ļautu izvairīties no pilsoņu kara – tā ir gudrība.

Jūs to darāt, propagandējot savas idejas.
– Ainārs Šlesers, Ainārs Baštiks, Juris Lujāns un Ēriks Jēkabsons nav krievi – viņi ir latvieši. Pateikšu, ar ko atšķiras "Latvijas Pirmā partija" no citām partijām. Būtiskākais, ka partija nav balstīta uz nacionālismu, viņi cenšas aizmirst pagātni. Tieši viņi saprot, ka jānoliek malā visas šīs te vēstures grāmatiņas. Mēs dzīvojam 21.gadsimtā.

Kāpēc divdesmit gadu laikā neesat iemācījies latviešu valodu? Negribas ticēt, ka jūs kā apustulis nebūtu spējīgs tik daudz gadu laikā iemācīties tās tautas valodu, kuras zemē dzīvojat.
– Mani bērni runā latviski.

Bet mēs taču runājam par jums.
– Viens no iemesliem, kādēļ es un citi krievvalodīgie nemācās latviešu valodu, ir necivilizētās metodes, kuras izmanto atsevišķi politiskie spēki, lai krieviem iemācītu latviešu valodu. Kad sit pa galvu, slēdz skolas, sakot – mēs jūs piespiedīsim, nekas labs nevar notikt. Nevajag piespiest, vajag radīt priekšnoteikumus, lai cilvēkiem gribētos mācīties. Nevajag visu laiku draudēt ar atriebību par pagātnes pāri nodarījumiem latviešu tautai. Tas ir viens no iemesliem, kādēļ daudzi krievi atsakās mācīties latviešu valodu.

Kādēļ jūs ieradāties Latvijā?
– Mani šurp atveda Dievs.

Ja nav noslēpums, kādēļ?
– Lai darītu to, ko pašreiz daru.

Ko jūs darāt?
– Realizēju reformāciju.

Kāds būs šīs reformācijas rezultāts?
– Kristīga valdība. Tas nozīmē, ka likumdošanas varas, ideoloģijas un sabiedriskās domas līmenī, masu informācijas līdzekļos tiks apliecināti Evaņģēliskie principi.

Mateja evaņģēlijā Kristus teicis: "Un, kad jūs Dievu lūdzat, nedariet tā kā liekuļi, jo tie mēdz sinagogās un ielu stūros stāvēdami Dievu lūgt, lai ļaudīm rādītos… Bet, kad tu Dievu lūdz, tad ej savā kambarī, aizslēdz savas durvis un pielūdz savu Tēvu slepenībā; un tavs Tēvs, kas redz slepenībā, atmaksās to tev." Jūs aicināt cilvēkus uz savu baznīcu, lūdzaties un vēl rādāt to televīzijā. Vai tas nav pretrunā ar Kristus vēlējumu?
– Baznīca eksistē tādēļ, lai uz to nāktu cilvēki tikties ar Dievu. Jūsu pieminētais citāts uz mums neattiecas – tas attiecas uz farizejiem un liekuļiem.

Bet jūs taču demonstrējaties, lūdzaties visu acu priekšā, tātad arī esat farizeji un liekuļi?
– Katra firma reklamē savu preci – zobupastas, kečupus un majonēzes utt. Nakts klubi reklamē savu filozofiju un morāli, bet mēs piedāvājam savus pakalpojumus. Neredzu šeit neko apkaunojošu. Cilvēkiem jāzina, ka ir dažādas preces, ka viņiem ir izvēles brīvība.

Tātad jūs Kristus Mācību pielīdzināt zobupastām?
– Mēs runājam par preces tirgus filozofiju, par to, ka katram cilvēkam ir sevi jārealizē. Jūs, piemēram, sevi realizējat kā žurnāliste, rakstāt rakstus, publicējat tos un iepazīstināt cilvēkus ar savu viedokli par dažādām lietām. Es daru tieši tāpat – pārdodu savu intelektuālo darbu, lai cilvēki izmēģina.

Ziniet, jūs klausoties, man acu priekšā izveidojas aina, kurā Kristus no tempļa izdzen visus tirgotājus. Man šķiet, ka Kristus jūs par jūsu kaitīgo darbību padzītu.
– Jums nav taisnība. Jūs jaucat definīcijas. Dievs grib, lai cilvēki redzētu manus darbus, manu dzīvi un Svēto Rakstu sapratni, manu jaunradi un sludināšanu. Kādēļ? Lai novērtētu un slavētu Dievu. Kādēļ Kristus padzina no tempļa tirgotājus? Tādēļ, ka viņi tirgojās nevis ar intelektuālām idejām, bet ar mantām. Es runāju par garīgo preci, kādēļ Kristum vajadzētu mūs padzīt?

Vai tad jūs nepielūdzat zelta teļu, ja par savu darbību prasāt samaksu? Klīst runas, ka Jaunā paaudze, ko pasaulē pazīst ar nosaukumu "New generation", ir sekta.
– Cilvēki tā runā, jo viņiem skauž mūsu ietekme uz sabiedrību un panākumi. Vispār man vienmēr ir gribējies izprast, kas tas ir – sekta.

Sekta, kā rakstīts skaidrojošajā vārdnīcā ir reliģiska draudze, kas atšķēlusies no valdošās baznīcas. Sekta ir sevī noslēgusies cilvēku grupa ar šaurām interesēm un dogmātiskiem uzskatiem.
– Tātad sekta ir slēgta tipa organizācija, kuras mērķi ir sabiedrībai draudoši. Par sektām vajadzētu saukt visus tos naktsklubus, kuros tirgo narkotikas, nevis baznīcu. Pat esošās valdības ministri, piemēram, Ainars Baštiks Jaunās paaudzes konferencēs valdības vārdā mums ir izteicis pateicību par to, ko darām sabiedrības labā, piemēram, integrācijas jautājumos. Iznāk pretruna – ja mēs, Jaunā paaudze, esam sekta, tad arī visa valdība ir sekta. Ja tas patiešām ir tā, tad jums kaut kas jādara, lai to novērstu.

Ko darīt, ja valdības pārstāvji vēršas pret taisnīgumu un pārkāpj vārda brīvību, man viņiem vēl jāpakļaujas?
– Lūdzies, lai Dievs maina valdību, un viss.

Teksts: Laikraksts “DDD”, nr. 13(61), 2004. gads
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 12 . 13 . >>
AutorsZiņas teksts
Kasitis [87.99.85.145]
# Iesūtīts: 2009.05.27 22:02:23
Par mēlēm.
Es pagaidām palieku pie sava uzskata, ka ir divu veidu mēles. Atkārtošos - Pirmā veida mēles ir Svētā Gara dāvana kalpošanai, kad Dievs caur cilvēku runā uz citiem cilvēkiem runātājam nezināmā valodā - šī dāvana tāpat kā pārējās Sv. Gara dāvanas nav dotas katram. Otrais vieds, kad cilvēks garā lūdz Dievu, ko neviens nesaprot, ir līdzejoša zīme Sv.Gara kristībām, kas ir dots katram kristietim. Šis uzskats atrisina neskaidrības, kas rodas salīdzinot Ap.darbos aprakstīitās mēles, kas bija reāla valoda un Pāvila mēļu definējumu, noslēpumi, kurus NEVIENS nesaprot. Vēl viena neskaidrība rodas starp Ap.d., kur visur kur minētas Sv.Gara kristības, Sv.Gara saņemšana un piepildījums nāk līdzi runāšana mēlēs, kā arī Pāvila un Jūdas aicinājums lūgt garā ar Pāvila apgalvojumu, ka visi nerunā mēlēs. Priekš kam tad aicināt, ja jau tas nav dots visiem?
Kasitis [87.99.85.145]
# Iesūtīts: 2009.05.27 22:10:32
Ingar, Tu esi izdarījis labu darbu. Es beidzot esmu saņēmies veikt savu pirmo Bībeles pētījumu grieķu valodā, lai salīdzinātu, kādi vārdi(("kainos" - "jauns" un ("heteros" - "cits" kurās rakstu vietās grieķu tulkojumā tiek izmantoti kopā ar vārdu "glōssa" - "mēle". Par rezultātiem ziņošu.
Mulders
# Iesūtīts: 2009.05.27 22:38:45
Kasiitis, tieshi shaada "funktiera" dēļ arī Ļedājevu un citus Kasīšus arī neņemam pierē... Saprašāna tā ir DIeva dāvana, kam tāda ir... kam nav... Ja cilvēks nespēj uztvert textu plašākā kontxtā kā divi panti, un nespēj salīmēt viena autora vienas vēstules kontextu šīs pašas vēstules ietvaros, tad neko darīt... paliec pie sava bet neprasi, lai šādu teoloģiju kāds ņemtu par nopietnu argumentu nopietnās sarunās! Tā ir tāda rotaļāšanās smilškastē, iedomājoties ka ar alvas zāldātiņu bīdīšanu tu iemācies par ģenerāli būt!
Kasitis [87.99.85.145]
# Iesūtīts: 2009.05.27 22:54:28
Par labklājības atkarību no ziedošanas.
Es uzskatu, ka Dievs mūs mīl un vēlas mūs, savus bērnu, svētīt arī materiāli, ko Viņš ir apliecinājis savā Vārdā ar neskaitāmiem apsolījumiem kā VD, tā JD. Taču šiem apsolījumiem ir nosacījums - 2Kor.2:6 "Bet to es saku: kas sīksti sēj, tas arī sīksti pļaus; un, kas sēj uz svētību, tas arī pļaus uz svētību." Šis likums pirmkārt attiecas uz ticīgajiem, tapēc neticīgo bagātnieku piemēri ir nevietā, viņu dievs ir sātans(2Kor.4:4).
Sēšanā ietilpst ziedojumi baznīcai, rūpes par nabagiem, savu ticības brāļu svētīšana (materiāli), rūpes par radiniekiem utt.
Pats galvenais, sirds attieksme.
Sēšana/ziedošana ir viens no kalpošanas veidiem, kura motivācijai ir jābūt mīlestībai pret Dievu un cilvēkiem, tas ir palīdzēt cilvēkiem viņu vajadzībās un Dieva iepriecināšana. Ja motivācija ir bizness - "es Tev rubli, tu man 10", tad protams, nekas nestrā
Uldis
# Iesūtīts: 2009.05.27 22:57:54
Kasitis [87.99.85.145]
Godātais, neviens no jūsu ieskatiem nav Rakstos pamatots. Tas ir jūsu izdomājums. Jūs esat apmaldījies starp trijām priedēm.
Kasitis [87.99.85.145]
# Iesūtīts: 2009.05.27 23:01:21
Mulder, nu tad apgaismo mani, izskaidro lūdzu man tos jautājumus attiecībā uz mēlēm, par kuriem es rakstīju augstāk.
Starp citu, saku godīgi, varbūt Tu pats to nepamani, bet augstprātība Tev lien pa visiem galiem arā. Vai Tu šeit diskutē, lai paceltu savu pašvērtējumu? Ja es maldos, tad izskaidro man, kur tieši un kāpēc.
Kasitis [87.99.85.145]
# Iesūtīts: 2009.05.27 23:03:39
Cienītais Uldi, lūdzu paskaidrojiet, par kuriem konkrētiem maniem izteicieniem Jūs runājat, kā tieši es kļūdos un kāds ir pareizs ieskats?
Uldis
# Iesūtīts: 2009.05.27 23:54:26
Kasitis [87.99.85.145]
Par visiem.
Mulders
# Iesūtīts: 2009.05.27 23:55:02
Kasiitis,

Shkjiet, ka juus no 1 Korintieshu veestules tikai un vieniigi 14 nodalju lasaat... Bet 14 nodaljas kontexts saakaas vismaz 11,12 nodaljaa, un speciaali tev ieteiktu lasiit 12 nodalju, kur Paavils runaa tieshi par to pashu Vienu Garu, kuru sanjemam Tajaas Vieniigajaas Kristiibaas, kuras shis pats Paavils piemin Efezieshu vestules 4 nodaljaa, un uz kuru Peeteris aicinaaja Vasarssveetkos.

Kaameer tu Paavilu dari par meli, ka vinjsh saka, ka ir viena ticiiba un viena kristiiba. Kaameer tu par meli dari Apustuljus un Pravieshus, kuri veel pirms Kristus saaka Kristiit, pasludinaaja, ka vinjsh Kristiis Sveetajaa Garaa taapat kaa Jaanis Kristiija Uudenii... Tikmeer tev arii visu laiku notiksies nezinu... redzes dubultoshanaas... vai kaa to lai nosauc... Te jums Divas Kristiibas, te jums Divas Gara daavanas, ko pats Sv. Gars caur saviem apustuljiem tomeer nosauc vienaa vaardaa - Meeles - un lieto pat vienu Griekju vaardu... Tas taa... speciaali... lai mees nepalaistu garaam to, ka tomeer ir divas nevis viena daavana!

Paavils 1 Kor 12 piemin tikai vienu daavanu runaat meelees un vienu daavanu shiis meeles tulkot. Un tajaa pashaa 12 nodaljaa vinjsh skaidri liek saprast, ka taas nav visiem dotas. Citiem ir vienas daavanas, citiem ir citas daavanas, tieshi aiz taa iemesla, ko vinjsh arii 12 nodaljaa min - ka Bazniicai vaig dazhaadas kalposhanas... kjermenim vajag gan redzi gan dzirdi, bet ne katrai kjermenja daljai vajag visas manjas!

Taapeec, ja tu speej kaut vai saliimeet kopaa 1 Kor 12 un 14 nodalju, tad speetu ieraudziit, ka ir tieshi viena meelju daavana un tieshi shii viena meelju daavana manifesteejaas Vasarssveetkos, bet 14 nodalja ir integraala 1 Korintieshu veestules dalja, kuru Paavils raksta Korintas draudzei, jo tajaa citu shiizu starpaa bij arii nepareiza shiis daavanas lietoshana, kuru vinjsh skaidro 14 nodaljaa... un TIESHI shaadi neparezi shiis daavanas izkjeezii arii juus - hariki - un Sv. Gars jau 2000 gadus atpakalj to paarmetaa Korintas draudzei... Bet juus apgriezhat visu kaajaam gaisaa un no 14 nodaljas izziizhat veel kaut kaadu citu Meelju daavanu kaa to, kas jau pasludinaata Apustulju darbos, kuru autors ir Luuka, kas biJ Paavila celjabiedrs, gan to apraksta pats Paavils 12 nodaljaa!

Un pietiek pat ar 14 nodalju lai saprastu, ka runa iet par sveshaam valodaam... pat ja taas ir Engjelju valodas, taas ir taadas pashas valodas...

Un Ljedaajevu kaareiz Sv. Gars ir apdaliijis ar taas tautas valodas prasmeem, kuraa vinjsh sludina... Juus to saucat par Dieva daavanu, mees to saucam par necienju pret Valsti un Cilveekiem, kurus tu maaci un sludini!
Mulders
# Labojis Mulders: 2009.05.27 23:55:41
Cienītais Uldi, lūdzu paskaidrojiet, par kuriem konkrētiem maniem izteicieniem Jūs runājat, kā tieši es kļūdos un kāds ir pareizs ieskats?

Pagaidaam tu neesi produceejis nevienu pashu pareizu apgalvojumu par Rakstiem vai Kristus Maaciibu un ljoti pat uzskataami (vajadzeetu teologjijas studentus vest un raadiit) paraadi par ko paarveershas entuziasms un pilniigaakais nihilisms pret Dieva Vaardu un taa izpratni un nopietnu studeeshanu!
Tipisks labklaajiibas teologjijas piemeers... kaa no graamatas!
Uldis
# Iesūtīts: 2009.05.27 23:57:04
Kasitis [87.99.85.145]
Te nav runa par kļūdām, bet par to, ka jūs nekad neesat ņēmis rokās Rakstus. Dieva vārds jūs neinteresē.
danar
# Iesūtīts: 2009.05.28 11:47:13
Kasitis [87.99.85.145]Pašlaik lasu Apustulu darbus.Un tur ir lasams,par daudziem kristību notikumiem.Pārsvara tiek rakstīts tas,ka kristītie kļuva līksmi,priecīgi,kads izveseļojās un sāka ēst.Es neredzu,ka pec katra kristību gadījuma nak līdzi runašana mēlēs.Ja tas tā ir,tad lūdzams norādi visas konkrētās vietas Apustuļu darbos,kur tas ir rakstīts(protams,runašana mēlēs ir pieminēta,bet tas,cik es saprotu bija,lai parliecinatu jūdus)
Mulders
# Iesūtīts: 2009.05.28 11:59:23
danar, veel vairaak

Runaashana Meelees tiek dota manupraat divos gadiijumos. Pirmais, kad tiek uzliktas rokas Samarieshiem... un Rakstos kljuust skaidrs, ka ar to Dievs paraada, ka shii Kristiiba ir paaraaka par Jaanja Kristiibu. Savukaart otrs gadiijums, kad caur meeleem manifesteejas Sv. Gars ir Korneelija nams, kuru savukaart gan Peeteris gan citi Apustulji interpretee, kaa Dieva tieshu noraadi, ka arii Pagaaniem shii Kristiiba ir jaadod un vinji ir jaatgriezh pie Kristus, jo no kontexta ir skaidrs, ka pirms tam Apustulji Kristiija tikai Juudus/Izraeelieshus!

Taa nu kljuust skaidrs, ka Bazniicas iesaakumaa, Dievs ar shaadaam ziimeem un Sveetaa Gara manifestaaciju nepaarprotami noraada savu darbiibas vietu un nodomus, un Raksti raada, ka Apustulji u.c. ticiigie to pareizi interpertee. Tieshi taapeec mums vairs nav jaashaubaas, vai pagaani (Latvieshi) var sanjemt Sveeto Garu Kristiibaa, vai mees driixtam Kristiiti tapt, vai muusu Kristiiba ir iista un patiesa... Tas viss mums ir apstiprinaats Dieva Vaardaa... Un kaa mees redzam arii caur VD darbiibu, Dievs saakumaa manifesteejas Sinaja kalnaa visai redzamaas paraadiibaas un briinumos, bet veelaak jau Jaunajaa Deriibaa mees lasaam - Nekaadas Citas ziimes vinjiem netix dota, kaa vien Jonas ziime. Vai veel preciizaak - "Vinjiem ir Mozus un Pravieshi, lai tos lasa, bet kas netic Mozum, tas neticees, arii ja mironji augshaam celsies"

Taadeejaadi shodien mees sakaam - Vinjiem ir Jaunaas Deriibas raksti, lai tiem tic... bet kas netic Dieva Vaardam Jaunajaa Deriibaa... tas neticees arii, ja mironji augshaam celsies!

Taapeec veelreiz uzsveru, shii dziishanaas peec briinumiem un Meelju uzstaadiishana kaa nepaarprotama pestiishanas un Dieva Gara manifestaacijas ziime iisteniibaa ir neticibias manifestaacija... ja cilveeki netic Dieva Vaardam, ka Kristiibaa mees sanjemam Garu un Greeku Piedoshanu, tad vinji meklees briinumus... Taadu cilveeku pirmais garaamejoshais Faraona Burvis vai Burvis Siimanis paarliecinaas par savu Dieva Speeku... Vai neredzeejaat, kaa sanaaca shim Siimanim... vinjsh arii uzreiz gribeeja buut Svetaa Gara paveelnieks... sak, man arii grbiaas sho speeku vinju izdaliit... Taatad paraadaas shii cilveeciskaa greeciigums un neticiiba - kad cilveeks tiecaas buut Dievam par vagaru un Sveeto Garu kaa kaut kaadu speeku daliit... un kontroleet...

Taapeec neljausimies sho Faraona Burvju burvestiibaam, neatstaasimies no Dieva Vaarda apsoliijumiem, bet ticeesim arii tad, ja neredzam... Jo sveetiigi tie, kas neredz, bet tic!
danar
# Iesūtīts: 2009.05.28 12:09:20
MuldersPaldies,par dziļaku skaidrojumu
Ingars
# Iesūtīts: 2009.05.28 13:44:12
rainars

Neesmu uzmeties par soģi, tikai gluži vienkārši izvērtēju dažādas mācības un prakses Svēto Rakstu gaismā. Nevēršos pret cilvēku, bet pret nepareizu mācību un praksi. Vai Dievs Pats nav devis dogmas un negrozāmas patiesības, lai sātans nevarētu mūs maldināt? Vai tad bībelē kur ir minēts, ka Dievišķā patiesība ir staipāma un grozāma, kā nu kuram tīk? Ir ļoti konkrēti jāizšķir lietas, par kurām mēs varam brīvi improvizēt un kuras ir tās, ko Dievs ir stingri reglamentējis. Bet redz, kā nu sanāk, brāl - ja kāds no harizmātiskajiem kristiešiem ko pasaka vai pravieto, tad bezmaz vai Svētā Gara zaimošana ir pat vienkārša pārbaude pēc rakstiem, bet tiklīdz nāk atklāsmes no luterāņu puses, tad tā uzreiz ir sausa teoloģija, Dieva rāmjos ielikšana, zākāšana un zaimošana, ta uzreiz tiek uzstādīts jautājums - vai tad tu esi tas lielais patiesības zinātājs? Taču, kad kāds uzdrošinās postīt cita cilvēka ticību muldot nekrietnus melus par pareizām un nepareizām kristībām un citu tamlīdzīgu "sviestainību", tad tā lūk ir negrozāma patiesība un kaut viņam norāda uz Dieva Vārdu, viņš vienkārši to ignorē un min ar kāju tam virsū. Zin kaut kā to es esmu tā ievērojis, diemžēl.

Bet varbūt kāds tā aizrāvies ar ekstaltiskiem piedzīvojumiem, ka vairs neizšķir Dievišķo no sātaniskā, jo kļuvis atkarīgs no tā "kaifa" un ne vairs Svētie Raksti ir autoritāte, bet gan paša personīgā pieredze

Iesaku labu grāmatu - kalpošanas trīs krāsas, kur tieši runāts par to, ka konfesijas ir aizgājušas katra savā galējībā un līdzsvars ir izjaukts
-------------------------------------------------------------------------------
Kasitis [87.99.85.145]

Tavam uzskatam nav absolūti nekāda pamatojuma Svētajos Rakstos. tas vārds, kas apzīmē mēles, apzīmē konkrētas valodas, cilvēku vai eņģeļu, bet konkrētas valodas, kurās ir vārdi, kas kaut ko konkrētu nozīmē. Jā mēs varam atrast, ka bībelē ir nosacīts iedalījums šīs pasaules valodās un ekstaltiskās jeb tā saucamās eņģeļu mēles, taču kā uz vienām, tā uz otrām attiecas vieni un tie paši principi.

Otrkārt bībelē minētie Svētā Gara kristības gadījumi

1)Vasarsvētki, kad Svētais Gars manifestējās, lai mēs zinātu, ka Viņš dod kristiešiem reālu spēku

4 un visi tika piepildīti ar Svēto Garu un sāka runāt citās mēlēs, kā Gars tiem deva izrunāt.

2)Pētera sludināšanas pagāniem laikā, par zīmi jūdiem, ka pestīšana ir arī dota pagāniem

45 Un ticīgie apgraizītie, kas Pēterim bija līdzi, izbijās, ka Svētā Gara dāvana bija izlieta arī pār pagāniem,
46 jo viņi tos dzirdēja mēlēs runājam un Dievu teicam. Tad Pēteris atbildēja:


3)Korintas gadījumā, kad viņi bij saņēmuši tikai Jāņa kristību

6 Kad Pāvils uzlika tiem rokas, Svētais Gars nāca pār tiem: tie runāja mēlēs un pravietoja.

4)Un Samarijā, lai samarieši atzītu, ka pestīšana nāk no jūdiem

17 Tad viņi uzlika tiem rokas, un tie dabūja Svēto Garu.
18 Bet Sīmanis, redzēdams, ka, apustuļiem rokas uzliekot, dabū Svēto Garu, tiem piedāvāja naudu,


Tātad izanalizēsim - Konkrēti mēlēs runāšana minēta trijos no četriem minētajiem gadījumiem, tas vēl nebūtu nekas, pieņemsim, ka pašsaprotami, ka arī samarieši runāja mēlēs. Par Korintu teikts, ka viņi vēl arī pravietoja.

Pravietojums par Svētā Gara nākšanu
17 Bet šīs zīmes ticīgiem ies līdzi: Manā Vārdā tie ļaunus garus izdzīs, jaunām mēlēm runās,
18 tie ar rokām pacels čūskas, un, kad tie dzers nāvīgas zāles, tad tās tiem nekaitēs. Neveseliem viņi rokas uzliks, un tie kļūs veseli."

16 bet te piepildās pravieša Joēla vārdi:
17 tas notiks pēdējās dienās, saka Dievs, Es izliešu no Sava Gara pār visu miesu, un jūsu dēli un jūsu meitas pravietos, un jūsu jaunekļi redzēs parādības, un jūsu sirmgalvji sapņos sapņus.
18 Un arī pār Saviem kalpiem un Savām kalponēm Es tanīs dienās izliešu no Sava Gara, un tie pravietos.


Un vēl par dāvanām Pāvils
1 Brāļi, es negribu, ka jūs esat neskaidrībā par garīgajām dāvanām.
2 Jūs zināt, kā jūs, kad vēl bijāt pagāni, vilktin vilka pie mēmajiem elkiem.
3 Tādēļ es jums saku: neviens, kas runā Dieva Garā, neteiks: nolādēts lai ir Jēzus, - un neviens nevar teikt: Kungs ir Jēzus, - kā vien Svētajā Garā.
4 Ir dažādas dāvanas, bet viens pats Gars;
5 ir dažādas kalpošanas, bet viens pats Kungs;
6 ir dažādi spēki, bet viens pats Dievs, kas dod visas spējas visiem.
7 Bet ikvienam ir dota Gara izpausme, lai nestu svētību.


Otrais vieds, kad cilvēks garā lūdz Dievu, ko neviens nesaprot, ir līdzejoša zīme Sv.Gara kristībām, kas ir dots katram kristietim.

No tevis teiktā izriet, ka, kristietis, kurš nomirst tā arī nekad nesaņēmis to līdzejošo zīmi, tad viņš nav bijis patiess kristietis. Bet Pāvils skaidri pasaka, ka pirmkārt svētais Gars ir tiem, kuri tic uz Jēzu Kristu un savu ticību apliecina. Kādēļ gan tad viņš vētulē korintiešiem nesacīja - bet ir vēl zīme, mēlēs runāšana, aks nāk līdz ar Svēto garu ikvienam kristietim? Taču mēlēs runāšana minēta kā viena no daudzām dāvanām.

Sv.Gara saņemšana un piepildījums nāk līdzi runāšana mēlēs, kā arī Pāvila un Jūdas aicinājums lūgt garā ar Pāvila apgalvojumu, ka visi nerunā mēlēs.

Kur pamatojums rakstos??? Tie gadījumi, kas minēti apustuļu darbos ir ļoti specifiski, mēlēs runāšana gluži vienkārši ir tā uzreiz visredzamākā zīme un dāvana, taču par līdzejošām zīmēm teikts, ka būs pravietošana, dziedināšana un citi brīnumi - vai visi tavā draudzē pravieto un dziedina? Parādi man kaut vienu pravietojumu, kur būtu minēts, ka mēlēs runāšana ir zīme, kas ņemama atsevišķi no citām dāvanām. Bet Jēzus un arī Joēla pravietojumā mēles minētas kopā ar visām pārējām zīmēm.

Priekš kam tad aicināt, ja jau tas nav dots visiem?
Tāds jautājums tev rodas tāpēc, ka tu uzmanīgi nelasi rakstus

5 Es gribētu, ka jūs visi varētu runāt mēlēs, bet vēl vairāk, ka jūs pravietotu. Jo tas, kas pravieto, ir lielāks nekā mēlēs runātājs, ja pēdējais nesniedz paskaidrojumu, lai draudze tiktu celta.

Redz Pāvils saka, ka viņš vēlētos kaut visi runātu mēlēs, bet vēl vairāk, ka viņi pravietotu. Vai tavā draudzē visi ir pravieši? Vai Pāvils ar to grib sacīt, ka Dievs dod visas dāvanas visiem? Tad jau viņš būtu pretrunā ar sevi, jo iepriekš tak rakstīja, ka nav tādas dāvanas, kura piemistu visiem kristiešiem.

Turklāt ļoti specifiski un reti ir tie gadījumi, kad kāda dāvana būtu īslaicīga, parasti visas ir pastāvīgai lietošanai visa mūža garumā. Varbūt izņēmums ir tie gadījumi, kas minēti apustuļu darbos, jo bij jāredz piepildāmies pravietojumam, bet vai tu vari no tā uzreiz taisīt dogmu, ka mēlēs runāšana ir Svētā Gara kristības obligāta līdzejoša zīme? Kāpēc tad tas nav uzsvērts?
Ingars
# Iesūtīts: 2009.05.28 13:52:29
Дона Маргарита
Lūk, kur ir problēma, ka rakstus neskaidro ar rakstiem, bet gan ar savu personīgo pieredzi, tas ir - savu ekstaltisko piedzīvojumu nevis pakārto rakstiem, bet gan interpretē rakstus atkarībā no savas ekstaltiskās pieredzes
Ingars
# Iesūtīts: 2009.05.28 14:04:27
Jēzus Kristus sacīja -

17 Bet šīs zīmes ticīgiem ies līdzi: Manā Vārdā tie ļaunus garus izdzīs, jaunām mēlēm runās,
18 tie ar rokām pacels čūskas, un, kad tie dzers nāvīgas zāles, tad tās tiem nekaitēs. Neveseliem viņi rokas uzliks, un tie kļūs veseli."

4 Un, tos sapulcinājis, Viņš tiem pavēlēja neaiziet no Jeruzālemes, bet gaidīt Tēva apsolījumu, ko jūs, tā Viņš sacīja, no Manis esat dzirdējuši.
5 Jo Jānis gan ir kristījis ar ūdeni, bet jūs tiksit kristīti ar Svēto Garu pēc nedaudz dienām.
6 Tad tie, kas bija kopā, Viņam vaicāja: "Kungs, vai Tu šinī laikā atkal uzcelsi Israēlam valstību?"
7 Viņš tiem atbildēja: "Nav jūsu daļa zināt laikus vai brīžus, ko Tēvs nolicis Savā paša varā.
8 Bet jūs dabūsit spēku, kad Svētais Gars būs nācis pār jums, un būsit Mani liecinieki kā Jeruzālemē, tā visā Jūdejā un Samarijā un līdz pašam pasaules galam."


Ups, Jēzus aizmirsa pateikt, ka zīme būs mēlēs runāšana, truklāt atšķirīga no mēlēs runāšanas dāvanas un citām dāvanām.

Bet kāds teikts - tas bij tā pravietots, ka būs zīme mēlēs runāšana. Labi paskatīsimies pravieša Joēla pravietojumu

Joēla grāmata 3. nodaļa

1 Un tad notiks, ka Es izliešu Savu Garu pār visu miesu un jūsu dēli un jūsu meitas pasludinās nākamas lietas, jūsu vecaji redzēs atklāsmes sapņos, bet jaunie redzēs parādības.
2 Arī pār kalpiem un kalponēm Es izliešu tais pašās dienās Savu Garu.

Ups, te mēles nav minētas, bet tikai pravietošana, parādības un atklāsmes, skatam Jēzus pravietojumu vēlreiz

17 Bet šīs zīmes ticīgiem ies līdzi: Manā Vārdā tie ļaunus garus izdzīs, jaunām mēlēm runās,
18 tie ar rokām pacels čūskas, un, kad tie dzers nāvīgas zāles, tad tās tiem nekaitēs. Neveseliem viņi rokas uzliks, un tie kļūs veseli."

ups, mēles gan minētas, bet kur tā lieta, ka mēles ir kā zīme Svētā Gara kristībai?

KUr kur ir pamatojums svētajos rakstos???

Vai nezinat, ka uzkraujat sev lāstu, ja sagrozat Svētos Rakstus?

ejam tālāk

15 un uzskatiet mūsu Kunga pacietību kā glābšanai dotu, kā jau arī mūsu mīļais brālis Pāvils jums ir rakstījis pēc viņam dotās gudrības.
16 Tā viņš runā par šīm lietām visās vēstulēs, kurās ir kas grūti saprotams, ko nemācītie un nenostiprinātie ļaudis sagroza, tāpat kā arī citus rakstus, sev par pazušanu.
17 Tad nu jūs mīļie, to jau zinādami, sargaities, ka, maldu līdzi aizrauti, nezaudējat savu stipro pamatu.
18 Bet audziet mūsu Kunga un Pestītāja Jēzus Kristus žēlastībā un atziņā! Viņam lai ir gods tagad un līdz mūžības dienai!

Cik pārsteidzoši - tas attiecas arī uz mūsdienām, kad kādi grib sagrozīt Pāvila vēstules
Uldis
# Iesūtīts: 2009.05.28 14:10:32
Дона Маргарита
Es jau arī tieši to domāju. Iespējams, ka šie cilvēki šķirsta Bībeli no rīta līdz vakaram. Taču viņi tajā grib atrast to, ko paši grib tajā ieraudzīt - apstiprinājumu viņu pašu domām, nevis Dieva vārdu. Tāpēc es ari teicu, ka šie ļaudis nav ņēmuši rokās Svētos Rakstus.
Ingars
# Iesūtīts: 2009.05.28 14:14:18
Uldis

Es domāju, ka mums vajadzētu būt objektīviem, jo tavs spriedums ir maldīgs. Ja tu sacītu, ka viena daļa ir tādi, tad es tev piekristu, ar piebildi, ka ir arī tādi luterāņi, katoļi un citu konfesiju pārstāvji, kas tā formāli un pavirši...Bet nekādā gadījumā nepiekrītu tādiem vispārīgiem nepamatotiem apgalvojumiem, jo es pats personīgi esmu pārliecinājies, ka tas nav viennozīmīgi
Ingars
# Iesūtīts: 2009.05.28 14:20:47
Дона Маргарита
Mēs nevaram spriest viennozīmīgi. Es tev varu piekrist tikai tad, ja tu to attiecini uz konkrētām draudzēm un konkrētiem cilvēkiem, protams, ne jau tagad visus pieminot un ķidājot, bet vienkārši pateikt, ka viena daļa ir tādi

Es personīgi zinu draudzes un pentakostāļus, kur ar mācību un praksi viss ir kārtībā
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 12 . 13 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 170 , pavisam kopa bijuši: 682