atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par dažādiem jautājumiem Intervija ar Ledjajevu
Ingars
Iesūtīts: 2007.11.26 21:15:41
Sarunas ar sektas "Jaunās paaudzes" līderi Alekseju Ļedjajevu fragmenti

Vai taisnība, ka esat sevi pasludinājis par apustuli? Vai zināt, ko patiesībā nozīmē apustulis?
Lai zinātu, kas ir apustulis, jāielūkojas tikai Evaņģēlijā, jo citi avoti par apustulisko kalpošanu nav. Apustulis ir cilvēks, kuru Dievs nepastarpināti uzrunā un uzliek atbildību par noteiktu teritoriju, reģionu un kustību. Jēzum savā laikā bija divpadsmit apustuļi. Apustuļi ir kustības aizsācēji, cilvēki, kuri no Dieva saņem redzējumus, programmu, pēc kuras jārīkojas attiecīgā laika periodā, konkrētā teritorijā. Tātad apustulis ir cilvēks, kurš saņēmis redzējumu par to, kā veicama reformācija. No tā izriet, ka apustulis ne tikai sludina, bet viņš arī reformē apziņu, politiskos un sociālos procesus, ideoloģiju utt. Apustulis ir arī garīgais tēvs. Apustulis Pāvils saka, ka ir daudz instruktoru, skolotāju un audzinātāju, bet tikai nedaudzi tēvi. Kas attiecas uz mani, tad viss iepriekš minētais par to, kas ir apustulis, ir saskatāms manā darbībā.

Apustulis ir tas, kurš ticies ar Kristu – apustuļi bija Viņa tiešie skolnieki.
– Apustulis ir tas, kurš ticies ar pašu Dievu.

Jūs tātad esat ticies ar Dievu, ja saucat sevi par apustuli? Un esat arī mūsu garīgais tēvs?
– Jā, esmu ticies. Ja tā tas nebūtu, tad man nebūtu darbības stratēģijas.

Varat pastāstīt, kā notika jūsu tikšanās ar Dievu?
– Tikšanās notiek visdažādākā veidā. Kristus laikā tikšanās notika fiziskajā plānā. Raksti saka, ka Kristus ierodas pie tevis, kad lūdzies. Ir dažādas lūgšanas, kuru laikā atnāk Svētais Gars un pasaka, kas ir un kas nav jādara. 1991./92.gada puča laikā Dievs deva atklāsmi par kristīgas valdības veidošanu. Tas bija absurds tipiskai kristīgai domāšanai, bet Dievs man deva šo atklāsmi un paskaidroja, ka tieši man ir jābūt tam, kurš to mācīs, sludinās un pravietos. Tas, ka Latvijas Pirmā partija tagad ir pie stūres, ir atbilde un pierādījums tam, ko Dievs man teica pirms desmit gadiem. Šodien mums, Jaunajai paaudzei, ir ļoti draudzīgas attiecības ar Latvijas Pirmo partiju. Šā gada 5.jūnijā Dailes teātrī notika koncerts "Silueti", kurā piedalījās gandrīz visi Pirmās partijas vadītāji. Pēc koncerta, banketa laikā viņi visi atklāti atzina, ka ļoti augstu novērtē to, ko mēs darām Latvijas labā. Ir jau arī pamats, jo apustuliskā baznīca ir reformatoriskā baznīca, kas maina pilnīgi visu. Var meklēt dažādus mana darba nosaukumus, bet galvenais ir rezultāts.

Tātad, jūsu – "Jaunās paaudzes" un "Latvijas Pirmās partijas" – darba mērķis ir vienots?
– Jā, un tas ir – divvalodības nostiprināšana Latvijā.

Kur tad paliek taisnīgums? Dievs taču katrai tautai devis savu vietu uz zemes – krieviem Krieviju, latviešiem Latviju. Jūsu mērķis ir atņemt latviešiem pašnoteikšanās tiesības savā zemē, sakot, ka Latvija piederēs citiem.
– Atbildēšu ļoti vienkārši. Eiropas Savienībā par taisnīgumu jūsu izpratnē varat aizmirst, jo tad, kad te ieradīsies musulmaņi, viņi nečīkstēs – viņi vairosies un izplatīsies. Uzskatu, ka taisnīgums slēpjas tajā apstāklī, ka, pat ja Dievs katrai tautai devis zemi, tad tas pats Dievs teicis – atnācēju neapspied. Taisnīgums attiecībā uz Latviju ir tāds, ka vēsturiski ir izveidojusies tāda situācija, kāda tā ir. Ja latvieši būtu tik stipra nācija, kas šodien varētu pretendēt uz tiesībām, par kādām jūs runājat, tad kāpēc latviešu strēlnieki piedalījās Krievijas revolūcijā? Kur tad ir tas taisnīgums? Ar latviešiem ir tā – ko paši sējāt, to tagad pļaujat. Latvieši ielauzās Krievijā, bet Krievija ienāca Latvijā. Tas arī ir tas taisnīgums. Nacionālo konfliktu kurināšana ir neprāts. Izturēties toleranti un pieņemt tādus likums, kas ļautu izvairīties no pilsoņu kara – tā ir gudrība.

Jūs to darāt, propagandējot savas idejas.
– Ainārs Šlesers, Ainārs Baštiks, Juris Lujāns un Ēriks Jēkabsons nav krievi – viņi ir latvieši. Pateikšu, ar ko atšķiras "Latvijas Pirmā partija" no citām partijām. Būtiskākais, ka partija nav balstīta uz nacionālismu, viņi cenšas aizmirst pagātni. Tieši viņi saprot, ka jānoliek malā visas šīs te vēstures grāmatiņas. Mēs dzīvojam 21.gadsimtā.

Kāpēc divdesmit gadu laikā neesat iemācījies latviešu valodu? Negribas ticēt, ka jūs kā apustulis nebūtu spējīgs tik daudz gadu laikā iemācīties tās tautas valodu, kuras zemē dzīvojat.
– Mani bērni runā latviski.

Bet mēs taču runājam par jums.
– Viens no iemesliem, kādēļ es un citi krievvalodīgie nemācās latviešu valodu, ir necivilizētās metodes, kuras izmanto atsevišķi politiskie spēki, lai krieviem iemācītu latviešu valodu. Kad sit pa galvu, slēdz skolas, sakot – mēs jūs piespiedīsim, nekas labs nevar notikt. Nevajag piespiest, vajag radīt priekšnoteikumus, lai cilvēkiem gribētos mācīties. Nevajag visu laiku draudēt ar atriebību par pagātnes pāri nodarījumiem latviešu tautai. Tas ir viens no iemesliem, kādēļ daudzi krievi atsakās mācīties latviešu valodu.

Kādēļ jūs ieradāties Latvijā?
– Mani šurp atveda Dievs.

Ja nav noslēpums, kādēļ?
– Lai darītu to, ko pašreiz daru.

Ko jūs darāt?
– Realizēju reformāciju.

Kāds būs šīs reformācijas rezultāts?
– Kristīga valdība. Tas nozīmē, ka likumdošanas varas, ideoloģijas un sabiedriskās domas līmenī, masu informācijas līdzekļos tiks apliecināti Evaņģēliskie principi.

Mateja evaņģēlijā Kristus teicis: "Un, kad jūs Dievu lūdzat, nedariet tā kā liekuļi, jo tie mēdz sinagogās un ielu stūros stāvēdami Dievu lūgt, lai ļaudīm rādītos… Bet, kad tu Dievu lūdz, tad ej savā kambarī, aizslēdz savas durvis un pielūdz savu Tēvu slepenībā; un tavs Tēvs, kas redz slepenībā, atmaksās to tev." Jūs aicināt cilvēkus uz savu baznīcu, lūdzaties un vēl rādāt to televīzijā. Vai tas nav pretrunā ar Kristus vēlējumu?
– Baznīca eksistē tādēļ, lai uz to nāktu cilvēki tikties ar Dievu. Jūsu pieminētais citāts uz mums neattiecas – tas attiecas uz farizejiem un liekuļiem.

Bet jūs taču demonstrējaties, lūdzaties visu acu priekšā, tātad arī esat farizeji un liekuļi?
– Katra firma reklamē savu preci – zobupastas, kečupus un majonēzes utt. Nakts klubi reklamē savu filozofiju un morāli, bet mēs piedāvājam savus pakalpojumus. Neredzu šeit neko apkaunojošu. Cilvēkiem jāzina, ka ir dažādas preces, ka viņiem ir izvēles brīvība.

Tātad jūs Kristus Mācību pielīdzināt zobupastām?
– Mēs runājam par preces tirgus filozofiju, par to, ka katram cilvēkam ir sevi jārealizē. Jūs, piemēram, sevi realizējat kā žurnāliste, rakstāt rakstus, publicējat tos un iepazīstināt cilvēkus ar savu viedokli par dažādām lietām. Es daru tieši tāpat – pārdodu savu intelektuālo darbu, lai cilvēki izmēģina.

Ziniet, jūs klausoties, man acu priekšā izveidojas aina, kurā Kristus no tempļa izdzen visus tirgotājus. Man šķiet, ka Kristus jūs par jūsu kaitīgo darbību padzītu.
– Jums nav taisnība. Jūs jaucat definīcijas. Dievs grib, lai cilvēki redzētu manus darbus, manu dzīvi un Svēto Rakstu sapratni, manu jaunradi un sludināšanu. Kādēļ? Lai novērtētu un slavētu Dievu. Kādēļ Kristus padzina no tempļa tirgotājus? Tādēļ, ka viņi tirgojās nevis ar intelektuālām idejām, bet ar mantām. Es runāju par garīgo preci, kādēļ Kristum vajadzētu mūs padzīt?

Vai tad jūs nepielūdzat zelta teļu, ja par savu darbību prasāt samaksu? Klīst runas, ka Jaunā paaudze, ko pasaulē pazīst ar nosaukumu "New generation", ir sekta.
– Cilvēki tā runā, jo viņiem skauž mūsu ietekme uz sabiedrību un panākumi. Vispār man vienmēr ir gribējies izprast, kas tas ir – sekta.

Sekta, kā rakstīts skaidrojošajā vārdnīcā ir reliģiska draudze, kas atšķēlusies no valdošās baznīcas. Sekta ir sevī noslēgusies cilvēku grupa ar šaurām interesēm un dogmātiskiem uzskatiem.
– Tātad sekta ir slēgta tipa organizācija, kuras mērķi ir sabiedrībai draudoši. Par sektām vajadzētu saukt visus tos naktsklubus, kuros tirgo narkotikas, nevis baznīcu. Pat esošās valdības ministri, piemēram, Ainars Baštiks Jaunās paaudzes konferencēs valdības vārdā mums ir izteicis pateicību par to, ko darām sabiedrības labā, piemēram, integrācijas jautājumos. Iznāk pretruna – ja mēs, Jaunā paaudze, esam sekta, tad arī visa valdība ir sekta. Ja tas patiešām ir tā, tad jums kaut kas jādara, lai to novērstu.

Ko darīt, ja valdības pārstāvji vēršas pret taisnīgumu un pārkāpj vārda brīvību, man viņiem vēl jāpakļaujas?
– Lūdzies, lai Dievs maina valdību, un viss.

Teksts: Laikraksts “DDD”, nr. 13(61), 2004. gads
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 12 . 13 . >>
AutorsZiņas teksts
lēnprātīgais
# Iesūtīts: 2009.05.26 00:34:37
Kasītis [87.99.85.145]
Paldies par skaidrojumu. Tā gluži virspusēji izlasot, šķiet gandrīz vai luteriska teoloģija! Vienīgi, pretruna rodas starp Svētā Vakarēdiena skaidrojumu 14. punktā un vēlāko komentāru - pirmajā gadījumā ir runa par maizi un vīnu kā simboliem, kamēr komentārā tiek atzīts, ka maize un vīns Svētajā Vakarēdienā ir patiesa Kristus miesa un patiesas Kristus asinis. Un vēl, no kurienes ņemta pārliecība, ka tā nesaprotamā runāšana mēlēs tiek dota visiem ticīgajiem? Un beidzot, Tu taču vari piereģistrēties un tā atvieglot komentāru rakstīšanu. Reģistrētajiem rakstu garums nav ierobežots.
Mulders
# Iesūtīts: 2009.05.26 10:36:03
Kasiitis, pieregjistreejies, un ieraksti to vienaa palagaaa... A to lasiit gruuti!
Mulders
# Labojis Mulders: 2009.05.26 10:42:01
Nu un taalaak... viss ko tu uzrakstiiji, apstiprina, ka tie "meli" ko mees te runaajam ir pateisiiba... tu tach pats to uzrakstiiji!

Pirmkaart jau ar to ko teica leenpraatiigais... punkts 14 pat neizriet no taam rakstu vietaam, kas tur piekabinaatas1

17 un 13 punkts ir pretrunaa Efezieshu 4:5

16 punktaa narratiivs ar imperatiivu tiek putrots <- Shitaa vispaar ir seerga visaadas ekleziaalaas grupaas un sektaas, kuru vadiitaajiem ponja no teologjijas un bibliskaas hermaneetikas ir kaa cuukai no aviaacijas!

Komentus nelasiiju, gruuti lasiit saraustitu textu!
Mulders
# Iesūtīts: 2009.05.26 10:56:41
Sekas tam visam ir pirmkārt svētības ziedotāju dzīvē, jo, ko cilvēks sēj, to viņš pļauj un to, ka šis likums strādā, es esmu pārbaudījis savā dzīvē un esmu pateicīgs Jp, kas ir iemācījusi mani ziedot.

Bet es neziedoju 10% un VIENALGA Man Dievs ir sveetiijis gan materiaali gan gariigi gan visaadaam citaam sveetiibaam!

Taatad... manupraat tas pieraada, ka nav gluzhi korelaacija starp ziedoshanas apjomu un materiaalo labklaajiibu!
Veel vairaak... pasaule ir pilna ar neticiigiem un tomeer materiaali sveetiitiem civleekiem, kuri neko vispaar religijai neziedo!

Taakaa... eeee... korelaacija nav kazualizaacija. Tas arii viens no JP truukumiem - cilveekiem logjika pazuud! Tu tachu pats tagad to APSTIPRINI... a tad apsuudzi, ka mees vienkaarshi no taviem vaardiem izsecinaam to, ko tu sauc par meliem. Nu piedod, bet logjika ir nepieluudzama taapat kaa matemaatika, tas ka 2+2=4 un tev tas nepatiik, tak taa ir tava probleema...
Mulders
# Iesūtīts: 2009.05.26 10:59:02
Īstenībā laiks ir parādījis, ka tie paši, kas no sākuma noliek Jp, pēc kāda laika paši sāk to darīt.

Tas taapeec, ka smadzenes tiek kompostreetas. Cilveeks, nonaacis videe, kuraa tiek dolbiits... ka, ja maxaasi, buus sveetiiba, bet ja nemaxaasi, buus redz kaa pie tiem tur nelaimiigajiem luteraanjiem, taa ir smadzenju skaloshana un SPIESHANA< kuru tu noliedz. Atkal... tavi vaardi tevi izgaismo un paraada to, ko tu negribi lai citi redz... Mees tikai riikojamies saskanjaa ar Kristus paveeli - celjam visu gaismaa, lai visiem top redzams! Tad lai vinji pashi spriezh!

Es saku - es kaa Luteraanis buudams un ziedodams tik cik sirds liek, nevis konkreetus %, vienalga sanjemu Dieva sveetiibu visaas vinja apsoliitajaas lietaas... tai skaitaa arii materiaali!
Kasītis [87.99.85.145]
# Iesūtīts: 2009.05.26 20:47:03
Lēnprātīgajam.
Par Sv.vakarēdienu. Redzi, viena lieta ir tas, kas kam cilvēks tic savā un cita, kā viņš savu ticību izsaka vārdos. Tās var būt dažādas lietas. Es reiz savu ticību par vakarēdienu formulēju tādejādi, ka es ticu, ka Jēzus asinis un miesa ir vakarēdienā ir klātesoši garīgi. www.ebaznica.lv man uzreiz patieca, ka man ir cits gars ar domu, ka es esmu maldos un man nav tiesības saukties par kristieti. Man pietika pacietības uzklausīt viņu viedokli un es piekritu, ka luterāņu formulējs ir labāk atbilstošs. TAČU, vēl pirms es pieņēmu šo luterāņu formulējumu, sirds ticības līmenī jau biju tā ticējis. Runājot par šo 14. punktu es uzskatu, ka formulējums varētu būt savādāks/labāks (starp citu, viss teksts nav īpaši kvalitatīvs) taču no Dievkalpojumiem, mājas grupām utt, es zinu, ka sirds ticība/izpratne Aleksejam un daudziem Jp cilvēkiem ir pareiza. daudzu
Kasītis [87.99.85.145]
# Iesūtīts: 2009.05.26 20:53:31
Protams, es saprotu, ka mani vārdi par sirds ticību nav arguments, taču kamēr Jp nebūs kvalitatīvi noformulēta ticības apliecība, jasamierinās ar to, kas ir. No otras puses, es savā dzīvē esmu sastapis daudz cilvēku, kas varbūt nespēj skaistos teikumos un zinātniskā valodā pamatot savu ticību, taču viņi no sirds mīl Dievu un dzīvē piepilda Viņa gribu daudz vairāk, nekā tie, kas savu sirds tukšumu slēpj aiz pārgudriem vārdiem.
Kasītis [87.99.85.145]
# Iesūtīts: 2009.05.26 21:02:10
Par mēlēm.
Mēs ticam, ka dzirdot evaņģēliju(patiesību, ka Jēzus, Dieva dēls ir piedzimis, nomiris un augšāmcēlies pēc Rakstiem), tam līdzi nāk Svētais gars, kas cilvēkos izraisa ticību un cilvēks piedzimst no augšienes. Tajā mirklī cilvēkā iemājo Svētais Gars. Tas notika ar Jēzus mācekļiem, kad Jāņa 20:22 Jēzus "dvesa un sacīja viņiem: "Ņemiet Svēto Garu!". Tikai šajā mirklī viņi piedzima no augšienes, jo pirms tam viņiem nebija zināms viss evaņģēlijs. Jāņa 14:17 Patiesības Garu, ko pasaule nevar dabūt, tāpēc ka viņa To neredz un To nepazīst; bet jūs To pazīstat, jo Viņš pastāvīgi ir pie jums un mājo jūsos. Krievu sinodālajā tulkojumā "MĀJOS" - nākotnes formā. Tas pats notiek ar katru kristieti, kad tas piedzimst no augšienes.
Kasītis [87.99.85.145]
# Iesūtīts: 2009.05.26 21:11:52
Savukārt mēles - spēja lūgt Dievu garā - nāk līdzi Svētā Gara kristībām, kā to apliecina praktiski katra vieta Ap.d, kur runāts par Svētā gara kristību, saņēmšanu, piepildīšanos. Svētā Gara kristības ir Dieva dots spēks būt Viņa lieciniekiem. Runāšana mēlēs ceļ ticību (1kor 14: 4), stiprina to(Jūdas 1:20), runājot mēlēs Sv.Gars caur mums lūdzās par mums (Rom. 8:26). Šis apsolījums pieder katram, kas tic (Ap.d.2:38:39)

Kasītis [87.99.85.145]
# Iesūtīts: 2009.05.26 21:18:40
Galvenais, mēs ticam, ka Svētā Gara kristībai un mēlēs nenosaka pestīšanu. Cilvēks var būt ticīgs, pestīts un nokļūt debesīs bez Svētā gara kristības un runāšanas mēlēs. Ap.d.19:2 viņš tiem sacīja: "Vai jūs dabūjāt Svēto Garu, kad jūs kļuvāt ticīgi?" 6 Kad Pāvils uzlika tiem rokas, Svētais Gars nāca pār tiem: tie runāja mēlēs un pravietoja.
Tā ir Dieva dāvana, ja vēlies saņemt to, lūdz no Dieva. Lūk.11:13 Ja nu jūs, ļauni būdami, zināt dot saviem bērniem labas dāvanas, cik daudz vairāk jūsu Tēvs no debesīm dos Svēto Garu tiem, kas Viņu lūdz?" Arī mēlēs neviens nespiež lūgt, negribi, nelūdz, tā ir tava izvēle. 1.Kor 14: 32 Praviešu gari praviešiem klausa.
Kasītis [87.99.85.145]
# Iesūtīts: 2009.05.26 21:26:08
Par ziedošanu.
Atvainojos, es neprecīzi izteicos par tiem 10% no sprediķa laika. Pēc manis teiktā var saprast, ka kādas 20min mums tikai saka "ziedo, ziedo". Tā tas īsti nav. Tajos 10% tiek mācīts par materiālo sfēru, par sēšanas un pļaujas likumu, par nepieciešamību palīdzēt cilvēkiem, par upura svētību utt. Tikai pēc tam atskan aicinājums ziedot draudzei, kas aizņem vien kādas pāris minūtes. Starp citu, Bībelē un tajā skaitā arī Jaunajā Derībā ir pietiekoši daudz runāts par naudu un labdarību, lai šim tematam piešķirtu pienācīgu vietu arī dievkalpojumā. Savukārt, to, ka Dievs piepilda sēšanas un pļaujas likumu un svētī tos, kas viņam nes 10% esmu pārliecinājies jau vairākus gadus. 10 tiesa nav obligāta, jo mēs tiešām vairs neesam zem bauslības, taču tas ļoti labs veids, kā pagodināt Dievu ar savām finansēm.
Kasītis [87.99.85.145]
# Iesūtīts: 2009.05.26 21:34:00
Ja mēs atliekam 10%, mēs parādam, ka Dievs mūsu dzīvē ir svarīgāks par mainīgajiem apstākļiem un mūsu emocijām. Starp citu, labprātīgās 10 tās tiesas princips tika ieviests/atklāts PIRMS bauslības(1Moz.14:21, 28:22, Ebr.7:8,9), otrkārt, Jēzus Lūk.11:42 par 10to teica "Vienu vajadzēja darīt un otru neatstāt novārtā." Ebreji, kas bija zem bauslības, Dievam caur tempļa upuriem un labdarību ziedoja nevis 10%, bet 2 reizes vairāk, vai tiešām mums, kas esam zem žēlastības, vajadzētu samierināties ar ko mazāku??
Kasītis [87.99.85.145]
# Iesūtīts: 2009.05.26 21:59:22
Nu apmēram tā.
Mulder, ko atkal cepies?
"cilvēkiem loģika pazūd", "smadzenes tiek kompostrētas", "Cilveeks, nonaacis videe, kuraa tiek dolbiits", "nelaimīgie luterāņi", "smadzeņu skalošana". Vai tiešām tu to visi izsecināji no maniem komentiem? Wow........ Vai tie nevarētu būt nedaudz pārsteidzīgi spriedumi, kā tev šķiet? Redzi, Tu vari izsacīt spriedumu par konkrēto ticības apliecību vai interviju(lai gan nezinot kontektu tie arī nevar būt īpaši pamatoti), taču es domāju, ka kā kristietim Tev vajadzētu būt uzmanīgam ar spriedumu izteikšanu par daudziem tūkstošiem kristieši, no kuriem daudzi ir Dievam kalpo no visas sirds un ik dienu dara darbus, par kuriem, es esmu pārliecināts, no Jēzus saņems uzslavu. Savukārt vai Tu saņemsi uzslavu par šiem vārdiem, ar kuriem Tu tā mētājies, es nēesmu pārliecināts.
Un vēl, "budj po proshe, i narod k tebe potanjetsa". Ko Tu grib
Kasītis [87.99.85.145]
# Iesūtīts: 2009.05.26 22:02:18
Īsti nav skaidrs, ko Tu vēlējies parādīt/pierādīt ar saviem "korelaacija nav kazualizaacija", "narratiivs ar imperatiivu" utt. Parādīt savu intelektuālāko pārākumu?
rainars
# Iesūtīts: 2009.05.26 22:22:55
Nezin vai Jēzus priecājas par šādiem kasķiem Svēto un izredzeto vidū.Katram jau no mums ir dots atšķirīgs ticības mērs un nu nekādi savējo citam mums neieborēt.Cilvēku liecības Jēzus neuzklausa .Jēzus ņem vērā tikkai tad ja cilvēks atgriežas.V`el Jēzus teicis ka belcebulu ar belcebulu izdzīt nevar.Br`alis ja tas grēkojis mīlestība jāatgriež no grēkiem.
Ingars
# Labojis Ingars: 2009.05.27 13:25:01
rainars
Par kašķiem Dievs noteikti nepriecājas, taču par saturīgu un pieklājīgu diskusiju gan un bez tās nevar. Nav prāta darbs akli pieņemt visu tikai tāpēc ka tas vai cits sludinātājs skaitās liela autoritāte. Viss ir jāpārbauda Svēto Rakstu gaismā. Leldjajevs varbūt ir autoritāte, taču pravieši, Pāvils un citi apustuļi ir pāri viņam, bet Krsitus pāri visiem.

Kasītis [87.99.85.145]

2. Spēja lūgties garā, kad cilvēks runā uz Dievu valodā, kas nav saprotama nevienam (pretstatā ar Ap.d.2:1-8). 1Kor.14:2 Jo, kas runā mēlēs, tas nerunā cilvēkiem, bet Dievam; jo neviens (!!!) to nesaprot, viņš garā runā noslēpumus. Šī dāvana ir dota katram tic

1) visiem kristiešiem netiek dota mēlēs runāšanas dāvana
1.Korintiešiem 12. nodaļa
30 Vai visiem ir dāvanas dziedināt? Vai visi runā mēlēs? Vai visi tās var iztulkot?

2)Bet Pāvils tikai saka, ka viņš gribētu, lai visi varētu mēlēs runāt, jo ir piedzīvojis, ka tā ir svētīga dāvana, taču pēc konteksta ir un paliek, ka mēlēs runāšanas dāvana nebūt nav 100% garantēta pat ja tu tici un lūdz pēc tās - Dievs zina labāk, ko, kad un kā tev vajag vai nevajag.

rezultātā diemžēl jāsaka - tas cilvēks, kurš to sludina, ka tā eksaltētā mēlēs runāšana ir ikvienam ticīgajam, melo un dara Dievu par meli, jo bībelē ir sacīts pavisam pretēji - vai visi runā mēlēs? Un tas retoriskais jautājums ir uzdots tieši tajā pašā vēstulē korintiešiem, tātad skaidrs, ka tas attiecās jo īpaši uz Korintas draudzes fenomenu

Jebšu kā tavuprāt var izsecināt no šīs rakstu vietas
1Kor.14:2 Jo, kas runā mēlēs, tas nerunā cilvēkiem, bet Dievam; jo neviens (!!!) to nesaprot, viņš garā runā noslēpumus.
ka tā ir visiem kas tic? tātad tiem, kuriem nav - tie netic vai tic mazāk? šai dāvanai vispār nav nekāda sakara ar ticības mēru un nav atdalāmas eksaltētās jeb eņģeļu mēles no cilvēku svešvalodu mēlēm - tā ir viena un tāpati dāvana. drīzāk izskatās, ka tā kā svešvalodas pēkšņu runāšanu nevar notēlot, bet eksaltēto var, tad te izdomāta tāda mācība

Vai zini to, ka Dievs nekad nevienam nedz vecajā, nedz jaunjā derībā, nedz vispār nekad nav devsi pilnīgi visas dāvanas un nav nevienas tādas dāvanas, kura būtu pilnīgi visiem kristiešiem, kā vien Pestīšana - tā gan ir visiem ticīgajiem. Protams ir vēl tādas, kā došana un liecināšana, lūgšana un ticība, taču es šeit runāju par dāvanām kalpošanai. Jā piemēram ticība ir visiem, taču ir atsevišķi, kuriem ir tāda ticība, ar kuru var veikt īpašas kalpošanas.

Par desmito tiesu - Dievs svētī ikvienu, kurš dod, kurš kalpo no sirds. Man patika šis tavs teikums - 10 tiesa nav obligāta, jo mēs tiešām vairs neesam zem bauslības, taču tas ļoti labs veids, kā pagodināt Dievu ar savām finansēm. Jo patiesi - tas ir ar tempļa kalpošanu cieši saistīts likums, ko Dievs vecajā derībā deva jūdiem, bet jaunajā derībā par to vairs nekas nav minēts, toties ir minēts par ziedošanām lielos apmēros, kas manuprāt krietni vien pārsniedza desmitās tiesas.

desmitā tiesa ir laba sistēma disciplīnai, taču ir nepieļaujami, ka māca tos maldus, ka Dievs viennozīmīgi ar 100% garantiju uzlabos finansiālo situāciju desmitā maksātājiem, nu nav tā. Kā tad notikums ar nabadzīgo atraitni - kad viņa maksāja savu desmito, kāpēc tad bija tik nabadzīga? Bet dzenieties papriekšu pēc debesu valstības, nevis pēc materiālas atlīdzības

Starp citu, labprātīgās 10 tās tiesas princips tika ieviests/atklāts PIRMS bauslības

Starp citu upurēšanas princips tika ieviests vēl stipri pat pirms desmitās tiesas principa, kad arī vēl nebij "Mozus bauslības", taču mūsdienās neviens jērus vairs neupurē.

Taču lai vai kā - Dievs šīs lietas galugalā sistematizēja un reglamentēja, lai būtu kārtība, jo Dievs ir kārtības Dievs. Bet lasi vēstuli ebrejiem, kur ir runa par to, kā kristiešiem attiekties pret vecās derības kārtību
Mulders
# Iesūtīts: 2009.05.27 13:33:48
Īsti nav skaidrs, ko Tu vēlējies parādīt/pierādīt ar saviem "korelaacija nav kazualizaacija", "narratiivs ar imperatiivu" utt. Parādīt savu intelektuālāko pārākumu?

Nee tikai to, kaa cilveeki bez izpratnes par Rakstiem meedz no tiem izziist sviestu, un tad sho sviestu sauc par Dieva Vaardu, jo tas no Rakstiem izziists!

Redzi tu atkal raksti, kas sanjem Sv. Garu, tam ir meeles... tieshi tas ko es teicu! Neprot JP vienkaarshi ar textu straadaat. Pietam runa nav par Rakstu textu, bet vispaar... smotrish v knigu vidish figu sanaak!
Uldis
# Iesūtīts: 2009.05.27 19:54:34
Pat 1% sprediķī ir daudz par daudz. Sprediķis nav domāts, lai mudinātu cilvēkus mazināt savu maku smagumus.
Uldis
# Iesūtīts: 2009.05.27 19:59:27
Es precizēšu: sprediķi vispār par ziedošanu nav jārunā. Mēs zinām, ko raksti saka par naudas taisīšanu ar "dievbijību".

Tas mani izbrīnīja: Ļedjajevs autoritāte!!! Kāda un kam?
rainars
# Iesūtīts: 2009.05.27 21:21:30
Daudz soģu saradušies un tā vien izliekas ka kristietību un līdz ar to Dievu saliksim formulā un būs lieta darīta.Lai Dievs man žēlīgs par šādu saslīdzinājumu.
Cenšamies operēt ar mums katram uzrunājošām Rakstu vietām .
..... bet Krsitus pāri visiem. .......... brāļi tā tik ir atklāsme?!
Man liekas ka ja nu mums kas nav pieņemems tad nu vismaz no zākāšanas vajadzētu atteikties ,kas lai zin ka tas viss dzīvē var iegrozīties.
Rakstos ar ir teikts ka jāizvairās no nepatiesu liecību sniegšanas.Es te tikkai par to no kurienes mums zināma patiesība par kādu lietu.
Gudrie un mīļie cilvēki topiet vien kā bērni ko ar Jēzus grib lai mēs tādi būtu Debesu tēva priekšā.Svētīgu žēlastības laika piedzīvošanu.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 12 . 13 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 22 , pavisam kopa bijuši: 484