atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Ekumēnisms
Pagris
Iesūtīts: 2012.01.18 22:22:13
Kā jūs vērtējat "Lūgšanu nedēļai par kristiešu vienotību" ievietoto informāciju izdevumā "Mieram tuvu". "Katru gadu šai nedēļai tiek izvēlēta īpaša tēma, šogad to piedāvā Polijas kristieši no Polijas Romas katoļu Baznīcas, pareizticīgās Baznīcas, kā arī veckatoļu un protestantu ekleziālajām kopienām."
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 ... 37 . 38 . >>
AutorsZiņas teksts
aivars lapsans [83.187.153.201]
# Iesūtīts: 2013.01.09 12:03:25
Mārtiņš Luters =

,, pirmais un svarīgākais priestera amata uzdevums — kalpošana ar Dieva vārdu — ir kopējs visiem kristiešiem. ,,

Priesteri ir visi kristieši jaunajā derībā.
Aivars
# Iesūtīts: 2013.01.09 12:06:30
dažs te garantijas dāļā tikpat brīvi, kā citi uzņemas politisko atbildību
Laikam sen nav Bībele lasīta, kas māca ar šādu blefu nenodarboties

Pekstiņi par dievkalpojuma vietas izdalīšanu pie apustuļiem un Lutera arī varētu izpalikt.

Confrater
# Labojis Confrater: 2013.01.09 15:09:31
aivars lapsans [83.187.153.201] Tas nenozīmē , ka jūdi kaut ko darīja ne tā.
Kā nedarīja? Kaut vai šis - pašu apustuli Pēteri atrāva no galda kopības ar apustuļa Pāvila pirmdraudžu pagānu kristiešiem, ka Pāvilam nācās izteikt viņam aizrādījumu.
..... jādomā, kur ir rauts, ka mantas kopība ir iemesls svēto nabadzībai. No kurienes ņemt līdzekļus pēc tam, kad dalīja un pārdalīja? Visai iespējams, ka kādā brīdī pārdodamā manta vnk izsīka. Protams, ka arī vajāšanas izraisīja nabadzību etc.
dāvis [78.84.175.4]
# Iesūtīts: 2013.01.09 15:23:33
kā jums šāds atteikums?
http://www.delfi.lv/news/national/politics/atteikums-novadit-lugsanu-saeimas-kapela-sadusmo-hinduistu-parstavi.d?id=42957306
+jean
# Iesūtīts: 2013.01.09 16:01:56
aivar lapsan,

tu tik esi kadrs !! Pārskatīju savu iepriekšējo komentu vai tiešām es būtu runājis par dievkalpojumu un liturģiju??? aivar lapsan, ne vārda!!! pat neesmu minējis šos vārdus!!!

Vai tavus vārdu plūdus ir izsaukuši vārdi: lieto Rakstus un sakramentus ??

tie pastāvēja apustuļu mācībā un sadraudzībā, maizes laušanā un lūgšanās (Ap.d.2)



P.S. šai sadaļā runa ir par konfesijām un ekumēnismu, nevis par liturģiju.
aivars lapsans [83.187.153.138]
# Iesūtīts: 2013.01.10 00:52:16
Confrater

Man ļoti žēl , bet runa ir par kaut ko citu. Pašķir kārtīgi atpakaļ ..kā aizsākās diskusija. To , ko Tu raksti es zinu jau no 70, gadiem , kad sāku lasīt Bībeli. Runa ir par Raimonda izvirzīto tēzi , ka jūdi taisīja komunismu un aplauzās, vajadzēja dāvanas vākt. Viņi neaplauzās. Tā daļa , kura kļuva ticīga Kristū vietām dzīvoja nabadzīgi. Tas ir aizvainojoši pret tiem , kuri spaidu laikos pieņēma Kristu. Mēs tagad arī mīlestībā kādam vācam dāvanas. Vai tad tā ģimene jāuskata par sliktu , aplauzušos ģimeni , vai mācītāji , tiem arī tā kā sametam... Bet par bauslības preambulu atcelšanu un jauniem principiem pret sevi un pagāniem tas ir cits stāsts.
Pagāni bija principā izdevīgākās pozīcijās. Karavīrs itālis pieņēma Jēzu , turpināja kalpot un saņēma labu algu . Vai Korinta. Bagāta pilsēta , iedzīvotāji pieņem Kristu, bizness jau turpinās...
aivars lapsans [83.187.153.138]
# Iesūtīts: 2013.01.10 01:01:11
+jean
Pirmajā komentārā Tevi sapratu , otrajā ne. Es turpinu Tavu diskusiju , ar vēl kaut ko , piemetinādams. Ne noraidīdams . Tāpēc jau rakstīju , ka esi svētīts. Es turpinu to Tavu un Ingara tēmu ar savām zināšanām un skatījumu. Nav jau jāatkārtojas.
Jošs Mulders
# Labojis Jošs Mulders: 2013.01.10 11:50:48
es rakstīju , ka Dievkalpojumu ne apustuļi , ne Luters nelika pirmajā vietā.

*galva pret galdu bezspeeciibaa*

Non limitus homo dolbojobus.

Ponta peec vareetu pajautaat, ko A.Lapshaans saprot vispaar ar jeedzienu `dievkalpojums`...

Kristietiiba vispaar ir nekas cic kaa viens vieniigs Dievkalpojums... Un ja Kristietiibaa shis dievkalpojums nav pirmajaa vietaa, tad tu esi dziljaak maldos kaa Muhameds.
Raimonds
# Iesūtīts: 2013.01.10 22:11:22
aivars lapsans [83.187.153.138]
Ir vērts tiešām paskatīties pirmdraudzes vēsturi, jo pateicoties mūsu harizmātiem ir radīts ļoti maldīgs priekštats t.i. visi toreiz runāja mēlēs, darīja daudz brīnumus un dzīvoja kā viena ģimene.
Jaunā draudze saskārās patiesībā ar ļoti nopietnām reliģiskām un sadzīviskām problēmām (vienkārši sakot): kā dzīvot tālāk? Kā dzīvot draudzei jaunajā situācijā? Ko darīt ar visu, kas bijis līdz šim? Apustuļu darbi, bet ne tikai, lasot kopā ar Jēkaba vēstuli, Pāvila vēstulēm, vēlāk Ebreju vēstuli, mums palīdz ieraudzīt šo dzīvo, dinamisko laiku un pirmdraudzi, kurā bieži vien viss manījās pa dienām.
aivars lapsans [83.187.152.108]
# Iesūtīts: 2013.01.11 00:23:32
Raimonds

Piekrītu.
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2013.01.14 11:17:52
Raimonds, probleema jau ir tajaa, ka dazhaadi "pravieshi" shodien kad referenceejas uz pirmdraudzi apzinaati vai neapzinaati alkst peec taas pastaaviigaas "burbuljoshanas" kas toreiz bija... Bet nu taa stulbi ir sanaacis, ka muusdienaas daudzi jautaajumi kas toreiz bij risinaami, ir atrisinaati gana labi un ir pienjemti kaa labi esam... tachu ir ljautinji kas grib atgriezties tajos laikos un tad no taa laika perspektiivas kaut kaada jautaajuma atrisinaajums - piemeeram muusdienu Dievnamu koncepcija - shkjiet absurds, jo toreiz shiem bij jaaiiree parastas skolu telpas... un tad taadi "pravieshi" kviec, ka tas ir pret pirmdraudzi, taa toreiz nebij - dajosh apakalj zem kokiem dievkalpojumus organizeet... neapjeedzot, ka tas pats Dievnams shodien ir seno probleemu sens atrisinaajums... un ne buut ne slikts.

Tas pats par liturgjiju un pashu dievkalpojumu.

Senos laikos ljautinjiem bij jaarisina probleemas par elementaaru vietu kur taisiit da kaut nelielu dievkalpojumu, shodien nav probleemas rietumu pasaulee atarst dievkalpojumam telpas, vietu, resursus, muuzikas instrumentus... visu to, par ko taa laika draudze vareeja tikai sapnjot... bet nee... muusdienu pravieshi grib pastalaas staigaat no vietas uz vietu, jo "taa bija pirmdraudzee"...
Raimonds
# Iesūtīts: 2013.01.15 16:35:33
Jošs Mulders
Nav jau tiešām slikti nedaudz zināt pirmdraudzes vēsturi, jo ne jau tikai hariki to interpretē, bet arī romieši, pravoslavi u.c. un interpretē pa savam. Vēsture ir tikusi no jauna skaidrota, pārskaidrota un izmantota, lai uzsvērtu kādu ideju, grupu vai atsevišķu cilvēku pārrākumu pār citiem. Bieži vien tas ir veiksmīgi izdevies. Piemēram, svētuma izpratne, pēctecība, tiesības uz varu pār citiem utt., utjp. ir idejas, kuras lielākoties balstās uz svētās vēstures interpretācijām. Jo strīdīgu jautājumu gadījumos argumentē parasti ar to, ka, redz, tajā gadsimtā un tas cilvēks, tā asins līnija vai garīgā autoritāte ar dievišķajām tiesībām darīja tieši tā! Bet tajā atkal šitā! Nu, tā darīja Romā vai Aleksandrijā! (Nu, kas kuram autoritātes?) Visbiežāk jau arī paliek saistoši kādi ārēji vēsturiski notikumi, autoritātes vai izsecinātie dievišķie principi (kanoni).

Tādā ziņā Reformācijas kustība ir joprojām un paliek kā patiesības "izlaušanās" pie Kristus ticības, taisnības un žēlastības. t.sk. pārvērtēt svēto vēsturi un svētās autoritātes.

Interesanti tāpēc pavērot ar ko šobrīd ekumeniskā kustība argumentē un kas tiek likts par vienojošo? Lai vai kā, neesmu sazvērestības teoriju liels piekritējs, bet vai šai ekumeniskai kustībai nav zināmas paralēles ar globālisma - jaunās pasaules kārtības idejām? Projekts, kuru tās vai citas starptautiskās, personiskās un reliģiskās organizācijas advancē, kurām atsevišķām idejām allaž atrodas nauda un, kur nauda tur dedzīgi adepti? Janvāra "Forbes" nummurā šai sakarā ir viens interesants raksts t.sk. kā RKB cenšas būt šajā Eiropas ietekmīgo un bagāto spēle kā viens nopietns spēlētājs. Vai tas pieder pie kristietības uzvaras svētā gājiena?
Aivars
# Iesūtīts: 2013.01.15 16:47:43
Raimonds
Šis - http://www.forbes.com/sites/timworstall/2011/10/25/the-vatican-calls-for-world-government/ ?
Jēzus māceklis
# Iesūtīts: 2013.01.15 17:04:46
ja viņiem vairosies politiskā un finansu vara, tad arī nav ilgi jāgaida uz vienotu pasaules valdibu un religisko varu. Tā vismaz es domāju.
Aivars
# Iesūtīts: 2013.01.15 17:08:28
Jēzus māceklis
Domā ķīnieši, indieši, arābi un krievi zem tādas parakstītos?
Jēzus māceklis
# Labojis Jēzus māceklis: 2013.01.15 17:10:42
Aivars
ja ieviesīs vienotu naudas norēķinu sistēmu pasaulē un tā "atrisinās" daudzas problēmas, tad domāju, ka jā..

vēl arī dažus brīnumus vajag un tad jau pavisam...

Atkl. 13:13 Tas dara lielas brīnuma zīmes, uz viņa pavēli pat uguns krīt no debesīm uz zemi cilvēku acu priekšā.
Aivars
# Iesūtīts: 2013.01.15 17:12:58
Jēzus māceklis
Kā gan Tu iedomājies vienotu reliģisko varu ar finansu sistēmas palīdzību panākt?
Jēzus māceklis
# Labojis Jēzus māceklis: 2013.01.15 17:21:33
Aivars
nu ja visas valdības vienojas par vienotu monetāro sistēmu, tad nākamais solis ir vienoties par vienotu reliliģiju uz kaut kādiem "labiem" pamatiem/doktrīnām ( piem. labie darbi, uzvedības normas, toleranta attieksme pret cit`ticīgajiem utt) , bet Jēzus krusts paliks otšķirīgs.
Aivars
# Iesūtīts: 2013.01.15 17:27:01
Jēzus māceklis
Nu bet tādā spēlē jau Vatikāns vairs galīgi nav galvgalī. Bet nu pasaules vēsture kaut kā rāda, ka Dievam laikam utopijas ļaut īstenot netīk
Jēzus māceklis
# Iesūtīts: 2013.01.15 17:29:39
Aivars
atkl.gr. min viltus pravieti. Tas nāks un centīsies visus ticīgos pievilt. Lai normāli piekļūtu citiem klāt, tam jānāk no augšām..
Turklāt viņš būs tāds, kas darīs brīnuma zīmes.


Atkl. 19:20 Bet zvēru sagūstīja un līdz ar viņu arī viltus pravieti, kas viņa priekšā bija darījis brīnuma zīmes un ar tām pievīlis tos, kas pieņēmuši zvēra zīmi un pielūdza viņa tēlu. Tos abus iemeta dzīvus degošā sēra un uguns jūrā.
<< 1 ... 18 . 19 . 20 . 21 . 22 . 23 . 24 . 25 . 26 . 27 . 28 ... 37 . 38 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 144 , pavisam kopa bijuši: 36501