atpakaļ uz mājaslapu
E-pasts:  Parole: atcerēties mani reģistrētiesaizmirsu parolimeklēt
Diskusijas Par Baznīcu Ekumēnisms
Pagris
Iesūtīts: 2012.01.18 22:22:13
Kā jūs vērtējat "Lūgšanu nedēļai par kristiešu vienotību" ievietoto informāciju izdevumā "Mieram tuvu". "Katru gadu šai nedēļai tiek izvēlēta īpaša tēma, šogad to piedāvā Polijas kristieši no Polijas Romas katoļu Baznīcas, pareizticīgās Baznīcas, kā arī veckatoļu un protestantu ekleziālajām kopienām."
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 37 . 38 . >>
AutorsZiņas teksts
Aivars
# Iesūtīts: 2012.01.19 11:17:01
Mārtiņš
Nu bet kāpēc tad Tu saki `diemžēl`?
Tu savā dievkalpojumā Sv. Vakarēdienā nāc pie Kristus Krusta, es - savējā. Beigu beigās turpat vien esam. Vai obligāti jāsatraucas par `redzamas vienotības` demonstrāciju un jāveido nu tur kāds teletilts, vai vismaz signālraķetes jāuzšauj gaisā?
Nu mani nemaz nevelk saņemt Sv. Vakarēdienu baznīcā, kuras liturģijā un mācībā tas tiek pasniegts kā piemiņas mielasts, vai arī ir sajaukts ar kādu svēto kultu. Teikšu atklāti, man pietiek ar to, ka jau visāda zvārguļu šķindināšana, atgādina vulgāru velosipēda zvaniņu pie šotu ķellītes. Bet ja kādam labi, lai tā būtu. Bet plēsties te par `redzamu vienotību`, manuprāt, radīs tikai nevajadzīgas problēmas.
skolnieks.
# Iesūtīts: 2012.01.19 11:18:21
Aivars un tā ir slikta liecība, ka lauku matemātikas skolotāji nav apmierināti ar līdzekļu iedali, atšķirībā no fizmatu akadēmiķiem?

Nē, slikta liecība ir tad, ja lauku skolotājam hipotenūza sanāk īsāka par kādu no katetēm.
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2012.01.19 11:22:08
Nē, slikta liecība ir tad, ja lauku skolotājam hipotenūza sanāk īsāka par kādu no katetēm.

Zhetons.
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2012.01.19 11:22:52
Trilo, interesants tev veids kaa infu filtreet...

Tavaa pasaulee, ja gadiitos, ka kaads shitajaa miestaa pasaka ko patiesu, tad kaa tu to uzzinaasi? Kas buus tavs patiesiibas meers?
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.01.19 11:23:27
Aivars
Bez Ziemeļkorejas pareizticīgajiem ir arī citi.
Kāpēc mani tas uztrauc? Viens iemesls - tāpēc, ka ne tikai netiek pildīta Kristus griba, bet reizēm pat aizliegts to darīt. Ir arī personīgāki iemesli, bet par tiem forumā nerunāšu.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.01.19 11:24:19
skolniekss [195.8.115.229]
nus, nus.. tev laikam bērni neiet skolā un pašam atmiņa pieklibo. Pitagora bikses ceturtajā klasē vēl nezīmē
Bet tas laikam nav svarīgākais. Es vairāk par to, ka lai gan īstenībā matemātiķu aicinājums nav pulcēties draudzē, uz ko savukārt kristieši tā kā ir aicināti, skaidrs, ka šiem interesantāk ir pačupoties. Tikai vai tas nozīmē, ka šiem darbojoties šķietami konkurējošos institūtos, tā tiešām ir milzīga nelaime, ka obligāti luterāņu matemātiķus vajag konvertēt par katoļu matemātiķiem un RTU par LLU matemātiķiem
skolnieks.
# Labojis skolnieks.: 2012.01.19 11:26:42
Aivars Skaties no augšas, vai apakšas. Neskaties virsū
Jošs Mulders
# Iesūtīts: 2012.01.19 11:27:31
Trilo, runa nav par mekleeshanu bet par atrashanu Nejauc.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.01.19 11:28:49
Mārtiņš
Es laikam nespēju parakstīties zem Kristus gribas noreducēšanai uz `strukturālu vienotību`. Mana dziļākā pārliecība, ka Kristus lūgšana (nevis pavēle) ir atbildēta tajā brīnumā, kas jau notiek cauri paaudzēm un tautām, un katru atsevišķu kristieti, kas draudzē satuvinās ar citiem. A tas, ka visi basi nedzied vienā balsī ar soprāniem mani tiešām neuztrauc.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.01.19 11:36:00
Aivars
Par strukturālu vienotību neesmu bildis ne vārdu. Un arī nevēlos parakstīties par tādu.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.01.19 11:45:16
Mārtiņš
nu bet tā taču tiek piesaukta kā `redzama` vienotība

Redzi, par to vienotību runājot, dažkārt ar sv. sk. bērniem vai lielāku jauniešu bariņu dievkalpojumā kļūst skaidrs, kādēļ savulaik puiši tika sēdināti vienā, meitenes otrā dievnama pusē, un atsevišķi tika organizētas jaunavu un jaunekļu iesvētības. Bet tas taču ir pretrunā ar redzamu vienotību, ne?
skolniekss [195.8.115.229]
# Iesūtīts: 2012.01.19 12:00:44
Pa lielam problēma ir tur
Piemērs:
Kādiem šķiet ka Mariju redzēt ir neiespējami, tātad tas ir aplami un To pielūgt nedrīkst. Bet kādi To redz un uzskata par aplamiem tos kuri neredz- tātad neīstie. Apmēram tā.
Var taču katrs redzēt ko vēlas. Ja neredz nu nekas, priecājies ja kāds redz. Skatos uz to, ko redzu es. Un kāpēc jāpārmet kādam ka viņš kaut ko redz par daudz vai par maz.
vai patiešām šajā piemērā nevar saskatīt vienojošo? Dieva Dēlu. Vai kādam Marija to traucē ieraudzīt? Vai kādam Kristus traucē redzēt Mariju?
Lūdzu nevienu manu frāzi neuztvert personīgi.
Mārtiņš
# Labojis Mārtiņš: 2012.01.19 12:00:47
Aivars
`Redzama` nepaģēr `strukturālu`.
Dzimumatšķirību korekta respektēšana nav pretrunā ar vienotību ne savā starpā, ne Dieva priekšā.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.01.19 12:20:20
Mārtiņš
Un kāpēc ne? Tas taču būs loģisks jautājums - kādēļ, ja reiz ir acīmredzama vienotība it visā, nerunāt arī par strukturālu vienību (skat. sava laika interviju ar J.V.)
Vai Tev nešķiet, ka iespringstot uz to `redzamo vienību` aizvien varēs `cīnīties` pret `sašķeltību` kaut kādas imagināras `vienotības` vārdā? Te man tiešām patīk Jura Saivara ilustrācija ar to humbajo dziedāšanu, un jautājums, vai tiešām Jēzu iztēlojam tik naivu
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.01.19 12:40:00
Aivars
Es neiespringstu uz redzamu vienotību it visā. Es necīnos pret `sašķeltību` kaut kādas imagināras `vienotības` vārdā.
Ceru, ka man vairāk nevajadzēs atbildēt, ko es nedaru un ko neesmu domājis.
Diemžēl (jā, atkal `diemžēl`) ir jābūt nenormāli uzmanīgam un laikam jāraksta palagiem gari `disklaimeri`, lai pateiktu kādu domu un attaisnotos, ka neesmu domājis tūkstoš citas domas.
Ja būs laika un patikšana, mēģināšu paskaidrot to milzīgo saviļņojumu izraisījušo tēzi, kuru ierakstīju pirms nepilnas pusstundas.
Aivars
# Iesūtīts: 2012.01.19 12:52:30
Mārtiņš
Manuprāt, neviens arī nav teicis ka Tu konkrēti dari to, par ko nezkādēļ centiese attaisnoties. Mans nolūks vairāk bija pievērst uzmanību, ka zem sūkstīšanās par vienības trūkumu, var pabāzt praktiski da jebko, bet vai Jēzus lūgšanā tiešām runā par to pašu, ko mūsdienu `vienotības` ideologi
skolniekss [195.8.115.229]
# Iesūtīts: 2012.01.19 12:58:56
Ar ekumēnismu es saprotu sekojošo.
Dažādu konfesiju garīgie līderi vienojas sanāksmēs savas pilsētas ietvaros un apspriež, izlemj, mēģina iekustināt reģionos lietas, kas vairo un atklāj Patiesību, Godīgumu... Mieru. Viņi spēj sarunāties tāpēc, ka lai pa kādu ceļu katrs ietu viņi tic vienam Dievam. Viņi sevi sauc par kristiešiem. Tas, ka vieni gavilē skaļā balsī, otri gavilē un prieku sajūt klusumā parāda tikai to, ka Dievs ir pieejams visiem.
Mārtiņš
# Iesūtīts: 2012.01.19 13:02:31
Aivars
Labi, bet tad tā vajag prasīt, ko es ar to domāju.
skolniekss [195.8.115.229]
# Iesūtīts: 2012.01.19 13:09:18
Pasākumu par ekumēnisku nosauc tikai tad, kad visi dažādo kristīgo konfesiju līderi pirms tam ir vienojušies un tam piekrīt. Bet spēja sarunāties ar citas konfesijas pārstāvi nenolīdzinot ar savu smagsvaru to līdz zemei ir kristieša privilēģija, jo Kungs abiem ir viens un abi klausa vienam.
Mērķis nav ekumēniski pasākumi- mērķis ir brāļu diskusija savā starpā. Un ja spēj par kādu pasākumu vienoties, tas patiešām ir jauki.
skolniekss [195.8.115.229]
# Iesūtīts: 2012.01.19 13:16:05
Šāds pasākums kur tiek uzsvērts tikai un vienīgi vienojošais manā skatījumā ir laba liecība un it kā jau nevajadzētu būt nekādām problēmām ko tādu organizēt.
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 37 . 38 . >>

:: Pievienot komentāru

Autors: 
  • Lai iekopētu autora vārdu,nospied uz tā.
  • Reģistrēti lietotāji var rediģēt tekstus vēlāk.
Bold FontItalics fontUnderlineStrike OutSubscriptSuperscriptFont colorTeletypeHorizontal LineE-mail linkhyperlinkListsimies
Atlikušas 1000 zīmes

 Lapas redaktors:redaktors@lelb.lv; Copyright © 2006 LELB, created by MB Studija
Šajā stundā bijuši 177 , pavisam kopa bijuši: 782