gtgtgt [213.226.131.133] |
# Iesūtīts: 2011.10.28 19:53:53
Memekija Kaa Tu zini, ka vinjam tur balkjis. Jo tev nepatiik vinja poziicija? |
Memekija |
# Iesūtīts: 2011.10.28 20:02:03
gtgtgt [213.226.131.133] es vnk aiz sava baļķa īsti neredzu , kas viņam tur ir Bet pieņemu, ka baļķis, jo es neredzu skabargas tur, kur viņš tās redz |
gtgtgt [213.226.131.133] |
# Iesūtīts: 2011.10.28 20:28:36
Memekija Tas nav arguments |
Kleops [212.93.105.38] |
# Iesūtīts: 2011.10.28 23:53:32
mamekija, frâzítes par balkíti un skabardzinu esi iemâcíjies,bet kristígâs mâcíbas pamatus neesi apguvis. |
Mārtiņš |
# Labojis Mārtiņš: 2011.10.29 00:19:57
Esmu dzirdējis viedokli, ka Jēzus nāca nograut reliģiskos mītus, un to sāka pie savējiem. Jo aiz tiem mēs neredzam patieso un dzīvo Dievu. |
gtgtgt [213.226.131.133] |
# Iesūtīts: 2011.10.29 00:44:06
Mārtiņš Nu, nu. Lasi Biibeli, tur viss rakstiits. Gribi filozofeet, filozofee par kvantu fiziku. Tur var Silinja stilaa raut valjaa |
Mārtiņš |
# Labojis Mārtiņš: 2011.10.29 01:12:28
gtgtgt [213.226.131.133] JD diezgan daudz lasu, ka Jēzus noraida sabiedrības (t.sk. reliģisko autoritāšu) viedokli par Dieva gribu, ko šī sabiedrība visādi pūlas iemiesot dzīvē. Kas gan cits, ja ne mīts ir "vardarbīgais Dievs", kas alkst nogalināt nepaklausīgos? |
gtgtgt [213.226.131.133] |
# Iesūtīts: 2011.10.29 08:42:40
Dieva gribu, vai celju pie Dieva? |
Aivars |
# Iesūtīts: 2011.10.29 08:59:10
gtgtgt [213.226.131.133] Vispār taisnība ir Mārtiņam par Jēzu kā ikonoklastu, ka virspār ir gana aktuāla tēma arī it kā Kristīgā kopienā. |
Kleops [212.93.105.38] |
# Iesūtīts: 2011.10.29 09:48:47
Mârtiñ, Jêzus pats gan ârêjo tumsîbu, gan zobu klabêšanu un pat uguni «âžiem» apsola... |
Kleops [212.93.105.38] |
# Iesūtīts: 2011.10.29 09:53:16
Jo, kas ñemtu pa pilnu Dievu, kas nemaz un ne par ko nesoda. |
gtgtgt [213.226.131.133] |
# Iesūtīts: 2011.10.29 12:39:26
Aivars Atljausos nepiekrist. Jeezus runaa par celju pie Dieva. Jaunaa Deriiba, nevis jaunais Dievs. Teema interesanta, bet iegrimt tajaa nav veeleesjanaas. Gultas teologi atsitas iisaam fraazeem |
Kleops [212.93.105.38] |
# Iesūtīts: 2011.10.29 12:40:11
Bûtu mês dzîvojuši paradîzê kâ dieviñi, zinâdami labo un launo, bet izmeta mûs nepaklausîgos Dievs ar varu, mums padomu neprasîdams, Mârtin. |
Mārtiņš |
# Iesūtīts: 2011.10.29 14:18:28
Kleops [212.93.105.38] Vai esi kristietis? |
Kleops [212.93.105.38] |
# Iesūtīts: 2011.10.29 19:14:51
Es esmu. |
Memekija |
# Iesūtīts: 2011.10.29 19:36:13
Kleops [212.93.105.38] Cik ilgi? |
Kleops [212.93.105.38] |
# Iesūtīts: 2011.10.29 20:01:56
Gadus divdesmit. |
Mārtiņš |
# Iesūtīts: 2011.10.31 11:49:47
Kleops [212.93.105.38] Diemžēl mīts, ka bardzība un sods ir nepieciešamie līdzekļi mīlestības atklāšanai, ir aktuāls arī starp kristiešiem
|
Raimonds |
# Iesūtīts: 2011.10.31 19:35:05
Mārtiņš Vīri ar akmens cietu seju teiks, ja neesi vispirms no viņiem dabūjis pa kaklu, tad nedrīksti pacelt galvu. To apraksta T.Adorno par izteikti autoritāriem cilvēkiem un sabiedrībām.
Aivars ir atradis labu saiti. Daži mīti, kuri arī kristiešus pievelk pie pozitīvās domāšanas.
Mīts # 1: Atslēga nepārejošai laimei, ir darīt to, kas liek tev justies labi.
Mīts # 2: Laime ir atkarīga no cilvēka apstākļiem.
Mīts # 3: Būt laimīgam nozīmē, ka varat atļauties ko jūs vēlaties.
|
dafne |
# Iesūtīts: 2011.10.31 21:19:46
Mārtiņš Diemžēl mīts, ka bardzība un sods ir nepieciešamie līdzekļi mīlestības atklāšanai, ir aktuāls arī starp kristiešiem a ka cilvēks nonāks pie tā,ka viņam ir nepieciešama žēlastība? |